GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Avand o ocazie sa ajung in Poiana BV, organizatorii au ales acest hotel pt desfasurarea "ostilitatilor"...
Drumul frumos pana aici, parcarea mare si exteriorul hotelului (cumulate cu tremuriciul provocat de ineditul situatiei) erau precursori ai unei frumuseti de weekend!
Dupa deschiderea usilor de la intrare, holul se arata majestuos, frumos placat cu marmura si imbogatit cu sculpturi si canapele!
Totul fiind organizat prin intermediul unei agentii de turism, am cautat reprezentantul acesteia, am bifat prezenta pe lista oficiala, am platit conform intelegerii si apoi sunt dirijat catre receptie!
Aici ne este inmanata cartela de acces (dupa verificarea de rigoare a liste "oficiale"). Ajungem in camera: mare, curata, "balconata", DAR... doar un pat matrimonial (noi aveam platit un al treilea pat pt copil > 12 ani). Acesta, copilul, verifica imediat daca in lista de programe a TV-ului exista ceva desene animate si iar surpriza: nici urma de telecomanda!
Coboram la receptie si solicitam acordarea celor doua "lipsuri"! Domnisoara receptionera ne aduce la cunostinta ca:
-de aceea v-am oferit o camera mare, pt ca ati platit CEVA mai mult!!!
(sotia mea mai avea putin si exploda! )
Noi ii explicam ca am platit NU CEVA mai mult ci exact un pat in plus; ea nu era DELOC convinsa!
Am mers la reprezentantul agentiei, ii aducem la cunostinta situatia, se consulta IAR lista oficiala, se duce la receptie, discuta aprins, se intoarce si ne comunica: VICTORIE - va vor aduce un pat suplimentar in camera!
Oarecum linistiti, ducem bagajele in camera apoi, pt ca suntem intr-o statiune de ski, alergam la partie pt o bulgareala, poze si vin fiert!
Ne-am intors cam pe la ora 17! In camera nimic schimbat (nici pat, nici telecomanda). Deoarece trebuia sa participam la o prezentare de locatii pitoresti din Turcia, am trecut in graba pe la receptie si am rugat receptionera "poate"-si aduce aminte de lipsurile noastre...
Cat am stat si am urmarit frumusetile noii noastre patrii (Turcia), fi-miu imi aduce la cunostinta ca legatura la internet exista DOAR la receptie, nu si in camera...
La terminarea festivitatilor de premiere, am trecut prin camera sa schimbam ceva haine, sa mai spalam ceva maini, ochi sau dinti si BINEINTELES: nimic schimbat in inventarul camerei (ora 20) !!!
A urmat o noua intrevedere cu prietena noastra receptionera!
-cum? inca nu a sosit patul? NU SE POATE!!! (hilara situatie, mai bine zis "de doi bani")
Acum imi dau seama de ce nu am cunoscut mai multi din prietenii mei virtuali: mai mult am stat la receptie decat intre ei!!!
DE CE am pus titlul cu pricina?
-in vara am innoptat la marginea Salzburg-ului, intr-un hotel IBIS de 2*
-la receptie am verificat tarifele, am cerut o camera pt doua persoane
-receptionera ne-a intrebat daca baiatul e cu noi; raspuns afirmativ!
-am primit o camera cu trei paturi - in acelasi pret!!!
-sa va spun ca era si internet in camera?
(am avut un singur regret: multumirile noastre adresate receptiei, la plecare, nu le-a primit fata care ne servise... , dar am fost asigurati ca sunt TOTI bucurosi ca ne-am simtit bine in hotelul LOR!)
In final o singura remarca: DACA stiau ca vor fi cazate 300 de persoane (agenti de turism si "activisti carcotasi" ai unui puternic site de impresii turistice, DE CE nu s-au organizat pe masura?
(stiu sigur ca si alti participanti au fost neplacut impresionati de prestatia hotelului...)
Foto dupa prelucrare (sa nu mai apara feţele noastre "surazatoare" in ele...)
