ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.09.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: onesti
ÎNSCRIS: 29.05.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 14 MIN

[hotel Meduza] All inclusive de Romania - se poate mult mai bine

TIPĂREȘTE

Întrucât vroiam sa mergem in 2015 vreo 10 zile la mare, dar fara sa stam intr-un singur loc, am plecat pe data de 27.08.2015 si ne-am întors pe data de 5 septembrie. Am stat doua zile la hotel Cupidon din Saturn 27-29 august 2015, despre care voi scrie mai tarziu, 2 nopti la Hanul Moldovei din Mamaia in perioada 03 - 05.09.2015 si 5 la Steaua de Mare - hotel Meduza in perioada 29.08.2015 - 03.09.2015.

Biletul la Steaua de Mare l-am luat early booking, in martie 2015 iar pretul mi s-a parut ok. Am ales acest hotel datorita review-urilor bune de pe amfostacolo pentru anul 2014. Incepând cu luna iulie 2015 am început sa citesc review-rile pentru anul 2015 iar comentariile negative le depaseau pe cele pozitive. Oarecum speriat, am sunat la agentie si le-am comunicat ca as vrea să schimb locatia sau sa anulez biletul. Nu se poate, mi-au raspuns, este early booking, dar nu va luati dupa comentariile de pe site, sunt mincinoase, mi-a zis cu deferenta una din fetele de la agentie, noi avem contract cu acest complex si toata lumea este multumita.

Bine, zic eu, dar daca o sa fiu nemultumit, am sa va sun si intrucat sambata, cand ajung eu, este week-end si nu aveti program, cum va pot contacta. Pai avem 2 numere de mobil la care puteti suna in week-end, numere care mi-au fost comunicate cu promptitudine. Asa că, partial multumit, am asteptat mult ravnitul concediu la mare.

Venind dinspre Saturn, pe data de 29 august ajungem la hotel. Fac precizarea ca e pentru prima data, exceptand anul 2002 cand m-am cazat in Eforie Nord. Am trecut prin Eforie doar pe soseaua principala, fara a poposi in vreun fel. Imi aminteam doar de plaja faina din Belona si hotelul Europa. Fara gps, si cu mare atentie la gropile si denivelarile de pe sosea care leaga centrul statiunii de hoteluri si plaja, am ajuns foarte repede la acest complex, de altfel, datorita inaltimii, hotel delfinul fiind vizibil de la peste 1 km.

Ajuns in dreptul hotelului, constat ca este aglomeratie maxima si ca n-ai unde sa lasi masina. Cu acordul portarului, provizoriu, parchez masina pe o bordura nu prea inalta, fiind atent, sa las suficient spatiu si pentru alta masina sa incapa pe langa mine. Intrucat pe bilet nu scria hotelul unde suntem cazati, am intrat in receptie la delfinul, iar de acolo am fost dirijati la hotelul vecin, Meduza. O receptionera bruneta, tanara de vreo 18 ani ne intampina, verifica rezervarea si ne da cheile la camera 103.

Urc repede in camera, deschid, intru in camera sin cativa pasi sunt la geam. Hotelul n-are balcon, stiam, dar camera e mica rau. Ma uit la geamuri, deschiderea e mica, si fara nici un suport sau sirma ceva sa-ti usuci ceva rufe. Hmm, ma uit la paturi, si deja ma ingrozesc. Le apropii repede, constat ca nu se pot uni, deci cele 105 kg ale mele nu se vor odihni corespunzator aici. Insa, nu stau pe ganduri, cobor la receptie si spun ca vreau totusi o camera cu pat matrimonial. Nu se poate, imi zice aceasta, dar o sa vina camerista, o sa puna ceva intre paturi si o sa fie bine.

