ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.01.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 31.12.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Pensiunea Sf Nicolae, Alunis - Rezervare cu gust amar si bataie de joc

TIPĂREȘTE

Rezervare la Pensiunea Sf Nicolae - Alunis -

Multa bataie de joc, tupeu si dezgust

De ce toate acestea?? Totul a inceput in luna August 2015 - cand am fost cazati acolo (2 adulti + 1 copil de 4 ani) in perioada 14-17.08.2015.

Ne-a placut si am intrebat daca se poate rezerva camera in care am fost cazati (camera 6) si pentru perioada craciunului 2015. Raspunsul a fost ca DA (cu mentiunea d-nei patroane ca incepand cu luna Septembrie apar cele mai multe cereri de cazare pentru craciun). Bun... zis si facut!

Odata ajunsi acasa - in 17.08.2015 - vb la tel cu d-na patroana si imi confirma telefonic si apoi prin sms (tot in aceasi zi) rezervarea pentru perioada 24-27.12.2015 - 1 camera dubla (2 adulti + 1 copil - pachet de craciun) urmand sa achit un avans de 150 lei a doua zi la banca (am sms-ul respectiv)

Am achitat in data de 18.08.2015 - la banca Transilvania in contul specificat suma de 150 lei. Am vb la tel cu d-na patroana si am comunicat plata; primind in aceeasi zi un sms de multumire pt plata efectuata (am si acest sms).

Toate bune si fara griji - pana in data de 21.12.2015 ora 17 - cand primim un telefon... de la d-na patroana...

NU SE MAI TINE NICI UN CRACIUN - NU S-AU MAI FACUT REZERVARI IN AFARA DE REZERVAREA NOASTRA SI NU POATE DESCHIDE PENSIUNEA PENTRU O FAMILIE - totul spus cu o mare seninatate - MOTIVUL... SALINA SLANIC A FOST INCHISA DE POMPIERI IN LUNA NOIEMBRIE (in urma evenimentelor COLECTIV) SI NU S-AU MAI FACUT REZERVARI

Am ramas fara glas... Ce se mai putea face??? Eram in data de 21.12.2015...

Mi s-au recomandat "cu dubios de multa caldura" alte 2 pensiuni aflate foarte aproape de pensiunea Sf Nicolae impreuna cu urmatoarele vorbe

"nu sunt eu de vina ca sa inchis salina Slanic - nu sunt eu de vina de ce se intampla la salina Slanic"

Cum asa?!? Chiar asa!!! Am simtit ca se naruie totul in jur... ne pregatisem de plecarea aceasta de atatea luni si acum...

Am intrebat de ce ne-a anuntat in 21.12.2015 si nu mai devreme... a raspuns ca a asteptat pana in ultimul moment - sperand ca situatia de la salina poate se indreapta - respectiv se va deschide salina.

Am spus ca o vom anunta a doua zi in 22.12.2015 daca ne vom caza la una din cele doua pensiuni "recomandate cu dubios de multa caldura".

In noaptea de 21 spre 22 am tot cautat pe net... si acum ce vom face??

Ce sa-i spui unui copil de 4 ani... ca nu mai mergem nicaieri... ca vorbisem de aceasta plecare atatea zile si acum nu... am decis sa incercam a doua zi la Rasnov o cazare, ceva...

Am anuntat telefonic in data de 22.12.2015 pe d-na patroana ca nu mergem la nici una din cele doua pensiuni recomandate si o sa incercam ceva la Rasnov.

Am fost intrebata ce se intampla cu avansul achitat si am raspuns ca poate situatia se va indrepta pana la Paste - si vom veni atunci. (crezand toata situatia descrisa de d-na patroana)

STUPOARE IN DATA DE 31.12.2015 - cand citesc pe site-ul amfostacolo.ro - o recenzie privind un sejur la pensiunea Sf Nicolae - perioada 24-27.12.2015 - (era exact perioada in care noi avusesem rezervarea facuta din luna August); (sotului meu i se paruse ceva ciudat de putred in povestea cu anularea rezervarii, cu anuntarea acestei rezervari, ... cu totul si imi spusese sa mai ma uit pe net... poate apare ceva... si a aparut...)

NU IMI VENEA SA CRED!!

IMI STRICASE CRACIUNUL - ACUM IMI STRICA SI REVELIONUL!!

