GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am stat in acest hotel pentru prima oara acum in ianuarie si am remarcat cu o deosebita placere personalul profesionist si amabil, conditiile de cazare bune, amplasarea in zona de nord a capitalei, zona fiind ceva mai linistita si nu in ultimul rand calitatea buna a restaurantului.
Amplasare:
Este un hotel clasic, amenajarea lobby, restaurant si camere fiind armoniosa si cu un aspect intim si placut. Hotelul are un amplasament bun, la doar 15 minute de centrul orasului (are curse asigurate spre centru) si la o distanta destul de mica de Aeroportul International ,,Henri Coanda".
Accesul in parcarea hotelului se face pe baza de fisa (cu chip) – eliberata la bariera - si este cu plata inclusiv pt cei cazati in hotel - 30 lei/zi. Se prezinta fisa la receptie, pt deblocare si ai posibilitatea sa intri si sa iesi din parcare oricand pe durata sejurului. La plecare se poate achita tariful pentru parcare la receptie sau la automatele din zona iesirii din hotel si parcare. Atentie: nu se elibereaza factura pentru sume mai mici de 100 lei. Exista si o parcare gratuita, fara paza, la aproximativ 100 metri de hotel.
Hotelul are si foarte multe sali de conferinta, de diverse dimensiuni, unde se pot organiza evenimente, cursuri, etc. In toate zonele publice ale hotelului, inclusiv restaurantul, fumatul este interzis. Exista in zona lifturilor / lobby o camera special amenajata pentru fumatori, foarte intima si eleganta (are si semineu – electric :)) de unde se pot comanda si tigari de foi – exista o colectie impresionanta.
Camera:
Este de destul de mare, ai loc suficient, finisajele sunt de buna calitate si nu au balcon iar geamul se deschide doar in plan vertical (la etaj 3 unde am avut camera). Camerele sunt impartite pe fumatori sau nefumatori. Accesul in camera se face pe baza de cartela.
Mobilierul este ok, cu bun gust, totul este foarte curat. Este un minibar (contra cost – apa, suc, bere, etc) LCD (au disponibil si program Pay TV – la tariful de pana la 20 eur per 24 h pentru toate programele), aer conditionat, internet gratuit (functioneaza ok si este pe baza de user si parola – prin swiss com), seif, set pt curatat incaltamintea, set ac si ata, fier si masa de calcat, etc.
Baia este cu dus - cada, la fel si aici finisajele sunt de calitate buna, sapun crema, dusgel, uscator de par, prosoape de toate dimensiunile - schimbate zilnic (atentie: se schimba doar daca sunt lasate pe jos sau in cada), papuci de baie, etc.
Restaurant:
Micul dejun - inclus - este bufet suedez, foarte bogat, si cuprinde cam tot ce trebuie - oua ochiuri - Benedict, omleta, crenvusti, carnati, salam, sunca, branza, cascaval, branza topita, iaurt, unt, gem, miere, cereale, ceai, cafea, suc, apa, portocale, grapefruit, etc. care satisfac orice gust.
Pranzul si cina se pot servi in regim a la carte, portiile sunt generoase si felurile pe care le poti comanda variate. Se poate comanda si room service. Preturile sunt un pic cam mari:(
Deci, per ansamblu este un hotel de 4 * foarte bun, potrivit in special pentru sejur de business.
Trimis de C.Todi in 05.02.11 19:38:32
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (C.Todi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.48678170 N, 26.09007850 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
In mare e asa cum zice review-ul. Eu am fost cazat acolo si totusi am ramas cu un gust amar din urmatoarea cauza:
- am fost un grup mai mare, cu ocazia unei aniversari, iar dimineata la plecare am fost incarcat la nota... chipurile as fi urmarit canalele cu plata (asta in conditiile in care ne-am intors franti si ne-am culcat direct... urmarind insa ceva stiri)
Eram cu sotia si copilul... asa ca nu visam. Am scrasnit din dinti si am cerut o dovada ca asa facusem. Tipul de la receptie s-a dovedit un magar absolut, si mai ca nu m-a injurat. Sotia mea nu avea chef de scandal... si a fost ceva de genul "plateste... 80 de lei!!!... si baga-i undeva!! "
Pe drumul spre casa am aflat ca inca 2 camere din grup patisera aceeasi chestie... dar fiindu-le rusine (eram un fel de invitati "all inclusive"...) nu comentase nimeni nimic.
