ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cluj Napoca
ÎNSCRIS: 02.09.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 17 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Silver - o oaza de liniste

TIPĂREȘTE

August 2010, a fost al treilea sejur petrecut la hotel Silver. Am mai fost anul acesta intr-un week end, doar cu sotul meu, iar acum in august am fost in echipa mai mare si anume cu una dintre fiicele noastre, o pereche de fini, precum si o buna prietena a mea. Fiind beneficiarii unui card Silver, achizitionat anul trecut, cazarea nu se mai plateste, in suma trecuta drept cheltuieli de sejur regasindu-se doar masa (mic dejun si cina in sistem de bufet suedez).

Trebuie sa specific cum anume am ajuns sa beneficiem de un card Silver (costul acestia a fost de 625.000 de HUF, asta aprox 10000 de lei). In august 2009 am fost hotarata ca doresc un sejur la acest hotel. Stiam cum arata, mi-a placut enorm, si de pe site-ul hotelului am extras o oferta denumita "saptamana Silver" care ar fi fost la acea data undeva la 4800 de lei. Eram dispusa sa dau acesti bani in urma unui esec (pe care il voi relata la o data ulterioara), pentru ca esec pot sa numesc sejurul din 2008 de la Mamaia... O Doamne... Sejur care m-a costat initial 5000 de lei pentru 4 persoane, 5 zile, la hotel Palas, o mizerie de nedescris. Acest sejur este si motivul pentru care eu, nu voi mai alimenta turismul romanesc niciodata.

Asa stand lucrurile, am pus mana pe telefon si, nestiind o boaba ungureste, am sunat la hotel Silver pentru a face rezervarile necesare, si am vorbit romaneste cerand la telefon pe un vorbitor de limba romana. Surpriza! Hotelul are angajata o domnisoara, incadrata ca si "referent limba romana" tocmai pentru a atrage turistii ca mine, nevorbitori de limba maghiara. O fata exceptional de amabila si care a stiut sa isi vanda produsul si anume cardul Silver.

Asadar, la incheierea contractului se plateste jumatate din valoarea cardului, adica 312500 de forinti, cum spuneam aprox 4900 de lei. Cealalta jumatete urmand a fi achitata pana la sfarsitul anului semnarii contractului, in rate indiferent cum, egale sau nu. Asta inseamna 7700 de puncte. Camerele sunt valorificate in puncte, in functie de sezon, in full sezon valoreaza de exemplu o camera standard 200 de puncte, in extrasezon numai 125 de puncte... Ideea de baza este ca ei, prin acest sistem fidelizeaza clientii, si practic cazarea o ai la jumatate de pret, prin acest sistem. Mai mult, clientii beneficiaza de o reducere de 20 % din toate serviciile hotelului, incepand de la masa si terminand cu orice alte cofuri si masaje, etc...

Voi da mai jos niste preturi orientative:

mic dejun= 2500 Huf (cu reducere, 2000 Huf) =aprox 30 de lei

cina= 4000 Huf (cu reducere, 3200 Huf (= aprox 48 de lei

Totul este in regim de bufet suedez, cu o oferta absolut ireprosabila.

Ceea ce m-a incantat este sistemul pus la punct de ei si anume de a nu stresa clientul cu bani, adica nu ai grija faptului ca trebuie sa umbli cu banii dupa tine (implicit sa dai ciubucuri, nu-i asa?) pentru plata mesei, a unei cafele la bar, sau mai stiu eu ce cockteiluri savurate pe marginea piscinei... Au peste tot niste terminale asemanatoare cu cele de la loto, in care se introduce un bon tipizat, cu antetul hotelului, pe care iti este imprimata consumatia, pe baza numarului camerei. Clientul, obligatoriu semneaza acest bon, asa incat nu exista posibilitatea trisarii de nicio parte. La plecare, se socoteste la receptie tot ce s-a consumat se totalizeaza, se aplica reducerea de 20 % si aia se achita la receptie, cash, sau card... Eu am ales sa achit numai cu cardul, deoarece am avut placuta surpriza ca la revenirea in tara in momentul consultarii extrasului de cont sa vad ca banca a avut un curs mult mai avantajos decat daca as fi cumparat forinti si as fi achitat cash...

Impresii: Totul este foarte curat, personalul extrem de amabil, mancarea este delicioasa. Exista la dispozitia clientilor, gratuit (si trebuie sa subliniez asta, deoarece la esecul de la Mamaia, pentru piscina hotelului, am platit zilnic 80 de lei, asta in conditiile in care am fost obligati sa folosim piscina hotelului, deoarece marea era plina de alge, si era absolut dezgustator), asadar gratuit acces la piscine, cu apa normala, apa termala de diferite temperaturi, hidromasaj, sauna uscata, umeda, si cu infrarosii.