AM SIMTIT O MARE BATAIE DE JOC la adresa familiei mele...

Am sunat pe d-na patroana in data de 31.12.2015 si am intrebat-o ce sa intamplat cu craciunul... spunandu-i ca am citit impresiile de pe site-ul amfostacolo.ro Nu se astepta la asa ceva - era sigura d-na ca nu o sa aflam niciodata...

A ramas "fara multe cuvinte" spunand ca nu e bine sa citesc ce scrie acolo ("a scris un betiv si persoanele care s-au aflat acolo au deranjat-o, au agresat-o - au fost 2 grupuri care au sunat in data de 23.12.2015 la un interval de nici 2 ore si au rezervat toata pensiunea - confirmarea rezervarii a dat-o in 23.12.2015 seara - si ce a fost pe capul dansei sa pregateasca totul in nici 1 zi")

Am intrebat de ce nu am fost sunati sunati dupa apelul primului grup din 23.12.2015, daca suntem interesati de cazare... "E ce sa va fac v-ati descurcat voi, v-ati dus la Rasnov..." Am raspuns ca NU este asa... in 22.12.2015 dupa refuzul dvs din 21.12.2015 - "O SA CAUTAM CEVA LA RASNOV SI NU DORIM CAZARE LA SLANIC LA UNA DIN CELE 2 PENSIUNI"

Apoi si-a revenit repede din uluiala ca o prinsesem cu MINCIUNA SI PROSTEALA. Eu ii spuneam ca si-a batut joc de noi cu anularea rezervarii, ca ne-a spus in 21.12.2015 seara, ca a lasat o familie cu un copil fara camera si d-na povestea in continuare de oaspetii din pensiune, de salina Slanic... de orice... in afara de PROSTEALA SI MINCIUNA cu care o prinsesem - nici imi pare rau... nimic... povestea doar de dansa... si in final imi spune ca pleaca la hipermarket si sa-i spun ce sa faca cu rezervarea de Paste ca are multe rezervari... Bineinteles ca am spus ca nu mai sunt interesata - dupa ce ne tratase cu nepasare si batjocura. A ramas ca dupa data de 04.01.2016 sa returneze avansul platit de 150 lei pentru craciun - in contul pe care am sa-il trimit prin sms. Si totusi nu se termina aici povestea...

Am luat legatura telefonic in 31.12.2015 cu autoarea comentariilor / impresiilor de pe site-ul amfostacolo.ro si am aflat urmatoarele: au fost 2 grupuri in pensiune (un grup de 10 persoane, un grup de 6 persoane - care nu se stiau inainte); rezervarea grupului de 10 persoane a fost in 22.09.2015, urmand apoi mai multe stabiliri de detalii la tel inclusiv in luna noiembrie - si se pare ca si celalalt grup a facut rezervarea cu multe saptamani inainte...

Nici pomeneala de data de 23.12.2015!!

NEPASARE! O MARE BATAIE DE JOC!

- asta s-a intamplat... din parte d-nei patroane...

Cum era oare sa fii venit de Craciun - la Alunis - la una din cele 2 pensiuni recomandate, care se afla foarte aproape de pensiunea Sf Nicolae. (cu siguranta am fi mers si pana la pensiunea Sf Nicolae din curiozitate, sa vedem daca cele spuse de d-na patroana se confirma) Ce ar fii spus d-na patroana - de fata cu atata lume??

Iti trebuie mult tupeu si neobrazare sa faci asa ceva si sa propui si cazare foarte aproape de tine!!

Am trimis un sms in 31.12.2015 d-nei patroane cu urmatoarele cuvinte (am sms-ul) in care scriu:

incepand cu data de 04.01.2016 am sa va trimit contul in care sa depuneti avansul de 150 lei (achitat in luna august pt pachet craciun cazare + masa perioada 24-27.12.2015 rezervare anulata / neonorata de dvs - anularea a fost anuntata telefonic de dvs in 21.12.2015 ora 17 - am vb si cu d-na care a scris pe site-ul amfostacolo.ro si rezervarea s-a facut cu luni inainte, nu in 23.12.2015 cum ati afirmat dvs.

Raspunsul d-nei in noaptea de 31.12.2015 ora 22 a fost La Multi Ani!

Normal... ce era sa spuna... m-ai prins cu minciunile... !!