Caut numerele de telefon ale agentiei, si plin de nervi, sun la agentie. Dupa vreo 5 apeluri, imi raspunde o doamna, ii spun off-ul meu, si ca eu cu nevasta-mea si fica-mea nu putem incapea in acele paturi. Pai luati un pat suplimentar. De acord, daca iau si pat suplimentar chiar nu incapem in camera. Bine, imi spune, asteptati 5 minute, si o sa va contactam. Intre timp una din cameriste facea improvizatii cu niste pături si cearsafuri sa acopere golul intre paturi, dar fara rezultat, intrucat paturile se miscau iar cine statea pe mijloc isi rupea spatele.

Deja nervos, cobor iar la receptie. Receptionera ma intampina si-mi da cheia de la camera 105.

Ma duc repede in camera 105, patul nu este matrimonial, dar cele 2 paturi sunt unite perfect, fara gol intre ele, dar camera la fel de minuscula. Camera are un mini dulapior in care nici macar gentile nu incap, asa ca hainele trebuia sa le tinem in mijlocul camerei. In camera mai erau si 2 mini scaunele si 2 mini noptiere si veioze. Televizorul era cu tub, diagonala 51 cm, un mini bar gol pe care l-am folosit ca frigider pentru sticle de apa. Aparatul de aer conditionat a fost functional. Lipseau cu desavarsire prizele, ca sa poti sa-ti incarci telefonu sau tableta trebuia sa scoti veiozele din priza. Internet, wi-fi, mergea pe holuri, nu in camera. Noroc ca aveam internet pe tableta la abonament, asa ca ne-am descurcat. Pe jos era mocheta. In baie aveam cada. Am avut si uscator de par mobil, gasit de nevasta-mea in dulap, că ala fix din baie era disparut.

Camera era curata, aveau sigiliile puse, sapun, gel de dus etc. S-a facut curatenie, s-au schimbat prosoapele, hartia igienica si s-a dus cosul in fiecare zi, exceptand lunea. In baie, deasupra cazii trebuia sa existe un suport de rufe, insa erau doar gaurile date in faianta. Ca sa nu ramanem cu hainele ude si nemucegaite, am ales ca singura varianta posibila, uscarea lor la piscina, mai ales ca, in ultimele zile, gaseam sezlonguri disponibile pe care sa le intindem. Datorita dimensiunilor infime, am ales sa stam cat mai putin in camera, doar noaptea la somn, preferand ca somnul de dupa amiaza sa fie pe sezlong la piscina.

Pentru conditiile de cazare, lipsa balconului, lipsa prizelor, lipsa unui dulap corespunzator ca sa nu stai cu hainele in mujlocul camerei, impiedicandu-te la mers si lipsa oricarei posibilitati de uscare a rufelor, mai ales daca esti familie cu copii, nota mea este 6.

Fac precizarea ca, nota intregului complex este ceva mai mare, decat daca as fi scris acest review chiar imediat dupa sau in timpul cazarii, pentru motive pe care le voi explica la sfarsit.

Revenind la prima zi de inceput, fac precizarea ca toata foiala cu camerele si parcarea a durat mai bine de doua ore, astfel incat se facuse deja ora 16. Dupa ce am acceptat camera 105 am coborat sa-mi iau bagajele. Deja paznicul era nervos, si-mi preciza ca trebuie sa parchez masina, si-mi indica ca pentru parcarea trebuie sa merg inainte, a doua strada la dreapta si apo stanga din nou. Am indicator de parcare, intreb eu nedumerit. Nu exista asa ceva. Asa ca respectand indicatiile si ocolind gropile din asfalt ajung in spatele hotelului meduza, intru pe poarta principala si gasesc loc de parcare chiar langa intrarea din spate a hotelului, langa locul de joaca cu supraveghetor.

Parcarea este suficienta, gratuita si pazita, ceea este un avantaj, aspect ce trebuie punctat ca atare.

Cu gentile dupa noi, noroc ca stateam la etajul 1, trecem prin fata receptiei, si cerem bratarile de all inclusive. Surpriza, bratarile, le primiti incepand cu ora 18, beneficiati doar de masa de seara, ca programul la piscina e pana la ora 18. Hmm, nu e bine, zic eu, dar asta e. Dam sa urcam cu liftul, la cerinta fiica-mi, dar a trebuit sa renuntam intrucat acestea erau suprasolicitate. Hotelul are 13 etaje si 2 lifturi de mici dimensiuni si capacitati, lifturi care erau folosite si de cameriste, receptionere, lifturi care dimineata erau pline de lenjerii, mopuri, perii etc. Bine ca macar stam la etajul 1 si pot sa-mi car singur toate bagajele.

