GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Compania pe care o reprezint a achitat in avans cu peste o luna 6 camere. Nici in momentul rezervarii, nici la sosirea oaspetilor nu s-a menționat ca era necesar ca pe lângă costul cazării sa se depună vre-o garantie pentru eventuale servicii si in ciuda acestui fapt, după ocuparea camerelor, la foarte scurt timp, minibarurile din toate cele 6 camere au fost golite de către personalul hotelului.
Ofensat de o astfel de atitudine, cu atât mai mult cu cât acest lucru s-a făcut fără nici un avertisment, am solicitat explicații si ni s-a spus ca am refuzat sa plătim o garantie care, repet, nu a fost solicitată in nici un fel.
Indiferent de motivele invocate ulterior de managerii hotelului, consider gestul jignitor, fără precedent si chiar umilitor.
Nu am sa revin niciodată si nici nu am sa recomand cuiva acest lanț de hoteluri.
Trimis de vaspa.kennel in 02.11.12 07:59:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vaspa.kennel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.49142817 N, 26.08744073 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@vaspa.kennel: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
@webmaster: mulțumesc de urmare. Am sa încerc, in limita timpului si a dispozitiei sa postez cât mai multe recenzii ale vizitele mele, cât mai multe bune, așa cum se întâmpla de fapt. Indignarea mea de azi nu este nota generală pentru hotelurile din România, dar atitudinea celor de la acest hotel m-a întrebat peste măsura.
@vaspa.kennel: Stimata Doamna Kennel,
Va multumim pentru ca ati ales Phoenicia Grand Hotel si pentru comentariile postate.
Imbunatatirea constanta a serviciilor este o preocupare permanenta pentru noi, iar sugestiile oaspetilor noastri ne ajuta in acest sens.
Pe aceasta cale dorim sa va informam ca toate detaliile legate de garantarea extraserviciilor sunt trecute atat pe confirmarea de cazare, cat si in corpul mail-ului. Confirmarea rezervarii contine informatii legate de garantia pentru cazare (in cazul in care aceasta nu este achitata in avans), ora de check-in de check-out, informatii despre mic dejun, conditiile de anulare, penalizare si no-show; toate acestea fiind o uzanta in industria hoteliera.
Va asiguram ca respectam punctul dumneavoastra de vedere exprimat, insa speram ca cele mai sus mentionate va vor determina sa reveniti cu alte ocazii la noi, bazandu-va pe disponibilitatea noastra de a va furniza servicii de calitate.
Sales Manager Phoenicia Grand Hotel
NB PGH este (sau a fost) reprezentant al unității
Am fost de 3 ori in aceasta locatie.
1. Intalnire de afaceri, nu mai tin minte cine a organizat evenimentul, am servit doar masa (pranz). Nici un repros.
2. Am fost invitat la o nunta, fara cazare. Nici un repros.
3. Am fost conform user name-lui nas (de botez)(2012), si am beneficiat si de cazare. Nu ma pronunt vis-a-vis de petrecere fiind organizata.
Dar am fost cazat si am beneficiat de un apartament generos, fara garantie si fara sa-mi puna cineva '' lacatul'' pe minibar (am consumat doar apa din minibar, achitat la plecare - restul fiind suficient la petrecere).
In camera(apartament) cu titlu gratuit am avut 2 sticle de apa plata, 1 sticla de vin si o cutie de bomboane Rafaelo (copii au fost incantati).
A doua zi la micul dejun (Micul dejun a fost de 4-5*), ''jos palaria''. pe alese si fara zgarcenie.
Nu este o locatie iefina insa conditiile si personalul sunt pe masura banilor platiti.
Fiind o petrecere privata nu imi permit sa pun poze. Doar la cerere ptr confirmare, fara publicare, echipei de moderatori.
Ca si userul @nasshu, pot si eu sa va confirm ca AmFostAcolo in urma cu vreo patru ani, cu ocazia unui eveniment organizat de companie (am stat doua nopti). Nu stiu cat de relevant mai este dupa atatia ani insa:
- camera in care am stat este una din top 3 din toate cazarile pe care le-am avut vreodata: spatiu de relaxare (living), apoi dormitorul efectiv, cersafuri imaculate si dintr-un material de calitate ,,doua TV-uri (unul in living, unde era si canapeaua si masuta, celalalt in zona de dormit), minibar, etc.
- am servit atat MD cat si pranz aici: cu exceptia deranjului (cei ce ma cunosc stiu asta) ca era stil bufet, restul a fost excelent. Daca ar fi sa aleg o cazare in Bucuresti, as lua in calcul (evident, in functie si de buget) aceasta posibilitate.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2016 Cazare in nordul capitalei — scris în 21.01.16 de alexandruduma din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Mar.2014 Un contrast suparator! Patru stele combinat cu doua stele! — scris în 22.03.14 de cocor din ROMANIA - nu recomandă
- Jul.2012 Phoenicia Grand – ospitalitate romaneasca si fast oriental — scris în 26.10.12 de sunflower din ALBA IULIA - RECOMANDĂ
- Sep.2010 Mai aproape de 3* — scris în 25.09.10 de C.Todi din IASI - RECOMANDĂ
- Jan.2008 Hotel Phoenicia, 4 stele binemeritate — scris în 26.04.10 de david din TIMIşOARA - RECOMANDĂ