In data de 31.12.2015 a fost si raspunsul d-nei patroane la recenzia de pe site - asa ca d-na nu s-a gandit mult sa scrie raspunsul dansei - eu ii spusesem ca am citit pe site comentariile si asa am aflat minciunile dansei... nu a scris o vorba de ce se intamplase in 21.12 si in 31.12 (cu anularea rezervarii unei camere si bataia de joc la adresa unei intregii familii), era furioasa ca se scrisese de perioada respectiva... de craciun...

In data de 04.01.2016 am trimis sms cu contul in care sa depuna avansul de 150 lei - cu rugamintea ca suma sa fie returnata in 3 zile si sa mentioneze ce reprezinta suma... am raportul de livrare ca a primit sms-ul, dar in rest nu am primit din partea d-nei nici un semn... sms sau altceva... am sa verific in data de 07.01.2016 daca d-na a returnat suma.

STUPOARE!! DEZGUST!! REZERVARE CU GUST AMAR!!

Sper ca pozele privind confirmarea rezervarii sa fie aprobate de administrator, sau sa le vada acesta si sa descrie ca adevarate detallile din poze.

Sper ca niciodata, nimeni sa nu mai treaca prin asa ceva.

Bataia de joc, nepasarea, indolenta anumitor patroni sa inceteze la adresa clientilor. Multumesc pentru rabdarea de a citi cele relatate de mine!

Concuziile finale sunt ale dvs! Multumesc! R. Daniela - Bucuresti


[fb]
---
Trimis de DANIELA R in 06.01.16 22:36:20
Validat / Publicat: 07.01.16 00:13:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2625 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DANIELA R); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [07.01.16 00:02:30]
    »

    @DANIELA R: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările, după ce am analizat dovezile prezentate anexat.

    ===

    Am șters prima poză, reprezentând fotocopia documentului de plată a avansului menționat mai sus; cenzurarea datelor personale ar fi lăsat o poză total inutilă. Am reușit totuși să suprimăm datele personale din pozele cu SMS-uri, pe care le publicăm.

    mihaelamika
    [07.01.16 10:31:53]
    »

    Stimata Doamna, asa cum mi-ati confirmat telefonic, stiu ca faceti front comun cu cei 8 turisti care au fost la noi de Craciun 2015 si de aceea ati facut si acest review!

    Pot sa va spun ca personal v-am sunat pe 21.12.2015 sa va intreb daca mai ajungeti la noi, pentru ca dupa achitarea avansului pana la acea data nu ati mai dat nici un semn, ... de a va achita eventual sejurul!

    Un al 2-lea motiv pentru care v-am sunat, a fost sa va anunt si ca: Salina nu se va deschide, datorita problemelor ISU!

    In acest sens, imediat mi-ati confirmat ca veniti in zona doar pentru Salina, pentru ca veniti cu fetita si nu doriti sa faceti altceva! Ati decis si pe loc mi-ati confirmat ca veti merge la Rasnov, iar ca suma de 150 lei achitata, o veti folosi pentru un sejur la noi de Paste 2016!

    ... Nu de alta, dar ati spus "ca nu sunteti dv chiar asa... pentru 150 lei, nu este cazul sa ii returnam, ci pot ramane la noi ca avans pentru urmatorul sejur"!

    Va rog sa ne trimiteti un document/ sms, orice, prin care aveti anularea sejururlui din partea noastra???

    Pe data de 03.01.16, mi-ati trimis un sms foarte "camataresc", pe care imi este rusine sa il public, prin care solicitati avansul! La 20 min ati primit si banii!

    Va multumim pentru reclama, pe care ne-o faceti, dar nu este cazul! Avem buget separat pe fiecare an, si unul consistent!

    Mai mult de atat, legat de aceasta postare, acum cateva minute dl Director al acestui site, mi-a confirmat ca vom fi pusi pe LISTA NEAGRA a pensiunilor, intrucat are trimise de dv dovezi ca ati avut rezervare confirmata si noi nu am onorat-o! Pentru a fi o decizie corecta, este important sa trimiteti pana la capat dovezile, asa cum v-am indicat!


    NB mihaelamika este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [07.01.16 10:35:28]
    »

    Am contactat proprietara, într-o luuungă conv telefonică. Rezum (singurele) subiectele relevante:

    - admite anularea, dar susţine că turista a anulat, auzind că salina este închisă

    - neagă că ar fi susţinut, în faţa turistei, că "nu organizează Crăciunul la pensiune"

    - susţine că rezervarea din august nu ar fi fost niciodată confirmată.

