ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 28.07.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Alhambra, varianta 2016

TIPĂREȘTE

La începutul acestui an, profitând de o oferta de nerefuzat, am ales din nou ca destinație Royal Alhambra Palace, mânați, intr-o oarecare măsură, și de curiozitatea de a vedea ce s-a mai schimbat acolo în ultimii 4 ani.

Momentul sejurului, deși ales încă de la începutul anului, nu părea, pentru majoritatea cunoscuților noștri tocmai inspirat dat fiind felul în care, se arata, văzută din România, situația din Turcia... spun văzută din România pentru că, văzută din Turcia, mai exact din Antalya, situația e neschimbată.

Aterizarea pe Aeroportul din Antalya s-a făcut fără probleme, nu au fost măsuri/filtre speciale de securitate, bagajele au venit foarte repede la Belt, iar transferul nu s-a desfășurat altfel ca de obicei.

În hotel nu erau filtre de securitate (cum am înțeles că se zvonește), iar pe plaja turiștii nu sunt păziți cu arme ???? (alt zvon). Nici o secundă, în timpul vacanței nu ne-am simțit altfel decât în siguranță și nici nu am identificat altceva decât ceea ce e deja obișnuit.

Nici la plecare pe Aeroport nu au fost filtre speciale, nici măsuri suplimentare. Acestea sunt câteva precizări pe care le-am considerat necesare încă de la bun început.

După un transfer care a durat 50 de minute (ar fi putut dura și 30, dar au o oprire la un butic/benzinărie unde șoferul și ghidul primesc ceva din partea casei în schimbul fluxului permanent de turisti/clienți pe care îl asigură ????) am ajuns la Alhambra, cazarea s-a făcut rapid, în mai puțin de 10 minute eram în camera cu bagajele.

Camera, tot in Block B, așa cum mi-o aminteam: spațioasă cu pat dublu, pat single și, în cazul nostru, și pat suplimentar (foarte confortabil cu saltea relaxa), 2 noptiere, birou, cana electrica, pliculețe de ceai, cafea, minibar (bere Efes la 330 ml, doze de Pepsi regular, Mirinda, Nestea de piersici, cutii suc natural, apa plata și apa minerala, toate completate zilnic).

Balcon cu măsuța și 2 scaune, uscător de rufe. Baia cu cadă mare, șampon, gel de duș, balsam par, lotiune de corp, suficiente și împrospătare zilnică, papuci de casă (nu și halate de baie). Prosoapele se împăturesc zilnic (cei ce au citit recenziile mele anterioare știu despre obiceiul meu de a însemna prosoapele, ei bine, fiind cu 2 copii și pentru a nu incurca prosoapele intre noi, mi-am păstrat obiceiul de a le însemna... se pare ca și cei de la Alhambra si-au păstrat obiceiul de a le muta locul și doar de a le împături... dacă însă puneți prosoapele pe jos acestea sunt schimbate -sper că nu cu cele din alte camere ???? ci cu unele curate) lenjeria de pat se schimba la 3 zile.

În lista de programe TV nu se mai găsește niciun program în limba română (aveau TVR internațional) ceea ce e cel puțin ciudat în contextul în care hotelul e constant ocupat de mulți români.

Pentru că nu îmi doresc sa fiu repetitiva, în cele ce urmează, mă voi axa doar pe diferențele constatate față de anul 2012.

Pe partea de restaurant la restaurantul principal nu am constatat modificări: mâncare multă, bună, în principiu, diversificată. Au introdus și ei serile tematice: noi am prins mediteraneană, turceasca, pescărească. La restaurantul pentru copii însă programul s-a redus: nu funcționa decât seara de la 18 la 20 cu mâncare doar gen fast food, lipseau cu desăvârșire borcanele cu hrana pentru bebeluși cat și cutiutele cu lapte (în primele 3 zile, apoi au apărut cutiuțe cu lapte simplu și danonino). Băuturi aceleași cu care ne-am obișnuit: alcolice locale, sucuri din gama Pepsi, bere din gama Efes

Piscinele curate (s-a mai întâmplat sa fie nisip pe fundul piscinei, dar e clar ca din vina turiștilor care nu folosesc dușul înainte...) și foarte calde, au redus programul de funcționare la jacuzzi (putea fi pornit după ora 11). Deși păstrează regula interdicției rezervării de șezlonguri la piscină, nimeni nu o respectă, iar după 8 AM cu greu mai găsești șezlonguri libere.