Trimis de gushpi in 22.02.10 10:48:00
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV.
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gushpi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.59492300 N, 25.54794600 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
o parte dintre nemultumiri au o cauza care mi se datoreaza, astfel ca imi asum nemultumirile ca datorandu-se mie - o organziarea mai buna din partea mea ar fi evitat astfel de probleme.
Rog nu uitati, totusi ca aceasta organizare a fost sarcina unui om simplu, ca voi, cu serviciu si timp destul de putin. Nu o luati ca o scuza, ci ca un reminder al unei realitati de care ar fi bien sa tineti seama.
Gushpi, as fi incantat daca data viitoare te-ai oferi voluntar, sa contribui la o organizare mai buna. Pe de o parte, sunt convins ca o mare parte dintre deficientele actuale ar avea o mai mare sansa sa lipseasca pe viitor. Iar pe de alta parte, in mod cert ai avea si tu asteptari un pic mai echilibrate si mai realiste de la un eveniment de asemenea anvergura cu o organizare din partea unei simple persoane fizice, fie ea eventual "autorizata din punt de vedere fiscal"
WM - NU ESTE VINA organizatorului!!!
Ai inteles gresit: review-ul este la adresa hotelului, NU a organizatorului evenimentului (se observa ca nu comentez ABSOLUT NIMIC despre intalnirea noastra, ci doar despre profesionalismul angajatilor hotelului...)
Hotelul este cel care imi da patul si telecomanda... nu altcineva!!
Hotelul este cel PLATIT pt serviciile "oferite"!!!
hei, tu nu stii multe detalii organizatorice (nu ai de unde), gushpi - inclusiv faptul ca lista cu cazarea le-a ajuns foarte tarziu si incomplet) Asta e vina mea, 100%
De asta am vizionat filme supralicitate cu Turcia, la ei e putin mai bine ca la noi.
Pentru ca ai avut meci cu receptia 50% din timp iar seara decibelii te-au impiedicat sa asociezi fete unor nick-name uri o solutie era renuntarea la bulgarela si intre 14 si 17 noi am socializat in holul hotelului. Atata doar ca primeai cartonas galben de le familie. Toate bune!
gushpi, tot eu (cornel, de data aceasta in calitate de simplu turist), te rog sa detaliezi un pic mai mult procentele de 0% date la capitolul "palja & marea" si la "divertisment",.
Deasemenea (pentru ca am locuit si eu acolo si am fost, eprsonal, pur si simplu incantat de camera), as vrea sa argumentezi de ce ai notat "foarte nemultumit" cazarea, mai precis in afara de lispa telecomenzii ce alte argumente te-au inclinat sa dai aceasta nota extremd e mica in opinia mea.
Atunci cand mi-a repartizat camera, s-a uitat BINE ce scrie pe lista oficiala (2 adulti + 1copil>12 ani); deci trebuia sa inteleaga cate paturi am platit!
Apoi faptul ca au trecut aproape 8 ore sa aduca un pat si o telecomanda ZICE TOTUL!!!
Te rog, NU TE MAI SCUZA - nu este vina ta!
Daca stiam ca o vei lua ca un atac personal NU MAI POSTAM...
NU o iau ca atac la persoana!
DAR o iau, in schimb, ca un reveiw CU TOTUL DIFERIT DE PERCEPTIA MEA ca simplu turist (camere, servicii, partial in ce priveste bucataria si masa) si, in opinia mea, LIPSIT DE ECHILIBRU!
As fi bucuros sa ma convingi ca gresesc.
--
LATER: nu in ultimul rand, ar fi bine sa intelegi CE ai platit, gusphi. Daca mergeai pe cont propriu, zic ca era cu totul altceva. Ai fost intr-un grup mare (posibilitatiel de cazare nu sunt nelimitate ca sa poata fi facute atribuiri prin care toata lumea sa fie incantata, unele compromisuri au fost necesare); ai platit un pachet complex de servicii si totul cu un pret super-convenabil.