    Am invitat-o să-şi scrie punctul de vedere public, ca drept la replică, dând astfel posibilitatea fiecărui cititor să-şi formeze propria opinie în mai bună cunoştinţă de cauză = ascultând punctele de vedere ale AMBELOR părţi.

    [Editat ulterior]: Dreptul la replică tocmai a fost încărcat, cu f. scurt timp înainte de a scrie acest ecou - vezi imediat deasupra.

    -

    Unitatea a fost inclusă pe "Lista neagră AmFostAcolo —unități care nu respectă rezervările", cu afişare până în 21.12.2016

    mihaelamika
    [07.01.16 10:35:39]
    »

    Revin cu mentiunea ca, absolut tot ce ati atasat ca fotografie din DEC 2015, la acest review, NU ESTE TRIMIS DE PENSIUNEA NOASTRA!

    Avand ca folositi falsul in dovezi si uzati de ele, cred ca trebuie sa vi le asumati si sa raspundeti pentru ele!


    NB mihaelamika este (sau a fost) reprezentant al unității
    mihaelamika
    [07.01.16 11:35:44]
    »

    @webmaster -

    Stimate Domn Director,

    Se pare ca desi convorbirea a fost inregistrata (fara a-mi lua acordul in acest sens!), nu ati luat in considerare corect detaliile discutate in cele 30 min!

    Va recomand sa aveti o atitudine corecta, impartiala si sa nu mai stimulati nedreptatea prin: premiile si punctele acordate, celor care au un alt interes si mai putin sa prezinte realitatea din locatiile de cazare, oricare ar fi ele!

    Va confirm faptul ca absolut toate sms-urile publicate de aceasta doamna, nu sunt reale! Adica, nu sunt scrise de pensiunea noastra!

    Oare cum de va permiteti sa puneti pe lista neagra o locatie de cazare, atat timp cand dovezile sunt prefabricate, false si se uzeaza de ele?

    Este uimitor cum procedati, chiar si dupa o experienta vasta in acest domeniu de activitate, provocator de altfel!

    Mai mult cititorii dumneavoastra pot decide daca exista cu adevarat realitate pe amfostacolo.ro sau nu!


    NB mihaelamika este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [07.01.16 12:18:09]
    »

    Din pozele încărcate ulterior — P12-P21, şi validate abia acum, după ştergerea datelor personale — reiese că proprietara a fost de rea-credinţă în conversaţia telefonică.

    Mai pe româneşte, a minţit susţinând că rezervarea nu a fost niciodată confirmată.

    mihaelamika
    [07.01.16 15:04:26]
    »

    @webmaster -

    Stimate Domn patron de site, informatia ca rezervarea nu a fost niciodata confirmata este complet eronata, transmisa de dv turistilor! Eu NU AM SISTINUT NICIODATA ASA CEVA!

    Cu siguranta, daca ascultati cu atentie convorbirea inregistrata chiar de dv, eu va spun ca rezervarea a fost confirmata! Ea nu a fost onorata de client, pentru ca a refuzat total sa mai vina in zona noastra neffind deschisa Salina!... Ma intreb daca ar fi venit si nu am fi anuntat-o ca este inchisa Salina... tot pe amfostacolo, am fi fost!!!???

    Cu siguranta, faptul ca este site-ul dv, faceti ce doriti in el, dar nu va permit sa faceti acuzatii care nu sunt reale, la adresa pensiunii noastre, mai ales ca nu ati VERIFICAT absolut nimic din aceasta situatie! Doar ati dat acceptul unei persoane sa scrie si sa ponegreasca, cum este specific acestui site, dupa cum are chef!

    Mentionez ca am inteles cum stau lucrurile, pe amfostacolo.ro, intri pe lista neagra, imediat cum incerci sa explici situatia domnului patron!

    Ca si consultant in turism de peste 25 ani, pentru cei care doresc sa mearga intr-o locatie din Romania si nu numai, impresiile de pe acest site, sunt extrem de subiective, lipsite in cazul nostru de realitate!

    Va rog sa tineti cont de faptul ca in mod public, fara sa verificati sau sa ne luati acordul, ati folosit numele nostru, ati acuzat la adresa noastra si ne-ati calomniat chiar daca nu avem nici macar un contract de colaborare!

