ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: oradea
ÎNSCRIS: 26.07.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Royal Seginus - Casă de nebuni

TIPĂREȘTE

Este ca la spitalul de nebuni.

Constructorul a avut strălucita idee de a monta la ușa de intrare un dispozitiv care trage ușa ca să se închidă, iar de aici toți [***] aveau o jenă să țină de ușă și să o închidă frumos fără să o lase să se trântească.

La prânz era imposibil să te odihnești, iar seara până nu intra în cameră (cu tunetele de rigoare), ultimul needucat nu puteai să te odihnești. Parcă toți nebunii internați făceau concurs care să trântească mai tare ușa. La fel tipul cu minibarul dacă nu puneai semnul să nu fii deranjat intra în cameră peste tine fără să-i deschizi, iar la plecare lăsa ușa să se trântească. Femeile de serviciu au stații de emisie recepție pe care le lasă pe hol pe căruciorul cu ustensile. Dacă nu te lăsau să dormi ușile care se trânteau, stațiile femeilor de serviciu, tipul cu minibarul, soneriile de la ușile vecinilor (camerele erau dotate cu sonerii de apartament), atunci nu te lăsau urletele copiilor. Nici nu mai știai de unde se aude gălăgia, de la camera din stânga, din dreapta, de sus, de jos. Parcă erai la spitalul de nebuni.

Am stat acolo 10 zile iar în tipul acesta mai întâi soția iar peste 2 zile fetița mea au fost spitalizate în Spitalul Anadolu din Lara cu diagnosticul gastroenterocolită (virus de la mâncare). Desigur pe turcii din hotel nici nu i-a interesat, la manager nu am avut acces.

Este primul hotel în care am fost și rușii erau minoritari. Hotelul era dominat categoric de arabi și urmați de români. Nemții, francezii erau specii de protejat. La început am crezut că va fi de bine dar foarte rapid am realizat că arabii sunt cu mult mai gălăgioși decât rușii și românii. Credeam că pe români și pe ruși nu-i întrece nimeni la gălăgie.

Hotelul are peste 800 de camere iar seara la masă era o bătălie să găsești o masă liberă și curată. Chelnerii erau prea puțini și nu reușeau să facă față, să curețe și să schimbe fețele de masă. Nu o singură dată am găsit prosopul de la tacâmuri că este murdar, la fel și vesela.

Curățenia este foarte superficială peste tot (când stai 10 zile observi multe lucruri). Nici nu mă mir că soția și fiica mea sau îmbolnăvit în acest hotel. La început nu observi, dar mai târziu am observat că mâncarea care probabil nu se mânca la prânz o găseai și seara la cină.

Distanța de la hotel la plajă era destul de mare, iar să o parcurgi în mijlocul zilei pe soare puternic, ar putea fi o problemă. Plaja este mizerabilă, beach boy nu-și face treaba deloc cum ar trebui.

Este cel mai prost și groaznic hotel în care am fost vreodată, mai ales din Turcia. Am primit prea puțin pentru prețul mare pe care l-am plătit.

Încă un lucru ciudat, acolo am cunoscut o familie din Republica Moldova care erau și ei tot trei membrii ca familia mea, iar copii noștri aveau la fel 14 ani; eu am plătit pentru 10 nopți 3.000 de euro iar ei tot pentru 10 nopți, 2.500 de euro. Să înțeleg că agenții români de turism sunt mai flămânzi și mai [***]??? ... nuuuu nici gând de astfel de mârșăvii, ci doar că ne permitem noi să plătim mai mult. NU???

În schimb pot să spun că camera în care am stat era foarte mare și frumoasă, avea cabina de duș cu saună. Dar asta este singurul lucru pozitiv.

Dar pentru cei mai mulți dintre voi (mai ales pentru cei cărora vă place să citiți doar de bine) astfel de lucruri nu sunt importante așa că vă îndemn pe toți să mergeți cât mai mulți acolo că-i de bine!!! Un hotel nou pentru nebuni!!!


[fb]
---
Trimis de mariusică in 31.08.17 00:20:44
Validat / Publicat: 31.08.17 06:31:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Hotel Sherwood, Delphin de Lux, Delphin Diva, Royal Holiday Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4783 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

32 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariusică); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9894 PMA (din 20 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    32 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 32
    webmaster45
    [31.08.17 06:30:44]
    »

    @mariusică:

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 99&ridAnt=81479

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.17 07:05:17]
    »

    @mariusică:

    Constructorul a avut strălucita idee de a monta la ușa de intrare un dispozitiv care trage ușa ca să se închidă, iar de aici toți [***] aveau o jenă să țină de ușă și să o închidă frumos fără să o lase să se trântească.

    Acelaşi sistem de închidere a uşilor l-am regăsit la multe alte hoteluri atât în Turcia, cât şi în alte ţări. Ideea în sine este una bună pentru siguranţa bunurilor turiştilor, astfel evitându-se ca uşa să rămână deschisă.

    Royal Seginus este un hotel nou nouţ, iar arcurile sistemului respectiv sunt încă foarte tari, dar se vor mai lăsa cu trecerea timpului. Îţi trebuie forţă să ţii uşa să nu se trântească şi nu exagerez deloc. Personal am îndoieli că un copil de 14-15 ani ar putea face acest lucru, aşa că nu m-aş grăbi să-i etichetez pe toţi drept needucaţi.