In opinia mea, si asteptarile si INTELEGEREA de care ar fi trebuit sa dai dovada ar fi trebuit sa fie in concordanta cu nivelul pretului.
@piti - de ce nu faci abstractie de alte postari ale mele?
aici nu zic nimic de galagie!
cat despre renuntarea la plimbare... ce sa zic? eu stiam ca intre 17 si hat departe in noapte vom avea cand sa socializam...
@tm67bru - divertisment? copii multora s-au tavalit printre picioarele noastre; la piscina trebuiau sa intelega ca NU POTI plati 30 lei/pers pt doar 2 ore de balaceala;
-intradevar pt plaja trebuie eliminat 0% (initial asociasem cu accesul la piscina)
-chiar nu intelegi ca nu puteam nota cu mai mult faptul ca RECEPTIONERA a incercat sa ma prosteasca pe banii mei? daca nu ai fost niciodata in situatia in care sa ti se strice ziua din cauze ce tin de buna crestere: ESTI UN NOROCOS!!!
Raspuns pt "LATER": hotelul si-a luat banii integral!!! Conteaza cine a platit? Sa inteleg ca daca beneficiez de voucherul de -25%, voi avea parte de -25% la conditiile sejurului???
Nu este corecta pozitia aceasta!
Inca odata: hotelul a creat aceasta situatie, NU Premium Holidays, NU Cornel, NU faptul ca erau cazati 300 oameni in hotel...
PS: am vazut ca turcii faceau reclama la hoteluri cu 600 de camere - SIGUR erau incantati sa le aiba pline...
gusphi:
- e vina hotelului ca tu nu ai (fi) putut sta decat 2 ore la piscina? )
- e vina hotelului ca copilul meu s-a "tavalit" printre picioarele tale???
pentru intelegerea si citirea mai corecta a acestui reveiw: nu erai tu acela, gusphi, care erai la felde nemultumit ca nu ti se permite accesul la piscina GRATIS?
Pentru aceste 2 argumente de ami sus ai dat tu "0%" extrem de nemultumit la capitolul "Distraxctie & relaxare"?
In fine, o ultima intrebare: consideri ca lipsa telecomenzii si intarzierea cu care patul ti-a fost montat -- totusi, l-ai avut peste noapte, nu? chiar atat de mult ti-a lipsit, peste zi? -- poate fi echivalata cu o afirmatie atat de categorica precum "si-au batut joc pe BANII tai? " [sublinierea imi apartine]
--
am eliminat nota acordata 'plajei si marii' si am incheiat aici discutia cu tine, pentru ca mi-am facut o parere clara despre tipul de turist pe care il reprezinti - , rog nu intelegeti altceva decat: unul cu care nu am prea multe posibilitati de comunicare, pentru ca esti MULT diferit de mine - atat
Duduia Olga mi-a comunicat (atunci cand am platit) ca au obtinut acces gratuit la piscina...
Cornel, daca nu ceream incontinuu patul, DORMEAM pe jos... , iar daca nu plecam la plimbare schimbam posturile la TV facand naveta scaun-TV (sau ma postam langa butoane) - de! 4*!
mda, sunt un turist care vrea sa i se dea ce plateste...
sa stii ca am stat (si mai stau cand nu se poate altfel) si in locatii de 1* - si m-am simtit bine pt ca stiam ca e de 1*
daca observi, sunt unul care nu am criticat modul de servire al mesei festive, deoarece am inteles ca nu pot fi serviti 300 de oameni in 5 minute - dar am criticat faptul ca o telecomanda a fost adusa in 8(OPT ORE)!!!
mereu sunt aspecte de inteles si altele de neinghitit (si te rog sa vezi ca au mai patit-o si altii cu cazarea...)
ce ai platit tu, in opinia ta, gusphi, si NU ai primit? La 25 de euro de persoana in Romania te asteptai sa primesti conditii si servicii 100% IREPROSABILE, similare poate cu cele din Turcia sau Austria?
