ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.07.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
24.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu mergeti aici cu copii!!

TIPĂREȘTE

Am fost mai multe familii cu copii intre 2 si 10 ani, iar dintre ei, 3 s-au intors cu toxiinfectii alimentare! Inclusiv baiatul nostru, de 3 ani jumate. Mancarea era si putina si alterata, tacamurile insuficiente, fetele de masa infecte... Noi am mancat doar fructe, aceleasi in fiecare zi, si rosii cu branza.

Nici camerele nu erau ok, ci mizerabile (noi am stat la etajul 4), in baie instalatia defecta, iar in asa-zisul balcon nu incapea decat un minuscul uscator de rufe. Usile din hotel si cele de la lifturi, defecte si ele, prindeau vesnic pe cate cineva cand se inchideau.

Statiunea ne-a placut foarte mult, dar se pare ca am ales cel mai prost hotel! Merita sa mergeti si la Varna, delfinariul este o mare atractie, si am auzit ca sunt si restaurante unde se mananca bine. Concluzia, nu mergeti la Roubin sau nu luati all inclusive.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de petrut@ in 20.07.11 14:26:52
Validat / Publicat: 20.07.11 16:01:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Statiunea Obzor, hotel Miramar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1319 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (petrut@); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

ROPANF
[07.08.11 19:25:16]
»

Multumesc pentru impartasire... total de acord...

Tocmai de copii vorbeam... asa ca PAS acestui... punct de cazare...

petrut@AUTOR REVIEW
[08.08.11 15:30:33]
»

Ma bucur ca am putut fi de ajutor. Sanatatea copiilor primeaza!

arghiracrist_AG
[15.02.12 15:40:58]
»

Asa e, mancarea era stricata!! Nu mergeti!!

ROPANF
[15.02.12 21:14:55]
»

Daca aveti copii, NU MERGETI LA ACEST HOTEL, mancarea este deplorabila. Un mic exemplu: cremvustii de la micul dejun erau pusi intr-o tava, aruncat niste cascaval ras peste ei si niste catch-up si se servea... atentie... la kinder buffet la pranz.

Este un hotel "impinge tava " de maxim 2 stele

Camera am avut-o la parter adica undeva -1 pe plaja... singurul avantaj... insa, era plin de muste si tantari. Inainte de somnul de dupa amiaza si de seara trebuia sa casapim insectele ca sa putem dormi. Sotia si fiica mea de 2 ani s-au deranjat la stomac in ultima zi... au facut toxinfectie alimentara. Cred ca cele mai importante servicii la un hotel sunt masa si camera... in camera nu era nici macar o bucatica de mocheta... ca sa nu mai vorbim de baie care se inunda la fiecare folosire. In concluzie: UN HOTEL DE EVITAT. Apropo, restaurantele "a la carte" nu erau tocmai c"a la carte" si sa va spun de ce... Mesele specifice erau doar seara la cina iar, pentru a prinde un loc trebuia sa stai la coada de la ora 8 00 pana pe la ora 10 30 cand se plictisea cel desemnat pentru a inregistra rezervarea si pleca. Dimineata si la pranz erau meniuri impuse. NU MAI VREAU SA AUD IN VIATA MEA DE ACEST HOTEL SAU DE LANTUL "GRAND HOITEL VARNA". Va recomand lantul de hoteluri GRIFITH si RIU. Singurul loc unde se manca proaspat era punctul de snacks-uri (adica ceva gen fast food... unde se facea ceva proaspat: pui, carnati, mamaliga si peste) A trebuit sa dau spaga pentru a -mi spune ce este proaspat. Asta se intampla la pranz dar, seara se puneau carnatii (erau singurii care nu se consumau la pranz deoarece nu erau straluciti) pe gratar, se arunca un pahar de bere peste ei si se serveau la cina. Nu sunt vreun fitos dar, cand e vorba sa avem un pic de bun simt... pun mare pret pe acest fapt. Va doresc un concediu placut iar cei care, totusi, aleg acest hotel ii astept cu "ecou" si mai sper sa aiba o vacanta placuta. Multumesc si buna-seara!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
arghiracrist_AG, petrut@, ROPANF
Alte impresii din această RUBRICĂRubin (Roubin) Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.41089391708374 sec
    ecranul dvs: 1 x 1