GRAD SATISFACȚIE
Sousse Tunisia o destinatie de evitat
Buna!
Experienta in Tunisia a fost foarte dezamagitoare. Daca vreti sa va stricati concediul alegeti aceasta destinatie.
Dupa ce am cumparat biletul de la agentia [... ] am ajuns acasa si am citit recenziile pe toate site-urile. M-am socat, astfel ca am sunat la agentie sa cer explicatiile pe care nu le-am primit fata in fata. Mi s-a spus ca hotelul Riadh Palm Beach din Sousse este bestseller.
Cumva incurajata si de prieteni, ca cei care au scris recenziile or fi unii prea pretentiosi, am decis sa nu pierd avansul de 20% pentru a face un up-grade. Cea mai proasta decizie. Ideea e ca am plecat pregatita ca nu va fi prea bine.
Socul a fost mai mare decat am reusit eu sa ma setez de acasa. O mizerie de nedescris peste tot in jur si in resort. Obisnuiesc sa spun ca am aterizat in "groapa de gunoi Tigania". Am incercat pe cat am putut sa nu vad raul din jur, insa nu ma pot abtine sa nu impartasesc experientele neplacute pentru cei care vizeaza aceasta tara.
1. Preluarea camerei - ni s-a recomandat de catre ghidul care ne-a dus de la aeroport sa dam 10-20 de euro spaga la receptie sa primim camera ok altfel e dupa noroc. Zis si facut. Am primit o camera la strada desi aveam cu vedere la mare. WC mizer si vana infundata. Am hotarat ca ne multumim cu atat ca am citit ca poate fi si mai rau. Jur ca in cele 8 zile de sejur am primit 1 max 2 prosospe la baie desi am fost familie de 3. Curatenia la baie presupunea ca ne pune capacul pe wc fara sa-l igienizeze. Macar asternuturile au fost ok.
2. Masa - Daca prindeai masa la inceputul seriei poate aveai noroc sa prinzi o masa care avea tacamuri si eventual servetel. Daca nu, trebuia sa te milogesti. Se statea la rand pentru farfurii de multe ori inexistente. Paharele erau folosite de altii. Ne-a servit si pe noi intr-o zi "ospatarul" cu suc... ne-a lasat pe masa pahare cu suc cu urme de buze pe ele. Am vazut ospatar turnand suc din pahar folosit in pahar curat pe care il servea ulterior clientilor.
Cafeaua horror. Laptele un fel de apa albita. Mesele nu erau curatate/ igienizate. Daca nu aveai noroc de servetel, trebuia sa te bucuri ca macar ai tacam pus pe masa nu mai conta ca e murdara masa.
Mancarea fara prea mult gust. Garniturile erau niste fierturi fara sare asa ca de regim. Daca optai intre mese sa servesti de pe plaja burrito sau gogosi, trebuia sa stai peste 1 ora la coada. Personalul foarte lent si neprofesionist.
Uneori se termina apa la pet si trebuia sa revii peste 1-2 ore.
3. Toti asteapta ciubuc ca sa-si faca munca de baza. De la femeie de serviciu pana la omul cu sezloangele. Se certau turistii intre ei ca isi luau unii altora locurile, desi sincer era vina hotelului pt lipsa locurilor la plaja. Sezloange erau cu duimul stive in zona de langa plaja ocupata.
Toaletele de pe plaja aveau zavoarele stricate si nu detineau hartie igienica. Imaginativa o femeie tinand usa cu o mana cu alta sa dea drumul la furtunul cu spa si o alta mana cu care eventual sa te speli. O intrega experienta pentru un simplu pipi.
4. Plimbarea pe faleza a fost infricosatoare. Eu cel putin nu m-am simtit in siguranta. Aveam sentimentul ca sunt incoltita de satrele de tunisieni. Eu personal nu am vazut diferente intre ei si satrele de tigani.
Plimbarea in medina si la cetate a fost scurta nu am gasit nimic impresionant, doar mult jeg si chinezerii.
Foarte multi turisti straini complet dezamagiti de pretul platit si conditiile in care au aterizat.
Am auzit turistii care au fost la hotel de 5 stele cu pareri impartite. Unii s-au plans ca mancarea a fost execrabila, altii care au fost foarte multumiti. La categoria a doua foarte putini
Daca optati pentru Tunisia, informati-va bine inainte si cereti recomandari de la cunoscuti pentru resorturi ok. Chiar daca este o experienta a unei culturi noi, nu merita efortul si nemultumirile cumulate, dupa ce ai asteptat probabil 1 an de zile sa pleci in concediu.
Pentru mine Tunisia este No Go si nu recomand.
Trimis de ux130504 in 25.08.23 20:54:16
- A fost prima sa vizită/vacanță în TUNISIA
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux130504); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.84111100 N, 10.62972200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux130504: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux130504 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Riadh Palms Resort & Spa, SOUSSE" (deja existentă pe sait)
-
Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie (în loc de una de cazare), rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / camera - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =112434&hid=659.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
@ux130504:
De fapt, cât ai plătit tu nici măcar nu mai contează. O simplă căutare pe internet mi-a confirmat imediat bănuielile legate de preţ, evident, unul prea mic pentru avea aşteptări.
”Experienta in Tunisia a fost foarte dezamagitoare. Daca vreti sa va stricati concediul alegeti aceasta destinatie.
Dezamăgirea ta era cât se poate de previzibilă când ai ales un hotel foarte ieftin şi cu recenzii foarte proaste.
