GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales aceasta locatie fara mari asteptari, dar sperand ca macar vom plati pentru conditii decente.
Sejurul a inceput in ultima saptamana a lunii august. Camera alocata (apartament cu 1 dormitor si camera de zi) si complexul ne-au fost prezentate ca un Paradis de catre o domnisoara zambitoare de la "PR". Cum camera se afla la parter, intr-un corp de cladire plasat langa sosea, am solicitat schimbarea acesteia. Ni s-a spus ca incearca sa ne ajute, dar si ca intregul complex este umplut la capacitate maxima si ca este foarte posibil sa nu se gaseasca altceva (avand in vedere perioada, mi-e greu sa cred ca asta era realitatea). Cu chiu cu vai, ca o mare favoare si cu un mare efort, ne-a fost oferita o alta camera, in corpul Rubin, pe partea cu terenul de sport si restaurantul Kastane, soseaua ramanand pe plan indepartat. Am dedus ca nu mai e loc de refuz, nici nu doream sa ne transformam in carcotasi, asa ca am ramas in acel apartament.
In apartament, am gasit:
1. o sufragerie cu gresie pe jos si mobilier usor deteriorat: masa julita pe la colturi, o canapea scamosata, imposibil de utilizat ca pat (era formata din 3 corpuri alaturate), de pe care am cules fire de par inca de la prima asezare, TV destul de vechi (nu fac caz din asta, pentru ca nu intentionam sa stam la TV, insa-l mentionez ca sa intelegeti ca investitiile sunt modeste).
2. bucatarie cu frigider, plita electrica veche, cuptor cu microunde si vesela minima. Matura si faras.
3. balcon cu masa plastic, 2 scaune si uscator rufe
4. dormitor cu pat dublu, destul de incapator si, dupa cum aveam sa aflam, complet neconfortabil, acoperit cu o cuvertura patata, dar decorat cu prosop impaturit in forma de inima. Cam ca tichia de margaritar de pe capul chelului.
5. baie mititica, cu cada, foehn si covoras de dus mizerabil.
Daca tot veni vorba de curatenie, precizez ca, avand copil de 10 luni si unul de aproape 3 ani, ne-am descaltat la intrare, pentru a pastra locul curat (cel mic se deplaseaza de-a busilea). In cca 10 min. de la intrarea in apartament, talpile ni s-au innegrit, la fel si hainutele copilului de 10 luni, semn ca pardoseala nu vazuse mopul. Imediat au inceput sa apara si firele de par ramase de la turiste anterioare...
Marele resort este de fapt un ansamblu de blocuri, intre care au construit cateva piscine, sala de forta, un rausor pentru gonflabile si "au plantat" copaci artificiali ce lumineaza multicolor seara. Se gasesc si balansoare si baldachine, insa totul este ingramadit si plasat pe arterele de acces din complex, ma indoiesc ca cineva se poate simti confortabil. Locuri de joaca exista vreo 4, copiii mititei sigur le vor aprecia, dar mare atentie la trenuletul electric, care desi este plasat in interiorul unui loc de joaca, nu este izolat cu gard despartitor si la trambulina a carei plasa nu se inchide.
Experienta mesei, insa, ramane marcanta. Micul dejun si pranzul sunt servite in intervale bine stabilite si in regim de bufet suedez, fapt pentru care ingramadeala este garantata. Aventura incepe cu gasirea unei mese, apoi cu aprovizionarea. Mesele sunt asezate una langa cealalata, daca n-ar fi atata galagie si zgomot de vesela, ai putea asculta conversatia vecinilor. E ca la cantina, cred (n-am fost niciodata la cantina), pentru ca sigur nu este ca la restaurant. Mancarea este buna (cred ca asta este marele si singurul lor merit, dar din pacate vacanta mea reusita nu e definita doar de mancare), multa si variata, insa nu este repartizata astfel incat sa ai cum sa eviti ingramadeala. Cozi peste cozi, lume flamanda si artagoasa, pregatita sa se lupte si sa se certe pentru un dumicat. Cei care servesc sunt vizibil obositi de toata aceasta tevatura si dispretuitori. Arunca mancarea in tavi cam ca pe nutret. Nu am avut nicio problema legata de mancare, chiar daca in mare felurile oferite sunt cam aceleasi, iar fructele sunt doar mere si pepeni (deliciosi, de altfel).