    Codul deontologic in acest domeniu de activitate, spune foarte clar ca in cazul STRICT, al dv, ininte sa sustii ceva, verifici, te documentezi si niciodata nu acuzi, mai ales ca nu ai fost la fata locului sa stii exact ce s-a intamplat!

    Inchei prin a mentiona, ca nu ne caracterizeaza in nici un fel aceasta "mocirla", iar pe mai departe orice replica din partea noastra, pe acest review sau pe altele, o vom realiza in mod profesional!


    NB mihaelamika este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [07.01.16 15:21:54]
    »

    @mihaelamika - suţinerea dvs că "rezervarea nu a fost confirmată" (dovedbilă oricând) a fost făcută acum 5 ore.

    Interesant că abia după prezentarea - de către turistă - a probelor ce dovedesc falsitatea afirmaţiei respective aţi realizat, brusc, că " nu aţi spus niciodată aşa ceva"

    În fine, chiar ar fi bine dacă ați răspunde

    in mod profesional!

    - este evident că vă faceţi singură un mare deserviciu, altfel...

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.01.16 16:13:50]
    »

    @mihaelamika -

    Ca si consultant in turism (...) impresiile de pe acest site, sunt extrem de subiective, lipsite in cazul nostru de realitate!

    lăsând la o parte topica șchioapă și alte erori fără relevanță în acest caz, aș vrea doar să subliniez că articolele de pe orice sait de impresii turistice, scrise de către turiștii înșiși (vezi Tripadvisor, Holidaycheck etc.) nu pot fi decât subiective.

    Încerc să vă dau un exemplu concret: eu lucrez în aceeași încăpere cu un coleg; eu sunt mai friguros din fire, el mereu se plânge de căldură. Dacă ar fi să scriem fiecare impresiile despre acea cameră, acestea ar fi total opuse! Și e firesc să fie așa - suntem cu toții diferiți unii de alții, și e normal să simțim lucrurile diferit.

    Dar cu cât sunt mai mute impresii, cu atât se poate face o medie mai reprezentativă în ceea ce privește aceste condiții, eliminând (cel puțin în parte) doza de subiectivism.

    DANIELA RAUTOR REVIEW
    [07.01.16 18:40:33]
    »

    Multumesc administratorului site-ului amfostacolo.ro pentru postarile acceptate / verificate / publicate si ciitorilor care au rabdarea sa citeasca cele relatate...

    Cel mai bine era ca d-na patroana sa-si asume greseala facuta, sa-si ceara scuze pentru situatia incurcata...

    Ce s-a intamplat in realitate este lesne de inteles, dar greu de acceptat de d-na patroana.

    A facut rezervari peste capacitate. (cele 2 grupuri rezervau in totalitate camerele din pensiune si dansa si-a dat seama in 21.12.2015 - la adunarea camerelor era o camera rezervata in plus - nu avea cum sa anunte grupurile - pt ca insemna automat unul din grupuri sa renunte la toata rezervarea si era o pierdere mare...)

    Imi pare rau ca d-na patroana incurca lucrurile, faptele... se incurca in propriile minciuni.

    Imi asum responsabilitatea ca fiind adevarate datele descrise / relatate anterior si in cele ce urmeaza.

    Revin cu unele amanunte, detalii, clarificarea unor date...

    - am un baietel, nu o fetita.

    - sms-urile publicate sunt autentice. numerele de telefon sunt: nr meu de tel (titular de abonament) si nr de tel al pensiunii (nr la care raspunde pt rezervari... direct d-na patroana). Cifrele normal ca au trebuit bruiate, fiind date cu caracter personal.

    - nu am facut front comun cu cele 2 grupuri care au fost cazate in pensiune de Craciun si nu am declarat nici telefonic, nici intr-un alt mod d-nei patroane asa ceva.

    Dupa cum sa observat NU am comentat jignitor, rautacios evenimentele care au avut loc de Craciun in pensiune si relatate in review-ul din 27.12.2015

    - d-na patroana nu se astepta ca eu sa aflu ce se intamplase de Craciun; cum nu se astepta sa am inca confirmarea / garantarea rezervarii - trimisa prin sms in August pt Decembrie.

    - de asemenea in data de 10.12.2015 - am dat telefon pt RECONFIRMAREA CAZARII (apelul de 1 min si 20 sec - apare pe factura mea de tel) si a spus ca totul este in regula, ca ma stie - sunt d-na care a rezervat din vara.