Acasa am scris un mail, destul de civilizat zic eu, la care nu am primit raspuns niciodata. Asa ca da... e un hotel reusit... dar din pacate populat si cu magari (ma refer la cativa membrii ai personalului).
Deasemeni sistemul cu plata parcarii mi sa parut aiuristic... si cum adica nu se da factura sub 100 lei??? Conform carui cod fiscal?
Apropo... da... exista si parcare gratuita... cu conditia sa nu mergi noaptea acolo... ca e sinistru... cand am fost eu era plina de masini abandonate (probabil leasing neplatit).
Stiti cum e cand ai o zi reusita... si vine unu si te injura de mama la sfarsit... fara motiv??
Cam asa e si cu hotel Ramada Nord.
Oricum toata stima pentru personalul filipinez (cred)... supereducat si zambitor tot timpul.
@kokobaurus
La Ramada Plaza in Budapesta e putin diferit... (da'cred ca si in Bucuresti ar trebui sa fie la fel)... ca sa accesezi canalele respective trebuie sa introduci numarul camerei cu telecomanda si binenteles ca totul e nominal... cu Bine ati venit la blabla, pe ecranul televizorului!!... deci... nu prea aveau, cum sa ma incarce... cred ca daca-mi faceau asta... atata'i dadeam cu telecomanda'n cap, pana o transformam in bricheta!
Da, ca sa accesezi canalele respective trebuie sa introduci numarul camerei cu telecomanda. Nu le-am folosit, insa tot jucandu-ma cu telecomanda la un moment dat a aparut acel meniu pe ecran.
Mie chiar asa mi sa intimplat... si cred ca am pe undeva si chitanta. Totusi ce m-a suparat cel mai mult a fost politica "capul in nisip" a hotelului... bun... sa zicem ca sunt un client nebun care se uita la canale erotice sau de filme sau ce spanac era ala cu familia in camera... La cat costa camera si la pretentiile hotelului trimiti un mail... anchetezi situatia... spui ca iei masuri... ma minti frumos... ma tratezi ca pe o fiinta umana cu nevoi si nelamuriri... nu imi trimiti la receptie cel mai voinic baiat din hotel... asa... la intimidare... Va spun sincer inca odata... am fost multumit pana atunci... iar patania a fost ca o galeata de rahat trantita in cap. Atat timp cat nu am avut un raspuns la reclamatia mea... ce sa cred?? Doar eventual ca am fost luat de "redneck" provincial... care nu mai calcase saracul in asa hotel de pretentii.
Repet: acest lucru cu tv-ul, parcarea ciudata si faza cu factura au fost nemultumirile mele. In rest nu am ce sa le reprosez.
@kokobaurus
... din pacate... si chiar e frustrant sa vezi, sa simti, sa te lovesti de ceea ce in limba romana, numim NESIMTIRE!
imi pare rau ca te-ai lovit de asa ceva... better luck, next time!
@C. Todi
Intr-adevar Ramada este mai mult pentru "business-stop"!
S'auzim de bine!!!
@kokobaurus
Hotelul Ramada Nord este operat de catre o firma romaneasca - De Silva. De aceea poate a fost un "accident" faptul ca ai avut aceasta experienta neplacuta sau poate am avut eu noroc... de asta cred ca AFA ne ajuta enorm si de multe ori ne poate feri de surprize neplacute sau atunci cand nu prea avem incotro si alegem o anumita locatie sa stim la ce ne asteptam (cum am patit eu la Focsani). Ar fi interesant daca ai primi un raspuns la sesizarea ta daca te adresezi direct la firma mama: Wyndham.
PS - tocmai am primit un mail de la Ramada prin care mi se cere un feedback la sederea acolo.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2016 Hotel Ramada - o buna alegere — scris în 21.10.16 de Pucca din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Jul.2009 Business Class — scris în 01.06.10 de Andrew22* din BRASOV - RECOMANDĂ