ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.06.2008
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: satu mare
ÎNSCRIS: 14.06.08
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2007
DURATA: 14 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 26 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Rhiad Palms - servicii bunicele, hotel slabut

TIPĂREȘTE

Redau aici o sinteza a diverse informatii scrise de pe mine pe un forum. O sa fie destul de lung, pentru ca am incercat sa sintetizez informatii complete care sa va ajute sa va faceti o privire de detaliu despre hotel si despre Tunisia si ceea ce ofera ea, in particular.

Am plecat din Cluj cu intarziere de aproape 1 ora (datorata sosirii cu intarziere a avionului). Am aflat ca vom face escala la Timisoara (ceea ce nu ni s-a comunicat anterior) pentru a cobora turistii ramasi in avion care veneau din Tunisia si sa urce cei care plecau. Din acest motiv la urcare in Cluj nu erau locuri stabilite pe biletele de imbarcare si puteti intelege ca nu m-am inghesuit cu Cireada care se impingea de parca se oferea ceva gratis. Pe cand am urcat a fost imposibil sa gasim locuri (3) unul langa altul si sa putem tine in brate pe aia mica de 2 ani.Deja calculele erau ca ajungem dupa miezul noptii.

In Timisoara am rezolvat problema cu scaunele si am mai pierdut 1/2 ore.

Dupa cum stiti, mult iubita noastra patrie este parte a CE si in consecinta nu urci la bordul avionului decat cu 100ml de lapte, iar in avion au avut un lapte pe care cea mica dupa catva timp l-a trecut la produse pentru EJECT. Am trecut la operatiunea curata si schimba copilul da am ramas noi cam uzi. Servetelele umede si apa de la toaleta nu au ajutat mult, asa ca si la vama si in autocar am fost subiect de STRAMBAT NASUL.

Sosim in Monastir la ora 1 noaptea ne impart repede pe autocare si suntem trimisi catre hoteluri. Nu am timp sa schimb euro si nici sa cumpar apa si lapte; mi se spune ca gasesc totul la hotel. Caldura ne face sa suferim de sete si ne chinuim sa o temperm pe cea mica care cerea incontinuu lapte.

Ajungem dupa aproape 45 de minute la hotel unde nimeni nu ne da lapte totul fiind inchis, dar ne asteapta la restaurant cu o cina tarzie (lucru de laudat). O alta problema este ca in camera nu gasim nici o sticla cu apa iar la restaurant aveau apa doar la dozator, asa ca niste euro si facem rost de o sticla de 1l (de sticla) pe care o umplem cu greu cu apa si o pacalim pe cea mica care de oboseala si foama bea repede doua sticle de apa si adoarme.

Am platit "family room" si am primit o camera standard cu trei paturi mari si un patut pentru cea mica. In situatia data aveam paturi din perete in perete cu un singur culoar de 1/2 metri. Frumos inceput. Dumnezei si toate celelalte si merg val vartej la receptie cu ideea de a rezolva ceva pentru dimineata.

La ora aceea nu se putea rezolva nimic, si nici nu aveau competenta de a-mi da alta camera decat din acelasi standard, asa ca am "inregistrat" nemultumirea si am lasat-o pe dimineata. Pentru problemele din acea seara consider ca in egala masura este de vina atat agentia K cat si administratia hotelului care a recunoscut ca nici macar nu s-au gandit la problema respectiva ei neavand aceste norme cu lichidele la bordul avionului, fapt pe care l-am constatat la plecare cand nimeni nu ne-a cerut socoteala pentru lichidele pe care le aveam la noi.

La prima ora cobor si iau lapte in sticlute si vorbesc la receptie pentru o alta camera. Ori nu intelegeau ce vreau ori faceau pe prostii asa ca-l iau pe receptioner de mana si-l duc in camera, dar totul desfasurandu-se intr-o atmosfera calma si decenta. De la prima privire intelege situatia si-mi promite o camera mai buna dar pentru ora 13.

Plecam sa rezolvam dinarii si sa cumparam apa si lapte. Uit de interdictia de a introduce produse dinafara hotelului dar cum toata lumea de dimineata stia problema mea nu mi-a zis nimeni nimic. Ne chinuim cu bagajele pe care nu voiam sa le despachetam si ne pacalim timpul cu o tura de recunoastere in hotel, piscine, plaja si magazinele din apropiere.

La ora 12.30 revenim in hol cand sunt invitat la receptie si un domn, care ulterior am aflat ca era managerul, ne conduce la o camera superba pe care am acceptat-o pe loc. Raman surprins cand domnul imi multumeste pentru intelegere, isi cere scuze si-mi spune sa mergem linistiti la masa ca lucrurile noastre vor fi aduse in camera noua.