Te rog nu intelege gresit. Nimeni - sau cel putin NU eu - nu spune ca nu e justificata nemultumirea cu patul & telecomanda. In rest, insa, asteptarile tale de la cei 25-30 de euro platiti ma fac sincer sa evit clar sa fiu intr-o vacanta cu oameni dintr-un astfel de grup. Nu pentru ca ar fi ceva gresit cu tine/voi, ci pentru ca pur si simplu suntem prea diferiti ca turisti si ca oameni.
Buna
Nu cred ca atitudinea lor are legatura cu cei de la agentie, sa fim cinstiti este plin net-ul de plangeri eu le-am scris chiar un mail pe adresa hotelului. La noi camera a fost ok, seara nemaipomenita multumim Cornel!!! Am stat la masa cu niste tineri superbi (una din fete lucreaza cu tine Cornel) dar personalul din restaurant groaznic!!! asta este Romania noastra draga! Multumim Cornel pentru tot! Multa sanatate
Maria12
Avand mintea putin mai clara, imi dau seama ca sunt un deschizator de drumuri!
Priviti si va minunati: webmaster-ul (22.02/11:41) CRITICA un REVIEW!!!
Oare n-am inteles eu bine? Avem voie sa criticam DOAR cu acceptul cuiva?
Draga WM, in spiritul acestui ecou al dvs., va rog sa luati la rand TOATE postarile si ecourile cu tenta negativa si sa le spuneti "vreo doua"! A! Se numeste consecventa!
Gushpi imi pare foarte rau ca nu te-am cunoscut (chiar imi doream), dar chiar nu ai dreptate, si eu am avut aceeasi problema cu tine am copilul mare 12 ani e cat mine dar am sunat la receptie am anuntat ca imi trebuie pat suplimentar si s-a rezolvat fara nici cea mai mica problema.
Cornel sa stii ca te-ai descurcat de minune, totul a iesit la superlativ. Toata lumea nu aveai cum s-o multumesti dar trebuie sa ne gandim ca am fost acolo sa ne intalnim sa ne cunoastem si a iesit totul super. Nu te necaji Cornel noi te iubim si esti cel mai tare Webmaster
gusphi: scuza-ma, esti deplasat - ca sa folosesc un eufemism - daca crezi ca eu nu as avea voie sa-mi exprim pareri in calitate de simplu turist.
Daca ai nevoie de aceasta precizare in forma explicita, poftim: webmasterul ESTE si el turist-- ca daca altfel ar fi stat lucurile acest site nici macar nu ar exista. Iar atunci cand STIE CLAR despre e e vorba, fiind si el acolo, are chiar DATORIA sa avertizeze oamenii despre postarea unor pareri pe care le considera DEPLASATE si TENDENTIOASE. Iar ale tale sunt "de manual" in ce priveste ambele categorii.
Valentina, tu crezi ca inventez? Am fost de trei ori la receptie sa anunt ca nu am al 3-lea pat! Prima oara la 13, apoi la 17 si in final la 20!!! De aici si proasta dispozitie creata...
Vecinii mei de masa (ileanaxperta si ionescunic) au auzit povestea in original... Nu ca acum caut martori, dar NU INTELEG cum de presupui ca daca tie ti-au rezolvat problema repede, asa au facut cu toti?
Deasemenea spui: "Nu te necaji Cornel..."!
Pt Dumnezeu, N-AM NIMIC cu Cornel, n-am nimic cu agentia - eforturile au fost mari - eu am criticat HOTELUL!!! De ce nu intelegeti? De ce legati prestatia hotelului de petrecerea noastra? Au fost doua chestii disparate!
