ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: focsani, vrancea
    ÎNSCRIS: 11.08.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2010
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    90.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Un vis împlinit

    TIPĂREȘTE

    Sejurul nostru în Egipt a debutat oarecum sub sub semnul îndoielii: temperaturile specifice acestei perioade ne-ar fi putut crea grave probleme, din cauza sănătăţii personale precare. Dar dorinţa de a ajunge la Piramide, că "nu se ştie când ne mai permite bugetul", a învins. Am ales hotelul, cam cu 10 zile înainte, practic din cele 3 opţiuni iniţiale ( "Grand Plaza" şi "Tropicana..."), de la acesta a primit agenţia mai repede confirmarea locurilor disponibile.

    Premiere Royal Grande Azur 5* este recent construit, parcă 2008; desigur extinderea acestuia este în floare, deoarece momentan se finalizează o nouă recepţie din cauza afluxului mare de turişti, nu că cealaltă nu ar fi fost impresionantă... Citesem pe forumuri că dacă dai 10 euro bacşiş la recepţie, poţi primi o cameră cu vedere la mare. Greşit!!! Întrebaţi de către ghid, cei de la recepţie i-au răspuns sec: "100 USD!". Totuşi încercarea de a le da 10 euro s-a materializat printr-un refuz politicos şi camere mai apropiate de locul unde noua recepţie este în "chinurile facerii". La sfatul altor români întâlniţi întâmplător, am solicitat să vorbim cu managerul (nici nu despachetasem) şi într-o engleză "de baltă" i-am transmis nemulţumirea, fără să pomenim de bacşiş. Şi s-a rezolvat: iată-ne cazaţi la parter, privelişte minunată, cameră superigienizată.

    Serviciile au fost impecabile, noi am făcut foarte multe excursii, ceea ce s-a dovedit obositor. În resort este rai, toţi încercând să-ţi fie pe plac, de la lobby bar până la piscine şi pe plajă! Mai puţin partea cu divertismentul seara, activit fiind destinate mai mult copiilor. Un bacşiş infim (2-3 lire egipt) face minuni de la băiatul care schimbă lenjeria până la cei de pe plajă... DESPRE MASĂ, NUMAI DE BINE, EXCELENT! ERAU CUPLURI CAZARE LA "RADISSON BLU" ŞI "AL DIWAN" CE POVESTEAU CĂ "TOATĂ LUMEA MĂNÂNCĂ DOAR PASTE ŞI CARTOFI PRĂJIŢI! ".

    AICI a fost RAI CULINAR şi spun acest lucru în cunoştinţă de cauză, personal avân grave probl cu ficatul, fierea şi pancreasul. Şi pachetele pt excursii, acele "breakfast box" au fost ok!

    Incă ceva, citisem pe forumuri că, dacă mergi în exc, pierzi mesele. Fals! Ni s-a asigurat prânzul şi la Cairo, şi în Dahab, şi în Naama Bay.

    Nemulţumiri? Nu au legăt cu resortul, ci cu "cafeteriile" unde oprea ghidul, fie spre Cairo, fie în deşert, fie în Dahab: nu există pe pământ locuri mai mizerabile şi mai scumpe! Totul costă de la 4USD în sus, ori 5 lire egipt. Greşeala noastră că nu ne-am luat suficiente provizii din hotel (în special apă, care se dădea la discreţie...).

    Sfaturi? Încercaţi să mergeţi la Cairo cu avionul, chiar dacă e mai scump, cele 6-7ore dus, vizitarea obiectivelor, alte 6-7ore întors, cumulate cu cafeteriile cunoscute ne-au epuizat pe toţi, deşi autocarul a fost pe jumătate gol...

    Solicitaţi ghidului să vă ducă pt o gustare târzie sau pt aprovizionare în unităţi comerciale celebre, precum "Mc Donald s", "Pizza Hut" sau "Carrefour"! Stabiliţi la plecare! Noi am plecat la Cairo la h. 1.00, am avut micul-dejun la pachet, pe la 8.00.

    Am vizitat Piramidele, Sfinxul, apoi Muzeul de Egiptologie, o fabrică de parfumuri, alta de papirusuri; a urmat prânzul la un restaurant unde apa şi băut răcoritoare nu intrau în costul mesei, rezervate de ghid. O bere locală, 330ml, era 5 USD, o apă plată de 0,5 ml era 4USD, la fel cafeaua şi ceaiul. A urmat plimbarea cu feluca pe Nil şi drumul de întoarcere cu ale sale cafeterii.

    Una dintre cele mai frumoase experienţe, exceptând intrarea în Marea Piramidă, s-a dovedit a fi divingul, lăsat de noi la final, mai ales că eu nu ştiu să înot. A fost excursia la care ghidul nu a participat, doar a intermediat cu cei de la "Coral Diving Club", Naama Bay pt Parcul Naţional "Ras Mohamed". Un singur cuvânt am pentru ei: profesionalism! Da, am făcut scufundări, asistaţi desigur de instructori, deşi unii habar nu aveam de înot.

