ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.01.2016
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 01.04.12
STATUS: JUNIOR
LUNA
JAN-2016
la PMM* = 49 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Am citit cu stupoare, absolut toate comentariile grupului, din Vilcea la care s-au alipit si persoanele din Constanta. (care au plecat refuzind sa achite diferenta de 50% ceea ce au consumat pina la plecare.)... si am considerat imperios necesar, sa comentez.

Nu fac acest lucru pentru a ma razbuna, (cum bunaoara scria cineva)... am pretentia ca stiu sa ma port civilizat, si prietenos cu oaspetii care poposesc la noi... spre exemplu. presedintele Emil Constantinescu in functie 1998, presedintele Traian Basescu impreuna cu familia, in 2007, de 2 ori, Domnii Andrei Plesu, Nicolae Manolescu, Liiceanu, apoi, artisi ca Julio Iglessias, Ioan Bocsa, Traian Jurchela, Vlad Mirita, Proconsul, Stefan Banica, apoi Catalin Botezatu... care vine la noi din 1998... etc, cred ca, oricine ar dori sa le calce pragul astfel de personalitati - fiind totusi o afacere de familie construita cu mari eforturi, si modernizata in limita posibilitatilor financiare, in permanenta in tot acest timp.

Cu siguranta, nu stiu sa aprecieze munca depusa de toata echipa pensiunii noastre, pentru a pregati o masa deosebita pentru noaptea de Revelion, (dar nu numai) si pentru a oferi serviciile, corecte, oaspetilor care ne-au ales pentru aceste zile speciale...

Replicile, de care sint acuzata, sint toate neadevarate... pe cuvint de onoare daca-mi pot permite la virsta mea -- 60 ani --si la educatia primita sa folosesc asemenea cuvinte!!!

Dar, doresc sa va afisez spre lecturare meniul, afisat pe fiecare masa, elegant intr-un inel festiv, asa cum de altfel a fost pregatit intregul salonas... (recomand sa vizionati pagina de facebook a pensiunii)...

Gustare rece - individuala - rulada de brinzeturi fine, cu fructe confiate - ardei minicapia cu liptauer - rulada din pui cu legume - mini capresse - pastrama de rata cu smochine-asortiment din salamuri de vinat - tartar de somon - rulou din muschi de porc afumat cu hrean - ou de prepelita cu ansoa si icre de pastrav - ricotta pe fructe confiate - rulou din brinza de capra in verdeturi aromate - prosciutto melone - pastrama de porc, masline asortate, legume... (450 grame)

Gustare calda... file din pastrav (2 buc) in sos de sampanie - garnitura de broccoli si baby carotte (300 gr)

fel de baza... Escalopinni din mistret si caprioara cu garitura de cartofi gratin, ciuperci de padure, hribi si galbiori, sosuri din fructe de padure... smeura, mure si afine, completata cu salata verde cu sos balsamic si miez de nuca pisat... (450 gr).

Desert... Tort "foret noir " pe 4 nivele, prezentat festiv.

Au fost totusi si alte persoane prezente in pensiune si care au participat la acelasi program, multumesc doamnei B., care nu a rezistat sa nu vina cu o replica, de altfel pertinenta. si prieteni care nu vin nici ei pentru prima data la noi.

Pe fiecare masa, au fost prezentate boluri cu alune, fructiere cu mandarine, banane, struguri albi si rosii, portocale si mere, farfurii cu saleuri

Bufetul de bauturi, la discretie... afinata, tuica de casa, whisky, gin, campari, vodca, lichior sheridan s si Baileys, Jagermaister, bere heineken, vin nobil alb, sec, (Aligotte si Feteasca), vin roze si rosu sec Crama Girboiu, sucuri naturale si carbogazoase, apa minerala si plata... si ca sa nu apara pe mese sticle din plastic, apa plata a fost servita la carafe... apa borsec...

Adevarat ca regula casei este sa nu permitem accesul cu bauturi aduse din afara, respectiv cum acest grup a aparut cu bidon din plastic de 5 l, adus si ascuns sub masa festiva, si nici manelele nu sint permise in pensiunea noastra... Muzica a fost foarte atent selectata de un dj profesionist, iar atmosfera a fost pe masura Momente deosebite, prezentate de un grup de copii imbracati foarte atent in costume populare autentice din zona noastra, cu plugusorul si sorcova, dupa care prim solist al operei romane, ne-a incintat cu un program foarte bine ales de muzica de foarte buna calitate, din repertoriul international si din cel romanesc... (NU OPERA)

A doua zi, am prezentat traditionala cina romaneasca cu bufet din preparate de porc, la discretie, dupa care au fost servite platouri cu sarmale si friptura din ceafa de porc la tava, tot la discretie, iar la desert placinte cu mere si cu brinza dulce cu stafide, pregatite toate de noi aici in pensiune.

