ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.06.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 17.06.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu rezervati aici!

TIPĂREȘTE

Parerea unui client in iunie 2015

1. Nici sa nu va ganditi sa faceti rezervare aici! Cu siguranta nu voi reveni! Nu ar trebui sa intampin probleme in vacanta mea. In loc sa ma deconectez si sa ma relaxez, am fost uimita de serviciile de proasta calitate pe care le au!

2. Majoritatea personalului nu stie limba engleza, nu o intelege, deci trebuie sa intrebati de fiecare data. Managementul este extreme de prost organizat.

3. Lifturile sunt un dezastru! Chiar daca au 4 lifturi, trebuie sa astepti in jur de 10 minute ca sa ajungi sus sa mananci in restaurantul principal situat la etajul 11.2 dintre lifturi (cele de la receptie) sunt pt 6 pers, si 2 sunt pentru 4 persoane, dar clientii prefera sa se ingramadeasca pt ca sunt exasperati de cat timp a trebuit sa astepte pana sa prinda liftul. Sunt momente in care, chiar daca vrei sa urci la restaurant, te duci sus si apoi cobori si te opresti frumos la fiecare etaj, pt ca toata lumea da comanda liftului. Cu alte cuvinte faci o plimbare fortata cu liftul de fiecare data, mai toata ziulica.

4. Au foarte mult personal nou angajat, care nu stie sa deshida usile camerelor cu carduri si care oriocum sunt extrem de tineri pentru a-ti rezolva vreo problema.

5. Nu se primeste nici un fel de instructiune sau directionare de la receptie, astfel ca nu stii unde este Ground restaurant de exemplu. Au 2 restaurante pt all inclusive, Ground restaurant unde mananci de pranz si restaurantul de sus de la etajul 11 pt mic dejun si cina. Barul de la piscina este inclus, dar surpriza am avut-o cu Lobby bar care nu este pt cei cu all inclusive. In prima faza nu ne-a deranjat, dar a doua zi am realizat ca nu ai ce sa bei dupa ce ai luat micul dejun si cobori la piscina. Intre 9 si 11 trebuie sa platesti bautura de la lobby bar!!!

Nu primesti nici o harta care sa iti spuna ce si unde se afla in hotel si ti se arata doar dand din degete cu o engleza vai de mama ei. De la receptive, primesti totusi o lista cu orele de deshidere pt fiecare restaurant si bar, dar credeti-ma ca trebuie sa citesti de mai multe ori ca sa intelegi exact unde si cand poti manca sau bea ceva. Am fost la hoteluri cu cate 5 restaurante si 4 baruri si nu am avut nici o problema in a intelege orele dupa prima citire. Aici au complicat foarte mult si inloc sa fie cat mai simplu, trebuie sa citesti de 10 ori hartiuta cu orele de deshidere.

6. Camerele hotelului sunt cu rugina in baie la suporti, cu miros de mucegai, miros de igrasie cred, pe care il inspiri de cand ajungi pe corridor – la etajul doi in cladirea veche. Camerele sunt “dotate” cu televizor vechi de care avea bunica si mocheta patata si murdara si daca nu ceri, nu primesti semn de “do not disturb”. In prima noapte (nu s-a putut schimba camera pe loc), dimineata cameristele au dat sa intre ca la ele acasa. Deci neaparat sa cereti camera cu card in cladirea noua si sa nu acceptati cheie. In cladirea veche, cea cu probleme, eu personal nu am putut intra in cabina de dus, fiind insarcinata in luna 7. Cabina, inclusiv baia sunt extrem de mici si incomode, burta mea era destul de maricica, dar credeti-am ca am vazut cliente din alte tari mult mai mari decat mine si ma intrebam oare cum se descurca sa faca un dus. Nu primesti nici gel de dus, nici sampon, chiar daca sunt un hotel de 4 stele cica (probabil obtinute pe considerentul ca fiecare camera are uscator de par, aer conditionat, tv si minifrigider). Acuma sa nu credeti ca nu va lasa nici un maglavais nimic la baie. Va pun niste probabil sapunuri lichide (nu le-am incercat de sila) colorate, in niste recipient ruginite.