Am coborat pe plaja chiar pe la piscina hotelului pe niste trepte betonate, care ar trebui refacute, intrucat noaptea in conditii de iluminare slaba iti poti rupe picioarele in gaurile dintre trepte. Si iarasi am avut noroc, Chiar in data de 29.08.2015 a fost redata functionarii, dupa ce, in plin sezon estival, aproape 3 luni a fost inchisa, plaja de vreo 4 ha din dreapta piscinei cu intrare lina in mare. Aceasta plaja uriasa nu era complet amenajata, nisipul nu era perfect intins, erau destul de multe scoici, nu existau sezlonguri, nu exista muzica sau bar dar intrarea in mare era lina perfecta pentru copii.

Pentru aceste motive, plaja primeste nota 8.

Fac precizarea ca desi piscina cu apa de mare a complexului este amplasata la cativa metri de intrarea in mare, fiind practic situata in nisip, hotelul nu are in administrare nici o portiune de plaja. In fata piscinei hotelului exista o mica portiune de plaja, cu multe stanci, intrarea in mare facandu-se printre niste bolovani. Pe aceasta mica portiune de plaja, chiar la baza piscinei, cu acordul Apelor Romane, cei de la complex, au amplasat vreo 50 de sezlonguri si niste umbrelute. Chiar daca te trezeai la ora 5 dimineata, nu gaseai locuri libere pe aceste sezlonguri. Gaseai sezlonguri libere la piscina, dar asta pentru ca era deja sfarsitul sezonului.

Pe aceasta mica portiune de plaja de aprox. 100 mp cu tot cu stanci s-au inghesuit aproape tot sezonul estival 2015 nu numai turistii complexului Meduza, ci si ceilalti turisti de la celelate hoteluri si pensiuni de langa complex. De remarcat faptul ca, in stanga piscinei, patronii complexului lucreaza la amenajarea unei bucati mai mari de plaja, astfel ca anul viitor, situatia va fi alta. Practic, toata imbulzeala, trezitul la ora 3 dimineata pentru a ocupa sezlongurile disponibile este datorata in mare masura celor care administreaza plaja si care au inchis-o in plin sezon estival si nu complexului care dispune doar de vreo 300 sezlonguri. In plin sezon, acest complex a gazduit 1400 persoane care trebuiau sa se bata efectiv pentru cele 300 de sezlonguri ale hotelului sau sa se calce in picioare pentru cei cativa metri de nisip din fata piscinei hotelului, aceasta fiind singura plaja disponibila. Desigur, exista si posibilitatea de a merge 1 km pe jos si sa ajungi la cea mai apropiata plaja la Debarcader sau pentru cateva sute metri in plus la Belona.

Revenind la subiect, dupa o baie in mare, plimbare pe plaja si poza la muntele de nisip ne intoarcem la hotel pe langa piscina complexului. Era ora 18.10, ora la care conform indicatiilor receptionerei, piscina trebuia sa fie inchisa. Bineinteles ca programul era pana la ora 19, scria mic chiar la intrarea in perimetru piscinei, dar intrucat nu aveam bratara, inauntru nu puteam intra. Fiica mea cerea sa intre la piscina, asa ca, urcam treptele, ne ducem la hotel, o admonestam pe receptionera pentru slaba pregatire si rea intentie si cu bratarile la indemana coboram la piscina.