Mergem toti la masa de pranz si revenim pentru somnul de amiaza, cand descoperim o sticla de vin (!) cu un biletel in care ni se ura bun venit si sejur placut.

Camera noua este in aripa care este in dreapta intrarii camerele avand 4 cifre. Camera superba 8x5 cu o baie mare si balcon superb la etajul 1 cu o tentativa de gradina in fata balconului (apreciez 3*+ fata de maxim 2* camera initiala).

Platesc frigiderul , depun garantia pentru seif si telecomanda incerc sa plusez pentru "serviciile" primite dar mi se returneaza politicos banii; si ne pregatim pentru o vacanta care se arata bine cu tot startul dezastruos.

Ulterior ma imprietenesc cu managerul hotelului care mi-a spus ca a ramas surprins de calmul cu care imi sustineam problema cu atat mai mult cu cat toata lumea are intentia de a face scandal si de a cere peste nivelul platit agentiei.

Mi-a mai povestit de niste scandaluri avute cu o doamna politist din Timisoara care a sustinut ca i s-au furat cheile de la camera si de la seif si cu care s-a ajuns la seful politiei din Sousse. Atentie ca daca patiti ceva asemanator platiti schimbatul cheilor, in jur de 100$, doar daca furtul are loc cu agresiune atunci sunteti scutiti altfel se considera ca le-ati pierdut (neatentia se plateste).

Hotelul puncte forte

- cel mai bun aer conditionat pe care l-am intalnit vreodata.functiona maxim 5 minute la 1 ora si asigura confortul programat de noi.

- CAMERA 2 foarte spatioasa aerisita cu tot ca aveam trei paturi mari plus un pat bebe.

- frigider foarte eficient pentru un frigider mic

- program tv Romania Int, plus italia1 plus 2 canale franceze, dimineata pana la ora 15 aveau un canal de desene animate.

- piscina frumoasa mare si bine gandita cu insulita pe mijloc

- plaja curata cu nisip foarte fin ,marea curata si intrare in mare foarte lina

- peste tot sezlongurile si saltelutele si umbrele gratis

Hotelul puncte slabe

- vestitul balcon a ajuns sa fie o pacoste caci atunci cand se spala balconul la etajele superioare apa curgea pe balustrada balconului stropind si murdarind tot ce era pe balcon.

- camera fiind gresiata, si femeia de servici spala pe jos asa ca tot nisipil si firele de par raman pe jos si dupa ce se usuca parca nu a fost facuta curatenie. 10 dt au rezolvat problema si zilnic se aspira in camera (alta viata).

- lipsa uscatorului de par

- bateriile de la baie MADE IN CHINA asa ca aveau fluieratul specific. Ziua nu prea era deranjant dar noaptea stiai cam tot ce se face prin baile adiacente.

- vasul de wc cu o scurgere foarte proasta legat la un robinet cu temporizare care nu asigura debit si presiune suficienta asa ca "rahatul" se invartea frumos in vasul de wc si nu avea de gand sa plece la canal.Noroc ca am cumparat o galetusa si lopatele asa ca am folosit galetusa pentru a rezolva problema.

- lipsa totala de cosmetice la baie cu exceptia unui dozator de sapun.

- lipsa totala de informatii in camera despre hotel, despre numerele de telefoane din cadrul hotelului (ex receptia), despre restaurant, despre servicii asigurate, despre oras si puncte de atractie. Totul a trebuit sa descoperim sau sa cerem informatii.

- sezlonguri ocupate chiar daca pana la ora 12 nu venea nimeni.

- se curata piscina zilnic cu o perie asa ca dupa masa toata apa era plina de suspensii ciudate.

Restaurant

- mancare destul de variata cu foarte putina mancare tunisiana si aceea gatita dupa un gust indoielnic "european"

- carne de pui, curcan, vita (deseori nefiarta sau negatita suficient), iepure, peste (de cele mai multe ori mic cu oase multe), cartofi, legume gatite si crude, (cele mai gustoase vinete prajite cu sos alb dulceag), prajituri tip cofetarie sau aluaturi foarte insiropate, vin indoielnic cu tenta acra ca si cum ar fi fost desfacut de ceva vreme (atat alb cat si rosu)

- in general mancarea nu era "patrunsa" gustul fiind doar pe crusta carnii iar la interior fiind fada.

- dozatoarele functionau greu abia taraia apa din ele iar la cola-fanta-sprite faceau spuma mare asa ca daca doreai un pahar plin iti trebuiau cateva minute sa-l umpli.

- intre pranz si cina se faceau clatite si gogosi care cu mare efort si multa indulgenta le numeai comestibile.

