ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bacau
ÎNSCRIS: 29.03.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Teapa pe bani frumosi!!

TIPĂREȘTE

NU recomand mai ales familiilor cu copii mici!

Revin cu amanunte dupa ce ne ies analizele noua si copilului, intoxicati de mancarea sau apa din acest hotel! Azi ne intrerupem sejurul inante de termen deoarece toata noaptea copilul a vomitat si sa plans de dureri de burtica. Noi inca mai avem crampe dupa crizele facute miercuri si joi...

Cum minunatul hotel nu are nici un doctor, la 3 dimineata ia si cauta farmacii prin Constanta!

Acum dimineata lifturile erau pline de turisti nemultumiti care evident plecau. Un anunt interesant mi-a povestit unul dintre cei ce plecau: "oaspeti sunt anuntati ca masa de pranz si seara, azi, se serveste undeva afara nu in restaurant, pe motiv ca au nunta!?! CRASA NESIMTIRE SI LIPSA DE RESPECT FATA DE CEI CE AU ACHIZITIONAT SEJUR AICI"

Povestea pe larg o veti gasi pe siteurile de turism, evident si cu concluziile organelor de control ce au fost deja sesizate!

Astept cu interes sa vad si numarul zilelor de spitalizare ce le va avea copilul, ca sa vad daca pot sa initiez si un proces in instanta!

- adaugat ulterior, prin ecou ---

Rezervarea a facut-o Marius la inceputul lui august, on line si faptul ca pina pe 28 august n-am gasit liber, ne-a facut sa credem ca am ales un hotel bun.

Check-in-ul se face dupa ora 18.00, peste tot pe unde am fost pina acum este dupa ora 14, cel mult 16.00, la noi pregatirea camerei… se pare ca dureaza mai mult.

Nota pentru serviciile de cazare (curatenie in camera, aranjat, schimbat prosoape, lenjerie) -8.50.

Serviciile de masa-varza…nu, nu va ginditi la meniu pe baza de varza ci doar proasta orientare a hotelierului, in acest sens.

Desi 3/4 din turisti erau familii cu copii, nu tu bufet dietetic sau macar ceva ce poti da copilului.

Sucuri la dozator, la fel si cafeau, fructele nu-mi pareau foarte bine spalate, asa ca trebuia sa le iau si sa le spal ulterior, o chestie foarte naspa, din punctul meu de vedere, pentru ca eu una gandesc, ca ma duc la masa sa maninc, nu sa plec cu para in mina sa o spal fie la toaleta aflata in zona sau in camera, sa-i pot da o para copilului.

In fiecare zi piure din fulgi de cartofi, mai prost facut ca aici, n-am gustat nicaieri! Mihnea e un fan al piure-ului de cartofi si cere cind vede, dar nu a vrut sa manince nici macar un varf de lingurita. Am evitat mincarurile cu sosuri, smantana pentru ca nu-mi inspirau incredere, ciorbele erau acrite cu otet! Iar punct slab, Bubu mincand acasa, in fiecare zi, ciorbita la masa de pranz.

Singura chestie mincata de Bubulin: branza cu smantana sau iaurt si mamaliguta.

Cu indulcenta dau nota 6, asta dupa ce toata familia a plecat de acolo cu probleme digestive, cele mai grave fiind la Bubu.

Vineri noapte s-a trezit in jur de ora 2.00 in plinsete si acuza dureri de burtica. Cum hotelul nu are doctor, Marius s-a dus in Constanta la o farmacie deschisa non stop pentru a lua ceva medicamente.

In sala restaurantului “misunau” o turma de tineri, grabiti sa debaraseze masa de farfuriile in plus, dar unii nici macar nu se mai oboseau sa te intrebe daca o pot lua sau nu! Nu ar fi fost rau daca macar faceau efortul de a ne aduce bautura la masa, care se lua numai de la bar si astfel se putea evita aglomeratia! Probabil crestea consumul si scadea profitul! ;)

Serviciile de receptie: satisfăcătoare, sa spun nota 9.00, asta pentru ca tipa care era pe tura vineri noapte a incercat sa “spele” imaginea hotelului si sa argumenteze ca nu mincarea ar fi de vina ci apa… din mare… Nu mai spun ca apa a avut 24 - 26 de grade si ca nu a intrat copilul in ea, dar pentru efortul ei de a-si reprezenta si apara imaginea hotelului pentru care lucreaza, ca om de marketing ii acord nota 9.00, ca mama imi vine sa o pun sa manince mincarea hotelului.

Hotelul nu are plaja privata, are doar doua piscine, una pentru copii si una pentru adulti, cu servicii de pool bar si snack bar unde dupa-amiaza se servea pizza, nu le-am incercat… pentru ca am preferat sa stam pe o plaja privata pentru ca Mihnea sa se poata juca in nisip. Linga piscina mica se afla si o gonflabila, recomandata pentru copiii de peste 3 ani.

Spatiul de joaca din incinta hotelului: ca suprafata si dotare ok, chiar foarte ok, ii acord nota 9.50, dar ca personal si orar de functionare, faptul ca se inchide la ora 19.00, nu este tocmai ok, Mihnea spre exemplu are seara in program o ora de joaca, fix intre 19.00-20.00. Personalul implicat (implicat e prea mult spus, nici macar ca supraveghere) mi s-a parut total dezinteresat/plictisit. Am vazut ca ofereau prajituri si sucuri copiilor, dar aceleasi ca si in restaurant…deci iar am zis pas!

