ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.08.11
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel Perla Mamaia - rusinos

TIPĂREȘTE

Se poate și mai rău de atât - asta ca să încep cu concluzia.

Pentru că începutul verii a fost destul de ploios și nu ne-am săturat de soare, am păstrat câteva zile de concediu pentru septembrie, pe litoralul românesc.

Eram legați cumva de Constanța pentru acea perioadă și ne-a convenit un hotel la intrare în Mamaia, să putem avea acces rapid către oraș. Cazarea a fost rezervată cu 2 luni în urmă, politica firmei fiind taxarea primei nopți de cazare la data rezervării.

Am ajuns destul de devreme în Mamaia, am parcat gratuit în fața hotelului (sunt destule locuri, dar nu se poate face rezervare - primul venit, primul servit). Pe site era notată ca oră de check in ora 18:00. Prietenii noștri au încercat, totuși, după ora 12, să discute la recepție și li s-a spus că vor fi sunați când sunt camerele gata. Bineînțeles că au așteptat în zadar telefonul - au sunat ei cu puțin înainte de ora 18 și li s-a spus că erau gata camerele de mult timp, dar a uitat recepționera să îi anunțe... Ca la noi. :p

În hotel - intrare somptuoasă, recepție și lobby dichisite, dar domnișoara responsabilă cu primirea clienților era prost dispusă, acră, nepotrivită pentru acel job.

Hotelul are 11 etaje și trei lifturi, dintre care 2 funcționale dar destul de aglomerate dimineața și seara. Holurile de la fiecare etaj - lungi, mochetate, cu lumini cu senzor (se aprindeau doar jumatate din ele pe palierul nostru). În capetele holului - scări. Zona cu scări are geamuri mari pe două laturi și, deși nu erau spălate de ceva timp, prin ele se distingea o priveliște superbă (la etajele superioare): marea, satul de vacanță cu roata imensă, luminată noaptea, ghiolul, intrarea în Constanța (B-dul Mamaia și B-dul Alex. Lăpușneanu).

Este de menționat că nu se fumează în camere și nici pe holuri, scări... Probabil pe palierul nostru a încercat cineva... și a pornit alarma de incendiu pe care cei de la recepție au oprit-o cu greu, în aproximativ 10 minute după ce i-am sunat. Foarte lungi aceste 10 minute... și alarma foarte puternică. :)) Deci: DO NOT TRY! (Nu încercați!)

Camerele... of! Camerele... ! Am fost cazați și mai rău, dar la capitolul ăsta hotelul este în ultimele 3 din topul nostru. In topul rușinii!! Și cât de mult mă bucur că nu am luat copiii... ! Nici nu vreau să mă gândesc ce ochi ar fi făcut! :)) Ar fi crezut că sunt la camera ascunsă, ar fi așteptat să le spun că e doar o glumă (proastă, evident). SLAB, foarte slab la capitolul cazare. Este genul de cameră pe care în clipa în care o vezi, îi mulțumești soției (pe care ai bombănit-o când ai făcut bagajele) că a luat prosoape, cearceafuri, fețe de pernă... Și chiar îți vine să o pupi că ți-a luat și papuci cu care să întri la duș și toate produsele de dezinfectat pe care le cară mereu după ea. :)

De unde să încep? Camera are tot ce îți trebuie pentru câteva zile. Poate o să îți lipsească, totuși, un balcon pe care să îți usuci prosoapele, costumul de baie, unde să fumezi o țigară de dimineață și să bei un pahar de vin seara. În rest are tot ce trebuie: mobilier (dar scrijelit și plin de praf), TV (mic, dar cu tub mare), pat matrimonial cu saltea (de dimensiuni reduse, cu arcuri iesite și cu valuri, total inconfortabilă), ferestre mari, pe tot peretele (dar la fel de nespălate ca cele de pe scări), veioze deasupra noptierelor (cu abajururi prăfuite și pătate), cearceafuri întinse și două perne așezate frumos (pline de pete și îngălbenite de vreme/clor) iar prosoapele... ah, prosoapele erau împăturite cum au putut mai frumos - nuferi și lebede - dar nuferi galbeni și lebede murdare, scorțoase, de nu mi s-a părut nimic mai grotesc decât acest aranjament. E imposibil de descris senzația în întregul ei... o combinație între milă, silă, impresia că ești luat de prost sau pur și simplu gândirea limitată a celor care se ocupă de aceste aspecte. Cuvinte mai am, nu m-aș opri, dar am convingerea că s-a înțeles ce am vut să spun. Există AC și era funcțional, precum și un frigider mic.