Intimpinati cu tuica fiarta si vin rosu fiert, la discretie, fanta, coca cola, bufet de fructe si saleuri, apa minerala si plata... Toate bauturile neincluse in meniu, si comandate, au fost marcate... ca apoi sa refuze in grup sa fie achitate... si nu au fost achitate!!!

- Iubesc foarte mult copiii, insa atrag intotdeauna atentia parintilor, atunci cind copiii deranjeaza pe toti ceilalti oaspeti, alergind prin restaurant ca intr-un parc de joaca.

- Regret nespus ca nu am imortalizat modul cum au fost lasate camerele la plecarea din pensiune!!!

- In concluzie... cred ca am etalat o pregatire prea sofisticata pentru pretentiile acestui grup... si va rog sa notati... oferta a fost prezentata si acceptata.

- Nu am dorit sa fie decit un drept la replica!!!


[fb]
---
Trimis de Maria Lupu in 05.01.16 22:53:37
Validat / Publicat: 05.01.16 23:24:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3990 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

34 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Maria Lupu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 49.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    34 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 34
    Nicoleta G
    [06.01.16 00:53:13]
    »

    @Maria Lupu: Interesant este ca acum prezentați un meniu cu gramaj așa cum trebuie dar eu am meniul original pus de dumneavoastră pe masa în care nu se regaseste gramajul conform legii!! O sa ne adresam autorităților statului dacă mai continuați (avem poze care dovedesc ceea ce afirmam).

    Blestemele de la plecare făceau parte tot din vocabularul unei doamne de 60 de ani. Va mulțumim frumos.

    Un sfat: angajați un PR manager ca sa va administreze afacerea altfel veți da faliment.

    iulian68
    [06.01.16 04:52:55]
    »

    @Maria Lupu - Privind in caseta cu impresii, am constatat ca acestea sunt controversate, notele acordate avand diferente semnificative...

    Deasemenea, parerile proaste sunt urmate de cateva bune, dupa care istoria se repeta, si asta in decurs de cativa ani! Sincer eu unul as ezita sa vin doar pentru ca toate acestea m-ar face sa devin nehotarat.

    Deasemenea, ramanand la capitolul sinceritate, intelegeti inclinatia mea de a le da dreptate turistilor, atata timp cat parerile vin de la oameni din diverse parti ale tarii, concomitent.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Nicoleta G
    [06.01.16 09:27:56]
    »

    Părerile realiste, negative vin de la turiști, părerile pozitive vin numai de la prietenii proprietarilor (banii se fac însă de la turiști nu de la prietenii invitați gratuit la pensiune).

    Raluca007
    [06.01.16 11:05:13]
    »

    @iulian68: Vreti sa apuneti ca parerile pozitive vin dintr-un singur loc? Cand parerile sunt impartite, cel mai bine este sa incerci pe pielea ta... este general valabil. Oamenii sunt diferiti, : unii au iesit mai des, altii mai rar, unii au bun simt, altii nu, si lista poate continua.

    Este clar ca nu toti pot fi multumiti, indiferent de eforturi; cine lucreaza in vanzari / servicii, intelege fenomenul.

    iulian68
    [06.01.16 12:16:53]
    »

    @Raluca007: stimata colega, observ ca acesta a fost primul review pe acest sait și te felicit pentru debut.

    Referitor la ecoul tău, îmi susțin afirmația de a fi nedumerit pentru ca, dacă vei citi și tu părerile vei vedea ca asa sunt, în alternanta.

    Acum nu trebuie sa ma cerți, dar nu pot da crezare celor spuse de tine în detrimentul altui coleg. Spun doar ca nu m-aș caza cu inima deschisa acolo...

