ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.06.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Neamt
ÎNSCRIS: 11.06.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Conditii bune - mancarea lasa de dorit

TIPĂREȘTE

Analizand faptul ca serviciile sunt promte, cu baza de tratament proprie, cu personal sanitar calificat, cu un relief deosebit si un aer de munte pe masura, sunt si neajunsuri.

Dar sa vorbim intai de bune. Inca de la receptie te intampina un personal bine intentionat. Am beneficiat de servicii bune in camere, cu cameriste receptive si cu bun simt. Camerele cat de cat curatele, vechi si cu modificari la suprafata, mici si fara balcon, baia lasa loc de interpretari. Au camere cu paturi single si baie in camera, dar si cu baie la 2 camere, asta depinde de noroc.

Hotelul pune la dispozitie mijloace de transport gratuite catre salina, baia baciului, valenii de munte. In biletele noastre am avut intrarea la baia baciului gratuita, iar la salina am platit.

Hotelul a organizat excursii catre manastirile Suzana si Cheia contra cost, a organizat karaoke, petrecere in cinstea turistilor, concursuri sportive, concursuri de desen pentru copii, intrevederi culturale si istorice despre orasul slanic, gratuite toate.

Intr-un cuvant se preocupa ca turistii sa se simta bine.

Despre cele rele pot scrie doar despre servirea mesei. Meniul este ingust, prepararea lui lasa de dorit si gustul de asemenea. In tot sejurul nu cred ca am mancat ceva sa fiu multumit, iar ca repetivitatea meniului cam la 3 zile.

Asi fi vrut sa cunosc bucatarul si sa il punem sa manance cu pofta mancarea dupa o zi la baie cu sare sau la salina. Meniul de baza cartofi la cuptor fara gust sau ramasi de ieri, cus-cus, peste cu semn de intrebare, etc. Mancare foarte proasta, scumpa si putina. Daca era prost gatita, de ce sa fie multa?

Intr-un cuvant imaginea buna a hotelului este stearsa de masa foarte proasta.

Ca locatie, ca servicii turistice si preocupare pentru cei cazati: toata stima.

De la camerista, receptionera, personal medical si soferii de microbuze care circula ca furnicile cu turisti: jos palaria.

Ca meniu servit: lasa mult de dorit. Incercati varianta mesei prin bonuri valorice. Se poate servi masa la toate locatiile firmei care detine acest hotel. Poate asa aveti mai mult noroc.


[fb]
---
Trimis de mateut in 11.06.14 18:27:37
Validat / Publicat: 11.06.14 20:33:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2337 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mateut); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[11.06.14 20:33:43]
»

@mateut: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

webmaster
[11.06.14 22:34:15]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSlănic Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048534154891968 sec
    ecranul dvs: 1 x 1