    La început nu observi, dar mai târziu am observat că mâncarea care probabil nu se mânca la prânz o găseai și seara la cină.

    Reciclarea mâncării este o practică frecventă la toate hotelurile care oferă all inclusive, însă fiecare turist trebuie să aibă grijă ce-şi pune în farfurie. De asemenea, la temperaturile caniculare din august, este de preferat evitarea acelor feluri de mâncare uşor perisabile.

    Distanța de la hotel la plajă era destul de mare, iar să o parcurgi în mijlocul zilei pe soare puternic, ar putea fi o problemă.

    Mă mir că nu ai ştiut că hotelul nu este în primul rând, ci în al doilea faţă de mare, care este distanţa până la plajă şi faptul că un hotel nou deschis nu-ţi poate oferi o vegetaţie prea dezvoltată şi nici umbra atât de necesară. Toate acestea trebuiau cunoscute şi asumate înainte de a rezerva.

    Eu am fost acolo şi mie mi-a plăcut. Nu a fost totul perfect, hotelul perfect nici nu cred să existe , dar nici nu cred că Seginus este un hotel de nota 5. Părerea mea.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.17 09:44:12]
    »

    @mariusică: "pentru multi dintre voi carora le place sa cititi doar de bine... "

    Gresesti generalizând! Eu chiar te inteleg, mai mult decat atat pot spune acelas lucru: camere si apartamente superbe! Banii in schimb, prea multi pt asta! In iunie, totusi, parca nu era asa haos nici prin resort, nici in restaurant! Doar la receptie... pareau depasiti de situatie si se miscau in reluare...

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [31.08.17 10:04:38]
    »

    Nicolae33: legat de sistemul de la intrare, pot să-ți spun că mai sunt și alte sisteme de închidere dar care la o distanță de câțiva cm de închidere, acestea încetinesc și nu lasă ușa să se trântească. Poate tu nu ai văzut așa ceva. Și nu ai nevoie de forță chiar dacă o fi așa cum spui, părinții (presupunând că sunt educați) ar fi trebuit să se gândească că poate deranjeanză vecinii și ar fi putut să închidă ei frumos ușa fără trânteli, așa cum am făcut eu și soția mea.

    Greșești, nu eu clientul trebuie să am grijă ce-mi pun în farfurie, ci la 3.000 de euro plătiți, bucătarul trebuie să aibă grijă ce-mi pune pe masă. Iar ca dovadă stă faptul că soția și copilul meu au ajuns la spital cu gastroenterocolită, care nu se ia din apa de mare și nici din aer. N-am plătit vacanța ca să stau cu soția și copilul meu prin spital. Așa ceva nu am pățit pe nicăieri pe unde am umblat și am 46 de ani.

    Având în vedere faptul că am fost în Royal Holiday Palace (cu care nici nu se compară) am știut că distanța de la hotel va fi mai mare, dar trebuia să spun că mi-a plăcut să mă plimb???

    Sau trebuia să vă spun doar lucruri de bine că așa vă place vouă să citiți??? Poate pentru unii ca mine aceste opinii vor fi folositoare, dacă nu, sunt toate celelalte opinii favorabile care vor fi apreciate mai mult. Nu e nici o problemă pentru mine

    Așa am perceput eu acest hotel așa cum tu și alții l-ați perceput ca fiind minunat. Fiecare avem percepții și pretenții diferite. Tu te mulțumești cu ce oferă Seginus, eu în schimb nu.

    Iar așa cum a ieșit puntajul, un 5, după mine este încă prea mare.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.17 10:15:23]
    »

    @mariusică: iarasi generalizezi... ma repet! Nicole este mai pretentioasa decât crezi si nu se multumeste cu ce-o fi! Probabil ca a fost o perioada mai putin aglomerata, perioada in care personalul a fost mai liber si mai atent nitel!

    Documentarea vis a vis de o locatie, inainte de a o contracta, nu e un lucru rau! Mi se pare mie ca esti inversunat mult prea mult, nu zic ca nu ar fi si motive, dar 5 este putin, lucru pe xare eu nu l-am obsrvat in casuta tehnica! Nu ma erijez in aparatorul nimanui, sa nu ma intelegi gresit, fiecare are dreptatea lui, chiar nu am contestat asta... doar nota!

    webmaster26
    [31.08.17 14:24:16]
    »

    @mariusică: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.17 19:30:57]
    »

    @maria55:

    Banii in schimb, prea multi pt asta!

    Şi chestia asta cu banii este relativă, depinzând de mai mulţi factori.

    Autorul a omis să precizeze faptul că, în realitate, el a plătit pentru TREI adulţi, hotelul oferind gratuitate pentru copii doar până la 9,99 ani, iar copilul de 14 ani a fost considerat adult, beneficiind doar de o reducere de 30%.

    Plecările din alte oraşe ale ţării sunt, de obicei, mai scumpe decât plecările din Bucureşti. La fel, sejururile mai mari de şapte nopţi sunt taxate suplimentar la avion cursă charter.

