GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am revenit astazi 7 octombrie dintr-un sejur luat prin agentia Tunisiana, la Sousse. Noi am rezervat sejurul de dupa nunta pentru Marhaba Club, pentru care am primit mai multe recomandari, dar din pacate lucrurile nu au decurs asa cum ne-am fi dorit. Debutul a fost chiar inainte de decolare, pentru ca din motive necunoscute am plecat cu aproape 4 ore intarziere (la informatii la aeroportul Baneasa nu se stia nimic, agentia nu stia nimic, cei de la Nouvel Air erau de negasit). Am incercat sa sunam la telefonul de contact dat de agentia Tunisiana, dar era inchis. Cineva din grup a sunat la agentia Tunisiana din Jiului si a aflat alt numar de telefon la care a raspuns un reprezentant al agentiei care nu stia nimic si care ne-a trimis sa sunam inapoi la agentia din Jiului. Ulterior, nu a mai raspuns nimeni la nici unul din telefoanele de la Tunisiana. Cei de la Nouvel Air au aparut pentru circa doua minute si au precizat ca una din agentii nu si-a platit obligatiile financiare fata de Nouvel Air.
Povestea a continuat la sosirea pe aeroportul din Monastir, unde reprezentanta agentiei ne-a spus sec ca “nu mai stam la Marhaba Club”, ci la Riadh Palms. Desi am spus ca nu acceptam asa ceva, ni s-a spus ca in contract scrie ca ne pot schimba hotelul cu unul similar. In aceeasi situatie au mai fost cateva persoane (unii chiar mutati de la un hotel din Port El Kantaoui la acelasi hotel Riadh Palms din Sousse). Unica explicatie furnizata a fost ca nu au mai fost locuri la hotelurile pentru care am optat. Realitatea era insa alta – unul dintre noi a fost pana la Marhaba Club si aveau multe camere libere, deci nu exista nici o explicatie valida pentru aceasta mutare nedorita.
Am specificat la cumpararea sejurului ca este “de nunta” si cu toate acestea noile vouchere date de agentie pentru “Riadh Palms nu aveau nici o specificatie, motiv pentru care ne-au dat camera cu doua paturi si dupa doua zile de discutii dure cu agentia din Bucuresti si cea din Tunisia ni s-a schimbat camera. Am reincercat sa cerem mutarea la Marhaba Club sau explicatii, dar agentia din Mosilor nu stia nimic, ni s-a spus ca vom fi contactati de agentia din Jiului, dar nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi.
O parte frumoasa a fost cea legata de excursii (in mod special cea din Sahara) – ghidul din Tunisia al agentiei este foarte bun.
Hotelul este foarte mare si plin de pensionari din Germania si Olanda, care vin pentru sejururi mai lungi (hotelul are facilitati spa). Cu greu se gaseste un loc liber sub umbrela. Mancarea este foarte buna si variata. Curatenia din pacate cam lasa de dorit, iar serviciile... doar daca se plateste ceva in plus. Echipa de animatie a fost aproape inexistenta.
Finalul sejurului a fost in aceeasi nota „Tunisiana”: ajunsi la aeroport, am avut o alta „surpriza” – ni s-a spus de la check in ca daca am luat bilet prin Tunisiana nu ne proceseaza (in conditiile in care cei sositi prin Karthago si Best Reisen erau deja procesati si plecasera spre poarta de imbarcare). Cei de la Tunisiana ne spuneau ca vom intra, fara alte explicatii. Dupa o asteptare chinuitoare pe parcursul careia am crezut ca nu vom putea pleca spre Bucuresti, in sfarsit ne-au procesat si pe noi, cei veniti prin Tunisiana.
Am mai fost in Tunisia acum cativa ani, prin Kusadasi Travel (care acum nu mai are oferte pentru Tunisia), iar sejurul a fost superb (la hotelul Liberty).
Este cert ca nu vom mai merge niciodata prin agentia Tunisiana – modul de actiune ne-a adus aminte de tepele stil anii 90.
Trimis de A&C in 07.10.09 23:22:15
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TUNISIA. A mai fost în/la: Monastir, Hotel Liberty
79 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (A&C); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.84111100 N, 10.62972200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review - pg. 1 / 3
79 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am scris de nenumarate ori -- nu mai faceti referire la agentie chiar in titlu, nici in sens pozitiv si nici viceversa.
