GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Inceput Horror - continuare extraordinara
O vacanta cumparata pe ultima suta de metri prin intermediul agentiei Amfostacolo Travel. A fost prima data cind am apelat la aceasta agentie si pot spune ca nu regretam acest lucru. Simplu-deschis-eficient-fara multe discutii inutile si incercari de a vinde altceva decit ceea ce vrea sa cumpere turistul. Plus informatiile care au venit la timp si faptul ca s-au interesat intr-adevar de turisti si DUPA CE AU VANDUT serviciile.
Acum insa incepe partea mai trista--nu are legatura cu hotelul dar... ne-a facut sa ajungem la destinatie cu aproape 12 ore intarziere.
AIR BUCHAREST-compania aeriana si KUSADASI-tour-operatorul sau comportat mai rau decit daca ar fi avut de trimis un transport de marfa catre o destinatie anume.
Si nu faptul ca s-a defectat avionul e problema ci ca am fost tinuti 10 ore pe aeroport fara informatii si cind veneau informatii acestea erau vagi si contradictorii.
Plecarea era planificata pe 06.08.2012 ora 12.15 de la Cluj. Graba catre aeroport pentru a ajunge pina la ora 10.00 si... pauza. O multime de oameni in sala de asteptare-pe monitoare este tracuta cursa si... se apropia ora de aterizare-decolare si nu se schimba nimic. La insistentele oamenilor, intr-un tarziu suntem anuntati ca este o problema cu avionul si acesta va intarzia CAM 2 ore. Era oricum cusuta cu ata alba pentru ca 2 ore ar fi fost timpul necesar pentru avion ca sa vina de la Istambul (unde se pare ca a avut problemele) deci cuvantul CAM era in context foarte dubios.
Si asa a inceput epopeea... pe la ora 15.00 cind deja pe aeroport era chemata si televiziunea eram OFICIAL instiintati ca vor sosi 2 avioane care la 18.30 sa ne duca la destinatie.
Acest 18.30 s-a facut de fapt 20. (aproximativ) cind am plecat spre... Bucuresti. dar informatia a fost data de catre cei de la imbarcare in momentul in care eram la scara avionului si pe fondul stresului si informatiilor contradictorii care au fost pina atunci a cazut ca o bomba.
Dar... plecam din Cluj si a fost un mare pas inainte.
Mai departe totul a decurs bine-la Bucuresti transbordarea a decurs repede si am ajuns undeva in jurul orei 11.30 pe aeroportul din Antalya.
Formalitati rapide-ridicare bagaje-imbarcare in autocare si... directia hoteluri. Aici apare un personaj care mi-a schimbat total parerea despre ceea ce ar trebui s afaca un ghid. Nu sunt prima data in Turcia si sincer nu aveam personal mare nevoie de informatiile ei dar... era ca o "TANTI" care a fost luata si ea cu autostopul de catre soferul de autocar si facea o conversatie de compelzenta ca sa nu adoarma lumea in masina. In loc sa prezinte cit-de -cit Side si imprejurimile (si are ce sa zica...) sa prezinte zone hotelului (magazine-obiective turistice-locuri de unde se poate lua taxi pentru a merge in alte locuri-cursul de schimb al monedei locale-... si alte asemenea nimicuri) ea ne-a spus de la bun inceput ca e foarte obosita (vezi doamne noi eram fresh) si ca hotelul e foarte frumos dar intr-un loc izolat si e foarte greu de iesit de acolo.
Cit despre excursiile optionale--daca am fi fost toti de acord cu ea sa mergem la safari fara sa stim pretul (pentru ca acolo ii placea ei) ar fi fost extraordinar.
Deci... ne-a lamurit beton.
Am ajuns dupa miezul noptii la hotel - super locatie - super hotel si check-in rapid chiar daca eram multi turisti.
Mai departe --- personal am fost foarte multumit de serviciile hotelului si las pozele sa vorbeasca despre aceasta.
Hotelul este mare -- circa 600 camere si cu toate acestea nu a fost inghesuiala. Piscine foarte variate - pentru copii mici cu tobogane aferente --- pentru copii mai mari si adulti cu tobogane mari si interesante si o piscina f mare pentru inot si relaxare. Plus o piscina interioara care... e faina.
Zona de luat masa la piscina si plaja -- foarte bine organizata si variata (2 zile am sarit peste masa de pranz in restaurant).
Restaurantul -- se cere o tinuta decenta -- mare si variat. N-am avut niciodata probleme pentru a gasi masa liberi si debarasarea se facea foarte prompt. In ceea ce priveste mancarea -- multa si variata dar desigur nu poti satisface pe toata lumea (mai ales ca am auzit voci ramanesti care deplingeau ca nu au carne de porc).
