DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am rezervat prin [... ] imediat, adevarati profesionisti, pentru perioada 15-18.04.2023, pentru sarbatorile de paste. Drumul a fost bun fara aglomeratie, chiar si la vama am trecut repede, am platit imediat vinieta si din nou la drum, fara probleme am ajuns la hotel Madara din Nisipurile de Aur.
De cind am ajuns am avut neplaceri cu personalul de la receptie. Am fost doua familii pe care ne-au cazat la etaje diferite. Nici nu au vrut sa ne asculte ruganintea de a ne muta macar pe acelasi etaj ce sa mai spun de camere apropiate.
Masinile ne-au pus sa le ducem in niste noroaie la un hotel in constructie pentru care am platit 45 leva unui baietas. Dupa ploile care au urmat nu va puteti imagine cum era acolo, parca am iesit din cimp de la arat. In ultima zi am venit cu rugaminte de a aduce masinile in fata hotelului, in parcarea goala (cei mai multi turisti parasind hotelul, noi fiind cazati cu o zi in plus) si de aceasta data ne-am lovit ca de un zid, primind explicatii ca nu se poate.
Tot hotelul miroasea a mincare, de sus pina jos de cind intrai. Nu mai spun in cantina (nu poate fi numit restaurant dupa atmosfera de acolo). În cantina o mare de oaneni care asteptau la coada care se intindea pina la intrare. Mincarea jalnica, cea mai ieftina posibila, multa artificiala din prafuri, ma refer la omleta, piure, pina si carnea de pui parca era din altceva pentru ca la gratar nu se frigea. Am stat douazeci de minute linga gratar fara nici un succes, nu se facea si am plecat cu frigaruile crude sa vad ce gust au, execrabil. In ultima zi nu au mai pus rosii, ardei gras, doar castraveti paliti. Mezelurile si brinzeturile de cea mai proasta calitate.
Bauturile de ultima bodega, in sticle de 1,5 sau 2 litri, nu se puteau gusta. Cafeaua o zoaie. Sucurile din bombone care isi pierdeau din culoare de la o zi la alta.
Ospatarii nu mai vorbesc, aveau un sictir si un dispret greu de inteles.
Într-un cuvint FUGITI de acest hotel.
De 10 ani tot vin la bulgari dar asa ceva nu am intilnit niciodata. Mai bine dau un ban in plus dar am parte de servicii mai bune cum ar fi lantul Griffid.
Deci evitati hotelul Madara cit puteti, puteti gasi si hoteluri mai bune.
despre SERVICII
De la amabilitate pana la profesionalism sub orice critica. Nu am mai intilmit asa ceva.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Mirosea a mincare de cind deschideai usa sau geamul.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Nu am cuvinte. Cea mai ieftina si proasta mincare. Daca mirosea a mincare in tot hotelul nu va mai spun cum era in restaurant, mai bine sa îi spun cantina. Deplorabil.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Nu este nimic pregatit pentru noul sezon, plaja neamenajata, doar marea linistita si frumoasa asa cum o stim.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Au fost citiva tineri care s-au chinuit sa faca ceva.
Trimis de peny67 in 19.04.23 09:30:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur, hotelurile: Atlas (2 ori), Astera, Joya Park, Park Hotel Golden Beach, Arabella, Bolero, Sentido Mareea, Dolce Vita Sunshine Resort. Suny Beach: Diamond Residance. Constantin si Elena: Estreya Palace.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (peny67); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.28492700 N, 28.03765700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Odatăc u primul review trimis, la mulți ani de la înscriere: @peny67: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 110864&hid=1191.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@peny67:
”Am rezervat prin [... ] imediat, adevarati profesionisti, pentru perioada 15-18.04.2023, pentru sarbatorile de paste.
Mie nu mi se pare chiar deloc profesionistă o agenţie care te-a lăsat să rezervi un hotel mai ieftin şi mai slab decât cele cu care erai obişnuit, astfel contribuind la ratarea minivacanţei. Profesionişti erau dacă te preveneau în legătură cu dezamăgirile foarte previzibile.
”De cind am ajuns am avut neplaceri cu personalul de la receptie. Am fost doua familii pe care ne-au cazat la etaje diferite. Nici nu au vrut sa ne asculte ruganintea de a ne muta macar pe acelasi etaj ce sa mai spun de camere apropiate.
Hotelul se ocupase în mare măsură cu o zi înainte de sosirea ta şi disponibilităţile erau limitate. Totuşi nu mi se pare aşa o mare tragedie faptul că nu aţi primit camere alăturate. Există şi telefoane.
”Masinile ne-au pus sa le ducem in niste noroaie la un hotel in constructie pentru care am platit 45 leva unui baietas.
Hotelul nu cred să aibă mai mult de 20 locuri de parcare, clar insuficiente, dar tot contra cost. Primul venit este şi primul servit. Următorii sosiţi sunt redirecţionaţi prin "vecini", contra cost. Alternativa ar fi fost să rişti ridicarea maşinii pentru parcare neregulamentară şi sigur plăteai mai mult.
”De 10 ani tot vin la bulgari dar asa ceva nu am intilnit niciodata. Mai bine dau un ban in plus dar am parte de servicii mai bune cum ar fi lantul Griffid.
Interesant cum după atâtea sejururi reuşite nu ai găsit timp să scrii vreun articol pe AFA unde eşti înscris de aproape nouă ani, dar ai preferat să "debutezi" doar când ai fost nemulţumit
@nicole33: Vad ca tii cu ursul, din acest motiv nu am scris pina acun, dar sa iti raspund totusi. Agentia la care am facut rezervarea nu a stiut unde am mai fost in Bulgaria pina acum deoarece totul s-a facut in ultimile zile inainte de sarbatori, la repezeala (a fost si vina mea ca m-am hotarit atit de tirziu).
