ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.06.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 21.06.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

In niciun caz 5 stele

TIPĂREȘTE

Hotelul foarte frumos, construit ce hotel de 5 stele, serviciile insa de max. 3 stele. Camera spatioasa si curata dar nu wow, timp de 7 nopti nu a fost schimbata lenjeria, nici papucii de unica folosinta. Am primit in ziua in care ne am cazat o singura boneta pentru dus si un pachetel cu trei bete de urechi, o pila si niste ata de cusut - mentionez ca eram doua persoane in camera. Am cerut la receptie si ni s-a spus ca nu mai au, intr-un final am mai primit trei pachetele de bete de urechi :). Prosoapele au fost schimbate in fiecare zi.

Cafea nu am gasit decat solubila la automate-nescaffe, de foarte proasta calitate. Dupa ce am facut investigatii printre chelnari, am aflat ca exista totusi expresso la unul dintre baruri, la cel care era deschis noaptea si se inchidea la 7 dimineata :)). In meniul de la baruri era trecuta si cafea la filtru si cafea turceasca, dar de cate ori am cerut ni s a spus ca s-a terminat. Dupa ce am vb cu managerul, cei de la receptie ne-au adus 2 cafele, apoi am renuntat sa ne mai batem capul.

Bautura alcoolica este de foarte proasta calitate - wisky Long John si vodka Antalya - sticla arata exact ca sticla de Absolut :)) ! Acelasi lucru cu celelalte bauturi alcoolice si racoritoare.

Piscina are 1,40m, noaptea se mai plimba cate o broscuta prin apa.

Mancarea - foarte multa, foarte variata, arata foarte bine, dar nu prea are gust. Toate preparatele cu carne tocata (care erau chipurile traditionale) aveau trei sferturi orez si un pic de carne. Nu exista niciun fel de fructe de mare si sincer, in afara de niste coaste la gratar, nici carne de miel nu am vazut. Dulciurile aratau super, erau asezate suuper, dar la fel, erau fara gust, majoritatea doar insiropate cu apa si zahar, coloranti sau facute din pudding de proasta calitate. Nu mai vb ca la prajiturile traditionale nu s-a folosit celebrul seu de oaie, dar chiar nu aveau niciun gust! Daca va doriti langa piscina inghetata aceea buna, elastica, delicioasa, nu o s o aveti! Aveau trei feluri de inghetata ambalata, de proasta calitate intre orele 14-16. Iar seara, in restaurant, aveau inghetata la cornet.

Fructele si legumele in aceeasi nota falsa sa spunem - frumoasa prezentarea, dar fara niciun gust! nici macar pepenele rosu! Intr-o singura zi, am mancat niste cirese cu gust de cirese!

Pizza, kebap, nuggets - ok ca sa le mananci de foame, in niciun caz de placere! Uleiul de masline este lungit, la fel si otetul :)) !

Personalul f dragut dar in general se prefac a nu intelege engleza.

In prezentarea resortului de la agentia de turism, apare si hotelul de langa, unde in realitate nu ai acces.

Pe plaja nu exista bar, trebuie sa mergi ceva ca sa ajungi la primul bar sa iei o apa! Plaja este f mica, cu nisip dar la intrarea in apa sunt pietre, in apa sunt pietre, apa devine brusc foarte adanca-1.80m aprox.

Din discutiile cu personalul hotelului am inteles ca in anii trecuti conditiile au fost mult mai bune, acesta fiind primul an de austeritate.

Atmosfera per total placuta, dar in niciun caz nu este de 5 stele! Este un fel de replica a unui hotel de 5 stele!


[fb]
---
Trimis de maria_maria in 22.06.15 00:50:23
Validat / Publicat: 22.06.15 01:33:19
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2769 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maria_maria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [22.06.15 01:30:48]
    »

    @maria_maria: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    ---

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [22.06.15 22:32:50]
    »

    @maria_maria -

    ... timp de 7 nopti nu a fost schimbata lenjeria, nici papucii de unica folosinta.

    Este pentru prima dată când citesc că există turiști nemulțumiți că nu le-au fost schimbați papucii de unică folosință. Cât de des ar fi trebuit schimbați papucii pentru ca serviciile să se ridice la nivelul celor cinci stele?

    Am primit in ziua in care ne am cazat o singura boneta pentru dus si un pachetel cu trei bete de urechi, o pila si niste ata de cusut - mentionez ca eram doua persoane in camera. Am cerut la receptie si ni s-a spus ca nu mai au, intr-un final am mai primit trei pachetele de bete de urechi

    De obicei, de completarea consumabilelor se ocupă camerista, fiind puțin probabil să găsești la recepție căști de duș sau bețișoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂSherwood Dreams Resort [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03441309928894 sec
    ecranul dvs: 1 x 1