Tunisia este o destinaţie minunată, dar mai contează şi ce hotel alegi şi ce aşteptări ai de la o vacanţă într-o ţară cu o cultură diferită de a noastră. Nu ai dreptul să generalizezi experienţa ta dezamăgitoare la nivelul întregii ţări.
”Dupa ce am cumparat biletul de la agentia [... ] am ajuns acasa si am citit recenziile pe toate site-urile. M-am socat, astfel ca am sunat la agentie sa cer explicatiile pe care nu le-am primit fata in fata. Mi s-a spus ca hotelul Riadh Palm Beach din Sousse este bestseller.
Vezi tu, ordinea trebuia să fie alta. Mai întâi te informai, citeai recenzii, apoi, dacă încă nu erai destul de convinsă, cereai agenţiei detalii suplimentare, concrete, nu generalităţi cum că este un bestseller şi abia în ultimă instanţă scoteai banii şi rezervai, deşi eu cred că mai degrabă ai fi renunţat şi ai fi ales altceva.
Tot agenţia ar fi trebuit să-ţi explice şi cum stă treaba cu stelele într-o ţară sau alta şi să te ajute să-ţi calibrezi corect aşteptările în funcţie de preţul plătit.
”Cumva incurajata si de prieteni, ca cei care au scris recenziile or fi unii prea pretentiosi, am decis sa nu pierd avansul de 20% pentru a face un up-grade. Cea mai proasta decizie.
O decizie greşită, într-adevăr.
Când hotelul are pe booking o medie extrem de mică de doar 5.3 din peste patru sute de evaluări, să crezi că toţi cei nemulţumiţi sunt prea pretenţioşi mie îmi pare o dovadă de naivitate.
@ux130504:
”Preluarea camerei - ni s-a recomandat de catre ghidul care ne-a dus de la aeroport sa dam 10-20 de euro spaga la receptie sa primim camera ok altfel e dupa noroc. Zis si facut. Am primit o camera la strada desi aveam cu vedere la mare. WC mizer si vana infundata. Am hotarat ca ne multumim cu atat ca am citit ca poate fi si mai rau.
Un sfat cât se poate de prost, deloc de urmat!
Oricum spaga oferită s-a dovedit şi ineficientă, cât timp ai primit o cameră vai mama ei şi nu ai beneficiat nici de vederea la mare pentru care spui că ai plătit.
Ghidul respectiv în loc să te înveţe să daţi şpagă la recepţie mai bine te ajuta să primeşti tipul de cameră rezervată la agenţie, ca parte a asistenţei turistice de care trebuia să beneficiezi.
Nu ar fi fost mai simplu să vezi mai întâi ce primeşti fără să cotizezi, să ceri schimbarea camerei dacă aceasta este inferioară celei plătite şi abia în ultimă instanţă să le dai bani şi doar dacă eşti mulţumită?
Poate mai utilă ar fi fost motivarea cameristei în a face curăţenie mai cu simţ de răspundere.
”Toti asteapta ciubuc ca sa-si faca munca de baza.
Aici nu te pot contrazice, fenomenul fiind deranjant şi îngrijorător, indiferent de clasificarea şi nivelul hotelului. Dar asta nu se întâmplă doar în Tunisia, ci şi în Egipt şi într-o măsură mai mică şi în Turcia.
”Plimbarea pe faleza a fost infricosatoare. Eu cel putin nu m-am simtit in siguranta. Aveam sentimentul ca sunt incoltita de satrele de tunisieni. Eu personal nu am vazut diferente intre ei si satrele de tigani.
Exagerezi muuult!
Am petrecut şi eu în Tunisia trei săptămâni până acum, m-am plimbat pe unde am dorit şi pe jos şi cu taxiul şi în excursii lungi, dar niciodată nu m-am simţit în pericol sau inconfortabil.
În plus, aprecierile tale îmi par jignitoare şi discriminatorii.
Puţină atenţie la limbajul folosit ar fi de dorit.
”Am auzit turistii care au fost la hotel de 5 stele cu pareri impartite. Unii s-au plans ca mancarea a fost execrabila, altii care au fost foarte multumiti. La categoria a doua foarte putini
E simplu. Şi hotelurile de cinci stele sunt de mai multe categorii, unele mai scumpe şi mai bune, iar altele mai ieftine şi mai modeste. La fel şi turiştii sunt diferiţi, unii mai informaţi şi mai realişti, alţii cu aşteptări nerealiste, cei din urmă fiind şi cei mai dezamăgiţi şi nemulţumiţi.
Când pentru o vacanţă în plin sezon avionul te costă cât hotelul sau chiar mai mult, este clar că nu ai făcut cea mai inspirată alegere .
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 O vacanta perfecta! — scris în 30.07.24 de Roxanaflavia din IAşI - RECOMANDĂ
- Jul.2024 Vacanță ratată — scris în 26.07.24 de ux135011 din REşIţA - nu recomandă
- Jun.2019 Vacanta nu prea reusita — scris în 04.07.19 de relu1307 din SATU MARE - nu recomandă
- Aug.2014 Mai vreau in Tunisia — scris în 08.10.14 de CarlaRoxana din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2013 Un resort corect — scris în 07.08.13 de liviup76 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2011 Un sejur ok — scris în 20.07.11 de diiiiiiana din - RECOMANDĂ
- Jul.2010 Mult peste asteptari — scris în 19.07.11 de rtoma din MURES - RECOMANDĂ