Piscinele sunt neincalzite, desi sunt prezentate ca fiind. Piscinele pentru copii sunt plasate in umbra, deci nicio sansa de balaceala, avand in vedere intervalul in care am fost.
Plaja este amenajata cu sezlonguri si baldachine (contra cost - 20 lei, respectiv 50 lei), cei care vor sa foloseasca patura si umbrela din dotare au loc marginal, departe de apa. In general, plaja este curata, daca nu iese la iveala vreo bucata metalica cu cuie ruginite. Mucurile de tigara concureaza scoicile. Partea buna este ca nu te simti agresat de vanzatori de porumb, piatra ponce si susan, dar ai toate sansele sa calci intr-o balega de ponei/cal, oferit spre calarire (50 lei, 3 min).
Pentru noi, bomboana de pe coliva a fost programul artistic de seara de la restaurantul Kastane. Practic, seara de seara, incepand cu ora 20, cineva "canta" pe scena. Tanguit, tare, fals, ca naiba, dar se chema ca e program artistic. Apoi, de la ora 23, incepea karaoke. Alta serie de sunete care mai de care. Invariabil "vara nu dorm", "ai se eu ti pego" si "balada cipciriripcip". Cam pana pe la ora 04 am. Harmalaia se auzea chiar avand geamurile inchise. Oare asa trebuie sa fie in locurile care "ofera vacanta de vis pentru copilul tau"? Nu suntem babosi, dar mi-e greu sa cred ca orele alese pentru divertisment sunt potrivite pentru copii.
Dupa 4 zile in care am tot asteptat sa ni se faca curat pe jos in camera, am indraznit sa apelez PR-ul, care n-a raspuns, asa ca am apelat receptia. La intrebarea mea "cand si cum ar trebui sa fie facuta curatenia in camera", o domnisoara intepata mi-a spus ca nu e de competenta ei sa raspunda la asemenea intrebari, dar ca, in principiu, "curatenia se face inmuind mopul in galeata si apoi dand pe jos". Apoi mi-a spus "la revedere". Ma luminase. Brusc, mi-a crescut IQ-ul. O ora mai tarziu cineva mai politicos m-a apelat si m-a asigurat ca cineva va veni sa verifice situatia. A venit femeia de serviciu, care, evident suparata de situatia creata, mi-a spus ca ea n-a avut nicio reclamatie in sezon si ca daca voiam curatenie, trebuia sa-i spunem, ca ne-am fi inteles. Colac peste pupaza, mi-a explicat si ca ea face zilnic curatenie si ca ceea ce-i arat am facut noi de cand intrasem in camera sau e gresie patata din fabricatie. Cand i-am aratat pata intarita de veche ce era si firele de par lung si brunet (eu avand par scurt si saten, copii blonzi si sot tuns), si-a dat ochii peste cap si mi-a spus ca o sa stearga mai cu atentie. A doua zi a sters intr-adevar pe jos, iar in ziua urmatoare ne-a lasat gunoiul in baie (pampersi plini ai copilului).
Una peste alta, sejurul petrecut la Phoenicia ne-a indispus tare. Nu obisnuim sa petrecm vacanta de vara pe litoralul romanesc, nu din snobism, ci pentru ca atmosfera nu ne ofera niciun confort. La fel si serviciile. Anul acesta, am ales Romania pentru ca avem un copil micut, pe care n-am vrut sa-l ducem prea departe de casa. Din pacate, am ales Phoenicia.
Trimis de marmota in 17.09.12 20:24:59
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marmota); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Un review bogat in info utile, complet, echilibrat si in consecinta f. util. Si chiar remarcabil, avand in vedere ca e un articol de debut.
@marmota: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
@webmaster: Multumesc pentru aprecieri.
Obisnuim sa citim review-uri despre locatiile in care vrem sa ajungem, deci eram datori sa scriem un review util. Pacat ca la Phoenicia ne-am grabit sa dam banii inainte de a citi mai multe pareri, fiind presati de timp.
Multumiri si tie pentru site.