Plaja foarte lată, cu nisip fin, intrare lina în mare și marea foarte caldă, foarte curată și frumoasă ????.

Animația în timpul zilei cam letargica... încerca echipa de animatori, dar cam timid... nici ei nu au reușit să să se adapteze la turiști: hotelul era ocupat preponderent de români, nemți și englezi, mai puțin turci și alte nații, ei au animatori din Rusia (cel puțin la mini club), dimineata saluta turiștii în rusă... adică se cam adresează unui turist inexistent... seara tot echipa de animatori asigura spectacolele din amfiteatru (asa hotelul economisește niște bani, dar se cam vede la calitate) mai puțin joi când e White Sensation party pe plaja și miercuri când e Spectacol cu o trupă de acrobați copii (talentați, copiii). La mini club au doar 2 fete cam apatice și plictisite, cu o engleză precară și care nu prea reușesc să atragă mulți copii la activitati. La mini disco, de la 20.30 se adună mai mulți copilași.

Personalul de la Desk relation nu e foarte preocupat în a veni în întâmpinarea nevoilor turiștilor, nu se obosesc nici măcar să rezolve sesizările punctuale, darămite să fie cu un pas înaintea tuturor potențialelor probleme... acum nu mă pot abține să nu compar cu Delphin unde se plimbau permanent printre turiști pentru a se asigura ca totul e așa cum trebuie.

Internetul wireless merge destul de bine (chiar și cel fără plată) în aproape toate zonele mai puțin pe plajă și în amfiteatru. Durează mai mult la început conectarea pe baza numelui de utilizator (numărul camerei) și parolei (data nașterii), dar odată conectat, e rezonabil.

O dezamăgire a fost early breakfast / midnight snack. Dat fiind faptul că aveam zborul dis de dimineață, am trecut pe acolo și am constatat ca nu aveau decât salate și tort, câteva resturi din ceea ce părea a fi fost o franzela și... cam atât. Dacă aveți zbor dimineață, mergeți cu o seara înainte la Patiserie și luați de acolo ceva în cameră pentru a doua zi.

Dacă ar fi să concluzionez, succint, intr-o ordine aleatorie, hotelul e frumos, piscinele foarte bune, plaja și marea fabuloase, mâncarea și băutură bune, iar pe partea de servicii e loc de mai bine (de altfel în lanțul Royal, cred că tot timpul a fost loc de mai bine).

Și mi-aș dori ceva: ca, așa cum hotelierii turci s-au adaptat la turiștii ruși cu ani în urmă, să se adapteze acum și la turiștii români, pentru că, Alhambra, cel puțin, zilele astea era aproape pământ românesc și cred că situația e similară în mai toată Antalya...


[fb]
---
Trimis de Andryea in 10.08.16 17:52:50
Validat / Publicat: 10.08.16 18:28:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2485 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andryea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P18 Nisip perfect, intrare lină în mare...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18200 PMA (din 19 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    david
    [10.08.16 22:32:57]
    »

    Imi aduc aminte ca 2012, sezlongurile erau la discretie iar daca cineva isi punea prosopul, a doua zi nu il mai gasea.

    AndryeaAUTOR REVIEW
    [12.08.16 00:18:36]
    »

    @david - adevărul e ca și eu îmi amintesc ca în 2012 șezlongurile nu păreau o problema... cred ca nici hotelul nu era ocupat 100%.

    Acum însă au avut și câteva situații de over booking... acesta e și motivul pentru care au pus afișe în lifturi și la recepție cu oferta adresata familiilor fără copii de a-și continua vacanta la Royal Adam și Eva fără costuri suplimentare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    david
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Alhambra Palace Hotel [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043977022171021 sec
    ecranul dvs: 1 x 1