7. Daca va ganditi sa mergeti cu copilul, mai bine nu! Au, intr-adevar un loc de joaca in interior amenajat cu doua tipe super dragute – animatoarele, care vorbesc foarte bine engleza si care pot sta cu copii intre 10 si 13 si intre 15 si 18. Dar intre timp copilul ce face? Au o piscina de copii si atat! Seara la 7, echipa animatoarelor are program de juma de ora pt copii.

8. Mare atentie la parcare!! Au o mafie legata de parcari in Sunny beach de te doare capul! Hotelul te va forta sa iti parchezi masina (daca esti cu masina) la ei. Iti cer 10 leva pe zi si pt 7 zile a trebuit sa platim 6-0 de leva, chiar daca ne-am interest si in alte zone de parcare si am discutat si cu soferi de taxi. Sunt toti vorbiti intre ei.

9. Exact in zona unde stau clientii in receptive, pt a folosi wifi-ul, atentie! Ploua! Din tavan, exact pe mijlocul cladirii!

10. Mancarea este clar pt segmental de fastfoodisti si shaormeristi: cartofi prajiti, pizza, carnati prajiti, shaorma. Foarte putine legume (care oricum sunt taiate cu coasa), ce sa mai vorbim de peste sau calamari sau fructe de mare! Ha! In visele voastre poate! Au paste bune, si vital bun. Foarte putine branzeturi, iar surpriza de top a fost la fructe. Sunt toate taiate si binenteles oxidate! Marul: taiat in 4. Portocala: taiata in 4 cu tot cu coaja. Grepfruit: taiat in 4 cu tot cu coaja! Bananele : taiate in 2! La pepene inteleg, ca doar nu iti luai tot pepenele rosu la masa. Bine ca nu au taiat si ciresele! Dezgustata de-a dreptul de zona de fructe, si pe deasupra aveau si mai multe compoturi decat fructe proaspete – capsuni in compoturi (cred), nu am gustat nici o zeama din aia colorata cu ceva fructe plutitoare. Deci daca aveti copil mic, nu prea ai ce sa alegi pt stomacelul lui!

12. Cireasa de pe tort a fost un client a carui fetita de vreo 4 anisori se balacea nestingherita in piscina copiilor si era plina de niste pete rosii, unele mai mici si unele mai mari, vizibile pe tot corpul. Cand am discutat cu receptia despre acest aspect si le-am explicat ca fiul meu nu a facut varsat de vand si ca nu mi se pare normal ca acel copil sa se balaceasca fericit in piscina cu alti copii, mi s-a dat un raspuns sec ca acei clienti a doua zi pleaca. Asa si? Ceea ce ma interesa pe mine este daca ce avea acea fetita era sau nu contagios. Astfel mi-au “rezolvat” din nou problema. A doua zi am vazut o fetita de vreun anisor care facuse si ea varsat de vant si era plina de bubite pe fata si data cu solutie mentolata. Asa ceva nu ar trebui sa fie tolerat. Multumesc lui Dzeu ca fimiu a scapat!


[fb]
---
Trimis de IoanaIT in 18.06.15 15:40:13
Validat / Publicat: 18.06.15 17:34:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Evrika Hotel
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3033 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (IoanaIT); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster69
    [18.06.15 17:33:59]
    »

    @IoanaIT: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    - - -

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Corina70
    [19.06.15 10:50:20]
    »

    @IoanaIT - "Multumesc lui Dzeu ca fimiu a scapat! "

    In ce perioada ai fost la acest hotel? Trebuie sa astepti intre 2 si 3 saptamani ca sa vezi daca intr-adevar a scapat de varsat de vant. Cam atat dureaza perioada de incubatie, din momentul in care a luat contact cu virusul.

    IoanaITAUTOR REVIEW
    [19.06.15 13:07:54]
    »

    @Corina70 - A mai avut acum doi ani contact la gradinita cu copii cu varsat de vant (asta in cazul in care acea fetita avea varsat de vant si nu altceva) si nu a facut fi-miu. Multumesc oricum, o sa fiu atenta 2 sapt, una s-a scurs deja

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, IoanaIT
    Alte impresii din această RUBRICĂSmartline Meridian Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030630826950073 sec
    ecranul dvs: 1 x 1