Doar in acea zi de sambata si duminica am putut face baie in piscina. Incepand cu ziua de luni, la marginea piscinei s-a adunat un strat de jeg care-mi genera scârbă de a mai intra in apa de mare. În cele 5 nopti cat am stat noi acolo, nu s-a schimbat apa la piscina. Am inteles de la un turist care se afla acolo de vreo 4 nopti că, in prima zi de cand a venit el, s-a schimbat apa. La barul de la piscina in intervalul orar 10-19 se serveau, in regim gratuit, bauturi ok, respectiv bere la pahar, sucuri din gama pepsi si prigat, cafea la expresor, cam slaba dar la discretie, apa minerala si apa plata. La ora 16 tot la barul piscinei, regim gratuit, erau aduse niste produse de panificatie sub forma unor mini cornuri sau foetaje umplute cu branza, mere, rahat sau mac, destul de bune si astea.

Imi doream sa vad un rasarit de soare, asa ca, dimineata la ora 05.30 eram treaz. Intrucat, in camera situata, la etajul 1, privelistea era alterata de copaci, am coborat la piscina. Intrarea era libera, sezlonguri libere la piscina erau, cele de pe plaja ocupate dinainte de ora 5, dupa cum avea sa-mi precizeze unul din turistii care mi-a tinut companie, in timp ce urmaream rasaritul de soare. Am participat doar ocular, inclusiv la curatarea filtrelor de la piscina si aruncarea bidoanelor de clor in piscina. Desi cei de la piscina m-au asigurat ca au probele de apa de la piscina, in regula, si ca nu este necesara schimbarea apei din piscina prea des, totusi stratul de jeg care se acumulase pe marginea piscinei precum si nisipul de pe fundul piscinei care se transformase intr-un mîl alunecos, m-au determinat ca sa interzic accesul membrilor familiei. Se simtea in piscina un puternic miros de clor. Pentru copii aceasta apa de mare plina de clor era daunatoare intrucat inghitirea ei pe langa simptomele de voma putea genera si enterocolita, aspect confirmat chiar de catre farmacista complexului care avertiza parintii cu privire la acest fapt si la bacteriile daunatoare care pot exista.

Desi, incepand cu data de luni, impreuna cu alti turisti, am atras atentia cu privire la faptul ca este multa mizerie la piscina iar apa ar trebui schimbata si piscina curatata, seful de la piscina care era si unul din sefuletii complexului mi-a spus ca nu-i treaba mea, ca are analizele la apa in regula si ca pentru un hotel de 3 stele e arhisuficient, motiv pentru care nu am mai intrat in piscina. Personalul de la piscina era compus din cativa pustani din care doar unul major, destul de serviabili, cu atributii de executie si cu competente limitate in a-ti furniza alte informatii coerente.

Incepand cu data de 1 septembrie, personalul complexului, datorita incetarii contractelor temporare s-a redus cu mai bine de jumatate, astfel incat dupa ce terminau programul la piscina, baietii erau dusi la bucatarie la spalat vase, debarasat mese, scanat bratarile turistilor.

Tot incepand cu 1 septembrie, datorita lipsei personalului, programul de la locul de joaca cu supraveghetor a fost redus, astfel incat daca inainte acesta era deschis intre orele 10-18, ulterior a devenit 15-18. Motivul era unul foarte simplu: fata care era supraveghetoare a fost mutata la restaurant pentru a servi turistii cu prajituri.

Pentru piscina, bar, spatiul aferent acestuia cu sezlonguri, dusuri, curatenie, personal aferent si servire nota este de 6.50.

Punctul forte al acestui hotel il reprezinta serviciile de masa. Daca all inclusive ar insemna numai mancare, acest complex ar lua nota 10 fara probleme. Mancarea a fost foarte buna, gustoasa, variata si de calitate. In ciuda acelei tampenii cu scanarea bratarii la fiecare masa, personalul de la restaurant s-a comportat foarte bine, mesele se debarasau rapid, curatenia se facea imediat, iar tavile de mancare se umpleau imediat dupa golire.

Dimineata aveai de toate, omleta cu costita, oua fierte, ochiuri, cremwursti, carnaciori, 3 tipuri de mezeluri, cascaval, telemea, branza, salate de toate natiile, cereale, fulgi de porumb si ovaz, fursecuri, unt, lapte cald si rece, ceai, dulceata, miere, sucuri din gama pepsi la discretie, prigat. Doar unul din prajitoarele de paine ar trebui schimbate, intrucat nu facea fata.