    În alta ordine de idei, cartea de oaspeți a pensiunii nu ma poate determina pentru ca au trecut ani multi, și știm prea bine, totul se poate schimba de la an la an sau și mai repede...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Raluca007
    [06.01.16 12:26:23]
    »

    @iulian68: Nu ati observat bine, am mai comentat pe acest site acum aproximativ o jumatate de an, dar nu este nici o problema, am observat ca mi se cauta " dovezi " cum ca, nu as fi un client oarecare sau ca am vreun motiv necunoscut in a face reclama pensiunii

    Eu am fost si m-am simtit bine, daca ma lasam purtata de reviewuri, probabil nu ajungeam sa ma cazez aici, dar am vrut sa ma conving. Deci eu nu fac presupuneri, eu chiar am fost in aceasta locatie. Multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    FamiliaItalia
    [06.01.16 12:34:40]
    »

    @Nicoleta G - Ma uimeste siguranta dumneavoastra total absurda prin care stabiliti sursele comentariilor. Recenziile pozitive vin de la clienti reali, cum sunt si eu, care, ca urmare a unui comportament adecvat (cautati in DEX - grupul dumneavoastra nu stie ce-i ala) s-au bucurat de tot ce are de oferit Pensiunea Mai.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.01.16 12:40:44]
    »

    @FamiliaItalia - uite, îți dau un indiciu:

    Ca urmare a 3 revelioane oferite de Pensiunea Mai

    dacă ai fi spuscumpărate”, era altă poveste...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [06.01.16 12:49:40]
    »

    @Raluca007: Scuză-mă, nu te-am învinovățit de absolut nimic si nici nu o voi face. Însă cred ca am dreptul de a avea rezerve sau de a fi precaut. Doar atât...

    iulian68
    [06.01.16 12:51:54]
    »

    @Dragos: probabil tot DEX-ul e de vina! ????

    iulian68
    [06.01.16 12:56:26]
    »

    @Nicoleta G: nu putem vedea și noi, cei de pe "margine" meniul? Ar cântări în economia "jocului "! ????

    FamiliaItalia
    [06.01.16 12:56:52]
    »

    @Dragos - Am folosit o exprimare mai nuantata, sustinuta si de Dictionarul Explicativ al Limbii Romane : "OFERÍ, ofér, vb. IV. Tranz. 2. A propune spre cumpărare o marfă, un bun etc. "

    Raluca007
    [06.01.16 13:05:22]
    »

    @iulian68: Nu am inteles exact, ati fost la pensiunea Mai sau nu? Ca sunt confuza...

    iulian68
    [06.01.16 13:08:02]
    »

    @Raluca007: Nu am spus ca am fost nicio clipa... Am opinat doar ca mi-ar fi foarte greu sa ma hotărăsc datorita părerilor împărțite...

    Nicoleta G
    [06.01.16 13:39:42]
    »

    Da adaug imediat meniul fără gramaj așa cum susțin. Adaug și programul cu activitățile din perioada petrecută de noi acolo. amfostacolo.ro/user-foto. ... biului&hid=3127

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nicoleta G
    [06.01.16 14:00:24]
    »

    Doamnă eu va rog sa va măsurați cuvintele dar pentru ca suntem civilizați vom anunța autoritățile ca sa facă cercetări. Mulțumesc frumos.

    iulian68
    [06.01.16 15:05:29]
    »

    @Nicoleta G: mulțumesc! Într-adevăr, nu e niciun gramaj, însă eu știu ca acesta e necesar doar când comanzi "a-la-carte"... Când este meniul de la masa pe care ai plătit-o în pachetul de servicii, nu e cazul. Poate doar la negocierea de dinaintea sosirii, și doar dacă ceri asta...

    Nu știu, dar la un revelion (2010) la Piatra Mare în Poiana, am avut meniul cu gramaje însă probabil pentru ca am plătit la sosire fără a fi discutat înainte...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nicoleta G
    [06.01.16 15:37:24]
    »

    Legea este lege pentru toți în orice condiții (gramajul trebuie afișat intotdeauna)

    Noi am avut încredere în doamna proprietara care a făcut [isa] în așa fel încât sa ne simțim jenați ca cerem detalii dar atunci când am constatat aceste grave deficiențe și lipsa de respect am protestat.

    Vom acționa legal și vom reclama autorităților.

    Nicoleta G
    [06.01.16 15:49:56]
    »

    Și va rog sa mă credeți proprietara nu avea de gând sa ne spună componenta meniului ba chiar l-a apostrofat pe recepționer sa-si vadă de treaba atunci când acesta i-a spus ca mai mulți clienți doresc sa știe ce vor servi de revelion.

    Pachetul pe care l-am achiziționat prezenta: cazare, mic dejun, masa de revelion (așa procedează toți hotelierii) iar în locație este afisat de programul și componența detaliata.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nicoleta G
    [06.01.16 15:57:36]
    »

    Vă rog să faceți dovada ca ați plătit pentru aceste minunate servicii și ca nu sunteți doar prieteni sau cunoștințe ale proprietarei.