A&C -- nu-ti fa pbleme, stiu ca esti nou/a pe site si nu aveai poate de unde sti; doar te rog sa retii si tu pe viitor.
Buna, din pacate si eu am facut parte din acel grup, cu juramant nu voi mai apela niciodata de aceasta agentie. Cand am ajuns la hotel, Amir Palace din Monastir, si i-am zis persoanei care reprezenta agentiei in Tunisia, Patricia Sbai, despre problemele survenite la plecarea de pe Baneasa, mi-a zis ca nicidecum nu au fost probleme cu agentia, ci probleme la avion, dar ca sa nu intre lumea in panica au zis ca agentia nu a facut plata catre Nouvelair, in fine am crezut, insa la plecare din Monastir, cand ne-a zis ca noi ramanem la urma pt formalitati, atunci ne-am dat seama cu adevarat ce fel de agentie ne-am legat la cap. Nicaieri in lume nu se procedeaza asa in aeroport. La noi era o alta problema, sotul meu isi luase bilet din Kartago iar eu prin Tunisiana, el putea sa faca cheking-ul, eu nu si amandoi eram cu acelasi bagaj care cantarea 33, 5 kg. Insemna ca el trebuia sa plateasca suplimentar 13 kg. Atunci sotul meu s-a enervat foarte tare s-a dus sa-l caute pe reprezentantul agentiei, iar acesta din urma foatre sictirit a zis ca nu-l intereseaza, ca nu mai raspunde de agentie si ca Tunisiana a dat faliment. In fine bine ca ajuns acasa!!! Aviz amatorilor de senzatii tari, ganditi-va inainte de faceti pasul cu aceasta agentie!!!
Buna ziua, eu spre deosebire de cei de mai sus nu am mai plecat pe data de 7 octombrie 2009 prin agentia Tunisiana. De ce? Va explic imediat.
Am vrut sa vad daca apare ce scriu.
-- adaugat ulterior --
Continui, in primul rind chiar trebuie scris despre ce agentie este vorba, de TUNISIANA. Noi am cumparat biletele de la agentia din Calea Mosilor-Bucuresti, de la dra Irina. Pe data de 06 octombrie 2009, orele proximativ 12.30-13.00 am primit un telefon de la dl Alexandru care ne comunica foarte sec ca nu se mai pleaca. Retineti, biletele erau cu plecare pe data de 07 octombrie 2009, la ora 12. 35 din Baneasa. Am intrebat daca se amana data plecarii la care raspunsul a fost mai mult decit sec, chiar autoritar ca nu mai plecam si sa venim simbata sa ne luam banii pe excursie. La intrebarea "de ce" ni s-a raspuns ca sint probleme cu aeronava. Daca aceasta ar fi fost cauza reala s-ar fi pus o alta aeronava la dispozitie.
Am solicitat sa mi se restituie banii in aceasi zi. Am luat banii in jurul orei 16, pentru ca au avut tupeul sa ne spuna sa venim pina in ora 16 ca apoi au sedinta. Nu aveam asigurarile la mine, asa ca a ramas sa imi ridic banii de pe asigurari a doua zi, dupa ce predau asigurarile. Asa am facut, iar a doua zi in jurul orei 15 am fost la agentie. Erau prezente 4 persoane. Cel putin 2 din ele erau din Piatra Neamt. Acestia fusesera la aeroport pentru plecare, iar acolo au constatat si aflat ca nu pot pleca deoarece agentia nu a platit nu stiu ce taxe companiei de zbor. Pe cei din Piatra Neamt uitasera sa ii sune. Va dati seama ce personal are agentia. Pentru acestia nu aveau nici macar banii sa le inapoieze.