La pranz aveai de ales intre 3 feluri de ciorba, feluri care se schimbau in fiecare zi, toate foarte bune iar la felul 2 aveai cel putin 8 feluri de mancare, gratar din carne porc, pui, vita si peste, fasole cu costita, garnituri pe baza de cartofi prajiti, natur taranesti sau cu unt si smantana, garnituri pe baza de orez, mazare, paste, salate etc, fructe gen pepene, mere, prune, prajituri de vreo 4 feluri toate f bune.

Seara ne delectam cu spagheti carbonara, cartofi frantuzesti, cartofii bunicutei, salata Bucuresti, ostropel de vitel cu mazare, ceafa marinata, rulouri de carne de pasare cu cascaval, piept de pui la gratar, copanele in diferite sosuri, salate de toate felurile, icre, vinete. La pranz se servea tarie gen vodka, whiski, angelli alb si rosu, bere la dozator, vin alb si rosu la dozator de vincon, cel rosu chiar f. bun, pepsi la dozator, prigat, apa plata apa minerala. Seara nu se servea tarie la masa, dar puteai cere de la bar, dar maxim pana la ora 21.

Pentru masa, calitatea mancarii, personalul restaurantului, nota este 10.

Atunci cand am sosit, functionau 2 locuri de joaca exterioare si 2 locuri de joaca in interior asa cum era trecut in conditiile de achizitie a biletului.

Pe data de 31 august, unul din locurile de joaca exterioare, respectiv toboganul gonflabil, bucuria copiilor, a fost demontat. Motivul oficial a fost ca s-a terminat sezonul estival si ca toboganul apartine braseriei Complexului Steaua de mare, care are alta conducere si nu are legatura cu all inclusive de la cele 2 hoteluri.

Ceva adevar era, am constatat dimineata, ca in timp ce savuram cafeaua pe terasa restaurantului, terasa aflata chiar la strada principala, a patruns masina de gunoi care s-a oprit la 2 metri de turisti iar din ea au coborat 3 gunoieri care au inceput sa incarce sacii de gunoi de la braseria complexului si sa polueze pestilential, turistii uitandu-se mirati la cele ce se intamplau. Am sesizat sefului de sala, iar ulterior gunoierii nu ne-au mai poluat, schimband ora pentru 7 dimineata.

Acestui complex îi lipseste un management unitar si coerent, practic daca aveai ceva de reclamat, trebuia sa te adresezi la vreo 4 sefi, personalul cu mici exceptii la bucatarie si menajere, este format din copii, multi dintre ei minori, care desi sunt binevoitori, nu au pregatire in turism si nu sunt capabili sa faca fata situatiilor mai delicate. La locul de joaca cu supraveghetor sau gradinita, fata care avea grija de copii era minora. Desi arăta bine, avea ceva jucării, in momentul cand fetita mea a cerut o foaie de hartie si un creion sa deseneze, a pus in mare dificultate supraveghetoarea.

Un alt aspect negativ pentru noi programul. Restaurantul avea program de servire pana la ora 21 iar inchiderea lui se facea cu ora 22. Dupa aceasta ora era liniste deplina. Nu exista o formatie sau dj care sa faca un pic de atmosfera. Mai mult la ora 22 se inchidea si locul de joaca nesupravegheat din interiorul hotelului. Din aceste motive, ne-am plimbat seara prin statiune. Am constatat ca la hotelul Mirage sunt conditii f. bune, aveau si formatie cu muzica buna, ne-am plimbat prin centrul statiunii, am fost la Debarcader, Belona, am vazut Aqua parkul, elefantii, l-am ascultat onesteanul nostru Gigel Frone cu repertoriul sau de la terasa Azur etc.