Rezumand, dpdv al meu: cu toate cele indurate de o parte dintre noi (in hotel), petrecerea a fost FACUTA EXCELENT de NOI!!!
scuze, draga WM, dar trebuia sa te loghezi cu "tm..."... asa ar fi corect!
eu observ ca TOTUSI ai luat criticile mele la adresa hotelului drept ofensa adusa TIE... ceea ce nu este normal (doar daca - acum imi dau seama - ai oarece interese in promovarea acestui hotel!)
sunt nenumarate hoteluri (sau altfel de locatii) criticate pe acest site - dar niciodata nu le-ai luat apararea - pana acum!
observa, te rog, deasemenea, ca nu am fost singurul care am criticat, dar sunt singurul admonestat de catre tine...
cum zise Labis: "plang, citesc si plang.."
gushpi: scuza-ma, dar esti din nou tendentios si deplasat vizavi de valentina de aceasta data. Valentina nu a 'presupus' si nici insinuat ca "a fost rezolvat ptr toti". Cred eu ca tot ce-a vrut sa spuna Valentina a fost ca in unele cazuri s-au rezolvat problemele semnalate de tine cu multmai operativ.
deasemenea, perceptia ta cum ca as fi luat criticile aduse hotelului este DEPLASATA si complet aiurea - reactionez la fel cand vad reviews-uri tendentioase si deplasate - vezi cazul vilei din Grecia, de exemplu -- iti pot da linkul daca vrei.
Te rog sa mai remarci ca 'criticile' mele (la adresa ta), cum le numesti tu, au fost de fapt niste intrebari adresate tie cares a ajute oamenii sa vada cat de nefondate si neechilibrate (in opinia mea) ti-au fost aprecierile.
Si in mod clar te contrazici singur chiar atunci cand recunosti ca 'si altii cu criticat' si nu au fost "admonestati" (?!!) -- sa fie oare din cauza ca au facut-o justificat, echilibrat? Si mai ales fara argumente PENIBILE -- de genul "30 de lei e mult pentru 2 ore de balaceala in piscina", "copii se tavaleau printre picioarele mele" ca justificare la 0% "distractie si relaxare"...
eu totusi cred ca bietul gushpi a fost un fel de "oaia neagra" a grupului AFA... a fost in acea sambata ghinionistul Summa cum Laudae al tuturor celor cazati la Marele Bolovan! cel putin din acest punct de vedere, omul are tot dreptul sa spuna ce nu a fost pe masura asteptarilor sale, indiferent de pretul platit.
asta e... ai compasiunea mea.
corect Dragos, asa e. Au avut ei dreptul sa scrie pe site si utilizatori MULT mai incompatibili cu felul meu [turistic] de-a fi si adevarat e ca nu am sarit atat de 'ars', probabil am 'overreacted', lucru pentru care sunt dator cu scuze.
Dar chiar m-a indignat lipsa de echilibru cu care consider c-a fost prezentat hotelul. Fratele meu, daca nu as fi fost si eu acolo si citeam un astfel de reveiw, as fi crezut ca-i dezastru total hotelul (avea 30 la suta satsifactie initial!!!). Si totul din lipsa unei telecomenzi si montarea cu intarziere a patului suplimentar (pentru care consider ca si eu am avut o parte din vina, pe care am considerat NECESAR sa mi-o asum).
Gushpi presupui foarte gresit eu nu am spus ca inventezi si nici nu m-am gandit la asta ci ti-am spus ca am avut aceeasi problema care s-a rezolvat fara probleme si nervi cu un simplu telefon la receptie unde mi s-a raspuns foarte frumos si respectuos .
Acum sincer persoanele carcotase si puse pe harta si care cauta nod in papura au intotdeauna ghinioane si au parte de lucruri mai putin placute.Imi pare rau ca ai patit asa dar eu ti-am spus cum am procedat ca altadata sa nu patesti asa ceva, suntem o familie si trebuie sa ne ajutam. Nu ne-am dus sa ne enervam ne-am dus sa ne distram ceea ce am si facut.
O seara placuta
@Valentina! Uite ce imi scrii:
"Gushpi imi pare foarte rau ca nu te-am cunoscut (chiar imi doream), dar chiar nu ai dreptate,..."