Fara indoiala e un loc unde am simtit ca pe banii dati mi s-au intors niste servicii pe masura.


[fb]
---
Trimis de dya_68 in 09.09.10 13:13:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UNGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3466 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dya_68); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1450 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    Gilda
    [09.09.10 13:31:12]
    »

    De acord cu "nealimentarea turismului romanesc". Am patit-o si noi la Mamaia, la hotel Riviera. Din acest motiv am petrecut si noi mini-vacanta din acest an in Ungaria, tot la HAJDUSZOBOSZLO, insa la Hotel Apollo. Pe litoralul romanesc... doar in trecere... spre alte locuri.

    webmaster77
    [09.09.10 14:21:28]
    »

    mutat la rubrica "Hotel Silver" (nou-creata pe site)

    cristi_an3000
    [09.09.10 14:30:56]
    »

    nu sunt de acord cu nealimentarea turismului romanesc. sa crezi ca daca iei o teapa asta o sa ti se intample de fiecare data si sa generalizezi la nivelul intreg turismului din RO este usor hazardat sa nu zic infantil.

    creivean
    [09.09.10 14:59:20]
    »

    Şi eu am stat în August, la Hotel Aurum, deoarece nu am avut suficiente elemente despre Silver. Nici tu nu mi le-ai lamurit pe toate, aşa că, te rog să detaliezi puţin, mai ales că mergi frecvent acolo.

    Ştiu că, hotelul are 2 corpuri, unul peste drum de altul. Un corp mai vechi, am înţeles că are camerele mai mici şi mai slabe (fără balcon, mobilier şi zugrăveală învechite) şi un corp mai nou cu nişte condiţii mai bune.

    Pe de altă parte, m-ar interesa câteva amănunte despre camerele triple, sau apartamente (am înţeles că voi aţi fost 3 persoane), despre alte servicii (parcare, masaj, a 3-a masă, etc.).

    Ar fi bune şi nişte poze.

    Referitor la plata serviciilor, la sfârşit, prin trecerea cheltuielilor pe contul camerei, peste tot se poate face asta şi este adevărat că, faci economii, dar îţi garantez eu (mi s-a întâmplat mie), că ospătarul căruia îi dai un ciubuc de 500 HUF, te serveşte mai amabil a doua oară.

    Despre Cardul Silver. Din câte ştiu eu, punctele alea sunt valabile 5 ani (mă înşel?). Este o iniţiativă foarte bună, a multor hoteluri din Hajduszoboszlo (mie mi s-a oferit unul pentru Panorama Wellnes Apartman Hotel 4*), prin care te fidelizează. Dar, nu ai doar tu, clientul, beneficii, chiar şi de 20%. Nu uita că ei îţi folosesc banii, plătiţi de tine în avans (aşa nu se mai împrumută de la bancă, cu dobândă). Nu zic că nu-s ok. cardurile astea, dar nu trebuie să ne entuziasmăm mai mult decât îi strict necesar. Plus că, te ţin legat de un resort şi aşa, îţi îngustezi variantele de concediu.

    În rest, nici eu nu sunt adeptul generalizărilor. Am stat şi eu la noi în ţară, în locuri cu mult mai frumoase decât pe afară, nu trebuie generalizat.

    Şi nu în ultimul rând, de gustibus non disputandum est...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fluturas1*
    [09.09.10 20:23:22]
    »

    De cate ori vad reviw-uri despre tara noastra vecină, descrise foarte frumos, ma gândesc cu invidie la cei din Ardeal, mai ales cei de lângă granită, ce favorizati sunt, pot sa merga în Ungaria ori de cate ori doresc, iar noi, muntenii trebuie sa ne planificam dinainte un astfel de sejur.

    Gilda
    [10.09.10 08:18:47]
    »

    Da, aveti dreptate! M-am grabit sa postez mesajul si am gresit generalizand impresia proasta despre turismul romanesc. Voiam sa ma refer, de fapt, strict la turismul de pe LITORALUL romanesc. De altfel, faptul este demonstrat si de review-urile (unele la superlativ) postate recent despre pensiuni si hoteluri din Romania (altele decat cele de pe litoral) - ex. P. Padina Ursului, H.Poenita. Din pacate, sunt statiuni montane super care au fost lasate in paragina (ex: Stana de Vale); cel putin pe perioada verii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dya_68AUTOR REVIEW
    [10.09.10 11:36:54]
    »

    @creivean

    despre card: nu, nu esti obligat sa mergi numai acolo ai posibilitatea de amerge in o gramada alte locatii de pe acest site click aici, eu cochetez cu gandul de a merge exact aici la Balaton, la Anna Grand Hotels, arata specataculos, dupa cum poti vedea.

    punctele sunt valabile 10 ani, ceea ce stii tu de 5 ani, sunt, de ex. presupunand ca se termina punctele pe care le am (de fapt, mai am vreo 2700...) si doresc o prelungire, pot face pe 5 ani, la jumatatea punctelor si anume 3850. Ei, acelea da, sunt valabile numai 5 ani si nu iti mai ofera posibilitatea de a merge si in alte locatii.