I-am lasat acolo pe cei 4 pentru ca, in final, am reusit sa facem rost de un alt sejur, in Egipt, cu plecare pe 09 octombrie 2009. Asa ca trebuia sa rezolvam problema. Ulterior am aflat ca aceasta agentie are servicii foarte proaste. Ba mai mult dl Alexandru de la Tunisiana le spunea celor 4 ca noua au reusit sa ne dea banii cu o zi inainte, adica pe 6 oct. deoarece avusesera o incasare, dar acum, adica pe 7 oct. nu aveau bani, si apoi agentia e in faliment. Cu toate spusele dinsului, telefoanele sunau si el vindea in continuare sejururi. Probabil ca trebuia sa ia banii de la alti fraieri pentru a putea restitui sumele celor care nu plecasera pe data de 07 octombrie 2009, altfel nu-mi explic atata tupeu din partea acestei agentii. Am facut schimb de telefoane cu cei care erau la agentie, turisti (care ne-au spus ca la aeroport erau mai multe persoane in situatia lor) pentru a cere despagubiri. Inca nu m-am ocupat de aceasta problema, dar asemenea "oameni de afaceri", precum patronul de la Tunisiana, nu au ce cauta pe piata. Ca si cei de la Tunisiana, neseriosi, sint f. multi pe piata si in alte domenii. Eu ii numesc TEPARI. FERITI-VA DE AGENTIA TUNISIANA. Dupa ce ca sint cum sint, mai au si atitudine obraznica. Fata de mine nu prea, dar fata de cei 4... Bine, ca cu unul din cei patru si-a cam gasit 'NASUL" DOMNUL Alexandru. Si zau ca a avut dreptate omul, dupa ce ca nu l-a anuntat, a venit din Piatra Neamt, i-a stricat concediul, mai e si cu tupeu sa spuna ca nu el e vinovat si daca nu sint incasari el ce sa faca? Nu are de unde sa ii dea banii si asta este. Eram 6 persoane in agentie cand dl. Alexandru a spus ca daca agentia e in faliment, el ce sa faca. Iti venea sa-l calci in picioare, si nu uitati, eu imi luasem banii pe bilete si mai mult imi aranjasem un alt sejur. Dar ceilalti, care, dupa ce ca le stricase concediul nu puteau nici macar sa plece acasa, in provincie pentru ca nu se stia cand vor fi bani pentru a li se restitui.
Referitor la Egipt, a fost superb. Am mers prin agentia Best Reissen, servicii de nota 10. Voi povesti pe Am fost acolo. ro. Am fost la hotelul Sol Verginia- 4*. Super si interesant. UUAAA TUNISIANA.
Acum am citit ce este scris mai sus. Chiar asa a fost. Probabil ca a dat faliment, pentru ca avionul a plecat la ora stabilita, 12.35, iar turistii de la agentia Best Reissen si cealalta au plecat conform orarului.
Dar daca asa este, oare pe data de 07 octombrie cind am mers noi pe la orele 15, de ce dl Alexandru mai invita pe cei care sunau la agentie pentru a cumpara bilete pentru urmatoatele sejururi? Oare pentru astfel de "agenti economici" de ce nu se sesezeza organele in drept? O mare bataie de joc. Asta este, bine macar ca nu am pierdut banii si ca, mai mult, am petrecut un sejur superb in Egipt.
sunt printre cei pagubiti de tunisiana travel si azi am fost la ei pe str jiului am depus o cerere de restituire dar sansele sunt minime cred cu atit mai mult cu cit nici salariatii nu si au luat salariile stau inchisi de furia oamenilor eu nu ramin in asteptare gata merg la politie si mass medie
Am primit de la agentia Tunisiana urmatorul
Comunicat de presa
Dupa cum se stie, din cauze independente de vointa noastra am fost nevoiti sa anulam ultimele trei chartere din acest sezon.
Au fost afectati de aceasta hotarare un numar total de 38 turisti.
Dintre acestia, patru turisti au solicitat pachete de Revelion iar ceilalti 34 au fost programati pentru rambursarea sumelor achitate.
In aceasta saptamana au fost programati un numar de 18 turisti pentru rambursare. Dintre acestia, 12 au primit deja sumele datorate. Din pacate, din cauza fluxului de numerar redus din aceasta perioada, am fost nevoiti sa reprogramam pentru saptamana viitoare cei 6 turisti, aceasta ducand la decalarea rambursarilor.
Agentii nostri vor contacta turistii cu cel putin doua zile inaintea rambursarii.