    Contează şi perioada în care a făcut rezervarea, reducerile de early booking diminuându-se treptat, deşi, chiar şi în prezent, mai este disponibilă încă o reducere de 35%.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.17 19:55:15]
    »

    @mariusică:

    Poate tu nu ai văzut așa ceva.

    Posibil. La mine la ţară casele se fac în pantă, iar uşile se închid singure

    Și nu ai nevoie de forță chiar dacă o fi așa cum spui, părinții (presupunând că sunt educați) ar fi trebuit să se gândească că poate deranjeanză vecinii și ar fi putut să închidă ei frumos ușa fără trânteli, așa cum am făcut eu și soția mea.

    Felicitări! Eu nu sunt la fel de bine antrenată ca voi doi.

    De când am intrat prima dată în cameră, mi-a scăpat uşa din mână şi a venit peste Maria de era să o dărâme din picioare. Dacă mi-aş dori să-mi lucrez muşchii braţelor, aş prefera să-mi iau un abonament la o sală de fitness, decât un sejur la Seginus. Costă mult mai puţin şi este mult mai eficient.

    Eu am un somn adânc, astfel că uşile trântite nu m-au deranjat câtuşi de puţin şi nici nu am ştiut că au dotat şi cameristele cu staţii.

    Greșești, nu eu clientul trebuie să am grijă ce-mi pun în farfurie, ci la 3.000 de euro plătiți, bucătarul trebuie să aibă grijă ce-mi pune pe masă.

    Nu ştiu dacă greşesc sau nu, dar ştiu sigur că nicăieri niciodată nu am avut niciun fel de probleme digestive, chiar dacă am o sensibilitate peste medie, comparabilă cu a unor copii mici. Am fost şi la hoteluri mai bune, dar şi la hoteluri mai slabe decât Seginus, dar mereu am fost foarte atentă la ceea ce-mi pun în farfurie, astfel că am supravieţuit fără a vizita spitalele din zonele respective, chiar dacă am mâncat zdravăn de fiecare dată.

    Regret incidentul cu îmbolnăvirea soţiei şi a fetiţei, nu doresc nimănui să treacă prin aşa ceva, dar impresia mea este că acesta te-a înverşunat prea mult împotriva acestui hotel, reducându-ţi mult obiectivitatea, dar şi credibilitatea.

    Şi eu am fost şi la Royal Holiday Palace, printre muuulte altele, hotel care nu mi s-a părut neapărat mai bun decât Seginus. Timp de o săptămână eu nu am putut bea acolo o cafea decentă, eram disperată să beau o cafea, dar nu am desfiinţat hotelul pentru că nu avea cafea pe gustul meu.

    Plaja este mizerabilă, beach boy nu-și face treaba deloc cum ar trebui.

    Din poza P07 postată chiar de tine nu-mi prea dau seama că plaja era "mizerabilă". Mie îmi pare suficient de ok. Se vede că nisipul a fost nivelat, şezlongurile le văd frumos aliniate.

    =

    Pentru mine acest hotel a avut un raport calitate preţ foarte bun, mai bun decât celelalte trei vizitate în aceeaşi vacanţă de trei săptămâni. Eu apreciez că am primit mai mult decât am plătit.

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [31.08.17 20:31:53]
    »

    Nu mă interesează cine crede și cine nu, am spus-o de la bun început. Este liber fiecare să creadă ceea ce dorește la fel cum este liber fiecare să-și exprime opiniile prin percepțiile proprii. Iar acceptarea opiniilor altor persoane, chiar dacă nu sunt conforme cu ale noaste ține pe undeva și de alte... calități umane (nu vreau să le numesc pentru că nu am intenția de a jigni și nu vreau să-ți dau alt motiv de a comenta fără rost). Eu am înțeles că ție ți-a plăcut, nu mă deranjează și nu caut să te lămuresc că ai greșit sau să te contrazic. Să-ți fie de bine, nu am nimic împotrivă.

    Ție ți-a plăcut, ai exprimat în topicul tău, nu te-am contrazis acolo legat de ceea ce ți-a plăcut ție, acuma văd că insiști și aici, foarte bine să fii sănătoasă, dar lasă-mă și pe mine să exprim cum am perceput eu acest hotel.

    Păcat că nu am avut un astfel de comentariu ca al meu înainte de cumpărarea biletelor că nu mergeam acolo. Ei, eu mă adresez unor categorii de persoane care pe undeva sunt cam ca mine (nu dorm așa de greu ca tine și au un somn mai fragil, poate au și ei un serviciu la fel de stresant ca al meu) și nicidecum persoanelor ca tine, cărora le doresc să meargă liniștiți acolo, că pentru ei va fi ok.