    O experienţa mai puţin plăcută a fost safari-ul în deşert: acesta este plin de gunoaie, beduinii îţi vând brăţări chinezeşti, iar Dahabul e o Vama Veche supusă degradării eterne. Recunosc faptul că "restaurantul" de aici ne-a descurajat complet. Veşnicele aranjamente ale ghidului...

    Încă ceva, cred că toată lumea din Egipt bea Nescafe, pretutindeni automate de acest tip! După 2 zile mă durea inima, le-am cerut celor din resort o cafea turcească şi s-au minunat: m-a mai întrebat o dată barmanul dacă eu vreau "tiurchiş cafe", apoi a venit însuşi bucătarul. Costa 4 USD şi era oribilă... De fapt trebuia să cer "americăn cofii"... Oricum, am citit ulterior în ghidul National Geographic despre obsesia lor pt Nescafe şi am zâmbit nostalgic!!!

    Citește și CONTINUAREA aici

    [fb]
    ---
    Trimis de iris2010 in 11.08.10 18:43:03
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3209 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iris2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 privelişte spre resort dinspre recepţie
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2400 PMA (din 6 voturi)

    ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    claudia_s
    [11.08.10 19:06:40]
    »

    Acelasi vis il am si eu, inca de cand eram la scoala generala: acela de a vedea piramidele. Plec in septembrie in Sharm si as vrea sa stiu daca excursia la Cairo ai luat-o de la agentia din Romania sau de la cele locale? Am citit pe forumuri ca e cava diferenta de pret. Si inca ceva: ghidul vorbea si in romana sau doar in engleza?

    iris2010AUTOR REVIEW
    [16.08.10 19:41:44]
    »

    Bună! Îmi cer scuze că îţi răspund abia acum, probabil ai aflat deja răspunsurile dorite... Totuşi:

    1. 3. 4 Ghizii (pt noi a fost f. import! ) : unul este vorbitor de limbă română, în cazul agenţiei alese de noi ( ,,Christian Tour" prin ,,Robin group"-Focşani) ; este de fapt un egiptean, foarte haios, Mohamed Khaled, ce a locuit în Bucureşti vreo15 ani. Celălalt, vorbitor de limbă engleză, Malik era cel care la piramide sau în muzeu se ocupa de prezentarea ştiinţifică, un ghid cum rar întâlneşti: pasionat şi entuziast, foarte receptiv la întrebări, dar şi la alte discuţii ajutătoare. La aeroport ne-au întâmpinat amândoi.

    2. Despre excursii: şi noi am citit acelaşi lucru pe forumuri, dar la hotel am găsit într-adevăr f. f. multe anunţuri, majoritatea în limbile rusă (!!! sunt foarte mulţi turişti din spaţiul slav) şi în engleză, dar nu ne-am aventurat să-i contactăm. Nimeni nu a făcut-o din grupul nostru... Am mers pe mâna ghidului agenţiei. Ceea ce ne-a deranjat am menţionat anterior.

    Sfat pt excursii: ghidul o să vă preseze să vă întâlniţi imediat a doua zi şi să vă alegeţi excursiile pt toată săpt! Nu faceţi prostia să vă decideţi din prima! De ex. noi am optat doar pt Cairo, iar pt safari şi diving, luate drumul de întoarcere dinspre Piramide am obţinut o reducere cosiderabilă, motivându-i că deja i-am luat una scumpă, am cheltuit mult pe la cafeterii etc.

    Chiar trebuie să negociaţi!!! Este uluitor să-l auzi cum îţi spune că dacă nu te decizi în jum de oră pierzi excursia, iar dacă nu cedezi şi te arăţi un pic indiferent ori dimpotrivă uşor indignat că nu ţi se face reducere pt că eşti client bun; apoi să devină brusc maleabil şi să-ţi ,,facă un preţ doar pt tine, prietene"!

    Promit să caut mâine lista de preţuri a excursiilor ca să nu-ţi transmit inf. greşite! Dacă mai aveţi întrebări, vă răsp (mai repede) cu mare plăcere!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterXY*
    [17.08.10 00:20:28]
    »

    iris2010, bine ai venit in comunitatea AmFostAcolo! Te-ai descurcat foarte bine pentru un prim review si asteptam cu interes si alte "peripetii" de vacanta

    manuelagodan
    [01.10.12 20:26:42]
    »

    Buna,

    Puteti sa-mi spuneti va rog cum este intrarea in mare la hotel Royal Grand Azure (se face doar de pe ponton sau poti intra direct de pe plaja in mare) si la ce distanta este de centrul orasului Naaba Bay?

    Multumesc,

    Manuela

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    claudia_s, iris2010, manuelagodan
    Alte impresii din această RUBRICĂPremier Royal Grand Azure:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043148040771484 sec
    ecranul dvs: 1 x 1