Seara in jur de ora 19.30 era program pentru cei mici pe terasa fie de “modelarea baloanelor”, fie de pictat si ulterior in jur de 20.30 minidiscoteca.

Salut ideea de a implementa si la noi servicii de all inclusive, dar din pacate acestea se fac in modul tipic romanesc. Luam ce-i bun de la altii dar implementam la maniera autohtona.

In concluzie, ceea ce are in comun litoralul nostru ca servicii all inclusive cu cel bulgaresc sau turcesc… bratarele de pe mina, puse cu mare zel de cei de la receptie si tip box-ul de pe bar, traspus intr-o carafa;).

Poate anul acesta, de altfel si primul cu servicii all inclusive pentru acest hotel, a fost o lectie si la anul vor invata din propriile greseli si vor remedia carentele.


[fb]
---
Trimis de mariusr* in 01.09.12 21:40:48
Validat / Publicat: 01.09.12 22:57:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Eforie Nord, Costinesti, Neptun.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3649 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariusr*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1799 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.09.12 22:48:17]
»

@mariusr: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Nivelul redus de detaliere clasifica insa articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate in mod obisnuit [PMA standard = puncte de multumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

Speram sa gasesti timp si sa completezi un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucatarie & masa, amabilitatea personalului, imprejurimi, drumul pana acolo etc - eventual un set minimal de fotografii din sejur, astfel incat sa putem totusi reda articolului "votul site-ului" (si implicit posibilitatea de votare a lui de catre ceilalti membri).

Poti folosi linkul EDIT IMPRESII (afisat cu rosu sub textul trimis). Dupa eventuala publicare, completarile se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de fata).

mariusr*AUTOR REVIEW
[01.09.12 23:19:21]
»

@webmaster: Cazarea:

Best Western hotel Savoy- Mamaia, in nordul statiunii, [...] - textul a fost inserat in continuarea articolului incarcat initial (vezi mai sus) - by webmaster

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[01.09.12 23:46:21]
»

@mariusr: wow! sunt impresionat de nivelul detaliilor - multumiri din partea comunitatii.

Textul de mai sus va fi inserat in corpul articolului initial, al carui statut va fi restaurat la "cu PMA standard" (= votul site-ului). Nu ma indoiesc ca va primi destule aprecieri de UTIL / F. UTIL si din partea celorlalti membri ai comunitatii

Gabise
[01.09.12 23:55:02]
»

Din păcate cred ca enterocolita este problema întregului litoral românesc. Am fost cazati la alt hotel dar situatia cred ca e generala.

Daca ați ajuns la urgente in Constanța ați văzut cum veneau pe banda copii cu simptome digestive. Si noi am fost într- o duminica dimineața cu cel mic.

Problema nu cred ca este neaparat ca nu are hotelul medic ci ca nu au o legătura cu un medic sau Policlinica particulara care sa ofere consultatii in orice moment pentru turiștii acelui hotel. Nu am vrut sa ajung la urgente pentru ca ii dadusem tratament, isi mai revenise pana dimineata si am incercat sa dam de un medic, Policlinica care sa- l consulte. Nu mi- a putut da nimeni nici o indicatie, pe internet am găsit o singura Policlinica particulara cu program non- stop, medicul de garda ne- a spus la telefon ca nu e pediatru, ar putea veni dar nu stie cand in minim 3-4 ore ca face garda la domiciliu si nu poate mai repede.

Asta in condițiile in care litoralul e plin de turiști.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mariusr*AUTOR REVIEW
[02.09.12 10:58:12]
»

@Gabise: Corect! Macar o colaborare cu un doctor era de apreciat. Totusi cand tu Hotel Savoy, te dai hotel all inclusive, pentru familii cu copii eu cred ca un medic putea sa fie acolo ziua iar noaptea sa dea macar indicatii prin telefon. Un minim de medicamente de prima interventie pana soseste medicul! Altfel ar fi fost bine sa chemi salvarea din ora in ora sa trezesti tot hotelul?

Niste nenorociti care fac bani frumosi de pe urma noastra. A "prostilor" ce cheltuim banii pe concedii ratate din start!

Litoralul romanesc nu mai merita banii mei! Lasa ca ii dau la turci, bulgari, greci, spanioli, italieni, francezi, nemti, austrieci si unguri!

Altfel iti asumi aceasta neplacere si dai 500 euro pe 5 nopti! Nopti care nu le vei dormi, ci vei fugi ca nebunul prin tot litoralul sa gasesti o farmacie deschisa non stop! Din Mamaia doar in Constanta am gasit una pe bulev. Lapusneanu deschisa, dupa city mall, pe dreapta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mariusr*AUTOR REVIEW
[03.09.12 14:39:35]
»

Astazi la ora 3 copilul sa internat din nou la spital si a primit perfuzii si inca nu stiu ce medicamentatie si abia la ora 14.00 l-am dus din nou acasa putin mai revigorat si mai linistit.

A slabit un kg in cateva zile si mai are inca 5 zile de tratament de facut.

Enterocolita acuta este diagnosticul. Una destul de urata insa...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Gabise, mariusr*
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042680025100708 sec
    ecranul dvs: 1 x 1