Cu regret pentru prima anulare a unor chartere in 5 ani de functionare,
Tunisiana Travel
daca agentia este asa de corecta si a rambursat banii cum se explica refuzul directorului sa ia legatura cu noi ba mai mult dupa programarea din 12.10,28.10,4.11.2009 salariatii stau inchisi in birouri de frica furiei celor pacaliti am fost la sediu in str jiului si personalul statea inchis si nu raspundea la interfon dupa interventia celor din mosilor ne au dat drumul imi pare f rau dar totul este o dezinformare si lipsa de profesionalism din partea directorului tunisiana travel unde sunt banii mei nu ma intereseaza scuzele sunt penibile deja sunt decisa voi merge la protectia consumatorului
Buna ziua,
si eu sunt printre cei pagubiti de TUNISIANA:
trebuia sa plecam pe 14. 10. 09, dar pe 12 ne-au sunat si ne-au spus ca s-a anulat sejurul deoarece s-a retras un grup mare de oameni si ca suntem programati sa ne primim banii inapoi abia pe 24. 10. Deoarece nu eram in Bucuresti pe 12, abia in ziua urmatoare pe 13 am fost la agentia din Mosilor sa intrebam de ce trebuie sa asteptam pentru a ne primi banii inapoi, cand in contract e specificat ca trebuie returnati imediat in asftel de cazuri.
Acolo ni s-a spus ca dureaza pana isi primesc si ei banii inapoi si de aceea trebuie sa asteptam pana pe 24. Cand am intrebat daca nu ne pot programa pentru urmatorul zbor de pe 21. 10 ni s-a raspuns ca acel zbor este ocupat in totalitate (este full).
Ca apoi, pe 23. 10 sa fiu sunat si anuntat ca am fost reprogramat pentru data de 07. 11 din cauza faptului ca s-a anulat si zborul de pe 21. 10 (cel care era full).
In aceeasi zi am fost iarasi la agentia din Mosilor si le-am spus ca sunt neseriosi si ca nu respecta un contract si daca nu imi dau banii inapoi o sa fac reclamatia la ANPC si o sa cer si despagubiri (la care am dreptul conform contractului). Cu toate acestea mi s-a comunicat, dupa ce reprezentantul de la agentie a vorbit la telefon cu directoare economica, ca pana pe 07. 11 nu imi pot primi banii.
Pe 07. 11 am fost la agentia din Mosilor si era inchis desi era in timpul programului afisat. In aceeasi zi am sunat la toate numerele de contact de pe site si nu a raspuns nimeni la niciunul din ele.
Iar azi 10. 11 cand am trecut din nou pe acolo, era pus un anunt ca in perioada 09. 11 - 15. 11 se afla in concediu de odihna. Si in continuare nu raspunde nimeni la niciunul din numerele de telefon afisate pe site.
Tin sa mentionez ca dupa a 2-a amanare de pe 23. 10 am facut si reclamatie la ANPC insa nu am primit inca raspuns (raspunsul de la ei se primeste in termen de 30 de zile lucratoare de la depunerea reclamatiei).
Imi cer scuze ca nu postez informatii legate direct de review-ul de mai sus, dar daca mai e cineva in situatia mea si are mai multe informatii legate de ce trebuie facut pentru a recupera banii de la TUNISIANA va rog sa trimiteti un mesaj privat sau sa ma contactati prin email la insider_upb at yahoo punct com
Multumesc
Stimata "doamna" mihrula, daca puteti fi numita doamna... referitor la pasajul acesta al comentariului dvs:
"Dupa ce ca sint cum sint, mai au si atitudine obraznica. Fata de mine nu prea, dar fata de cei 4... Bine, ca cu unul din cei patru si-a cam gasit 'NASUL" DOMNUL Alexandru. Si zau ca a avut dreptate omul, dupa ce ca nu l-a anuntat, a venit din Piatra Neamt, i-a stricat concediul, mai e si cu tupeu sa spuna ca nu el e vinovat si daca nu sint incasari el ce sa faca? Nu are de unde sa ii dea banii si asta este. Eram 6 persoane in agentie cand dl. Alexandru a spus ca daca agentia e in faliment, el ce sa faca. Iti venea sa-l calci in picioare, si nu uitati, eu imi luasem banii pe bilete si mai mult imi aranjasem un alt sejur."
Ma intreb... nu exista un administrator al acestui site care sa observe faptul ca dvs instigati la violenta, o sustineti si aprobati. Ce inseamna stimabilo: "iti venea sa-l calcati in picioare"??? Dvs aveti copii? V-ar placea ca altii sa vorbeasca despre copiii dvs in asemenea mod?