    Poza despre care vorbești este făcută la ora 07.00 dimineața, ca dovadă că nu am vânat greșeli. Din păcate, chiar dacă șezlongurile erau aliniate, nu erau curățate de nisip, măsuțele la fel. În fiecare dimineață eu îmi curățam măsuța unde mă așezam. Bech boy nu venea în cursul zilei (ca la alte hoteluri prin care am fost), să adune mizeriile aruncate alandala de către turiștii minunat de educați, care aruncau mizeriile pe unde le venea. Turiști educați care la plecarea de pe plajă nu știau să-și așeze șezlongurile cum le-au gășit la venire și care nu știau să-și facă curat în locul în care au stat în cursul zilei.

    alex1968
    [01.09.17 01:55:12]
    »

    Eu am fost în perioada 12-19 august, însă niciodată nu mi s-a întâmplat să nu găsesc masă liberă (poate am avut noroc) . Chiar am remarcat acest aspect, mai ales că aproape peste tot pe unde am fost în vacanţă în plin sezon am întâmpinat unele dificultăţi în găsirea locurilor libere la restaurant. De asemenea, şi camera mi s-a părut foarte bine izolată - atât termic, cât şi fonic. Totodată, mâncarea am apreciat-o la superlativ, atât în restaurantul principal, cât şi în restaurantul a la carte specializat pe peşte (îmi pare rău că nu am testat decât unul dintre restaurantele a la carte).

    În privinţa curăţeniei şi a igienei şi eu am câteva nemulţumiri. Dau doar un exemplu: am văzut, în câteva rânduri, pe unul dintre supraveghetorii din restaurant (nu ştiu dacă "supraveghetor" este termenul corect, este vorba despre una dintre persoanele îmbrăcate în negru, inclusiv cu şorţ negru, care verificau platourile) că verifica covrigii cu susan de la micul dejun cu mâna să vadă dacă sunt calzi. Fără mănuşă, punea mâna direct pe produsele de pe raft. Asta nu e deloc OK.

    Eu am, însă, o uriaşă nemulţumire faţă de personalul de la recepţie. Am plătit cameră cu vedere la mare (1850 euro, 7 zile, 2 persoane) şi am primit o cameră cu vedere laterală, al cărei preţ este cu peste 100 de euro mai mic. Mai mult, am avut camera în "alveolă", iar dimensiunea camerelor din alveole este un pic mai mică decât a camerelor standard prezentate pe site-ul hotelului (a nu se înţelege că ar fi mică; nicidecum, camera este suficient de mare, dar un pic mai mică decât ceea ce ştiam că am cumpărat. Baia şi dressingul sunt la fel de mari peste tot). Acest lucru se vede şi din diagrama etajului, care se regăseşte pe uşa fiecărei camere.

    Sigur, cine a fost acolo îşi dă seama că este o mare prostie să plăteşti un supliment (aş zice consistent, pentru că 100-120 de euro nu e chiar puţin) pentru cameră cu vedere la mare, atât timp cât hotelul nu e în prima linie, ci la 300 de metri distanţă faţă de mare. Deci, nu lipsa "priveliştii" m-a deranjat, ci dusul de nas şi că, informând-o pe reprezentanta agenţiei partenere despre faptul că am primit cameră cu vedere laterală (şi "vedere laterală" este mult spus - voi scrie în zilele următoare un review şi voi posta şi poze) doamna respectivă mi-a comunicat că, dacă mă aplec pe balcon şi văd marea într-un colţ înseamnă că am vedere la mare (dacă aceasta este definiţia pentru "vedere la mare" nu înţeleg atunci ce înseamnă "vedere laterală") . Secvenţa asta m-a deranjat cel mai tare, am trimis mail la agenţia din România imediat solicitându-le să o informeze pe doamna respectivă că "sea view" şi "sea side view" sunt două categorii diferite de camere, tarifate diferit, şi să o trimită la mine în cameră să vadă "sea view"-ul cu ochii ei. Bineînţeles că nu au dat niciun semn, şi - după o altă experienţă pe care am avut-o de Paşte - încep să mă tem să nu devină o practică încasatul tarifului pentru un tip de cameră şi plasarea turistului într-o categorie inferioară din punct de vedere al preţului.

    Deci, pe ansamblu, mie mi-a plăcut mult hotelul, mi-au plăcut mâncarea, piscinele, designul camerelor, politeţea celor mai mulţi dintre angajaţi. O mare bilă albă pentru bellboy-ul care ne-a ajutat cu bagajele la sosire, mult mai profesionist decât unii dintre recepţioneri, vorbea foarte bine şi foarte clar engleza, ne-a explicat cu răbdare tot ceea ce a considerat că ne-ar putea fi util. M-au deranjat, însă - la fel ca pe autorul review-ului - câţiva dintre turiştii turci sau arabi care se manifestau cam prea zgomotos după părerea mea, dar şi cei cu deficit la capitolul bun simţ (unul fuma pipă la piscină la câţiva centimetri de şezlongul meu, a trebuit să mă mut de acolo pentru că am astm şi, din cauza mirosului extrm de puternic, nu mă mai opream din tuşit şi mi-a fost foarte rău în ziua aceea) şi m-a înfuriat extrem de tare atât atitudinea unor angajaţi de la recepţie, cât şi a agenţiei prin care am cumpărat bilete şi a agenţiei partenere din Turcia.

    În zilele următoare, voi posta şi eu un review. Până atunci, vreau să le mulţumesc colegelor noastre @nicole33 şi @maria55, care, la momentul la care am ales acest hotel, m-au ajutat cu multe informaţii utile.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.09.17 05:58:37]
    »

    @alex1968: wow, wow, wow! Un ecou cat un review! La alti... ????????????

    Explicit, cursiv, pertinent si plin de info! Mă intreb acum, cum are sa se prezinte articolul, daca ecoul arată intr-un mare fel????!

