ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2018
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Oradea
    ÎNSCRIS: 13.05.14
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    AUG-2018
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII -- v: 1.5

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    50.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 116 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 6 MIN

    Am fost acolo... nu recomand, nu voi reveni!

    TIPĂREȘTE

    Buna tuturor

    La recomandarea mai multor prieteni si a agentiilor de turism am ales hotelul Royal Taj Mahal din Side.

    Hotelul este unul luxos, dar din pacate cu multe aspecte negative. Este un hotel mare, impunator din exterior, fara nimic spectaculos arhitectural, dar cand intri in camere vezi ca sunt destul de mici, patul matrimonial mic, iar punctul cel mai “tare” este o gluma de balcon de 1 mp, cu 2 scaune si o masuta care ocupa tot balconul. Dulap in camera nu exista, exista o improvizatie pentru haine si bagaje in baie!!! Super, la 5 stele!!!???

    Baia fara vana, doar cada de dus.

    La receptie am asteptat destul de mult pentru formalitati si primirea camerelor, desi acestea sunt repartizate inaintea de sosirea noastra dovada fiind patutul copilului din camera.

    Primim in sfarsit camera, un angajat ne indruma spre camera, spunandu-ne sa il asteptam in camera ca va veni la noi. Vine in cateva minute, ne prezinta camera, aveti televizor, frigider, seif gratuit... bine ca nu ne arata ca avem si pat, noptiere etc.

    In camera mirosea ingrozitor a tigari, ii spun de acest aspect, spune ca va disparea cum porneste aerul conditionat... dar mirosul si in ultima zi se simtea. Ne tot prezinta camera... pana ii dam bacsis. Vine baiatul cu valizele... din nou bacsis.

    Hotelul este haotic construit, nu s-a tinut cont de organizare, utilitate. De la receptie strabateai tot nivelul ca sa ajungi la liftul care mergea la etajul unde ai camera. Cand mergeai la masa sau plaja coborai cu liftul pana la nivelul unde se afla receptia, strabateai tot nivelul pana in partea opusa si credeti-ma era o distanta mare, plus cu un copil mic in brate, apoi vanai unul din cele trei lifturi care veneau tot haotic si nu de putine ori ne-au lovit usile care se inchideau inainte de a apuca sa intri in lift, lifturi care te duceau la nivelul unde era restaurantul sau la plaja.

    Restaurantul este mare, frumos amenajat, mancare foarte multa, dar din pacate greu gaseai ceva comestibil.

    La micul dejun era o adevarata batalie pentru ochiuri si omleta, aici era o coada de parca se serveau delicatese. De cateva ori am ajuns la ochiuri, dar la omleta am abandonat, nu am reusit sa iau niciodata, o singura persoana care facea omleta cu ingrediente la solicitarea turistilor pentru un numar asa mare de turisti este o nesimtire.

    O alta nebunie era ca locul salatelor era frecvent schimbat, astfel ca faceai foarte multa miscare prin restaurant, poate asa se explica ca sala de fitness era mereu goala. Intr-una din zile nu am gasit maslinele, le-am gasit intr-un final amestecate printre prajituri, bineinteles cand am mers sa imi iau prajituri.

    Gratarele sunt arse la exterior, iar la interior carnea este cruda... nu se pot manca. Nici carnea stricata nu este straina de acest hotel, am luat doua pulpe de pui kentucky, prima foarte gustoasa, cand am muscat din a doua am simtit un gust si un miros ciudat, dand la o parte invelisul de ou prajit am descoperit ca la o extremitate pulpa era neagra!

    Nici curatenia nu este un punct forte al acestui restaurant, am gasit furculite murdare plus cand am luat o farfurie proaspat spalata am simtit pe spate ceva lipicios, am intors si surpriza … mult finetti. Si gasirea unor farfurii era o problema, se terminau si nimeni nu se grabea sa aduca altele, dar puteai incerca daca ai noroc exact la celalalt capat al restaurantului.

    Bauturile erau de la dozator, gama Pepsi, bere Efes destul de buna, numai ca nu aveai acces direct la nicio bautura decat prin intermediul personalului, iar aici te suprapuneai cu chelnerii care serveau pe la mese, asa ca inarmati-va cu multa rabdare. Sa nu uitam ca am platit pentru ulta all inclusiv, numai ca bauturile cu exceptia berii erau ascunse pe sub tejghea, prin dulapuri si numai daca stiai ce sa ceri si nimereai chelnerul potrivit puteai sa bei o bautura decenta. Nu exista nicaieri o lista cu bauturile disponibile.

    O problema foarte enervanta in restaurant este gasirea unui loc la masa, in special seara. Intr-o seara din primele petrecute acolo am ajuns la restaurant la ora 19,30 in conditiile in care restaurantul se deschise la ora 19. Pe foarte multe mese erau asezate cate un pahar de suc sau de bere, semn ca sunt ocupate, iar pe altele erau afisul cu Reserved. Timp de 15-20 minute am cautat gasirea unei mese libere, la acele mese cu paharele de suc si bere nu venea nimeni, eram cu copilul in brate care ca si noi nu mai avea rabdare.

