ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Targu-Mures(MS)
ÎNSCRIS: 21.07.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un sejur reusit la 'Riviera'

TIPĂREȘTE

Am revenit de cateva zile din sejurul petrecut impreuna cu logodnica pe litoralul romanesc in statiunea Mamaia la hotelull "Riviera". Pot spune ca am fost foarte multumit de tot ce inseamna pachetul de servicii oferite de staff-ul acestei unitati de cazare, de la inceput pana la sfarsit.

Pentru cei interesati, as dori sa detaliez.

Punctul 1: Rezervarea

Am facut rezervare in urma cu aproximativ doua luni, am mentionat ce ne intereseaza si ulterior am fost contactati pentru a ni se confirma disponibilitatea (mentionez ca rezervarea a fost facuta direct la hotel, fara servicii de intermediere din partea vreunei agentii).

Punctul 2: Procedura de check-in

Ne-am prezentat la data stabilita si, desi am sosit mai repede de ora prevazuta pentru check-in, am fost cazati, camera fiind libera.

Punctul 3: Conditiile de cazare

Am avut camera VIP la etajul 9 si ceea ce am gasit in camera a fost exact ceea ce apare in oferta si ceea ce vi se prezinta de catre personal in momentul in care va manifestati intentia de a face o rezervare. Camera spatioasa, mobilier nou (sa speram ca si pe viitor va arata cat mai aproape de nou, asta depinzand in mare masura de gradul de responsabilitate si de buna crestere a turistilor care se vor caza aici), televizor LCD, instalatie de climatizare (nu aparat de aer conditionat, ceea ce ii da o nota de modernism) articole de toaleta, curatenie, priveliste superba. As dori sa mentionez ca pe parcursul intregului sejur (sase zile) nu am fost nevoiti nici macar o singura data sa solicitam serviciile cameristei, aceasta facandu-si datoria cu responsabilitate (si fara a fi nevoie de stimularea cu mici atentii); schimbatul lenjeriei, al prosoapelor, completarea cu articole de toaleta, toate acestea au decurs fara nici un fel de surprize neplacute. Izolarea fonica este la inaltime.

Punctul 4: Serviciile de masa-Restaurant "Sago"

Noi am optat pentru cazare cu mic dejun. Alimentele au fost proaspete si gustoase, bufetul suedez fiind o varianta mai mult decat acceptabila. Totul era curat, de la vesela si tacamuri pana la mese si pardoseala (stim un domn chef bucatar care si-a lasat amprenta din plin pe instruirea personalului si constientizarea ca daca clientul nu e multumit, activitatea tuturor in ansamblu are de suferit; felicitari, domnule C. S., le meritati si tineti-o tot asa). Poate ca sunt anumiti turisti care ar putea fi nemultumiti de faptul ca varietatea alimentelor pentru mic dejun nu era foarte mare. As dori sa ii contrazic anticipat pe cei care ar intentiona sa prezinte informatii eronate despre acest aspect. Daca ai oua gatite in trei variante, patru sau cinci sortimente de mezeluri, apoi carnaciori, cremvursti, branzeturi, fructe, legume, lactate sub diverse forme, cafea, ceaiuri, nu cred ca se poate vorbi de o lipsa de varietate.

Punctul 5: Atitudinea personalului

Am fost cazati la acest hotel in 2013 si 2014 si am ales sa venim din nou si in acest an din mai multe motive, unul dintre ele fiind atitudinea pozitiva a personalului, de la manager pana la agentul de paza. Pozitionarea hotelului este un alt aspect pe care l-am luat in calcul la alegerea facuta, dar, cu toata situarea privilegiata de care dispune unitatea, nu cred ca am fi revenit daca atitudinea personalului nu ar fi fost una plina de respect si solicitudine. As dori sa mentionez ca acest aspect a fost imbunatatit continuu de la an la an, deci daca am fost satisfacuti in 2013 va las sa trageti singuri concluziile referitor la 2017.

Acestea au fost cateva puncte in care am dorit sa prezint acest minunat hotel de pe litoralul romanesc, iar ordinea in care le-am postat nu reflecta neaparat importanta acestora.

Am uitat sa mentionez ca accesul la plaja este super facil, practic se iese din hotel, se traverseaza aleea de promenada si sunteti direct pe plaja. Plaja este de asemenea curata, iar pentru cei interesati sa utilizeze sezlongurile, recomand sa solicitati de la receptie vouchere de reducere pentru plata acestora. Noi am optat pentru plaja Porto Beach (este practic despartita de hotel doar de aleea de promenada mentionata), care ofera avantajul ca pastreaza aceleasi preturi in weekend ca si in cursul saptamanii. Platiti 40 lei/zi pentru doua sezlonguri plus umbrela, diferenta fiind compensata prin prezentarea voucherelor de care am amintit.

In concluzie, din punctul nostru de vedere (si despre care am incercat sa fiu cat mai realist si obiectiv), hotel "Riviera" trebuie trecut la capitolul MUST REVERT.


[fb]
---
Trimis de Highlander in 21.07.17 16:06:31
Validat / Publicat: 21.07.17 17:03:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1998 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Highlander); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [21.07.17 17:02:52]
    »

    @Highlander: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 86&ridAnt=79479

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048136949539185 sec
    ecranul dvs: 1 x 1