ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.05.08
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

O vacanta frumoasa

TIPĂREȘTE

Am avut un sejur de 7 nopti la acest hotel, la sfarsitul lunii iunie si inceputul lunii iulie si am fost in general multumiti de serviciile oferite de aceasta unitate hoteliera. Este de apreciat faptul ca personalul este amabil si foarte deschis la solicitarile turistilor, reusind in mare parte sa satisfaca doleantele lor.

Faptul ca acest hotel este situat intr-o zona mai linistita si civilizata a statiunii Mamaia cat si ca este situat la marginea plajei (in aceasta zona latimea plajei este cea mai mare din statiune), este un lucru de apreciat pt. familiile cu copii mici. Totodata si piscinele de langa hotel (pt. adulti respectiv pt. copii) cat si faptul ca se asigura 2 sezlonguri + masuta + umbrela (doar la All Inclusive), aduc un plus in evaluarea acestui hotel.

Chiar daca anumite aspecte in activitatea lor mai pot fi imbunatatite pe parcurs, aceasta unitate hoteliera este de apreciat si merita a fi luata in considerare de familiile cu copii sau fara, care doresc un sejur la mare unde sa fie multumiti atat de conditiile de cazare si de curatenie, de mancare diversificata la toate mesele cat si de alte servicii oferite in pachetul All Inclusive.


[fb]
---
Trimis de bogdan10 in 15.07.13 14:34:30
Validat / Publicat: 15.07.13 15:22:40

VIZUALIZĂRI: 1404 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bogdan10); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Plaja hotelului SAVOY.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[15.07.13 15:22:24]
»

@bogdan10: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

DoreD
[15.07.13 16:59:05]
»

Mi-ar place să aflu lucruri mai concrete despre acest hotel.

Este de apreciat faptul ca personalul este amabil si foarte deschis la solicitarile turistilor, reusind in mare parte sa satisfaca doleantele lor.

Ce doleanțe a reușit personalul să vă satisfacă și căror solicitări a răspuns favorabil?

Chiar daca anumite aspecte in activitatea lor mai pot fi imbunatatite pe parcurs

Ce aspecte? Ce anume nu a fost cum v-ați fi așteptat?

mancare diversificata la toate mesele cat si de alte servicii oferite in pachetul All Inclusive

Ce servicii mai oferă pachetul AI? Câte feluri de ciorbă? De care? Friptură la fiecare masă? La cuptor, la grătar sau la tigaie? Ce mâncăruri gătite v-au plăcut cel mai mult? Hotelul era plin în acea perioadă, sau era liniște și pace? Și nu în ultimul rând, cât a costat sejurul, de persoană, și ce regim de plată au avut copiii?

Mulțumesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
bogdan10AUTOR REVIEW
[16.07.13 11:06:55]
»

@webmaster:

Multumesc mult pt. urare. Bine v-am gasit.

bogdan10AUTOR REVIEW
[16.07.13 12:03:47]
»

@DoreD:

Ce doleanţe a reuşit personalul să vă satisfacă şi căror solicitări a răspuns favorabil?

Printre lucrurile solicitate pot enumera urmatoarele:

- eliminare scartait usa baie + reglat balamale (au echipa proprie de interventii);

- aerisit instalatie freon la aer conditionat (echipa proprie de interventii);

- inlocuit umbrela (modelul mare patrat tip club cu latura de 4 m) la piscina;

- inlocuit card acces camera (pe loc la receptie) deoarece era usor fisurat (putea fi folosit si asa cardul dar am preferat sa-l schimb);

- inlocuit baterii la unele jucarii de la locul de joaca pt. copii din hotel (la mezanin).

Ce aspecte? Ce anume nu a fost cum v-aţi fi aşteptat?

- televizor tip LCD (in loc de CRT) si in camerele duble nu doar in apartamente - la un hotel de 4 stele pretentiile sunt ceva mai mari decat la 3 stele privitor la acest aspect;

- posibilitatea de a consuma la pranz (inainte de masa), atat la barul din holul hotelului cat si la barul de la restaurant, aceleasi bauturi alcoolice care se serveau la barul de la piscina (vodca, gin, coniac, whisky) - aceste bauturi se puteau servi la aceste 2 baruri doar dupa ora 19:00 cand se inchidea barul de la piscina;

- locul de joaca pt. copii (cel de pe plaja) sa fie mai bine dotat;

- pe timpul zilei sa fie mai multe activitati de divertisment pt. copii;

- inexistenta unor sali de recreere pt. adulti (gen sala cu masa de biliard si mese ping - pong si sala de fitness, incluse in programul All Inclusiv);

- servicii inexistente de genul SPA + masaj care la un hotel de 4 stele trebuie sa existe (contra cost);

Ce servicii mai oferă pachetul AI? Câte feluri de ciorbă? De care? Friptură la fiecare masă? La cuptor, la grătar sau la tigaie? Ce mâncăruri gătite v-au plăcut cel mai mult? Hotelul era plin în acea perioadă, sau era linişte şi pace? Şi nu în ultimul rând, cât a costat sejurul, de persoană, şi ce regim de plată au avut copiii?

Daca intrati pe site-ul hotelului gasiti foarte multe informatii privind dotarile hotelului, serviciile incluse in pachetul All Inclusiv sau Demiexclusiv cat si mai multe videoclipuri care redau corect realitatea de la fata locului.

In fiecare zi este alt meniu la pranz si seara. Exista minim 3-4 feluri de aperitive, minim 2 ciorbe/supe, minim 4-5 feluri de mancare (felul 2), 2-3 feluri de paine/chifle, 3-4 feluri de salate si 3-4 feluri de miniprajituri/eclere. Da, exista zilnic friptura (la pranz la cuptor iar seara la gratar facuta pe loc (de porc si pui sau peste). Se poate vizualiza pt. exemplificare si un videoclip de pe site-ul hotelului.

Totodata la fiecare tip de camera pot fi vizualizate si preturile in functie de perioada si numarul de nopti alese (intre 1 - 4 nopti e un tarif si alt tarif cu 10 % mai mic de la 5 nopti in sus). Deoarece noi am rezervat si platit in varianta Early Booking inca din Ianuarie, am mai beneficiat de o reducere suplimentara de inca 23 % fata de tariful afisat pt. minim 5 nopti.

In perioada in care am fost, hotelul era plin cam 80 - 85 %.

O zi buna!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdan10, DoreD
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051192998886108 sec
    ecranul dvs: 1 x 1