Ca sa nu mai pomenim faptul ca recunoasteti singura faptul ca fata de dumneavoastra angajatii s-au comportat respectuos: "Dupa ce ca sint cum sint, mai au si atitudine obraznica. Fata de mine nu prea... " Atunci va adresez o intrebare plina de respect: DE CE VA DOARE doamna draga de ce fac altii, cand dvs v-ati rezolvat problema? "
Si da, va intreb inca odata, ce vina au angajatii din moment ce ei sunt simpli angajati care primesc directive de la sefii cei mai mari??? Aveti un raspuns??? Dvs ascultati de clientii dvs sau de cine va plateste??? Raspunsurile dvs sunt oricum de prisos!
SESIZE PE ACEASTA CALE UTILIZATORUL "MIHRULA" CARE APROBA VIOLENTA si influenteaza si alte minti "sarmane" care ar putea fi influentate de ce posteaza toate personajele care abia au descoperit internetul.
Aprob ca banii trebuie recuperati, dar nu de la agentii de turism - angajati, ci de la persoanele care sunt in masura sa faca acest lucru si fara a lovi/jigni personalul Tunisiana Travel. Suntem oameni, nu animale, nu?!
Adevarul e intotdeauna la mijloc, in aceste cazuri mai nefericite cu atat mai mult.
Imi propusesem oricum sa scriu, vroiam doar s-o fac dupa ce se mai linistesc un pic spiritele, dupa ce se mai clarifica apele. Personal sunt client fidel al agentiei Tunisiana; cum am zis nu am avut niciodata ceva sa le reprosez si imi exprim speranta ca si dupa finalizarea acestei povesti sa-mi mentin parerea BUNA despre ei.
Cu totul regretabil, sunt sigur, pentru TOATE partile implicate ca s-a ajuns aici. Rog sa observati ca odata ce a intervenit o asemenea situatie, e practic imposibil ca ea sa fie gestionata multumitor, pentru AMBELE parti implicate. Si din partea unora, si din partea altora vor aparea reprosuri grele (mai mult sau mai putin justificate). Rog aveti insa grija nu escaladati insa limbajul si pastrati decenta in exprimare, nu ma obligati sa inchid threadul. Tin neaparat sa aud cum s-a incheiat pana la urma toata aceasta poveste; barannci, CostelM, va astept sa ne tineti la curent cu situatia voastra. Sper ca v-ati primit deja inapoi banii; corect si moral ar fi sa ne anuntati daca s-a intamplat acest lucru - sau, evident, sa ne scrieti dupa ce ii primiti (daca acest lucru nu s-a intamplat deja).
multumim pt ca ne ascultati situatia este la fel acum sunt inchise agentiile pina pe 15 11 09 sunt in concediu de odihna sublinez salariatii NU AU NICI O VINA
Stimate domnule Glaurel sunteti cumva vreun angajat al SC Tunisiana sau "avocatul" acestora?
Referitor la comentariul dvs:
"SESIZE PE ACEASTA CALE UTILIZATORUL "MIHRULA" CARE APROBA VIOLENTA si influenteaza si alte minti "sarmane" care ar putea fi influentate de ce posteaza toate personajele care abia au descoperit internetul".
Doamna Mihrula are tot dreptul sa spuna ce i s-a intamplat pentru ca altii sa stie ce se intampla la SC Tunisiana, dreptul asta se numeste democratie.
"Sarmane" sunt persoanele care nu-si mai vad banii inapoi.
REf. la
"Iti venea sa-l calci in picioare"
Singurul din tot personalul de la Tunisiana dn-ul Alexandru are o atitudine ce lasa de dorit.
Ref la:
"Aprob ca banii trebuie recuperati, dar nu de la agentii de turism - angajati, ci de la persoanele care sunt in masura sa faca acest lucru si fara a lovi/jigni personalul Tunisiana Travel. Suntem oameni, nu animale, nu? "
Sa te intreb si eu ceva, la care anume persoane in masura sa despagubeasca clientii te referi? La dn-ul director care nu este de gasit si la care nu se poate ajunge sau la angajatii care fug din agentie... sau care se baricadeaza inauntru?
REf. la "ce vina au angajatii din moment ce ei sunt simpli angajati care primesc directive de la sefii cei mai mari??
Stimate domn angajat, aveti niste drepturi si acces institutii abilitate care apara drepturile angajatului... folositi-le!
Intr-adevar angajatii nu sunt devina pentru nerestituirea banilor clientilor, dar sunt devina pentru ca accepta situatia in care sunt.