    Haidi, fă-ti timp si scrie! E o placere sa te citim!

    alex1968
    [01.09.17 09:37:46]
    »

    @maria55: Mulţumesc mult. Eram încă înfuriată pe răspunsul pe care l-am primit de la agenţie şi m-am mai descărcat puţin scriind. O să scriu foarte curând review-ul.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.09.17 09:39:02]
    »

    @alex1968: asteptam cu interes! La cât de bine scrii...

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.09.17 20:30:36]
    »

    @alex1968:

    Eu am, însă, o uriaşă nemulţumire faţă de personalul de la recepţie. Am plătit cameră cu vedere la mare (1850 euro, 7 zile, 2 persoane) şi am primit o cameră cu vedere laterală, al cărei preţ este cu peste 100 de euro mai mic.

    Din cauza poziţionării hotelului în rândul al doilea şi în spate-lateral faţă de Melas şi RHP, doar 15% din camere beneficiază de vedere la mare.

    Diferenţa de preţ între suplimentul de vedere la mare şi cel de vedere laterală la mare este de zece euro de persoană pe zi, respectiv 140 de euro pe sejur în cazul tău.

    Eu am plătit vedere laterală şi exact asta am primit, fiind pe partea cu Saturn şi Adalya şi tot pe acolo vedeam marea din balcon, însă fără a-mi suci gâtul în vreun fel.

    Mai mult, am avut camera în "alveolă", iar dimensiunea camerelor din alveole este un pic mai mică decât a camerelor standard prezentate pe site-ul hotelului

    Eşti a doua persoană în decurs de o săptămână care îmi confirmă faptul că nu toate dublele standard deluxe sunt de 64 mp aşa cum credeam şi nici nu au toate aceleaşi dotări.

    Probleme cu recepţia au avut şi prietenii mei care sunt acolo de o săptămână şi mai au de stat încă una. Iniţial li s-a repartizat o cameră tot aşa mai mică, doar cu un singur pat dublu, patul single lipsea, sugerându-li-se să folosească pentru dormit şi sofaua , în condiţiile în care copilul a plătit ca al treilea adult şi are aproape 1,80 . După trei ore de nervi şi certuri pentru dreptul lor plătit cu destui bani, a primit ceea ce a plătit.

    =

    Aştept şi eu cu nerăbdare articolul tău.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.09.17 20:39:09]
    »

    @nicole33: hait, că tu ai fost norocoasă cu dubla ta cat apartamentul meu????????????@ ce mi te plângi acu?!

    alex1968
    [01.09.17 21:41:49]
    »

    @nicole33:

    Povestea e mai lungă. Când am ajuns, pe la ora 22, ne-au repartizat o cameră la etajul 2, iar recepţionerul a simţit nevoia să-mi spună că "e o cameră bună". Mi s-a părut un pic ciudată "precizarea". Când am urcat, am tot mers pe culoar şi nu mai venea numărul camerei mele - 1218. Mă tot rugam în gând să nu fie ultima cameră. Şi am tot mers (era pe "aripa" cea mai lungă) până am ajuns la camera 1217 pe stânga, 1220 pe dreapta şi 1219 în faţă. Aşadar, unde era 1218, camera mea? Nu era pe coridorul principal nicio plăcuţă cu acest număr. Eram şi destul de obosiţi, am orbecăit pe acolo, până la urmă am văzut că, înainte de ultima cameră, se face un coridor lateral şi am intrat acolo. Aşa am găsit camera: era singura cameră pe acel holişor şi avea poziţia clasică a unei camere de serviciu (de altfel, acolo era şi o scară de serviciu). Iniţial nici nu am vrut să intru, dar am intrat de curiozitate, iar camera era mai mică şi decât cea pe care am ocupat-o ulterior. Nu m-am uitat pe fereastră să văd ce tip de "vedere" are, dar m-am uitat apoi pe diagramă, iar aceasta nu avea nici măcar vedere laterală la mare, deci nici vorbă de vedere frontală.

    Am coborât la recepţie şi le-am spus că evident nu voi sta în acea cameră şi că doresc o cameră standard normală, aşa cum au pe site. Cred că se aşteptau să refuz camera respectivă, pentru că nu au trimis bagajele, au aşlteptat să vadă cum reacţionez. Mi-au spus tranşant că toate camerele sunt aşa. Am spus OK, ne uităm la pozele de pe site şi comparăm cu imaginea camerei 1218. În acel moment, recepţionera a spus că îmi va schimba camera.

    DAR, deşi era târziu şi nu era în niciun caz un aflux de turişti la recepţie, m-au ţinut o oră în hol până mi-au dat noua cameră. În acest interval de o oră, au mai sosit vreo 5-6 turişti, care au fost cazaţi imediat. Deci, mi-am făcut o grămadă de nervi în prima zi. Iar vestita agenţie prin care am cumpărat biletele mi-a răspuns că iniţial hotelul mi-a repartizat o cameră pe care eu am refuzat-o şi, deci, e vina mea că nu am primit cameră cu vedere la mare, fără să aibă habar că prima cameră nu avea DELOC vedere la mare. Deci, ducerea de nas şi ţepuirea turistului m-au deranjat extrem de tare; au fost singurele aspecte negative ale sejurului, dar din cauza cărora mi-am făcut mii de nervi.