Eu citesc asa: Gushpi...,DAR CHIAR NU AI DREPTATE,...
(virgulele sunt ale tale, CAPS LOCK ale mele)
Si inteleg ca NU IMI DAI DREPTATE!
De aceea ti-am pus intrebarea: daca tu ai fost servita repede, PRESUPUI ca si eu am fost? Cu toate ca eu am povestit ca NU?
De fapt aici a fost problema hotelului: pe unii i-a servit bine, iar pe altii nu... S-a gasit si un raspuns pe masura: lipsa personalului si/sau plata proasta a acestuia! Sunt convins ca asa este!
@Dragos! Iti dai seama ca citind si celelalte postari (review sau ecou) am observat ca destul de multi s-au confruntat cu cate ceva... Ca eu am pus mai mult la inima este din cauza ca pretuiesc foarte mult banii pe care-i castig muncind cu sarg! Si chiar nu ma simt bine cand platesc 4* si stau la 2* (cred ca de aici si nota mea de doar 50%)
Buna
Eu chiar nu inteleg, aceasta explicatie, , nu sunt bine platiti'' ati vb cu un turc sa vedeti cum sunt ei platiti? si iti zambesc tot timpul de crezi ca esti imparat nu turist.
La noi si mai ales in acest hotel parca venisem la mila lor. Sa nu se supere nimeni Hotelul are nota 10 dar personalul trebuie concediat. Eu nu am vrut sa fac o descriere dar sa stiti ca nu exagerez si am auzit mai multe persoane care sau plans. Va rog sa faceti distictie intre eveniment care a fost superb si multumesc Cornel si personal hotel. Hotelul este foarte frumos - Frumoasa tara pacat ca este locuita
Asa am considerat eu ca nu ai dreptate, si te plangi pentru o chestie care se putea rezolva (si de fapt s-a si rezolvat ) cu ceva rabdare si fara nervi.
@maria! exact asta am cerut si eu: sa nu se confunde impresia despre hotel cu cea despre intalnire (au fost doua chestii total separate)
@valentina! un exemplu: daca copilul ar fi dorit sa urmareasca ceva la tv - ti se pare normal sa astepte 8 ore telecomanda?
deci trebuia sa ma plang DOAR daca nu se rezolva?
dar, in sfarsit, poate ca esti mai intelegatoare...
gushpi, am inteles, cred ca toata lumea a inteles nemultumirea ta!
gusphi: ce nu intelegi tu (sau nu vrei ori nu-ti convine, mai degraba, sa intelegi) este ca nimeni nu-ti contesta problemele de care te-ai lovit, ci amploarea pe care le-ai dat-o.
Nu induce lumea in eroare, nota ta initiala era de doar 30% (si nu 50%) satisfactie !
Ma rog, este perceptia si modul cum te-ai simtit probabil tu acolo (din nou, nimeni nu-ti poate contesta asta) ; ramane insa la latitudinea fiecaruia aprecierea obiectivitatii si echilibrului reflectat in aceasta nota.
Dragii mei prieteni, si eu am fost "stan patitul" ca si gushpi in ceea ce priveste patul suplim. (mama lui...smile)...Am "alergat" prin lift sus-jos, dreapta-stanga pe holuri uite-asa de vreo 3 ori pana seara, cand intr-un final apoteotic dar fara trambite si turle (cred ca le-am scapat) am gasit la usa proptit de un perete cadrul lui de lemn. Uuufff, doamne, in sfarsit aveam patul sau cel putin visul era pe cale sa se intample...Deci am plecat extra fericita la petrecere, stiind ca voi avea noaptea multi doritul si mult pretuitul pat suplim.!!! Ura!!!
Sa fiu si ceva mai sobra; si eu m-am cam suparat cerand de 3 ori un drept al meu platit deja, dar mi-am zis: las-o-ncolo de nemultumire si da-i inainte cu bucurie. Si nu mai mi-a pasat pana in noapte tarziu sa vad daca mi-a si aranjat patul...Am vazut din nou partea plina a paharului...si a fost intr-adevar tare plin...(petrecerea si toata distractia de nota +infinit...).