    Am solicitat sa vorbesc cu un manager, i-am spus nemultumirea noastra si ne-a condus la una din mesele cu afisul Reserved. In seara urmatoare la ora 19 cand s-a deschis restaurantul eram prezenti la masa si constatam cu stupoare ca deja mesele erau rezervate cu acele pahare sau cu afisul Reserved. Am urmarit sa vedem care este misterul si am constatat ca acestea erau ocupate abuziv de catre chelneri pentru ''prieteni''. Rusinos!!!

    Hotelul are 450 camere, majoritatea turistilor au venit cu copii, iar in restaurant familiilor cu copii le sunt puse la dispozitie TREI mese!!!

    Prajiturile sunt multe, culori diferite, dar acelasi gust. Fructele sunt majoritatea bune, exceptie prunele care sunt foarte acre.

    Camera a fost curatata zilnic, la doua zile schimbata lenjeria. Minibarul este gratuit, contine bere, Pepsi si alte produse din aceasta gama, ceai Lipton, apa minerala, apa plata, minibarul este alimentat zilnic, iar pentru niste bani pusi pe frigider minibarul este supraalimentat asa ca nu iti va lipsi nimic.

    Piscinele sunt curate, apa mai rece ca si marea, se practica la greu rezervarea sezlongurilor atat la piscine cat si la plaja.

    Marea este curata, calda, fara alge, pietre, scoici, plaja cu nisip fin, intrare in apa lina, se merge destul de mult pana apa se adanceste. Desi marea era foarte calma peste tot la locurile salvamarilor era arborat steagul rosu, in primele zile crezand ca este steagul Turciei, apoi am inteles de ce in conditiile unei mari super calme este vesnic arborat steagul rosu: nu exista niciun salvamar. Acest lucru este valabil si la piscine, deci: Atentie!

    Internet: este wi-fi foarte bun si in camere, user este numarul camerei, iar parola data nasterii titularului camerei.

    Spectacolele seara sunt fara gust, doar in germana si rusa, in conditiile in care in hotel majoritatea sunt cetateni romani.

    In dimineata plecarii din hotel s-a petrecut un lucru care m-a scarbit si mai mult si care m-a convins sa nu revin niciodata la Royal Taj Mahal: am predat cardurile la receptie, acesta a spus doar ok, fara va dorim drum bun, va mai asteptam sau elementarul la revedere, iar cand sa iesim pe poarta hotelului cu bagajele baiatul care duce bagajele ne opreste sa ne taie bratarele, iar apoi ni le ia. Ii spun ca eu vreau sa o pastrez ca amintire, refuza categoric, apoi imi apuca bagajele vrand sa mi le duca la autocar, bineinteles pentru un bacsis, bacsis pe care oricum il pregatisem, doar i-am dat si la sosirea la hotel exact aceluiasi imbecil, dar furios pentru atitudinea lui de a ne taia bratarele si a refuza sa ni le dea ca amintire ii smulg bagajele si ii spun sa dispara din fata mea.

    Parasim Royal Taj Mahal cu un gust amar, in spatele luxului si grandorii stau indivizi si aspecte care nu sunt demne deloc de acest nume.


    [fb]
    ---
    Trimis de dumi74* in 08.09.18 22:37:17
    Validat / Publicat: 08.09.18 23:20:32
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 8091 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dumi74*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P20 Hol camere
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 116.45 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    sens
    [08.09.18 23:38:26]
    »

    Daaa, Faza cu tăiatul brățării, penibila. M -a surprins așa de tare prezenta respectivului cu foarfecul după mine încât chiar nu înțelegeam ce se întâmpla. A fost prima data când plec dintr-un hotel fără brățara ))

    Nu m-a impresionat nici pe mine cu nimic sejurul de anul acesta.

    Nu cred ca mi-au schimbat mai mult decât o data lenjeria. Curățenia in camera fff superficiala.

    Mâncarea comuna.

    Belboyul penibil care îmi arată stelele de la uniformă de “ manager” și care cerea cu insistenta bacșis. ))

    Holurile înguste și schimbarea liftului.

    Și subscriu la majoritatea celor prezentate.

    Cu 2 000 lei pe zi in România totuși nu cred ca ma încadram... așadar cred ca la anul tot pe undeva pe acolo ajungem.

    dumi74*AUTOR REVIEW
    [08.09.18 23:52:19]
    »

    @sens: In Romania din pacate nu ne mai incadram cu nimic... dar Egiptul este de 10 ori peste Turcia, iar Bulgaria - Marina Royal Palace cu 100.

    webmaster45
    [08.09.18 23:52:34]
    »

    @sens:

    Și subscriu la majoritatea celor prezentate.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dumi74*, sens
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Taj Mahal [Evrenseki]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05440092086792 sec
    ecranul dvs: 1 x 1