    Atat... Nu a spus d-na patroana nimic de alti bani, de salina, de alte probleme...

    - cum am aflat mai multe amanunte legate de grupul de 10 persoane care a rezervat de Craciun? este simplu... in 31.12.2015 dimineata am citit review-ul pe site; mi-am facut cont pe site tot in 31.12 si am trimis un mesaj privat d-nei care a scris impresiile (am copia si in mailul meu) in care rugam frumos daca se poate sa luam legatura telefonic pt ca doresc sa-mi spuna 2 mici detalii in legatura cu rezervarea.

    Detalii care le-am intrebat telefonic tot in 31.12.2015, au fost legate de rezervare/confirmarea rezervarii grupului (care a fost facuta in 22.09.2015)

    D-na patroana a sustinut in 31.12.2015 ca rezervariie celor 2 grupuri sau facut in data de - 23.12.2015.

    Total neadevarat!

    Nu am cunoscut si nu cunosc personal, nu am nici o legatura / intelegere cu persoanele care au fost de Craciun. Au inteles situatia si au fost amabili in oferirea unor date.

    - am verificat azi la banca (asa cum am mentionat si in review-ul meu) si suma de 150 lei a fost inapoiata.

    Plata s-a efectuat in 05.01.2016. Sms-ul meu cu datele contului le-am trimis in 04.01.2016 si nu in 03.01.2016 cum a scris d-na patroana (sms-ul a fost aprobat si publicat pe site si nu are caracter "camataresc" cum a afirmat jignitor d-na)

    (citez din d-na patroana:

    Pe data de 03.01.16, mi-ati trimis un sms foarte "camataresc", pe care imi este rusine sa il public, prin care solicitati avansul! La 20 min ati primit si banii!

    (...)

    Unde este sms-ul la care face referire d-na?!?

    Rusinos si jignitor! Mult tupeu sa afirmi asa ceva!

    - achitarea totala a cazarii se face in ziua sosirii/cazarii. D-na patroana incearca sa spuna ca nu am vrut sa achit toata cazarea. O alta minciuna! Am mentionat ca am fost cazata in August 2015 - deci stiam foarte bine - se achita avans pentru garantarea cazarii si la sosire, restul de bani. Fapt ce este adeverit si de sms-ul din 17.08.2015 (si postat pe site) trimis de d-na patroana privind achitarea unui avans de 150 lei pt rezervare si confirmat ulterior tot de d-na prin sms.

    Daca dansa nu stie ce sa mai... spune multe si se incurca...

    - Am trimis un sms in 31.12.2015 d-nei patroane cu urmatoarele cuvinte (sa si postat sms-ul) in care scriu:

    " incepand cu data de 04.01.2016 am sa va trimit contul in care sa depuneti avansul de 150 lei (achitat in luna august pt pachet craciun cazare + masa perioada 24-27.12.2015 REZERVARE ANULATA / NEONORATA DE DVS - anularea a fost anuntata telefonic de dvs in 21.12.2015 ora 17 - am vb si cu d-na care a scris pe site-ul amfostacolo.ro si rezervarea s-a facut cu luni inainte, nu in 23.12.2015 cum ati afirmat dvs.

    Raspunsul d-nei in noaptea de 31.12.2015 ora 22 a fost

    La Multi Ani!

    Un raspuns foarte minimalist... pentru ca datele din sms sunt adevarate!

    Dupa cum sa observat d-na patroana este "foarte verbala si cu multeee explicatii", deloc amabila sau modesta... si nu ar fi scris doar asa ceva unei persoane care a anulat o rezervare (asa cum afirma d-na)

    - nu am spus ca renunt la rezervarea pentru Craciun nici in 21.12, nici in 22.12 - din cauza inchiderii salinei si nu am afirmat ca nu as avea ce sa fac acolo in lipsa salinei.

    Bataia de joc, nepasarea, indolenta anumitor patroni sa inceteze la adresa clientilor! Nu ne place minciuna! Multumesc pentru rabdarea de a citi cele relatate de mine!

    Concuziile finale sunt ale dvs!

    Multumesc! R. Daniela - Bucuresti

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DANIELA R, mihaelamika
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Sfântul Nicolae [Aluniș]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.89181280136108 sec
    ecranul dvs: 1 x 1