Adresez acest mesaj celor din echipa amfostacolo. ro
Am citit ca ati achizitionat un sejur de la Tunisiana, eu personal va doresc sa fie totul k si sa aveti un sejur cat mai placut. Noi, cei ce nu ne-am recuparat banii, nu reusim sa luam legatura cu reprezentantii acestei agentii, dvs se pare ati reusit, ati fost mai norocosi decat noi.
Sa stiti ca tot ceea ce se scrie aici este adevarat si se poate demonstra cu acte, nu am avea nici un interes sa postam asa ceva daca nu ar fii adevarat, incercam doar sa ne recuperam banii si sa facem publica prob noastra in speranta rezolvarii ei. Este frustrant sa ti se inchida usile in fata desi dreptatea este de partea ta.
echipa AmFostAcolo. ro la care te referi mai sus e de fapt un singur om, adica subsemnatul.
Nu am afirmat ca am reusit sa recuperez bani, ci doar ca am fost mereu cu Tunisiana in Tunisia si am fost, pana cum, foarte multumit, si ca voi folosi serviciile lor de Revelion.
Nimeni nu contesta (nu are cum!) adevarul situatiei, asa cum e prezentat de voi mai sus. Singurele lucuri care-ar putea fi contestate sunt unele accente prea vehemente (nu ma refer la postul de mia sus), dar sunt convins ca oricine le-ar gasi de inteles, data fiind situatia cu totul neplacuta.
Personal INTOTDEAUNA incerc sa ma pun in "pielea" ambelor parti implicate, pentru a intelege corect situatia. Nu pot spune ca o apreciere unilaterala nu este corecta sau ca nu refelecta adevarul, dar procedand astfel ai o sansa de a intelege mai bine situatia si in conssecinta a gasi o rezolvare mai buna.
Situatia creata este cu totul aparte, nu este singulara (un mare tour-operator pe Turcia a fost, de exemplu, foarte aproape de aceeasi situatie, in vara; crede-ma, multi alti tour-operatori au probleme MARI provenind din fluxul de numerar, care circula cu multe dificultati si sincope in acest an), si necesita in mod evident TIMP pentru rezolvare. Important (si dezirabil pentru toate partile implicate, sunt sigur) ar fi ca acel timp sa fie cat mai scurt, sa speram ca va veti primi banii *cat mai repede* inapoi. Pentru ca - asa cum ii cunosc eu pe cei de la agentie - de primit SIGUR ii veti primi.
pt mine stresul este major pt ca trebuie sa inapoiez suma de4117ron de unde m am imprumutat si nu stiu cum iar dinsii incaseaza bani pt revelion desi nu sunt corecti fata de noi dar am ajuns la concluzia ca Romania este tara tuturor posibilitatilor AM OBOSIT
baranci: in locul tau as spera mai degraba sa incaseze cati mai multi bani pentru Revelion, ca singura sansa reala si practica sa-ti vezi bani inapoi REPEDE
In mod evident firma e in lipsa de lichiditati (probabil are banii blocati in garantii si contractari) si daca nu-si asigura venituri din activitatea curenta, nu are cum sa va restituie rapid banii.
Cum puteti avea tupeul sa sustineti aceasta firma care le-a stricat concediile sarmanilor oameni... care ii amina de atata timp in returnarea banilor si care pur si simplu ii imbonavesc de nervi??? Cum puteti fi asa de blajini cu ei... cum puteti spune ca "sa incaseze citi mai multi bani de revelion"... ??? ... pesemne vreti ca in situatia lor sa fie peste cca 2 luni si alte persoane... poate si dvs printre ele!! ??? ... ce trebuie sa faca acesti oameni sa va convinga ca au fost TEPUITI? TEPUIT este un cuvant la foarte mare moda in tara noastra... si daca tepuiesti se pare ca esti TARE!... aceasta situatie este mult mai tragica decat un post copiat si pus pe site. Ma asteptam sa fiti alaturi de acei oameni si sa incercati sa-i ajutati concret pentru ca spuneti ca ii cunoasteti pe cei de la aceasta agentie.
nu inteleg aceasta atitudine vehementa si semitragica bogdan, cred ca webmaster a fost foarte explicit in ceea ce a spus pana acum, doar cine nu vrea sa priceapa, nu va pricepe!!!
cristian_h: bogdan2677 in mod clar doreste sa perceapa altfel, intotdeauna, vorbele mele - nu doar in acest caz...
