GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Asa cum spune si titlul, am ajuns fara voia noastra la acest aparthotel, sau, mai bine zis, prin "bunavointa" celor de la Hotel Calypso si cu complicitatea, sau prin neputinta, unei agentii de turism ce opereaza doar (sau cu precadere) online si ofera cam cele mai bune preturi de pe piata. Acum, ca agentia ofera preturi mici, este un lucru minunat pentru buzunarul "subtire" al romanului, insa, dupa cum aveam sa ma conving, acest lucru poate genera efecte secundare.
Asadar, in data de 12.02.2016, am rezervat online 5 camere cu AI pentru perioada 10.08.2016 - 17.08.2016 la hotel Calypso din Sunny Beach si am achitat aproape pe loc, prin online banking. Toate bune si frumoase, ne-am pus pe asteptat vacanta mult dorita si binemeritata.
Doar ca, cu doar cateva zile inainte de plecare, mai précis in data de 05.08.2016, primesc un telefon din partea agentiei prin care eram informat ca cei de la Calypso au facut overbooking si ca ne vor reloca la Sea Grace, un aparthotel aflat la "doar 100 m mai in spate", urmand sa beneficiem de regimul AI la ambele hoteluri, de parcare gratuita pentru 3 autoturisme in parcarea de la Calypso si de posibilitatea de a folosi gratuit seiful de la receptia hotelului Calypso.
Am incercat sa aflu cum s-a putut intampla acest lucru, insa nu mi-au putut da detalii... in fine, nu le-am dat niciun raspuns, urmand sa ma consult restul "nefericitilor" implicati si sa caut ceva informatii despre noua locatie. Alternativa ar fi fost sa anulam rezervarea si sa ne fie returnati banii, ceea ce am si luat in calcul, insa nu am reusit sa gasim asa din scurt altceva. In plus, majoritatea isi programasera concediile si nu dispuneau de o prea mare flexibilitate.
Prea multe detalii despre Sea Grace nu am reusit sa gasesc pe net, iar dupa cateva schimburi de mailuri cu agentia, mai cu rugaminti, mai cu amenintari, s-a rezolvat:
am facut cum au vrut ei... adica am acceptat relocarea la Sea Grace. :D
Asadar iata-ne pe data de 10 august, cu noaptea in cap, 10 adulti si 2 copii, unul de 9 si altul de 7 luni, imbarcandu-ne in 3 masini si plecand catre necunoscut.
Drumul pana la Sunny Beach, fara evenimente deosebite, doar cu opriri mai dese (cei care au mai calatorit cu copii mici stiu...).
Ne-am prezentat la receptia hotelului Calypso, unde se stia de "cazul" nostru, asa ca ne-au dat bratarile pt. AI si ne-au indrumat catre Sea Grace, urmand sa revenim pentru a parca masinile, conform intelegerii, dupa ce descarcam bagajele.
Sea Grace era intr-adevar plasat cu o linie mai in spate decat Calypso, intre cele doua hoteluri fiind o distanta de aproximativ 200, 250 m, care se mai adauga deja lungului drum de la Calypso pana la plaja...
Strada pe care se afla Sea Grace era asfaltata fix pana in dreptul hotelului. De altfel, intre aparthotel si urmatorul hotel, se afla un teren viran care oferea un pesaj mai degraba dezolant... "Resortul" in sine, era constituit din doua cladiri de 4 etaje, ca niste blocuri cu un design mai interesant, intre care se afla piscina cu apa foarte rece si care, din cauza ca era plasata intre cele doua cladiri, beneficia de soare doar cateva ore la amiaza. Langa piscina se afla o terasa cu cateva mese cu bancute, din lemn, un barulet unde se puteau comanda pizza, fripturi si salate si un pupitru de DJ, cu instalatie de lumini de discoteca, cam vechiute ele, care ne-au facut sa credem ca aceasta locatie era la mare cautare pt tabere de tineret (sau copii...). Din fericire cat am stat noi nu s-au organizat "pool party-uri", acestea avand loc la piscina hotelului vecin unde o multime de adolescenti creau o harmalaie de nedescris.
Receptia era la parterul celui de-al doilea corp (ne-a luat ceva pana am gasit-o), iar personalul foarte tanar si nu toti cunoscatori de limba engleza, insa am reusit sa ne intelegem. Langa intararea in receptie, afara, mai era amenajat un barulet si o mica terasa unde "savuram" din cand in cand cate o "delicioasa" bere bulgareasca.
Initial aveau doar doua camere pregatite, iar in alte trei se facea curatenie, adica se muta mizeria dintr-o parte in alta, dupa cum aveam sa constatam. Ne-am asteptat cuminti randul si, in aproximativ o ora jumate eram cazati cu totii.
Cladirile dispuneau de un lift destul de neincapator, dar care si-a facut pana la urma treaba, noi folosindu-l pentru a transporta caruciorul copilului de la etajul 2 pana jos si inapoi.