Grupul sanitar - în ton cu camera: mucegai pe la colțuri, rosturi nespălate, perdea de duș zdrențuită și murdară; toaleta, cădița și chiuveta - vechi, neîngrijite, de proastă calitate. Simțeam că va fi un test de supraviețuire sau o căutare a limitei (de jos).

Serviciile de curățenie constau în strângerea zilnică a gunoiului din coș și, o dată la 3 zile, schimbarea cearceafului de pe pat. (Probabil fețele de pernă și lebedele galbene erau considerate curate...)

Am avut 4 camere rezervate în acest hotel și toate se încadrau în descrierea de mai sus. Scriu asta ca să nu credeți că alții au avut mai multe șanse... :))

Pachetul pe care l-am plătit a inclus și micul dejun - care se servea la parter, în dreapta lifturilor, intrarea făcându-se pe lângă bar. Spațiul restaurantului este generos, incluzând o terasă în aer liber, cu copertină. Pe partea de mancare hotelul stă binișor și am fost destul de mulțumiți de oferta de la micul dejun. În sezon, de dimineață, se servește un bufet suedez iar în extra se poate comanda a la carte. Cafea slabă, slabi și la capitolul dulciuri (fursecuri, chec și biscuiți din comerț + un bol de marmeladă). Mi-a plăcut că aveau legume proaspete, salată, brânză, ouă, omletă, cabanos, cremwursti, lapte, cereale, ceai. Nu am văzut fructe în niciuna dintre zile. Personalul era puțin, insuficient, la fel și... tacâmurile, vesela. Anumite produse se terminau foarte repede și dura ceva timp până era completat meniul.

Am mâncat acolo la prânz de două ori. A fost ok. Programul restaurantului este 13.00-15.30 iar prânzul se servește a la carte în luna septembrie. Nu servesc cina, dar în dreapta recepției există un bar care e deschis până la ora 24.00.

Restaurantul acceptă bonuri valorice, vouchere, card, cash. Pentru a evita inconvenientele, trebuie discutat la început la recepție - în cazul în care doriți să decontați. Tot de la recepție puteți lua bon pentru a avea acces gratuit la piscina hotelului, situată în lateral spate, în aer liber. Accesul la piscină este permis în intervalul 09.00-19.00, numai în sezon.

Totuși... ca sfat, nu încercați să vă faceți prea mult de lucru pe lângă recepție, mai degrabă nu stați de vorbă dacă nu aveți nicio problemă... :p Dacă sunteți prinși acolo, vă solicită să plătiți în avans tot sejurul, motivând diverse - de teamă, probabil să nu vi se facă lehamite de felul în care arată camerele. :)

Per total - gust amar, mizerie, personal insuficient, necalificat, recepție care lasă de dorit, servicii sub limita decenței.

Acum... ce nu îmi place mie poate altora li se pare ok... Accept oricând o cazare modestă dar curată. Aceasta nu este.

Nu recomand.

Cu permisiunea dvs, am să pun poze care să nu îngrețoșeze. Dar dacă e cineva curios, i le trimit prin mesaj privat și pe celelalte.

Deși este un review negativ, sper să vă fie util... Sincer, nu prea mă mândresc cu faptul că am fost acolo. ;)

Vacanțe frumoase tuturor și experiențe plăcute vă doresc!

:*:*


[fb]
---
Trimis de silvia tudoran in 12.09.18 13:10:54
Validat / Publicat: 12.09.18 18:44:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2068 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (silvia tudoran); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 vedere din camera noastră
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13500 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.22420191764832 sec
    ecranul dvs: 1 x 1