Sper doar ca oamenii direct implicati sa fie mai realisti si sa aprecieze mai echilibrat cele scrise de mine.
cristian h vrei sa ma ajuti uite ca sa pricepi si tu da mi mie 4117ron si iti fac delegatie sa i recuperezi de la agentie in locul meu si in numele meu VREI SA FACEM SCHIMB cu drag pagubitul
Acelasi Cristian_h care este problema dvs??? Sinteti obisnuiti numai cu mesaje de multumire si acceptare? ... am spus ca baranci este intr-o situatie delicata, ca si multii altii TZEUPUITZI de aceasta firma, si ca daca webm cunoaste indeaproape aceasta firma ar face mai bine sa incerce sa-i ajute. Sau userii sunt buni doar cind isi lasa amintirile si pozele in proprietatea acestui site??? Si mi-e peste mina sa admit faptul ca webm incurajeaza lumea sa aplice la aceasta agentie....nu ar fi normal sa fie invers pt ca numarul celor pagubiti sa fie cit mai mic! Nu mai sint alte agentii care ofera acelasi tip de sejur astfel incat aceasta agentie sa fie boicotata..poate incepand chiar cu webm pt a se vedea ca este alaturi de aceasta parte a comunitatii siteului sau??? Cristian_h poate il ajuti pe baranci la modul la care ti-a propus... sa vedem cum te simti in postura de tzepuit pe banii tai si in aceasta postura care este doar "semitragica" in viziunea mea!!! Cristian_h ar trebui sa va fie rusine!
bogdan: abia acum am vazut exprimarea ta referitoare la mine (am citit aseara in diagonala). Te deranjeaza ca am "tupeul" (in exprimarea ta) sa-mi exprim, ca orice alt turist, parerea despre o firma sau alta? De unde stii tu ca nu am incercat deja sa-i ajut pe acesti oameni? Ei bine, o fi ea democratie, dar n-o sa-ti permit sa ma ataci la infinit la mine pe site. Nu-ti plac? invinuieste-ma de ce vrei tu daca vrei in piata, la radio, pe alte site-uri unde vrei tu - nu am nimic impotriva sa-ti exprimi liber parerea, dar a ma jigni la infinit la mine in casa inseamna ca-ti asumi consecintele de rigoare.
Ei bine, si pe mine ma deranjeaza evidenta ta incercare de a crea permanent flame (vezi si atacul impotriva lui cristian). Te-am averterizat ca daca vei continua asa vei suporta consecintele. Bye ptr 7 zile.
Daca vei continua asa, urmeaza rosul.
nu inteleg de ce te-a deranjat faptul ca bogdan are curajul sa spuna lucrurilor pe nume. Are dreptate, ar trebui sa se auda numai pareri de bine? Nu crezi ca oamenii tb sa stie ca nu e totul atat de roz cu aceasta agentie.
Eu ma bucur ca tu nu te-ai aflat in situatii delicate cum sunt acum toti turistii ce nu-si recupereaza banii. Cat despre ajutor... nu vad niciunul, imi pare rau.
Tu crezi f tare in aceasta agentie, pt ca totul a fost k pt tine si sincer inteleg, dar ai mai fii asa de intelegator dc ai trece prin aceeasi situatie cu a nostra???
ref. la
"Nu am afirmat ca am reusit sa recuperez bani, ci doar ca am fost mereu cu Tunisiana in Tunisia si am fost, pana cum, foarte multumit, si ca voi folosi serviciile lor de Revelion"
Nu am spus nimic de recuperat ci doar ca tu ai fost norocos ca ai putut sa iei legatura cu ei pt ca noi am incercat sa-i contactam zile in sir si nu a raspuns nimeni.
"Pentru ca - asa cum ii cunosc eu pe cei de la agentie - de primit SIGUR ii veti primi"
Daca o sa-i primesc in 2011 cred ca o sa valoreze o avere, am dreptate?
Stii deobicei nu poti intelege pe cineva decat dc ai mai trecut printr-o experienta similara sau daca te afli in aceeasi situatie. Pe mine idee ca-mi voi recupera banii CANDVA nu ma linistete f tare.
tu poti scrie aici, asa-i? ai putut scrie despre lucruri "de rau", corect? cu bogdan e alta poveste, in opinia mea ataca la infinit (in primul rand pe mine - citeste-i celelalte posturi).