Eu nu stiu de ce ati intrat voi pe ''amfostacolo'' dar eu am intrat tocmai pentru a citi pareri sincere chiar daca exagerate de supararea personala. Laude si prezentari gasesti pe agentii. Deci consider ca am nevoie de spiritul critic al turistului si poate este un bun semnal pentru hotel. Deci consider ca aprecierea nu trebuie sa fie echilibrata - doar sincera
eu va spun ca TOTUL a inceput atunci cand receptionera ne-a spus ca nu avem dreptul la al 3-lea pat!
DACA ne-ar fi spus de la inceput ca il vor aduce cand vor putea (in cursul zilei) nu am mai fi stat cu grija...
iar cand si dupa ora 17 (si a doua excursie la receptie) TOT nu sosise patul, incepusem sa credem ca nu-l vom mai primi...
totul a fost de natura ne induca ideea ca e indeajuns un pat!
maria12: restrictia postarii unor pareri echilibrate chiar nu exista, pentru ca in cazul multora ar fi o conditie imposibil de indeplinit, dar asta nu inseamna ca nu ne-am dori asemenea pareri aici pe site...
O sa intelegi, poate, si tu asta cand o sa ai "norocul" sa faci vreo alegere bazata pe astfel de pareri pe care tu le numesti 'sincere' si o sa realizezi ca realitatea perceputa de tine e cu totul alta decat cea perceputa - prea subiectiv, poate, in orice caz intr-un mod cu totul particular - in recomandarile alea "sincere" -- diferenta poate fi atat MULT in plus, cat si MULT in minus, crede-ma.
In plus, mi se pare ca ai o problema de perceptie a intelesului cuvantului 'echilibrat'. Cel putin dupa stiinta mea, echilibrat inseaman cu totul altceva decat 'laude' )
Pentru mine e foarte amuzanta situatia cu patul.Am patit exact invers in Turcia cand pe langa un pat imens mai era si un pat mai mic pliant pe care eu nu-l vroiam in camera. Am scapat destul de greu de el. Oricum, am vazut din poze si din ce ati povestit ca a fost foarte frumos la intalnire. Asta e important cred eu. Imi pare rau ca nu am putut ajunge. Poate data viitoare!
Mie personal imi plac impresiile critice chiar daca exagerate, le inteleg... omul are sentimente si le exprima iar cel care citeste trebuie sa inteleaga. Si comentariile pozitive sunt in functie de starea ta. Da am ales anul trecut o locatie (Emeral -Thassos) si avea si cativa ''suparati''- asa am putut sa punctez minusul si am ales in cunostinta de cauza - nu am regretat anul asta merg tot acolo.
Multumesc pentru raspuns si multe salutari frumoasei tale colege!
Va rog ca acest dialog sa continue DOAR pentru a lamuri (daca mai este ceva de lamurit anumite aspecte legate STRICT de hotel.
Toate off topicurile va invit sa le mutati pe forum...sunt foarte multe sectiuni deschise acolo, tocmai pentru a veni in sprijinul celor care doresc sa dialogheze pe diverse teme.
Multumesc!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2023 Manele [...] — scris în 24.12.23 de ux132116 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2022 Un sejur excepțional — scris în 10.04.22 de ux124188 din MCIUC - RECOMANDĂ
- Feb.2022 Din unele aspecte nu recomand — scris în 09.02.22 de Georgiana 9090 din BOTOşANI - nu recomandă
- Nov.2019 Placut impresionat de acest hotel — scris în 24.01.20 de maximus1976 din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Nu recomand — scris în 02.09.19 de Adi1984 din ORADEA - nu recomandă
- Dec.2017 Evitati — scris în 17.12.17 de Cristix din BALş [OT] - nu recomandă
- Dec.2015 Nesimtire crasa — scris în 25.12.15 de Biuta din ROMAN - nu recomandă