GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
All inclusive DAR!!!
Noı am fost pe sfarsıtul junıe sı hotel era plin.
am cazat la apartament 2 camera, foarte mare camera sı spatıos. all ınclusıve am luat pachetul.
multa mancare, la pranz 4 dıferıte supa exp. la mancare, bufet suedez este. dar la bauturı este zgarcıte rau. am comandat pepsi, zıce ca nu maı este, sı ofera cola cu bani. este numai intrun loc pot sa eı bauturı gratıs sı aglumeratıe maxim.
patronul este libanez sı deserturıle este superba.
va recomend familie cıne are copii. piscina, loc de joaca, anımatıe dım sı seara, cınema pt copii. pot sa zıc ca este unıc cred ın constanta.
mancare multa dar bauturı putın
Trimis de Bucurobor in 25.06.14 14:22:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Alpin hotel poıana brasov
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Bucurobor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@all cei trei de mai sus. Review-ul a fost încărcat de pe un dispozitiv mobil, la care mai mult ca sigur nu era dezactivata funcția de predicție automată (dicționar) care completează aiurea! + posibilitatea ca user-ul sa locuiască în București, dar să fie de altă naționalitate. Ca să nu mai existe alte discuții - utilizatoarea noastră este originară din Turcia, după toate aparențele
Asa ca va rog un pic de atenție/reținere în comentarii!
@webmaster26: ce problema daca sunt din alta natıonalıtatea? Aıcı vorbım de serviciile un hotel
@Bucurobor: Chiar nu e nicio problemă - dimpotrivă, vă mulțumim pentru postarea impresiilor. Acestea au cu atât mai mult valoare, cu cât vin din partea unui utilizator născut, crescut și obișnuit cu alt nivel al calității serviciilor hoteliere și ale restaurantelor.
Singurul motiv pentru care a fost nevoie de menționarea naționalității diferite a fost pentru ca „nedumeriții” de mai sus să priceapă cauza scrisului ceva mai aparte, nu tocmai corect „românește”. Dar așa cum am spus deja, CONȚINUTUL are valoare mai mare decât forma.
Vă mulțumim pentru impresii și mai așteptăm și altele!
Vacanțe plăcute!
Buna dimineata!
Va multumim pentru review!
Ne face o deosebita placere sa aflam ca dumneavoastra, care veniti din Turcia si sunteti obisnuiti cu standardele turismului de acolo, apreciati resort-ul nostru, facilitatile si serviciile pe care le oferim. Este un motiv in plus sa credem ca turismul romanesc este infloritor.
Bauturile pentru cei cu pachetele AI se pot procura de la barul AI de la piscina Tropicana, cat si de la barul AI de pe plaja, intre orele 10:00-19:00 si includ racoritoare la draft cu si fara acid, bere la draft, vin alb/rosu la draft, lichior, vodka.
Va invitam sa reveniti alaturi de noi!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR: ceea ce cred că încerca să spună clienta Dv. ceva mai sus este faptul că varietatea băuturilor oferite în regim AI este redusă, nu cantitatea. E drept, s-ar putea să greșesc și eu - dar poate ar fi fost mai bine ca înaintea unui răspuns aproape automat (asemeni zecilor scrise ieri și alaltăieri pe aici) să încercați mai întâi o clarificare a problemei, și abia apoi să vă spuneți p. d. v. la obiect.
Opinia mea, de turist care nici cu prețul din promoțiile de toamna trecută (pt. sezonul 2014) nu poate visa să revină pe litoralul românesc. Nu la PHR, cel puțin.
@Dragos: Domnule Dragos, in situatia in care un turist semnaleaza o problema, o nemultumire, sau da o sugestie, este foarte importanta promptitudinea unui raspuns, precum si promptitudinea rezolvarii solicitarii respective.
Daca dumneavoastra socotiti un raspuns prompt ca fiind unul automat, inseamna ca nu avem aceiasi viziune de Customer Service.
In cazul in care nu am receptat corect mesajul doamnei, cu siguranta dumneaei ne va semnala acest lucru. Suntem aici sa rezolvam eventuale probleme, nu sa cream unele.
Lansam constant oferte de care turistii pot beneficia pentru a achizitiona vacanta dorita la un pret accesibil.
O zi buna!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR:
”... in situatia in care un turist semnaleaza o problema, o nemultumire, sau da o sugestie, este foarte importanta promptitudinea unui raspuns, precum si promptitudinea rezolvarii solicitarii respective.
Răspunsul - oricât de prompt ar fi - este inutil dacă problema nu e înțeleasă corect. De aceea, tot prompt, cel mai logic ar fi ca respectivul client (turist) să fie contactat pentru a stabili împreună cu el ce anume l-a nemulțumit, detalii ale problemelor întâmpinate și - de ce nu?poate chiar sugestii pentru remediere. Abia apoi urmând ca Dv. în calitate de manager să luați măsurile corective ce se impun, iar la final să i se comunice persoanei că situația semnalată a fost remediată (și eventual, și cum anume).
”Daca dumneavoastra socotiti un raspuns prompt ca fiind unul automat, inseamna ca nu avem aceiasi viziune de Customer Service.
Aici se pare că suntem întru totul de acord - am altă viziune despre ceea ce înseamnă „Customer Service”.
Un client nemulțumit, care în urma unor răspunsuri asemeni celui de mai sus rămâne tot nemulțumit (pentru că - din punctul său de vedere problemele semnalate NU au fost tratate și rezolvate corespunzător și într-o manieră ce poate fi evaluată obiectiv) nu va răspunde în veci unui citat de tipul
”Va mai asteptam alaturi de noi... (bla bla bla)
prin (re)venirea pe banii lui/ei ca să riște o nouă decepție.
Așa cum spuneam, opinia mea...
@Dragos: Din review-ul doamnei ne putem da seama usor ca a fost multumita de sederea la noi, de facilitati si de servicii, nemultumind-o doar faptul ca, citez, sunt "bauturi putine". Noi credem ca doamna va reveni la noi. Si credem asta despre toti turistii care ne-au trecut pragul.
Multumim pentru opinia si sugestiile dumneavoastra!
O zi buna!
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
Dezamagirea si needucat angajati
Buna ziua, anul asta am cazat 3 ori in acesta hotelultimu era intre 02.09-07.09 dar noi am stat 4 noapta in loc de 5 din cauza vremea. totus am platisem pt 5 noapta, dar nu e nici o problema.
Cand am venit acasa ieri am observat ca am vitat cateva lucruri in camera in sertare. az am sunat pe receptie ca sa verificam, ei a zis ca nu este nimic in camera!!! este foarte ciudat.
o geanta alu fetita mea care nu costa 10 lei si o geanta mica cu rujuri de la barbie care nici asta nu este bani. foarte dezamagita suntem ca prima data se intamplat asa ceva.
dar oameni si oameni. femeia care face curatenie este hoti pur si simplu.
===
Nota web - textul încărcat inițial ca articol nu îndeplinește condiițiile de publicare ca și review distinct.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Am fost, am văzut, mi-a plăcut! — scris în 16.07.24 de lulu 90 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă