ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.04.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 30.03.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JAN-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.17%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Weekend la Busteni - Poiana Tapului

TIPĂREȘTE

Am revenit cu un reviw despre un weekend petrecut la noi la munte, mai exact la Busteni, cartierul Poiana Tapului la hotel Sarah. Am achizitionat un cupon de reduceri de pe un site, am sunat si am facut rezervare.

Ajunsi acolo am constatat ca respectivul hotel se afla chiar la intrare in Busteni dar undeva sus, la capatul unei stradute in panta a carei inclinatie era destul de mare (daca te prindea ghetusul acolo si nu dadea nimeni cu nisip riscai sa cobori din gard in gard) Si asta nu e tot! Am avut de urcat cateva zeci de trepte pana la receptie si camere. Dupa ce am urcam respectivele trepte a trebuit sa trecem prin restaurant ca sa iesim pe alta parte si sa mai mergem putin si sa urcam iar cateva trepte si iata-ne in sfarsit la receptie.

Domnisoara sau doamna de acolo nu a fost foarte comunicativa sau amabila cu noi. Ne-a dat cheile, ne-a aratat camerele (noua ne-a precizat ca trebuie sa ridicam de usa cu forta ca sa o incuiem ca altfel nu mergea) si a plecat.

Am mai fost cu inca o pereche de prieteni care au un baietel de 5 ani. In camera lor toate bune si frumoase (mai putin ca nu aveau geam spre afara ci doar un geam, ce-i drept maricel, sablat si cu vitralii care dadea spre hol/receptie). Camera curata, foarte mare, foarte calduroasa, baia la fel. Cand am intrat la noi insa... surpriza. Nu zic, camera era curata, mult mai mica decat a prietenilor (nu ca m-a deranjat dar vreau sa specific ca nu toate sunt la fel), cu geam spre padure, dar... era foarte frig. Am crezut initial ca e dat caloriferul la minim dar nu, nici macar nu mergea repartitorul... A invartit sotul de el, s-a uitat, a facut o mica aerisire la calorifer :))), degeaba. Rece si iar rece. Am vrut sa vorbim cu domnisoara/doamna care ne-a repartizat camerele insa deja era prea tarziu. Se ocupasera toate camerele asa ca n-am avut de ales si am dormit cele 2 nopti cu pantaloni de pijama, altii de trening deasupra si cu vreo 2 bluze. Si intr-un final si cu pleduletul care era pe pat ce servea la invelire cica (era f f frig afara)

In seara aia dupa ce ne-am cazat (am tras de bagajelele noastre pentru 3 zile de ne-au sarit capacele :) pe scarile alea (stau si ma intreb ce fac cei care merg iarna la munte pentru mai multe zile si implicit cu mai multe bagaje!?!) aceeasi doamna/domnisoara ne-a intrebat pe un ton foarte plictisit ca sa nu zic altfel daca urma sa luam micul dejun acolo in zilele urmatoare. I-am raspuns ca nu si din clipa aia pana la plecare au fost singurele cuvinte pe care ni le-a adresat. Si la plecare probabil n-a avut incotro, ca noi ca niste oameni civilizati am cautat-o si ne-am luat la revedere.

Am scris toate astea pentru ca vreau in primul rand sa aveti grija daca mergeti (iarna ca atunci e problema cu frigul), sa fiti atenti la tipul de camera pe care il luati in primire. Cele din interior, alea cu geam in hol sunt calduroase si mari. Cele cu geam in exterior sunt mici si friguroase (noroc ca aveam apa fiarta si stateam cate o jumatate de ora la dus ca sa ma incalzesc). Si in al doilea rand sunt curioasa daca a mai fost cineva si tot asa primire a avut (si mai ales daca tot cu voucher de reducere)

O sa incerc sa postez si cateva poze pe care le-am facut. Una peste alta mi-a placut si nu prea! :)))


[fb]
---
Trimis de nicolcrys in 11.04.12 23:26:42
Validat / Publicat: 12.04.12 06:26:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2449 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicolcrys); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 peisajul vazut de la intrarea in hotel (adica sus la receptie si camere)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

ariella
[12.04.12 11:04:15]
»

Ma enerveaza cumplit cand pe banii mei imi fac nervi cand de fapt merg in vacanta sau week-end sa ma relaxez. E o bataie de joc din pacate generalizata la multe hoteluri/pensiuni particulare. Cand or invata si proprietarii de pensiuni ca nu asa isi atrag clienti?

Imi pare rau ca ai avut parte de un week-end probabil ratat. Din bun simt macar trebuia sa iti dea un calorifer electric sa incalzesti camera. Eu una tranteam, bufneam si plecam, nu inainte de a le face reclamatie la protectia consumatorului pentru ca consider ca trebuie sa ii trezimun pic pe proprietari si sa nu isi mai bata joc de noi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicolcrysAUTOR REVIEW
[12.04.12 18:20:15]
»

@ariella: Da ariella ai dreptate. Nu am plecat si nu am facut scandal pentru ca nu eram singuri, eram cu niste prieteni care au si un baietel si... la ei dupa, cum am scris mai sus, a fost bine. Eu stau si ma gandesc ca s-a purtat asa domnisoara/doamna deoarece nu am platit pret intreg pe seara si asa cum am spus am avut vouchere de reducere de 50%. Pai si cu ce sunt eu de vina ca ei posteaza oferte pe site-urile alea?!?!?!!?! nu? Dar vad ca la noi asa e in turism in cele mia multe cazuri. Nu se multumesc nici cand au pensiunile goale nu se multumesc nici daca lasa pretul. Dar... oricum acum pot vb in necunostinta de cauza deoarece nu stiu daca aceea dominsoara/doamna era patroana sau avea vreo functie de conducere (ea era peste tot, la receptie, la restaurant (ea cred ca pregatea si mancare), la barul din restaurant.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
commandorsteel*
[12.04.12 18:48:37]
»

@nicolcrys: vi se pare voua ca sunteti tratati altfel cand achizitionati voucere cu reduceri. am cam observat si eu aceste probleme, dar userul MihaiCD nu este de aceasi parere cu voi, el a fost tratat cu seriozitate maxima peste tot unde s-a dus cu bilete reduse: vezi impresii

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicolcrysAUTOR REVIEW
[12.04.12 22:23:49]
»

@commandorsteel: eu una asta am presupus ca s-a intamplat. Imi este greu sa cred ca un patron poate tine un asemenea angajat care pune pe fuga totii turistii si ii lasa camerele goale. Sau daca era chiar ea patroana, sa ma scuze dar asa crede ca isi pastreaza clientii si isi face reclama? Am mai fost cu voucher de reducere si la Bran, in sat Predelut la Casa Serena. Acolo in schimb am fost tratati extraordinar de cele 2 doamne care ne-au servit si masa (am avut demipensiune-o mancare excelenta) si ne-au si primit si ne-au facut check-in-ul. O sa incerc sa scriu un review si despre acel week-end de la Casa Serena.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster0
[12.04.12 23:01:44]
»

@nicolcrys:

O sa incerc sa scriu un review si despre acel week-end de la Casa Serena.

Chiar te rugăm!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ariella, commandorsteel*, nicolcrys
Alte impresii din această RUBRICĂSarah Hotel [Poiana Țapului]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046704053878784 sec
    ecranul dvs: 1 x 1