    Despre hotel:

    Exista 2 corpuri de cladire, intr-adevar. Sunt uluita de unde ai informatii ca ar fi mobilier vechi si zugraveala invechita...??? Absolut peste tot este acelasi tip de zugraveala, de fapt e tapet din acela de fibra de sticla??? parca... stiu ca mai cu niste ani in urma cand am fost aici la noi in Cluj la Ambient, ni s-a prezentat acel tip de tapet, care are niste calitati uluitoare este practic fara moarte (am cochetat o vreme cu ideea de a ne face acasa asa ceva, insa costurile sunt extrem de mari pentru posibilitatile financiare ale noastre, plus ca acel tapet se poate pune numai pe un perete perfect plan, iar asta insemna alta caruta de bani pentru a face initial suportul perfect... in fine asta e o alta discutie...) asadar oamenii aceia pot sa va spun ca au investit carute de bani in amenajari interioare, peste tot este mobilier nou, tapet pe pereti mochete groase in camere.

    Exista 3 tipuri de camere, standard, superior si bio comfort

    - cele standard sunt o idee mai mici, dar sunt la fel cu celelalte ca si dotari (tellevizor, minibar, cate 3 prosoape de persoana, sapun, gel de dus, casca de baie, seif in camera, halat de baie... bideu... etc... oi fi uitat unele chestii...)

    - cele superior din cladirea veche, sunt mai mari decat cele standard, cu aceleasi dotari, insa surpriza placuta este la camerele superior din cladirea noua, care sunt dotate cu jacuzzi, pe langa cabina de dus, precum si cu paturi reglabile (in week endul din iulie am stat acolo, exceptional)

    - despre apartament nu am ce sa spun, nu am locuit in apartament, doar l-am vazut in treacat, e la fel cu camerele superior, doar ca are 2 camere

    A 3-a masa nu am luat-o intrucat trebuie sa recunosc ca nu mai incapea: D

    Parcarea se face cu acces cu cartela, si se achita separat si anume:

    1 zi= 24 lei

    4 zile =84 lei

    7 zile =126 lei

    14 zile = 168 lei

    21 zile = 189 lei

    O sa incerc sa pun si niste poze, desi sunt cam varza la faza asta, o sa cercetez si ma straduiesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dya_68AUTOR REVIEW
    [10.09.10 13:08:20]
    »

    @ cristi_an3000

    Hai sa iti povestesc experienta mea de la Mamaia din 2008, cand am cheltuit una caruta de bani, si am primit rahat in schimb, ca sa vedem daca ti se mai pare hazardat si infantil. Am mari indoieli ca la felul de a privi a romanului , s-au schimbat cumva lucrurile in bine....

    Asadar iunie 2008, spun catre sotul meu, hai sa mergem vreo cateva zile la Hajdu......el spune, tu.....parca mi-e dor de mare......ei bine, atunci mare sa fie, am zis....Ca niste buni patrioti, si nu spun asta in batjocura, ci la modul cel mai serios, am purces la cumpararea unui bilet familial de 4 persoane la o agentie de turism. Mi-a placut( desi pretul era cam piperat ) mi-a placut asadar locatia hotelului Palas din Mamaia...practic , hotelul este aproape pe plaja , sa fie 30 de metri cel mult , pana la apa....Aici trebuie sa fac o paranteza. Pentru mine, din mai multe motive in principal fiind frica de apa adanca si necunoscut, nu EXISTA alta statiune decat Mamaia, datorita fundului marii lin, asa incat poti merge prin apa mult si bine, apa ramanand undeva pana la piept cel mult....Bun......Biletul a costat 4950 de lei , 5 zile, care cuprindea cazare si masa( la momentul acela nestiind in ce sistem e faza asta cu masa....) Ajunsi acolo , prima faza minunata , a fost imposibil sa gasim un loc de parcare la hotel, asa incat masina am lasat-o undeva la vreo 2-300 de metri si am mers incarcati de bagaje , precum magarii pana la hotel. Cireasa de pe tort, la receptie era o doamna, turista si ea, care se certa cu receptionera, indignata fiind de lipsa locurilor de parcare si ca ea vesnic daca trebuie sa mearga undeva , trebuie sa vaneze parcare.....A fost un prim semnal ca nu are cum sa fie ok....