La hotel Delfinul erau biciclete de inchiriat in regim gratuit. Intrucat vroiam sa ajung la Pescaria lui Matei, si nu aveam chef sa scot masina din parcare am luat o bicicleta. Am trecut prin fata hotelului Steaua de mare aflat in renovare, unde se lucreaza intens la baza spa respectiv piscina interioara, sala de fitness. Dupa ce am trecut de Steaua de mare acompaniat de o haita de caini maidanezi, deranjati de trecerea pe teritoriul lor, am vizitat cele 2 pescarii, insa nu m-au impresionat. Am inteles ca mancarea de peste este super, icrele e cel mai bun, insa dupa all inclusive de la complex nu mai ramanea loc nici pentru un pahar de apa.

As recomanda acest hotel doar familiilor fara copii, intrucât lipsa balconului si a unui suport pentru uscat rufe este un mare impiediment. Marele nostru noroc a fost ca am avut multe haine de schimb pentru copil. In aceste camere te poti caza cu maximum 1 copil pentru care tre sa ai pregatite schimburi zilnice, haine pe care le vei lasa in mijlocul camerei. Le recomand celor de la complex, pentru a mai compensa din lipsa acuta de spatiu, deasupra usii de la intrare sa amplaseze o polita pe care sa-ti pui valizele, solutie ingenioasa pe care am vazut-o la hotel Cupidon din Saturn. La geam ar putea amplasa un mini suport pe care sa-ti poti usca cateva rufe.

N. ar fi rau sa pregateasca programul la restaurant pana la ora 23 si sa introduca un program muzical adecvat, asta având în vedere că la bulgari beneficiezi la all inclusive de 3 stele de bauturi gratuite pana la ora 23. Am stat de vorba cu multi turisti nemultumiti de programul de la regimul all inclusive steaua de mare sau de piscina complexului, singura concluzie valabila fiind ca all inclusive romanesc este de tip special si nu poate fi comparat cu nici unul din afara

In timp ce eram cazat la hotel si dupa, am citit si alte review-uri, am vazut si conditiile de cazare la alte locatii si preturile practicate, iar intrucat fiica mea s-a simtit f. bine si i-a acordat acestui complex nota 9, nota care a fost redusa de la 10 pentru ca i-a fost demontat toboganul gonflabil si i-am interzis accesul la piscina, fiind nevoiti sa stam pe sezlong la piscina si sa facem baie in mare, am fost nevoit sa-mi reconsider si eu parerea despre acest hotel si sa-i acord inca 1 punct la nota finala.

Per ansamblu, nota finala pentru acest complex este o medie formata din notele fiecarui membru al familiei media fiind 7.33, dupa urmatorul punctaj: eu 6,50, nevasta 6,50, fiica-mea 9.

În concluzie, nu a fost chiar rau, all inclusive poate merge si la noi, dar mai este mult de lucru până a ne putea compara cu bulgarii.

Desi pe strazile din Eforie erau diverse afise cu lucrarile care se efectueaza, statiunea arata foarte rau din punct de vedere administrativ, chiar in paragina cu drumuri foarte proaste multe dintre ele fiind de pământ cu faleza prabusita în mai multe locuri. În schimb sunt foarte multe hoteluri bune de 3 sau 4 stele, exista vile si case de vacanta unde te poti caza bine si ieftin, terase unde se mănăncă bine


[fb]
---
Trimis de florinvalentin in 28.09.15 00:33:07
Validat / Publicat: 28.09.15 06:19:08
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3961 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (florinvalentin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P16 rasarit de soare de pe sezlongul de la piscina complexului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    fisichella78
    [13.01.16 22:54:06]
    »

    Ok, nu pricep, in titlu scrie Hotelul Delfinul, dar in continut e recenzie la Hotel Meduza... wtf

    webmasterX
    [13.01.16 23:00:30]
    »

    @fisichella78 - Bună sesizarea! Mulţumim.

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Meduza Hotel / Complex Steaua de Mare [Ef. Nord], EFORIE NORD/SUD" (deja existentă pe sait)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fisichella78
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 2.408793926239 sec
    ecranul dvs: 1 x 1