ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.06.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 15.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
18.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Acest resort este o mare tzeapa

TIPĂREȘTE

Dupa ce anul trecut am avut un sejur foarte frumos la Royal Alhambra, anul acesta, am hotarat impreuna cu inca 3 familii cu cate 2 copii fiecare sa incercam din nou un resort nou.

Pretul era destul de atractiv, asa ca am achizitionat biletele cu early booking.

Acum, cand deja suntem trasi pe sfoara de catre agentie cu un sejur intru-un hotel neterminat si care la functionalitati si amplasari nu se situeaza peste 3 stele, imi pare rau ca am fost increzator doar in cele 4 poze care erau puse pe site. De fapt si acele 4 poze sunt trucate si aranjate cu verdeata

Ca sa nu ma pierd n detalii fara rost, va enumer mariiiile dezamagiri in ordine cronologica incepand cu ora cazarii in acest resort. Precizez ca nu sunt pentru prima data in Turcia la 5* AllIncl

La intrarea in receptie, tuturor ne-a picat fata cand pur si simplu nu 4 familii abia incapeam in receptie. nici unul dintre noi nu a exprimat nimic, cred ca si restul prietenilor cu care am venit se incurajau ca va fi bine. Am prezentat voucherele, am completat formularele de cazare, ni am fost rugati sa asteptam pentr a ni se aloca camerele. Dupa aprox o ora jumatate de stat in receptie ne-a sosit randul sa intram in camere. Surpriza foarte mare si neplacuta sa constat ca eu cu 2 copii de 5 si 9 ani, impreuna cu sotia trebuie sa dormim intr-un pat matrimonial si intr-un pat de o pers. Precizez ca am comandat camera mare cu 2 paturi de o pers si un pat matrimonial. Cu tot bunul simt am mers la receptie, convinsi ca s-a facut o incurcatura. Aici, un angajat pe nume Ibrahim mi-a explicat ca, citez "One franch bad and one twin bad, are 3 bads" si ca astea sunt camerele comandate. Un agent al aceleiasi agentii dar pe Germania a fost convocat de omu de la receptie sa ne explice ca am platit 4 locuri pt o camera de 3 locuri.

Agentul s-a aratat binevoitor dar nea explicat ca nu ne poate ajuta pt ca nu e zona lui. La 2 minute dupa, in timp ce noi astepta, sa vina directorul hotelului, am asistat la o discutie alaturata a angajatului de la receptie cum ii explica ca noi suntem "romano" adica ne-a facut tzigani.

Am fost preluati de catre seful superior a celor de la receptie care cu oata bunavointa in aprox 3 ore ne-a gasit 3 camere alaturate conform cu ceea ce platisem. Pentru a nu va incerca rabdarea o sa sintetizez pe scurt dezamagirile acestui resort:

- in hotel miroase ingrozitor precum la fabricele noatre de oase, adica a mortaciune

- masa este saracacioasa, si cu foarte putine feluri de mancare

- cafeaua la filtru are gust de ness

- piscinele sunt mici, iar in cea de copii am sesizat o broasca,

- hotelul nu are nici un spatiu cu verdeata, iarba fiind recent semanata

- plaja e de toata jena, aseara un escavator lucra sa astupe conducta de canal care se revarsa in mare langa plaja

- in camere nu ne funtioneaza aerul conditionat, primind mesajul STIOP PROTECT, am chemat aseara de la receptie, si s-au chinuit 2 electricieni pana 2 ore pana lamiezul noptii sa repare dar fara succes

- fetita cea mica s- a taiat la deget pe holul hotelului jucandu-se am gasit cioburi

- in minibar avem 2 ape si un suc mic la cutie

- resortul este foarte mic, amplasat intre case, nu dispune de facilitati de 5*, habar nu am cum au primit autorizatia pt functionare

- la disco era un baiat cu porumb fiert si popcorn. Dupa ce am luat si mancat, a venit la mine sa ii platesc, desi initial l-am intrebat si a spus ca e free

In concluzie, am sunat agentia cu rugamintea sa ne aloce in alt resort, avem dovezi incontestabile ca am platit 5* Ultra la 3 *. Dupa ora 8 o sa sunam si OPC -ul din Romania, concluzia este ca am fost trasi pe sfoara de agentie, care este una mare, internationala

Recomandarea mea, nu planificati vacantele decat dupa recomandari de la persoane care le cunoadteti

P? S Hotelul avea review bun pe acest site, desi inca nu era deschis


[fb]
---
Trimis de nelu7 in 15.06.13 07:16:30
Validat / Publicat: 15.06.13 10:10:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Miracle, Royal Alhambra
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2769 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nelu7); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Locul de joaca
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster25
    [15.06.13 09:18:05]
    »

    @nelu7: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    In alta ordide de idei spui :

    P? S Hotelul avea review bun pe acest site, desi inca nu era deschis

    Despre ce site este vorba ? La noi pe site tu esti primul care a scris despre acest hotel.

    webmaster
    [15.06.13 10:34:54]
    »

    @nelu7:

    Dupa ce anul trecut am avut un sejur foarte frumos la Royal Alhambra, [... ]

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Alhambra scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    artanys
    [16.06.13 18:18:04]
    »

    buna ziua, in primu rand imi pare rau de teapa care ai luat-o dar nu cred ca agentia are vreo vina deoarece ei sunt informati ca hotelul este gata.

    si eu am o rezervare la acest hotel pe data de 08.07.2013 si am tot cautat impresii despre acest resort dar nu am gasit nimic pana ce ai postat tu si iti multumesc foarte mult deoarece acum sunt cu sufletul impacat ca nu am facut o greseala.