Dragă @marmota, felicitări pentru modul cum ai ambalat 'ciocolata' asta!
@ subscriu lui dragos, imi exprim parerea de rau ca "ciocolata " a fost atat de amara, desi staniolul e foarte bun si ca sa preintampinati aceste surprize neplacute, reveniti la obiceiul de a va petrece vacantele acolo unde v-ati obisnuit!
@Dragos: Multumesc ! A se consuma in functie de gustul fiecaruia
@iulian68: Daca ei sunt "Phoenicia", noi suntem "Phoenix". Pasarea. Iar Phoenicienii vor avea in continuare clientii lor. Dar am scris review-ul sperand ca acolo vor mai ajunge doar cei care fie merita locul, fie simt ca li se potriveste. Mersi oricum pentru sustinere!
Buna ziua!
Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat.
Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu.
Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR: Laudabila interventia dvs, insa, daca tot ati invitat-o, ar trebui sa-i faceti si un discount, cred eu... Suntem colegi de site, insa nu ne cunoastem, asa ca nu trebuie sa considerati inoportuna interventia...
@PhoeniciaHR:
Buna ziua!
Si eu va multumesc pentru raspunsul caruia i-au luat 2 ani sa ajunga la destinatar, insa, venind dinspre Phoenicia Holiday Resort, pot sa inteleg ca drumul lui a fost lung. Probabil ati avut de raspuns multor review-uri negative.
Raspunsul este atent formulat, cu cuvinte mari, ca-n cartile de marketing as zice, semn ca cel putin aspectele ce tin de Marketing si PR au fost imbunatatite, insa, din pacate pentru Dvs., nu-mi doresc catusi de putin sa mai ajung in "minunata lume Phoenicia Holiday Resort". Nici anul acesta si nici in anii ce vor urma. In timp, am remarcat ca, mai ales in turism, in cuvinte mari si alese este descris adesea leopardul, ceea ce pare sa se confirme si in situatia Dvs.
Un raspuns care m-ar fi bucurat si ar fi cantarit mai mult decat 100 de raspunsuri scrise din carti, ar fi fost ca recenziile turistilor care v-au vizitat in ultimul an, de exemplu, sa fie constant pozitive. Numai ca, sunt sigura ca ati remarcat, nu e asa, iar nemultumirile sunt pertinente, nu mofturi. O varianta ar fi sa folositi mai putine superlative in raspunsuri si prezentari si sa aveti servicii despre care clientii sa duca vorba cu bucurie.
Va doresc succes!
@marmota: Buna ziua!
Tocmai pentru ca dorim sa ne imbunatatim serviciile si facilitatile, am actionat in acest sens si pe partea de Marketing.
Dintotdeauna ne-a preocupat parerea dumneavoastra, a celor care ne-au fost oaspeti, dovada fiind comment-card-urile inmanate turistilor si indemnul celor de la PR sa le completeze.
Deoarece in momentul actual informatia este la un click distanta si site-urile asemenea www.amfostacolo.ro sunt din ce in ce mai frecventate si utile, atat pt turist, cat si pentru hotelier, ne-am adaptat, si iata-ne prezenti si interesati de parerile tuturor celor care au scris inca din 2010.
Recenziile din anul 2014 sunt majoritatea pozitive, cu mici exceptii, pentru ca, de ce sa nu recunoastem, nu exista perfectiune, insa cu totii tindem catre ea.
Alegerea locatiei petrecerii vacantei dumneavoastra va apartine intru-totul, si respectam faptul ca nu doriti sa ne mai fiti oaspete.
Va invitam sa ne urmariti pe platformele social-media pentru a putea vedea schimbarile si imbunatatirile pe care le-am adus complexului si, cine-stie, poate va veti schimba parerea.
Va multumim pentru urari, si va dorim vacante minunate!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@iulian68: Buna ziua!
Nu consideram inoportuna interventia dumneavoastra, din contra, orice idee este bine-venita.
Va multumim pentru ecoul dumneavoastra.
Va asteptam sa va petreceti vacanta alaturi de noi!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă
- Jul.2020 7 zile la Phoenicia Resort — scris în 04.11.20 de marimag din PIATRA-NEAMţ - nu recomandă