    În ceea ce priveşte faptul că nu toate camerele standard au aceeaşi dimensiune, eu citisem pe TripAdvisor un comentariu al unui turist, tot român, în care se plângea că a primit o cameră "mult mai mică" decât ceea ce ştia că a cumpărat. Eu nu pot spune că a fost "mult" mai mică, dar era evident mai mică decât cea prezentată în poze. Eu am avut două paturi, dar nu am avut canapeaua. Pe de altă parte, din diagrama de pe uşa camerei se vede foarte clar că dimensiunile variază în funcţie de poziţionarea camerei (mă refer, evident, la camerele standard, nu la junior suite sau apartamente). Nu ştiu dacă am voie să postez poza cu diagrama atunci când voi scrie review-ul, pentru că acolo este schiţa fiecărei camere şi se vede care sunt mai mici, care sunt mai mari, deci diferenţele de dimensiuni sunt vizibile din schiţă. Din ceea ce am văzut în pozele altor turişti, dressing-ul şi baia au fost la fel în camera mea ca şi în celelalte.

    În 2-3 zile sper să scriu şi eu review-ul. O seară frumoasă tuturor.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.09.17 21:59:06]
    »

    @alex1968:

    Tare urât ceea ce povesteşti. Nu mă aşteptam să se comporte astfel. Eu nu am avut probleme din acest punct de vedere, dar am avut alte "meciuri" cu ei, am povestit în articolul meu.

    Cred că norocul meu s-a numit Maria55, cea care m-a asistat la cazare, aburindu-l în turceşte pe recepţioner de mi-a dat o cameră superbă, însă nimic în plus faţă de ceea ce am plătit. Dar acum văd că se poate să primeşti ceva inferior şi asta nu este deloc ok.

    Îi mulţumesc Mariei încă o dată pentru că m-a scutit de nişte nervi, pentru că nici eu nu aş fi acceptat sub nicio formă o cameră inferioară.

    Nu ştiu dacă am voie să postez poza cu diagrama atunci când voi scrie review-ul, pentru că acolo este schiţa fiecărei camere şi se vede care sunt mai mici şi care sunt mai mari. Din ceea ce am văzut în pozele altor turişti, dressing-ul şi baia au fost la fel în camera mea ca şi în celelalte.

    Postează ce poze doreşti. Şi eu cred că am pus o poză cu planul etajului al patrulea la care am stat.

    Dressing-ul şi baia sunt identice şi la dublele standard şi la apartamente (am verificat la Maria)

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [01.09.17 23:56:58]
    »

    Hmm... parcă eram singurul nemulțumit și voi erați fericiții care mă puneau pe mine la zid... NP!!!

    Fiind topicul meu am să postez în continuare, fără reținerea că poate nu-i place autorului ceea ce postez.

    La sosirea mea în hotel, ca de altfel, ca la sosirea în toate celelalte hoteluri în care am fost în Turcia, am pus în pașaport 20 de dolari și i-am spus turcului să-mi dea o cameră cu vedere la mare (toată lumea înțelege că am plătit pe invers, nu??). Individul, totuși cu bun simț mi-a spus că nu primește așa ceva și mi-a arătat arhicunoscuta „Tip Box”. Am luat banii și i-am băgat acolo. Când mi-a dat pașapoartele înapoi mi-a spus că totul va fi minunat...

    Am primit camera 1352, opusă aripei lungi, era în hol prima cameră pe stânga. Este una dintre cele mai mari camere pe nivele, la fel ca cea opusă, pe partea dreaptă.

    Turcul a fost bine intenționat, camera era foarte mare față de celelalte camere și față de camerele din pozele de la acest hotel. Nu am poze cu alte locuri din hotel fără membrii familiei mele, pe care eu nu agreez să le postez.

    Însă acestă cameră venea și cu un mare dezavantaj (repet, pentru persoane ca mine, cu așa ca voi). Era prea aproape de zona centrală, de scări, de lifturi.

    Să fiu bine înțeles, problema era doar pentru persoane așa ca mine, sensibile la zgomotele din timpul somnului și nu pentru persoane care „dorm greu”, fără griji.

    În primele 4-5 nopți la ora 24.00 și încă la ora 01.00 se auzeau urlete, râsete de copii, fugăreli pe holuri. Am ieșit din cameră și am mers să văd ce se întâmplă. Am ajuns la balustrada din mijloc, iar la etajul 4 am văzut un grup de copii care vorbeau în arabă, care fugeau pe holuri, țipând, urlând, au intrat în lift, stăteau în ușa liftului să nu se închidă ușile, să nu poată fi solicitat de turiștii care aveau nevoie. Am fluierat la ei, am încercat să-i atenționez spre mine, dar nu m-au auzit.

    Am vrut să merg la recepție dar mi-a fost lene să mă îmbrac, eram în pijama și mi-am spus că poate ei toți sunt normali și că poate eu și familia mea suntem anormali. După ce probabil familiile respective, foarte educate și respectabile, au plecat din hotel nu au mai fost astfel de zgomote.

    Din fericire pentru mine, familia din Republica din Moldova pe care am cunoscut-o acolo, mi-a spus că și ei sunt deranjați de aceleași aspecte. Atunci am realizat că nu sunt chiar EU cel nebun.