Apartamentele erau compuse din hol, living + bucatarie open space, dormitor, baie cu cabina de dus, balcon. Mobilierul destul de vechi, murdar si uzat, dar inca se tinea bine. Curatenia, dupa cum am amintit mai sus, se facea asa, fara prea mare tragere de inima, ca sa fiu indulgent, in schimb apartamentul dispunea de aspirator si mop, asa ca nu aveai decat sa-ti faci curatenie daca iti trebuia, ceea ce a si fost primul lucru pe care l-am si facut dupa ce ne-am cazat... Lenjeria era spalata, dar patata si uzata. Nici vorba sa se schimbe vreodata. Prosoapele erau ok, curate si s-au schimbat o data. Ca fapt divers, unele apartamente aveau si masina de spalat :)
Masa se servea la hotelul vecin, mai sus amintit. Au incercat cativa dintre colegii de suferinta sa manance acolo, insa nu au avut ce sa aleaga, asa ca, fiind unul dintre cei mai pretentiosi, in ceea ce priveste mancarea, din grup nici nu m-am incumetat. De altfel singurul mod in care am beneficiat de AI-ul de la Sea Grace, a fost prin a bea cate o bere, iar sotia o cafea, la baruletul de langa receptie. Prin urmare, masa am servit-o intotdeauna la Calypso, dar despre asta am sa povestesc intr-un post in sectiunea dedicate acestui hotel. Pot doar sa spun ca deplasarea de la o locatie la alta, pentru a lua masa, a constituit un nou inconvenient... De obicei ne opream sa mancam cand ne intorceam de la plaja, ca sa nu fim nevoiti sa mai facem inca un drum...
Cam acestea ar fi impresiile mele despre Sea Grace Aparthotel din Sunny Beach, sper ca va folosi cuiva experienta noastra, desi nu doresc nimanui sa fie relocat.
Impresia mea este ca, daca am fi facut rezervarea printr-o agentie mare, cu greutate, nu ne-ar fi dat la o parte pe noi, nedorind sa piarda o companie mare ca si client. Agentiile mici, sau care ofera preturi mici, au ca parteneri turoperatori la fel de mici si neimportanti pentru business-ul hotelierilor... insa acum doar speculez... poate s-ar fi intamplat la fel indiferent de unde am fi achizitionat vacanta...
Vacante placute tuturor!
Trimis de manu_n in 25.01.17 10:15:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (manu_n); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.67122300 N, 27.70435800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
La primul review încărcat pe sait - unuld estul de bun - să-i spunem lui @manu_n: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat în rubrica "Sea Grace Aparthotel, SUNNY BEACH [Slanchev Briag]" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 53&ridAnt=75987
@webmasterX: Multumesc pentru mesajul de bun venit si pentru aprecieri, promit sa mai fac
Pozitionarea pe harta e aproape corecta, foarte putin mai la sud pe acea strada, cladirile dinaintea terenului viran.
Fotografii o sa incerc sa gasesc si sa adaug. Nu sunt un mare fan al acestui sport, spre dezamagirea sotiei in special. Prefer sa stochez amintirile direct pe "hard disk-ul" propriu numit popular si creier O sa ii rog pe cei ce ne-au insotit sa-mi furnizeze fotografiile pe care le au.
Numai bine!
Cred ca banuiesc care este agentia care vinde sejururi cu preturi ireale. Totusi bucura-te ca ti-au oferit alternativa, la un moment dat, probabil, vor ajunge pe urmele falimentelor celebre din turismul romanesc. Nu poti vinde la nesfarsit sub pretul de cost sau cu un comision infim.
Efectele secundare or sa fie mai puternice...
@manu_n:
”sper ca va folosi cuiva experienta noastra, desi nu doresc nimanui sa fie relocat.
Întotdeauna o relocare îţi dă o senzaţie neplăcută prin faptul că ai plătit un anumit hotel şi ai ajuns în altă parte.
Overbooking a existat mereu şi la case mai mari. Problema în cazul tău a fost că oferta de relocare a fost una proastă. Prin contract, aveai dreptul să primeşti un hotel similar sau superior.
Niciodată un aparthotel nu se va putea compara cu un hotel cu acelaşi număr de stele din punctul de vedere al condiţiilor şi serviciilor. Singurul avantaj aparent al aparthotelurilor îl constituie suprafeţele mai mari, o bucătărie utilată, poate două camere în loc de una singură, chestii care îi încântă pe cei cu copii foarte mici (pentru că pot pregăti masa acestora) sau mărişori (pentru că au cameră separată de a părinţilor), dar inutile pentru cei care aleg all inclusive.
Chiar dacă anunţul relocării a fost foarte din scurt şi multe hoteluri erau pline în perioada respectivă (ştiu situaţia pentru că şi eu căutam tot atunci atât la români, cât şi la bulgari), totuşi acceptând acest aparthotel notat pe booking cu doar 4,8 v-aţi asumat un mare risc.
Indiferent dacă agenţia este mică sau mare, în caz de overbooking trebuia să facă o ofertă cel puţin similară.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)