Nu ma deranja, la cazare, daca incercau macar sa gaseasca o solutie de a ne caza in camere cit mai aproapiate dar faptul ca nici nu au vrut macar sa stea de vorba cu noi si sa ne explice cum stau lucrurile, modul cum am fost tratat, asta a fost foarte deranjant.
Am fost constient si am inteles ca nu sunt locuri de parcare, de aceea am si parcat masina unte am fost trimisi, in acele noroaie de la hotelul in constructie (personalul de la hotelul Madara s-a ocupat de parcarea noastra acolo), ceea ce nu am inteles este faptul ca in ultima zi parcarea din fata hotelului era goala si nu ni s-a permis sa aducem masinile acolo mai ales ca se anuntau ploi, ceea ce s-a si intimplat. Am plecat cu masina de parca ieseam de pe cimp de la arat, cum am specificat si mai sus.
Nu am mai scris nicio recenzie pina acum deoarece am considerat ca nu este nevoie sa o fac pentru ca nu a fost mimic spectaculos dar nici ceva care sa ma nemultumeasca atit de tare ca acum. Am vrut sa se stie despre acest hotel dar daca am deranjat poate va fi si ultima recenzie pe care o scriu pentru ca este binecunoscuta dragostea noastra fata de straini si ura fata de proprii semeni.
O zi buna va doresc.
@peny67:
”Vad ca tii cu ursul, din acest motiv nu am scris pina acun, dar sa iti raspund totusi.
În primul rând să ştii că nu ţin nici cu ursul sau cu vreun alt animal , nici cu hotelul, neavând niciun interes, şi nici cu agenţia care ţi-a luat banii şi ţi-a vândut biletul fără o minimă consiliere, fără să stea de vorbă cu tine să vadă pe unde ai mai fost, ce ţi-ar plăcea şi ce nu etc.
Greu de crezut că acesta ar fi motivul pentru care nu ai avut timp de nouă ani nicio activitate pe sait. Mereu am apreciat şi voi aprecia în continuare impresiile de tot felul, sincere şi argumentate, preferabil însoţite de fotografii concludente.
”Nu am mai scris nicio recenzie pina acum deoarece am considerat ca nu este nevoie sa o fac pentru ca nu a fost mimic spectaculos dar nici ceva care sa ma nemultumeasca atit de tare ca acum. Am vrut sa se stie despre acest hotel dar daca am deranjat poate va fi si ultima recenzie pe care o scriu pentru ca este binecunoscuta dragostea noastra fata de straini si ura fata de proprii semeni.
Sincer, nu am înţeles mai nimic din pasajul citat mai sus, nici ce-i cu dragostea şi nici ce-i cu ura.
Ideea era că ai fi avut altă credibilitate în ochii cititorilor dacă această recenzie negativă ar fi venit după alte recenzii pozitive sau măcar neutre, pentru că altfel nu văd de ce ai fi tot mers în Bulgaria vreme de 10 ani dacă nu ţi-ar fi plăcut ce ai găsit pe unde ai fost.
Dacă vei mai scrie sau nu pe AFA este doar decizia ta, dar intuiţia îmi spune că vei reveni imediat ce vei mai avea de făcut o reclamaţie.
”Bauturile de ultima bodega, in sticle de 1,5 sau 2 litri, nu se puteau gusta. Cafeaua o zoaie. Sucurile din bombone care isi pierdeau din culoare de la o zi la alta.
Am fost şi eu la destule hoteluri de pe litoralul bulgăresc, alese cu mai multă grijă şi am fost mereu mulţumită, uneori chiar încântată. Nu m-a deranjat băutura locală, aceeaşi la toate all inclusive-urile bulgăreşti, însă am apreciat mai mult băuturile de import acolo unde acestea erau disponibile. Băuturi "de ultima bodegă" nu cred să fi primit, dar nici nu ştiu cum sunt alea, deoarece eu nu frecventez bodegile .
Nu am înţeles compararea restaurantului cu o "cantină", probabil tot pentru că nu am mâncat niciodată într-una.
@nicole33: Imi pare rau ca nu am stiut tiparul acestui site si anume ca trebuie sa incep cu citeva recenzii bune si apoi cu cele mai putin bune.
Daca stii o agentie buna care nu imi ia banii repede, te rog sa imi spui, poate asa ajung in locuri mult mai placute sau macar ma inveti sa tac cind vad ceva care nu imi place.
Promit ca nu voi mai scrie mimic despre acest hotel ca nu cumva sa-i supar si nici tie sa iti stric recomandarile. Nu mai tine cu ursul si tine si cu noi compatriotii tai.
Hai ca imi pierd vremea cu tine. Sa ai o zi cit mai frumoasa.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2021 Cel mai urat concediu - la Madara — scris în 02.08.21 de ux121489 din PRAHOVA
- Jul.2021 4 stele niciodată — scris în 26.07.21 de Laurada2207 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2019 Bine, frumos, curat... dar cu rezerve! — scris în 18.09.19 de raduluigi din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 Destul de decent — scris în 07.09.18 de Andrei1996 din ALBA IULIA - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Sejur Hotel Madara — scris în 11.06.18 de addrian.radu din BACăU - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Un sejur foarte frumos — scris în 04.09.17 de Marius Stef din SIBIU - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Da si Nu — scris în 31.08.17 de euON* din BUCURESTI - RECOMANDĂ