    Suntem puțini cei care privim astfel lucrurile, dar existăm și noi și nu trebuie să acceptăm nesimțirea, lipsa de educație și ignoranța celor din jurul nostru... că vă convine, că nu vă convine ce spun eu aici, nici nu-mi pasă!!! Eu am categoria mea de persoane cărora mă adresez și sunt mulțumit că acele persoane apreciază acest topic, că sunt în asentimentul meu (chiar dacă doar votează și nu comentează, pt. mine este ok).

    alex1968
    [02.09.17 00:38:51]
    »

    @mariusică:

    Şi eu am avut o problemă legată de zgomot, dar de altă natură. Camera pe care am primit-o după ce am refuzat-o pe cea de la etajul 2 a fost la etajul 7, respectiv 1770. În ultima seară, pe la ora 22, a început să se audă un zgomot foarte puternic, ca de bormaşină. Am aşteptat cam o oră să se termine, nu înţelegeam ce se întâmplă, zgomotul era atât de puternic că simţeai că-ţi plesneşte capul. După ce am avut o răbdare de fier şi nervi de oţel şi am tot sperat că încetează, după o oră am telefonat la recepţie să-i întreb ce se întâmpă şi să le cer să oprească maşinăria aia. Recepţionera mi-a spus că trimite pe cineva să rezolve. A venit un angajat, a rămas siderat de zgomot, a chemat apoi pe altul, au încercat să-şi dea seama dacă provine de la vecinul de alături sau de la cel de deasupra, nu ştiu la ce concluzie au ajuns, dar în 10 minute au rezolvat. Oricum, nu este deloc în regulă ca la un astfel de hotel să se întâmple aşa ceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.17 08:07:56]
    »

    @mariusică:

    La sosirea mea în hotel, ca de altfel, ca la sosirea în toate celelalte hoteluri în care am fost în Turcia, am pus în pașaport 20 de dolari și i-am spus turcului să-mi dea o cameră cu vedere la mare (toată lumea înțelege că am plătit pe invers, nu??).

    Prost obicei ăsta cu banii în paşaport şi, mai ales, absolut ineficient, aşa cum s-a confirmat încă o dată din cele povestite chiar de tine.

    Însă altceva mă surprinde în cazul tău. Ai afirmat în repetate rânduri, pot spune că ai făcut chiar paradă de educaţia ta, cu accente clare de superioritate faţă de restul turiştilor cazaţi în hotel, dar şi faţă de cei care au fost acolo înaintea ta, pe care chiar nu-i cunoşti şi nu eşti în măsură să le apreciezi nici comportamentul şi nici gradul de educaţie/bun simţ etc., şi, cu toate acestea, povesteşti nonşalant cum nu ai plătit 14 euro/persoană/noapte în plus pentru a beneficia de vedere la mare, dar ai sperat că o vei primi contra unui bacşiş de 20 USD în paşaport la cazare. Cât timp doar 15% din camerele hotelului au vedere la mare iar hotelul era plin, este evident faptul că tu ai încercat prin gestul tău să dezavantajezi un turist corect, cinstit şi educat care a plătit mult mai mult de 20 USD, vezi cazul colegei Alex1968. No comment!

    Am primit camera 1352, opusă aripei lungi, era în hol prima cameră pe stânga. Este una dintre cele mai mari camere pe nivele, la fel ca cea opusă, pe partea dreaptă.

    Ineficienţa bacşişului este clară. Ai primit poate cea mai mare cameră de pe etaj, dar şi cea mai prost poziţionată posibil şi, evident, cea mai expusă zgomotului de orice fel.

    Construcţia lobby-ului, impresionantă de altfel, pentru tine a funcţionat ca un amplificator al tuturor sunetelor/zgomotelor. Camera ta avea perete comun cu camera de serviciu a cameristelor şi era expusă întregului trafic din zona lifturilor.

    Despre vedere, este clar, a fost minunată şi perfect frontală către Aska Lara, şosea şi mall-ul din vecinătate . Marea nu o puteai vedea din balcon decât cu periscopul .

    Dacă nu încercai să corupi recepţionerul, poate aveai norocul să primeşti o cameră de dimensiuni standard, liniştită, cu vedere la Aquapark şi Luna Park. Acolo la ora 22.00 era totul închis şi nu te mai deranja nimeni.

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [02.09.17 10:57:37]
    »

    N-am dezavantajat pe nimeni, dacă se putea îmi dădea, dacă nu a putut nu mi-a dat. Recepționerul a fost bine intenționat, pentru ciubucul dat mi-a dat o cameră mare. Camera a fost foarte în regulă.

    Problem pentru tine ???

    Vezi că vorbești prostii, m-am referit la educația turiștilor care erau în hotel la data la care am fost eu acolo și nu cum ți se pare ție.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.17 11:05:03]
    »

    ????????????????Doamneeeee, dă-mi răbdareee!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.17 11:21:19]
    »

    @mariusică:

    Problem pentru tine???

    Absolut niciuna. Era doar o constatare. Eu, care trântesc uşile şi am obrăznicia să dorm profund, poate oi fi obosită, mai ştii, dacă doresc să văd marea, plătesc supliment pentru vedere la mare, cinstit, civilizat, la agenţie încă din momentul rezervării.