    Am gasit pe o pagina de socializare poze de la ei din resort (poze reale) nu pozele de proiect dupa care s-a luat toata lumea inclusiv eu si ne-am pacalit! pozele acelea nu m-au convins ca este ceea ce descriau ei, se observa din poze ca nu este totul gata, ca este inca in constructii

    in plus de asta primeau tot felul de comentarii ca nu este frumos acolo iar ei sustineau contrariul.

    in fine... m-am luat frumos si m-am dus la agentie si i-am rugat frumos sa imi schimbe rezervarea la alt hotel deoarece sunt maxim nemultumit de acesta.

    am platit ceva banuti in plus si ne-am facut rezervare la Q PREMIUM RESORT unde am gasit comentarii foarte bune despre el! sper sa iti rezolvi si tu problema si sa va mute la alt hotel.

    iti urez sa ai parte de o vacanta placuta in continuare

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nelu7AUTOR REVIEW
    [16.06.13 22:18:21]
    »

    A 2-a zi am solicitat agentiei schimbarea resortului cu ceea ce cunosteam deja. Am platit aprox 550 euro in plus de familie si acum ne continuam vacanta la alt resort la servicii pentru banii platiti. Este vorba despre un grup de 4 familii cu cate 2 copii (16 persoane)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.06.13 22:20:02]
    »

    @nelu7: unde v-ați mutat, la care hotel?

    nelu7AUTOR REVIEW
    [16.06.13 23:04:13]
    »

    @artanys: buna,

    ma bucur ca ati luat aceasta decizie pentru ca nu doresc la nimeni sa treaca prin aceleasi emotii ca si mine.

    Cat despre agentie, este 100% vina lor, fapt pentru care o sa le cerem socoteala daca este cazul in instanta. Ei au promovat hotelul stiind ca nu se ridica la nivelul de 5*

    artanys
    [16.06.13 23:22:17]
    »

    @nelu7: in cazul meu nu este vina agentiei deoarece este o cunostinta de a mea cine lucreaza acolo si a dat niste telefoane si a primit raspunsuri cum ca hotelul este ok si nu se afla in constructii si bla bla dar eu am avut un feeling ca ceva ii putred acolo. ma bucur ca a-ti rezolvat pana la urma si a-ti reusit sa schimbati hotelul.

    nelu7AUTOR REVIEW
    [16.06.13 23:50:40]
    »

    @artanys: In caz ca nu stiai, agentia valideaza hotelul prin prezenta lor acolo. Imi pare rau ca nu am iesit prin centrala voip de care dispun in RO (central in care se inregistreaza audio apelurile) atunci cand am vb cu ghidul agentiei ca sa iti confirm niste chestii

    nelu7AUTOR REVIEW
    [16.06.13 23:54:28]
    »

    @artanys: uite niste poze trucate [***] in zilele urmatoare o sa pun poze REALE care au id coordonatele GPS ale locatiei unde s-au facut, adica Raymar

    nelu7AUTOR REVIEW
    [17.06.13 00:01:00]
    »

    @tm67bru: nu pot sa dau numele resortului in care ne-am mutat pentru ca nu vreau sa fie interpretat ca reclama. Probabil dupa revenirea in tara o sa postez niste poze cu voucherele care vor arata ca tot ce s-a petrecut zilele astea a fost real. Sincer imi pare rau pentru toti turistii care iau astfel de tzepe de la diferite agentii/hoteluri si va rog sa ma credeti ca, chiar ca este nasol sa fi intr-o situatie de asta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [17.06.13 01:41:53]
    »

    @nelu7: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat).

    webmaster
    [17.06.13 13:15:46]
    »

    @nelu7:

    nu pot sa dau numele resortului in care ne-am mutat pentru ca nu vreau sa fie interpretat ca reclama

    C'mon, nici vorbă să fie "interpretat ca reclamă".

    La urma urmei, nu acesta e scopul primordial al saitului - acela de a aduna recomandări (evident, în primul rând POZITIVE) despre hoteluri şi destinaţii de vacanţă BUNE, recomandabile?

    nelu7AUTOR REVIEW
    [17.06.13 13:49:15]
    »

    @webmaster: daca am spus ca "am ales ceva ce cunosteam" dedu tu mai departe...

    Nu avem nici un regret pt alegerea de a schimba resortul

    sebastian2011
    [28.06.13 00:41:24]
    »

    @nelu7: Sunt stupefiata sa citesc asemenea impresii. Suntem tot o familie cu 2 copii care am platit biletul inca din luna martie. Noi avem rezervari pe data de 20.08. Am fost atrasi de aceasta oferta dat fiind faptul ca este un hotel nou. Am asteptat de mult timp sa citesc macar o impresie despre acest hotel. Acum ca am citit nici nu stiu ce sa fac? Am rugamintea sa ma invatati ce as putea face in astfel de situatie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    artanys, nelu7, sebastian2011
    Alte impresii din această RUBRICĂRaymar Hotel & Resort [Cengelkoy]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045547008514404 sec
    ecranul dvs: 1 x 1