DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
În septembrie 2024 am fost la acest hotel fantoma. Inca din recepție am fost păcăliți. Aveam plătite 2 camere duble și ni s-a oferit o camera de familie în schimb, sub pretextul ca nu au disponibile camerele noastre.
Apoi a urmat internetul, seiful și restul serviciilor care au fost contra cost deși platisem o data pentru aceste servicii. Nu ți se da chitanță la nici un ban.
Conditiile de cazare sunt de maxim 2 stele. Sucurile, și cafeaua de toată jena. paharele și vesela de multe ori murdare. Coșurile de gunoi erau spălate și aruncate in strada lângă hotel. Microbuzul cu care mergeai la plaja fără aer condiționat. Prosoape insuficiente pentru toți cei cazați.
Piscina din interior nefuncționale, cu o pojghita deasupra de mizerie. Piscina exterioara cu valuri nu funcționa.
Mancare de pe plaja și de la bar aruncate pe niște tăvi murdare. Inghetata ti-o arunca pe un prosop pe bar din când in când un angajat. Personalul de la recepție obraznic, râdeau mereu de cei care se cazau.
Nu aveau o harta cu stațiunea. Nu îți dădeau informații despre orele de masa decât dacă insistai.
Un concediu care cost calitate a fost un eșec.
Trimis de ux135785 in 11.09.24 16:15:16
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux135785); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.79895518 N, 31.37202954 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux135785: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 15520&hid=23761.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux135785 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Spun și eu: bun venit pe AmFostAcolo.ro.
”Inghetata ti-o arunca pe un prosop pe bar din când in când un angajat
Dezvoltă puțin, te rog, această propoziție, pentru că nu-mi imaginez deloc cum se făcea!
Te mai așteptăm și cu alte articole din vacanțele tale!
@ux135785:
”Inca din recepție am fost păcăliți. Aveam plătite 2 camere duble și ni s-a oferit o camera de familie în schimb, sub pretextul ca nu au disponibile camerele noastre.
Greşeala a fost a voastră că aţi acceptat combinaţia recepţionerului. Trebuia să refuzaţi ferm schimbul propus, solicitând insistent camerele plătite. În cel mai rău caz, dormeaţi doar prima noapte în camera family şi schimbaţi a doua zi dimineaţa.
”Apoi a urmat internetul, seiful și restul serviciilor care au fost contra cost deși platisem o data pentru aceste servicii. Nu ți se da chitanță la nici un ban.
Astea-s poveşti bazate pe lipsa de informare prealabilă.
La acest hotel, scrie clar pe saitul oficial al hotelului că seiful şi internetul sunt contra cost, deci le-ai plătit o singură dată şi pentru că ai vrut. Nu trebuia să dai niciun ban decât dacă primeai bon fiscal.
”Piscina din interior nefuncționale, cu o pojghita deasupra de mizerie.
Piscina interioară funcţionează doar în extrasezon, cam până în mai.
”Microbuzul cu care mergeai la plaja fără aer condiționat.
Ai omis să precizezi faptul că acest serviciu era pus la dispoziţie gratuit de către hotel şi că drumul nu dura mai mult de trei maxim cinci minute.
”Nu aveau o harta cu stațiunea. Nu îți dădeau informații despre orele de masa decât dacă insistai.
Recepţia NU este centru de informare turistică şi nu avea nicio obligaţie să-ţi pună la dispoziţie vreo hartă.
Orarul meselor este de obicei afişat pe uşa restaurantului principal.
Oricum trebuia să soliciţi conceptul all inclusive. Dacă totuşi nu-l primeai, citeai şi tu pe saitul hotelului, că tot aveai internet, şi te lămureai.
”Sucurile, și cafeaua de toată jena. paharele și vesela de multe ori murdare.
Posibil, nu te contrazic.
Mie 'de toată jena' mi se pare lipsa de informare şi mai ales lipsa totală de obiectivitate a poveştii tale.
Îmi este imposibil să înţeleg cum ai putut nota cu 1,25 (?!) plaja superbă de la Serenis, una din cele mai frumoase plaje din Turcia, fără să explici măcar ce te-a nemulţumit atât de mult.
Am fost acolo anul acesta şi te asigur că plajă frumoasă şi cu intrare lină în mare ca acolo NU găseşti nicăieri pe tot litoralul românesc.
Faptul că angajații râdeau de turiști, mă face să-mi aduc aminte de filmele proaste din copilărie pe care le denumeam "tragi-comedii" = "plângi după bani și râzi de cine intrâ"
Daaar, la 1400 coco/cameră/sejur, sincer, la ce te așteptai?
NU MAI ALEGEȚI IEFTENELI!!! Mereu vor fi țepe! (scuze că am ridicat vocea, dar poate se aude până-n fundu' clasei...)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Recomand Side familiilor cu micuti — scris în 02.07.23 de sempreturist din RM VALCEA - RECOMANDĂ