- la restaurant cea mai mare deceptie au fost fructele. Zilnic era pepene rosu foarte gustos si copt si pepene galben doar pe jumatate copt putand manca numai 1-2 cm de fruct restul fiind tare. Acestia erau serviti la temperatura camerei (nasol). Mai erau prune mari carnoase dar cam tari si acrute pentru un adult dar pentru un copil erau de nemancat. Struguri de cele mai multe ori ciorchine de maxim 10 boabe sau numai boabe. Asta a fost tot la capitolul fructe.

Ne-a salvat inghetata care era in trei sortimente lamaie fistic si ciocolata (cea de lamaie era fantastica).

- un alt lucru de reprosat restaurantului era spatiul inchis care la numarul mare de persoane si mancare calda se transforma intr-o sauna.

- supele sunt toate creme asa ca nu stii ce mananci si rareori iti dai seama dupa gust, pentru ca ori au un gust nedefinit ori sunt iuti. In general mancarea este gatita iute asa ca am avut destul de multe probleme sa gasim ceva pentru copii. Cu ce nu am dat gres aproape niciodata au fost pastele cu creveti, dar erau fierte ca la mama acasa, de "al dente" nu s-a auzit pe acolo.

Toate problemele sesizate le-am spus atat managerului de hotel cat si managerului de restaurant care au fost foarte receptivi si au facut tot posibilul pentru a imbunatati lucrurile, dar la capitolul bucatarie erau intr-o situatie disperata pentru ca "chef" i-a parasit la inceput de sezon si au fost obligati sa se descurce cum au putut.

In orice caz am sesizat bunele intentii si pot sa va spun ca in fiecare zi aveam pregatit un meniu tunisian special pentru mine lucru care mi-a facut o placere deosebita. Asa am aflat ce sa incerc inafara hotelului ca mancare si ca bautura, respectiv ca restaurante.

La final, as mai include aici ceva recomandari pentru cei care merg cu copii mici, nascute din experienta noastra:

- pentru patut trebuie sa cereti agentiei sa precizeze in rezervare necesitatea unui patut de bebe, altfel riscati sa nu beneficiati de el (fiind rezervate de altii)

- carucior in nici un caz nu va luati cu voi. Eventual un marsupiu si ati scapat comod.

- "PAMPERS" generic discutand gasesti peste tot dar cea mai buna oferta si variata in farmacii.

- noi am folosit lapte de vaca "DELICE" (0.75 dt / litru) un fel de "DANONE" la ei si nu am avut nici o problema ba chiar am avut surpriza sa-i placa foarte mult Delice Delissimo (1.3dt / litru) dupa care plescaia de placere. Sunt ambalate la cutie. Daca vrei alt tip de lapte la cutie cere ajutorul farmacistilor care sunt foarte amabili.S-ar putea sa fie acelasi producator dar cu alt "brand" de piata locala. Oricum fiti pregatiti dinainte pentru primele 2 zile (care nu vor fi deajuns pentru ca din cauza oboselii si a faptului ca la plecare nu-si va face programul de somn, va manca mai mult) pana va orientati loco.

- apa de la robinet este foarte moale asa ca doar cu sapun sau detergent lichid poti spala usor si se usuca in cateva ore.

- medicamente: puteti sa va aduceti de acasa fara probleme. Datorita schimbarii de clima si mediu toti ai mei s-au constipat in primele 3 zile asa ca un laxativ pe baza de plante ar fi foarte bun. Smecta, digestive, raceala (fiind cald se bea rece si poti avea surprize) pt voi si copil si neaparat lotiune de plaja cu factor 50 (recomand pt copil) + lotiune dupa plaja.

Tunisia m-a impresionat mult ca tara, mi-au placut mult si oamenii. Am avut ocazia sa descopar, amandoua aceste senzatii, mai ales in excursiile facute de mine, si pe cont propriu si cu grup organizat - 4 zile am fost la scufundari, 1zi la El JEM ,si o zi la Frigia. Insa despre scufundari si excursii intentionez sa scriu review separat.

IN CONCLUZIE:

Cu toate bunele intentii si cu tratamentul aproape special de care am beneficiat NU CRED CA VOI MAI MERGE LA RIADH PALMS. In mod sigur voi mai merge in Tunisia dar nu la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de sorin6669 in 14.06.08 16:48:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2530 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorin6669); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 prima camera, cea standard, care ne-a fost alocata in prima seara in locul celei de tip Family achitata
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 26.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    anami
    [09.08.08 10:08:06]
    »

    Un pont pt parintii cu copiilasi mici si frumosi, care merg cu avionul: laptele praf ! In avion rogi stewardesa sa-ti dea apa calda si gata :-).

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anami
    Alte impresii din această RUBRICĂRiadh Palms Resort & Spa:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042217016220093 sec
    ecranul dvs: 1 x 1