    Camerele : claustrofobic de mici ca sa iti faci o parere, iti spun cum era mobilierul. Pat, 2 noptiere, de la noptiere incolo nu mai era decat peretele, iar ca mobilier in camera era o polita,( intrucat, efectiv nu mai era loc de altceva...) prinsa de perete pe care era televizorul.

    Baia era cu cada, cu dus fix in perete, asa incat fie ca doreai sau nu, iti ploua in cap, si te spalai asa cum pica apa, asta daca intelegi ce vreau sa zic, doamnele cu siguranta, vor intelege

    Nu mi-au placut.

    Sa mergem asadar in apa, la mare nu, caci de asta am venit......Marea ( pe care am iubit-o, caci am facut o gramada de sejururi acolo...) era plina de alge, dezgustator, am intrat si am iesit ca un alian. Fiicele mele, nici macar nu au incercat sa intre in apa vazand cat de verde am iesit eu de acolo.....am zis ....hai sa nu dramatizam, mergem la piscina hotelului, frumos, curat, sezlonguri......Piscina era ingradita cu un gardulet foarte cochet, care nu era doar de decor, pentru ca la usa era un baiat care percepea taxa de intrare de 20 de lei / persoana /zi. Noi fiind 4 esti de acord ca am platit de marti pana vineri inclusiv cate 80 de lei pe zi numai apa, piscina.....nu interesa pe nimeni ca esti clientul hotelului si sa ai gratuitate, iar sambata, ca sa fie meniul complet acelasi baiat mi-a incasat 120 de lei, ca deh, era week end si atunci era 30 de lei / persoana.Nu, baiatul nu facea ciubucuri, dadea bilete, deci asta era politica hotelului. Mi-a fost o sila nesfarsita de felul in care am fost tratati....

    Masa :

    Din suma platita pe bilet, au socotit ei vreo 800 de lei, parca.....care cica erau rezervati pentru masa , asa incat cu cardul cu care deschideai usa camerei, mergeai la restaurantul hotelului, in principiu la orice ora doreai ( doar micul dejun era intre anumite ore, si acesta este singurul lucru onorabil de acolo, pe sistem de bufet suedez si oferta destul de buna, nu pot reprosa prea multe micului dejun...) . De exemplu pranzul......O oferta penibila de 3 ciorbe, da....si vreo 5 fel II....ma rog.....niste chelneri plini de sictir, pentru ca ei credeau, si poate asa se si intampla, nu stiu, ce stiu este ca eu le-am dat ciubuc de fiecare data, asadar plini de sictir pe ideea ca da-i ma dracului pe astia cu cardul ca de la astia si asa nu primim ciubuc....Ceva............romanesc pana la nebunie....(

    Preturi in Mamaia ??????????? Nesimtite este putin spus, va dau un exemplu, mi-am luat 2 nectarine si un ciorchine de strugure pe care am platit 20 de lei.....Ceea ce va pot spune este ca am mers acolo avand la noi ca si masura de siguranta 3000 de lei, si ne-am intors cu 200 de lei....pe ce ?????/ nimicuri, nici macar sa zic ca am iesit in fiecare seara sa ne zbantuim pe acolo......pur si simplu asa.....

    Acuma facand niste socoteli simple, putem spune ca am dat o sansa turismului romanesc prin pomparea a 7750 de lei echivalent a 1800 de euro la acea data, pe un sejur de mizerie la Mamaia ????????

    ce primeam de la turci de exemplu pe 1800 de euro ? sau de la unguri, sau de la orice alta destinatie turistica ???? Am venit de acolo cu un gust amar, si cu senzatia ca am fost niste prosti buni de jumulit. Punct

    carmen_22_09
    [22.11.12 00:21:45]
    »

    @fluturas1: Ai dreptate, asa este. Noi de exemplu nici nu ne mai gandim unde sa mergem in Romania intr-un week-end normal, la baie. Desi este Aqualand in Deva, Felix-ul aproape. Au ungurii niste preturi, mancare, hoteluri si spa-uri si aqua de nu ai cu ce sa le compari in Romania. Doar unul ti-l pot recomanda "Sun Garden" -Cluj.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    carmen_22_09, dya_68, fluturas1*, Gilda
    Alte impresii din această RUBRICĂSilver Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045169115066528 sec
    ecranul dvs: 1 x 1