Crede-ma, te inteleg. Ai suportul acestui site in demersul tau, dupa cum se vede. Chiar daca dau seama ca nu poti judeca obiectiv lucurile, esti prea implicata si incepi sa o iei pe panta acuzelor nejustificate indreptate impotriva mea. Reciteste-mi te rog scrisele si incearca sa apreciezi daca-au fost scrise impotriva ta (a voastra) sau dimpotriva.
imi cer scuze, la celelalte o sa-ti raspund mai tarziu. NU AM TIMP MOMENTAN.
crede-ma ca nu as vrea sa scriu "de rau" si eu as vrea ca totul sa fie k iar pe site sa povestesti numai de vacanta in sine, implicit de bine. Crede-ma ca m-am saturat pana peste cap. Cand o sa am timp o sa postez si niste poze din celelalte vacante. Am avut se pare doar f mult ghinion cu aceasta ultima destinatie.
Te inteleg si te intelegem sunt sigur cu totii. Stiu ca e greu de realizat aceasta dorinta - data fiind situatia - dar mi-as dori sa nu ne pierdem echilibrul si luciditatea.
Spune-mi, ai primit mailul pe care ti l-am trimis ieri dimineata pe adresa personala?
Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care indeplinesc in acest moment calitatea de "pagubit" al firmei Tunisiana, caci s-au gandit si la ceilalti oameni care ar putea ajunge in situatia lor.
Aproape am fost convinsa de o "prietena" sa cumpar un sejur cu firma, norocul meu a fost ca m-am interesat inainte, observ ca pana si site-ul este suspendat in acest moment.
Este inadmisibil ceea ce se intampla, faptul ca o firma trateaza clientii astfel cand dreptatea e de partea lor, iar in contract este stipulat ca in cazul in care firma falimenteaza inapoiaza banii. Te rogi de ei pe banii tai! Mi se pare o atitudine obraznica a managerului si a angajatilor, pt ca din cate am inteles de la unul din pagubiti si ei sunt obraznici in calitate de tepari!
Sper sa reusiti sa va recuperati banii! E dreptul dvs!
cosminutza: deci asa, tu doar ai vrut sa-ti cumperi un sejur de la ei, ai zis bogdaproste ca NU l-ai cumparat, insa ai simtit imboldul sa-ti faci un CONT NOU si sa ne impartasesti toate acestea, ba chiar te-ai simtit obligata sa arunci o privire si pe site-ul lor si sa ne comunici ca nu merge
Personal gasesc CU TOTUL neverosimil acest scenariu. De ce? N-as fi avut absolut nici o banuiala daca-ti creai contul pentru a ne povesti ceva din vacantele tale, ori pentru a-ti manifesta vreo nemultumire reala vizavi de ceva/cineva. Dar asa... tare mi-e ca miroase a cu totul altceva... Voua nu?
--
LATER: ca sa nu existe discutii: acest post este al webmasterului, dar este scris din postura de SIMPLU TURIST.
tm67bru care e problema ta, are o parere de bun simt, nu o admiti pt ca nu vrei sa te pui in situatia de a astepta4117ron din 6. 10. 09 si sa suporti sadismul cu care te trateaza agentia in cauza.
un pagubit
baranci: te rog citeste cu atentie ce-am scris si nu te ataca doar am de obiectat impotriva falsilor (in opinia mea) sustinatori.
Nu orice parere favorabila tie trebuie sa fie automat si neaparat de "bun simt", nu acesta este criteriul moral dupa care ar trebui sa judeci!
Te invit sa realizezi ca se poate intampla ca cineva sa te sustina doar pentru ca are interese meschine care coincid in acel moment cu interesele tale, justificate si morale!
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Jul.2024 O vacanta perfecta! — scris în 30.07.24 de Roxanaflavia din IAşI - RECOMANDĂ
- Jul.2024 Vacanță ratată — scris în 26.07.24 de ux135011 din REşIţA - nu recomandă
- Aug.2023 Sousse Tunisia o destinatie de evitat — scris în 25.08.23 de ux130504 din CLUJ-NAPOCA
- Jun.2019 Vacanta nu prea reusita — scris în 04.07.19 de relu1307 din SATU MARE - nu recomandă
- Aug.2014 Mai vreau in Tunisia — scris în 08.10.14 de CarlaRoxana din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2013 Un resort corect — scris în 07.08.13 de liviup76 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2011 Un sejur ok — scris în 20.07.11 de diiiiiiana din - RECOMANDĂ