    Recepționerul a fost bine intenționat, pentru ciubucul dat mi-a dat o cameră mare. Camera a fost foarte în regulă.

    Fără vreun ciubuc, este de notorietate pe site aversiunea mea faţă de acest obicei pe care eu îl consider extrem de necivilizat, eu am primit o cameră mai mică decât a ta, de doar 64 metri pătraţi cu vedere laterală la mare şi foarte liniştită. Pentru noi doi adulţi camera a fost suficient de mare, chiar nu am simţit nevoia unei camere mai mari de atât.

    Acum mă faci să regret că nu am solicitat apartamentul de 80 mp în care a stat Maria şi care tocmai s-a eliberat în ziua sosirii noastre . Am fi avut fiecare propria lui cameră şi ne mai întâlneam doar la baie .

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.17 11:23:31]
    »

    @mariusică:

    Îţi recomand să-ţi măsori cuvintele, jignirile nefiind permise pe acest site.

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [02.09.17 12:07:44]
    »

    Nu face tu recomandări, dacă este cazul, le face altcineva. Nu primesc recomandări de la tine, să le faci celor apropiați ție.

    Iar dacă nu-ți convine ce postez eu aici, poți să nu te deranjezi să mai citești.

    rentea
    [02.09.17 12:34:11]
    »

    @mariusică: Chestiunea cu spaga data la receptie si mie mi se pare in neregula, o poti face, nu zic nu, asa cum multi o fac... DAR, cred ca mai fair-play e sa platesti din start pentru ceea ce vrei.

    Spaga poate ca o fi venit ea de prin zona aceea, a turcilor, dar este unul dintrer cele mai nenorocite obiceiuri ale noastre, ale romanilor (fireste, si a altor natii, dar in proportii diferite).

    Nu cred ca trebuie sa te superi daca, moral, cineva iti spune ca nu prea ai facut bine. In fond, ai vazut si tu ca datul spagii nu prea ti-a adus ceea ce ti-ai dorit Si, mai mult, nici nu poti sa emiti vreo pretentie ulterior in caz ca ceea ce primesti este deloc pe placul tau, in fond..ai dat spaga pentru a capata ceva ce nu ar fi trebuit, nu ai platit pt. aceasta

    Poate ca, incepand cu tine, si altii iti vor urma exemplul si vor renunta la datul spagii. Si la hoteluri si la scoala si la gradinita si la spital si la..., si la... Doamne ajuta!

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.17 12:34:29]
    »

    @mariusică: nu te supara, dar agresivitatea in exprimare, zău nu-ti face cinste! Acu' astept să mă pui la colt si pe mine????!

    In ceea ce privesc recomandările si urmărirea unui subiect, pentru @Nocole33 este o obligatie! O obligă statutul ei, dacă mă intelegi!

    mariusicăAUTOR REVIEW
    [02.09.17 12:54:15]
    »

    Rentea: nu m-am supărat deloc pt. faptul că cineva-mi spune că nu am făcut bine cu șpaga.

    Nici eu nu sunt de acord cu acest obicei, în serviciul meu nimeni nu-mi dă șpagă și nici nu dau aici acasă. Acolo este țara șpăgii, Tip Box oare pentru ce o fi peste tot??

    Nici nu aveam convingerea că voi primi vedere la mare pt. că amplasarea hotelului nu prea permite acest lucru. Am făcut-o în ideea că poate or fi camere libere care nu sunt ocupate sau care nu urmează să fie ocupate pe acea perioadă. Eu așa știu că funcționează, dacă au îți dau, dacă nu au nu-ți dau. Nu a fost nici o problemă, dar în schimb am primit o cameră mare, ceea ce m-a mulțumit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea
    [02.09.17 13:03:51]
    »

    @mariusică:

    Nici eu nu sunt de acord cu acest obicei, în serviciul meu nimeni nu-mi dă șpagă și nici nu dau aici acasă. Acolo este țara șpăgii, Tip Box oare pentru ce o fi peste tot??

    Este drept ca sunt tari unde spaga e litera de lege, poate ca si Turcia este una dintre ele. Tip-boxuri sunt peste tot in lume, dar adevarata problema cu spaga la hoteluri, in opinia mea, este ca nu poti ridica pretentii ulterior la nimic. Cel putin asa am eu impresia, uneori merge sa primesti ceva in plus, dar de multe ori, sunt convins ca cei care o primesc, mai ales receptionerii, sunt foarte "neglijenti" cu a-ti furniza ceva in plus. Nu au nicio treaba...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mariusicăAUTOR REVIEW
    [02.09.17 13:14:08]
    »

    @maria55: Nu mă supăr, în schimb am o problemă cu persoanele care au impresia că toată lumea trebuie să fie de acord cu opiniilor.

    Eu nu am nici o problemă cu persoanele cărora le-a plăcut acel hotel. Nu-i contrazic cu nimic, nu mă iau de coada lor. Opiniile fiecăruia sunt personale și nu trebuie acceptate de toată lumea. Corect??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, maria55, mariusică, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Seginus Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073501110076904 sec
    ecranul dvs: 1 x 1