Trimis de maneaoradea in 14.08.12 10:01:18
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: alanya-side-antalya-kemer-fetihye-bodrum-marmaris-kusadasi
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maneaoradea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.81616273 N, 31.30977452 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@maneaoradea, ai pus review-ul la rubrica hotelului Royal Alhambra Palace, si ai acordat calificative pt hotel, insa nu ne-ai spus nimic despre el. Te rugam sa adaugi cate ceva si despre hotelul in sine folosind butonul EDIT IMPRESII sau pur si simplu adaugand un ecou. Multumim!
Multumiri pentru completari.
Articolul va fi publicat in cateva momente
Ne pare rau pentru disconfortul de la plecare -- adevarul e ca ati avut un ghinion iesit din comun. Macar daca va nimereati pe avionul Carpatair - acesta a plecat din Cluj direct catre Antalya, fara escala in Buc...
Va felicit insa ca ati stiut sa nu lasati ca acest inceput 'cu stangul' sa-si puna amprenta asupra intregului sejur -- putini reusesc! -- si ca ati reusit, astfel, sa va bucurati de o vacanta fain.
Totusi, noi am avut in acea zi 5 astfel de familii in aceeasi situatie. Ceea ce m-ar indreptati sa cred ca... turistiii AmFostAcolo.Travel sunt mai altfel decat ai celorlalti
Si noi am zburat in Dubai anul trecut cu Air Bucharest, iar la intoarcere am fost tinuti in avion aproximativ 2 ore la 30 de grade, deoarece cei de la Air Bucharest nu au platit taxele de aeroport si nu primeam confirmarea de decolare. Cred ca daca nu ar fi rezolvat problema in 2 ore personalul avionului ar fi fost batut de uni pasageri nervosi.
Acest incident ne-a adus aminte din ce tara venim, ca doar pe pista de imbarcare eram vecini cu avioanele din india si pakistan.
Air Bucharest o companie de 2 lei nu mai zbor veci cu ei.
@fighter: experienta cu Air Bucharest ar trebuii sa fie impartasita tuturor membrilor AFA, si dupa mine sa o eliminam din peisajul vacantelor noastre, altfel ne vom bate joc de noi si vacantele mult asteptate si poate agentia care detine singurul avion sa renunte la el si sa accepte ca a fost o gafa atunci cind a luat hotarirea sa devina Air (kusadasi)...
Noi am avut experiente similare si mai mult, dupa intirzieri absurde (neplata a serviciilor aeroportuare) nervii fiind intinsi la maximum intrucit personalul navigant (exclud pilotii altfel fF BUNI) pe linga faptul ca erau aroganti, plictisiti, chiar nesimtiti pot spune, ne-au amenintat cu arestarea pe aeroportul Otopeni la sosire, fie si numai pentru ca am atras atentia unei intirzieri nepermise de 4 ore, ca nu avem locuri de bagaje, fiind pe coada avionului si acolo erau veste de salvare, etc, ca un copil care este stresat de atita asteptare poate sa mai si plinga 2 minute si are nevoie de aer conditionat dupa 30 minute de stat in avion fara sa decoleze (statea ca la semafor si toate avioanele decolau, numai noi NU)...
pur si simplu nu mai dorim sa auzim de aceasta agentie si cu aceasta companie de zbor cite vacante ne-o mai da Dumnezeu
face-ti si voi la fel si poate se va schimba ceva in mentalitatea celor care ne considera... ce vreti voi, numai turisti NU
@jimmybitza:
subscriu total, chiar daca am evitat air bucharest atit pe turcia cit si pe dubai.
sunt curse (as scrie aici numele lor dar sunt arhicunoscute) care pot fi utilizate ca alternativa (MAI IEFTINA) la aceste baloane de sapun
Fiecare alege cum crede si e bine sa citesti pe forumuri atunci cind faci alegeri
Acest Forum este una din excelentele surse de informare, felicitari AFA pentru reflectarea obiectiva a turismului.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Resort ce ți oferă posibilitatea de a te simți bine! — scris în 26.08.23 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Totul la superlativ — scris în 17.08.22 de Claudia Tim din BORşA [MM] - RECOMANDĂ
- May.2022 Recomand acest resort — scris în 31.05.22 de Claudia MS din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta scumpa si neașteptat de prost organizată. — scris în 27.07.21 de ux121300 din IAşI - nu recomandă
- Jul.2021 Prea scump pentru ceea ce oferă — scris în 24.07.21 de ux121194 din TăUţII DE SUS [MM] - nu recomandă
- Oct.2019 Nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor — scris în 23.10.19 de virginia15 din PITEşTI - nu recomandă
- Sep.2019 Foarte Impresionant — scris în 17.09.19 de mnkola din GALAţI - RECOMANDĂ