GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Să vă gândiți de 2 ori înainte să rezervați aici
Buna ziua,
Am facut o rezervare la acest hotel pentru perioada 18 - 25 sep.
Prima impresie a fost f buna, loc de parcare (contra cost) disponibil in fata hotelului, personal amabil, am ajuns la ora 11 si am fost cazați imediat avand dreptul la all-inclusive din acel moment (spre deosebire de hoteluri precum Kuban sau Grand Hotel unde trebuie asteptat pana la 14.30).
Hotelul este foarte frumos, cu mobilier frumos, fiind practic aranjat ca o veritabila expozitie de arta.
Camera pe care am primit-o a fost mare, cu balcon mare (stil loja) si curata, vedere la mare (precum am cerut).
Si acum sa trecem din pacate la aspectele negative, pentru ca (nu-i asa) nu poate sa fie totul numai lapte si miere.
Primul aspect negativ a fost frigiderul care nu functiona si care a fost schimbat dupa 2 zile (dupa mai multe insistente).
Al doilea aspect - mancarea fffff slaba, la nivel de 1*. Aceeasi mancare in fiecare zi practic, deloc variata, nu prea aveai din ce sa alegi. Si de multe ori mancarea a fost rece.
Al treilea aspect - piscina interioara. In descrierea hotelului i se facea reclama si acesta a fost si unul din motivele pentru care am ales acest hotel, in aceasta perioada. Surpriza insa, piscina interioara era deja inchisa si se faceau reparatii in vederea viitorului sezon.
Un al patrulea aspect (dar poate nu atat de important) - echipa de animatie era deja in concediu.
Dar surpriza neplacuta a venit in a 3-a zi. Intamplator m-am dus la receptie sa cer niste info. Domnisoara mi-a dat aceste info si apoi m-a anuntat ca managemnetul a hotarat sa inchida hotelul mai repede si ca avem 2 alternative: banii inapoi pe zilele ramase sau transferul la un alt hotel.
Am ramas socati, fiind prima oara cand trecem prin asa ceva. Am vorbit cu managerul care se ocupa de rezervari si care era f indignata si nu intelegea de ce ne deranjeaza decizia lor, pentru ca e un lucru normal in opinia lor (ulterior am aflat care este o practica obisnuita la acest hotel).
m-am uitat pe site-uri de specialitate si nu prea aveam variante de hoteluri intr-o perioada asa scurta. asa ca parea deja o vacanta ratata.
am fost de acord sa fim transferati la un hotel de 4* (ales de ei) si, ca sa ne inchida gura, ne-au oferit si o compensatie.
incepand din acea zi, personalul (ala care mai exista) se ocupa strict de inchiderea hotelului si nu de turisti. de exemplu, mesele erau debarasate de femeia de la curatenie. si ca tot vorbim de curatenie, in camera s-a facut curatenie doar la cererea noastra.
un episod amuzant (acum) a fost cand echipa de mentenanta avea impresia ca noi am plecat deja (desi in hotel mai erau turisti) si au oprit apa la wc.
in concluzie: hotelul arata f bine, dar serviciile si masa sunt de nivel de 1*, nu recomand acest hotel.
Trimis de Dragos S in 08.10.17 11:18:07
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dragos S); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.68871700 N, 27.71036700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Dragos S: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 62&ridAnt=82530
===
”am fost de acord sa fim transferati la un hotel de 4* (ales de ei) si, ca sa ne inchida gura, ne-au oferit si o compensatie.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@Dragos S: Odata cu primul vot iti urez Bun venit! si sper ca uratoarele articole sa fie de bine. Imi pare rau pentru experienta avuta si citeam si nu-mi venea sa cred ce citesc.
Sper insa ca aceasta sa fie singura experienta negativa si daca te-ai hotarat sa scrii sa vii acum si cu lucruri bune care ti s-au intamplat prin calatorile tale, locuri frumoase vizitate si experiente placute, binenteles ca si cu poze .
Si am dat maximum de puncte pentru incurajare, asa ca te mai astept pe aici, o zi frumoasa.
multumesc frumos! o sa incerc sa scriu cat mai multe articole, in care sa evidentiez si aspecte poztive.
o zi frumoasa!
@Dragos S:
”Să vă gândiți de 2 ori înainte să rezervați aici
Fără a dori să fac haz de necazul tău, cred că sfatul din titlul articolului ţi-ar fi fost extrem de util şi ţie.
Am văzut că eşti înscris pe AFA din ianuarie 2016 şi din acest motiv îmi este greu să-mi explic cum de nu ai citit pe aici înainte de a rezerva sejurul la Planeta - un hotel cu nota 6,61 şi cu un grad de recomandare de sub 50% pe AFA, cu multe review-uri negative în ultimii doi ani.
La ce hotel aţi fost mutaţi după închiderea Planetei?
@nicole33:
Da, recunosc ca si asta a fost greseala noastra.
Am fost transferati la Laguna Park
@Dragos S:
”Am fost transferati la Laguna Park
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2022 Evitați! Mergeti in alta parte! — scris în 05.06.23 de ux129247 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2022 Sa va spalati bine acasa la acest hotel nu aveti apa calda! [seara] — scris în 12.08.22 de ux126650 din GALAţI - nu recomandă
- Jul.2022 O vacanta reusita! — scris în 25.07.22 de ux126210 din RM. VALCEA - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Vacanta in Bulgaria pe timp de pandemie — scris în 26.08.20 de DADAIAN din BUZAU - nu recomandă
- Aug.2020 5 stele bulgaresti — scris în 07.08.20 de Sorin78 din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Un hotel frumos de 3 * + — scris în 29.07.19 de sica25 din SâNPETRU [BV] - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Nu recomand!! De evitat. Mancare oribila — scris în 23.07.19 de Loredana T din BUCURESTI