ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.11.2017
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 20.11.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 12-16

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Cum s-a reusit incadrarea hotelului la 5*?

TIPĂREȘTE

Stau si ma minunez cat de repede se pot lua 5* la noi in tara! Evident, cu ce fel de turism se face la noi, e posibil sa apara si 7*... Deci,

Am venit la Saturn dupa aprox 5-7 ani, deoarece mi se facuse dor de litorarul romanesc. Am spus sa ma cazez aici, considerand ca poate s-a schimbat ceva si la noi. Dar... surpriza!!! Mai rau.

In primul rand hotelul nu are cabinet medical. M-am intepat la piscina in gresia care se dezlipeste si am avut nevoie de un plasture, pansament. Dna de la receptie m-a trimis la Mangalia!!!

Deoarece am mers cu familia, am ales sa stau intr-un apartament. Personalul de la curatenie venea in ficare zi pentru a face curat, dar se pare ca uita sa curete balconul (il foloseam doar seara si de fiecare data stergeam cu servetele scaunele de praf... paienjenii nu-i putem lua) si baia. Urma de la papucul de plaja, special am lasat sa vad daca au sters pragul, "a stat" cu noi pe durata sejurului.

La masa: fele de masa erau murdare, personalul avea in subordine ucenici ce trebuiau sa invete cum sa fii serviabil - doar ca la un moment dat n-am mai rezistat deoarece ma intrebau de 3/4 ori pe zi la ce camera stau si in plus, se grabeau sa stranga masa:(... Deci, pentru a servi desertul trebuia sa-mi iau alte tacamuri, deoarece cele initiale erau deja spalate, cred. Locul de servit masa nu este atat de mare precum la un hotel normal de 5*.

Puteai servii masa si pe terasa, ceea ce este ok, doar ca trebuia sa gasesti locul potrivit. De multe ori mesele libere erau cele de langa toaleta. Patronii hotelului (sau managerii, nu stiu sigur... stiu doar ca se ocupau de administrarea hotelului) aveau masa/mese rezervat/rezervate in coltul opus toaletelor... mi se pare corect.

Preturi de 5*-» servicii 0*


[fb]
---
Trimis de CrisBksy in 20.11.17 12:30:58
Validat / Publicat: 20.11.17 13:19:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1469 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CrisBksy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [20.11.17 13:19:45]
    »

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 50&ridAnt=83233

    Corina70
    [20.11.17 14:34:03]
    »

    @CrisBksy: Dar ce v-a facut sa credeti ca hotelul ar avea cabinet medical? Clasificarea de 5* sau prin asemanare cu hoteluri de 5* de pe alte meleaguri? Pe litoralul romanesc, cu exceptia celor care asigura si tratamente balneo-climaterice sau spa (si nici acestea toate nu au cabinet medical), hotelurile NU au cabinet medical, nici nu vad cum ar putea, ce medic si personal medical ar fi dispusi sa lucreze sezonier, lasandu-si balta proprii pacienti pe toata durata sezonului estival? Ma refer strict la statiunile de pe litoral, unde sunt numai hoteluri, nu la cele precum Mangalia, Neptun, Eforie, Constanta - care au si locuitori proprii.

    Ca exemplu, in statiunea Neptun nu exista nici-un cabinet medical de sine statator, sotul meu trebuie sa faca un tratament injectabil de lunga durata si singurul loc unde am gasit o asistenta care sa-i faca injectia a fost la centrul de tratament al hotelului Cocor (mai exista inca unul la hotelul Doina), am intrebat localnicii din Neptun, ei se duc la medic la Mangalia, nu exista cabinet medical permanent in Neptun, de medicina de familie sau alte specializari...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70
    Alte impresii din această RUBRICĂSaturn Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044107913970947 sec
    ecranul dvs: 1 x 1