    Nicoleta G
    [06.01.16 16:00:58]
    »

    Postați o dovadă că ați fost client acolo (o poza după factura serviciilor din perioada sărbătorilor ar fi utila). Mulțumesc

    iulian68
    [06.01.16 16:13:02]
    »

    @Nicoleta G: cred ca nu despre mine e vorba... Eu am opinat doar... însă de regula, la o oferta, se detaliază toate serviciile, mai ales componenta unor meniuri la mesele festive. Așadar sunt doar spectator la aceasta discuție. Dacă mi-ai fi citit toate ecourile ai fi observat ca nu țin partea nimanui, cu atât mai puțin a proprietarilor...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [06.01.16 16:18:41]
    »

    @Nicoleta G -

    Doamnă eu va rog sa va măsurați cuvintele

    Vă rog să faceți dovada ca ați plătit pentru aceste minunate servicii

    Ca să poți primi un răspuns de la persoana cu care vorbești (căreia i te adresezi) e foarte util să îi spui și „numele” (pseudonimul) - altfel se pot naște confuzii, nu întotdeauna amuzante.

    Exact așa cum începe și acest ecou - nu e greu!

    Nicoleta G
    [06.01.16 16:23:51]
    »

    Ma scuzati nu am fost eu atenta.

    Nicoleta G
    [06.01.16 16:26:47]
    »

    Lipsa de atentie, mea culpa

    Nicoleta G
    [06.01.16 19:09:43]
    »

    pentru doamna Maria L

    Mi se pare nepoliticos sa va folositi de numele unor personalitati ca sa certificati calitatea unor servicii fara sa aveti acordul acestora.

    Si inca ceva cum sa platim bauturi care asa cum spuneti erau incluse si la discretie? Daca am coborat in restaurant si am comandat la liber am platit separat totul cu bani cash (am note de plata cu care va pot demonstra).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [06.01.16 19:44:44]
    »

    @FamiliaItalia - OFERÍ, ofér, vb. IV. Tranz. 1. A propune cuiva (în semn de atenție, de bunăvoință etc.) să primească un lucru necerut; a da în dar, a pune la dispoziție. ♦ Refl. A se declara dispus să facă un serviciu, a se pune la dispoziția cuiva. 2. A propune spre cumpărare o marfă, un bun etc. ♦ A propune un preț pentru o marfă, pentru un bun etc. 3. Fig. A înfățișa, a arăta, a etala, a prezenta ceva. – Din it. offerire.

    Sursa: DEX '09 (2009) | Adăugată de Adriana Stoian | Semnalează o greșeală | Permalink

    OFERÍ, ofér, vb. IV. Tranz. 1. A propune cuiva (în semn de atenție, de bunăvoință etc.) să primească un lucru necerut; a da în dar, a pune la dispoziție. ♦ Refl. A se declara dispus să facă un serviciu, a se pune la dispoziția cuiva

    Dupa cum vedeti , distinsa familie colegul dragos avea dreptate, insa dvs folosind DEX-ul in mod fraudulos ( am consultat acelasi dex) ati incercat sa-l puneti intr-o lumina proasta... Doar ca mai exista si "curiosi" .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mihai serban
    [11.01.16 13:18:31]
    »

    Stimata Doamna L., desi, initial, am intentionat sa ma rezum la un singur punct de vedere, nu ma pot abtine sa nu fac urmatoarele precizari:

    1. Nu fac parte din familia/familiile din Valcea sau din Constanta. Ca sa ma identificati mai bine pot spune ca la masa la care am stat s-au consumat 5 sticle de Chardonay de Segarcea (la un pret, intre noi fie vorba, demn de un local bun din centrul Sibiului) pe care le-am achitat odata cu achitarea integrala a facturii pentru intreg sejurul, deoarece am considerat ca, din moment ce am acceptat sa stau la dumneavoastra 3 nopti, nu are rost sa va achit mai putin, cum de altfel ar fi fost normal, data fiind enorma discrepanta dintre ceea ce spuneti ca oferiti si ceea ce oferiti intr-adevar. Despre mult "hulita" familie din Valcea, pot spune ca am avut masa foarte aproape de a dansilor. Oamenii au avut un comportament exemplar. S-au distrat, au dansat, nu au deranjat pe nimeni, ba, dimpotriva, chiar au fost niste companioni placuti.

    2. Ceea ce ma uimeste si mai mult este faptul ca in tot dreptul dumneavoastra la replica nu atingeti cele mai importante elemente negative care vi se reproseaza, respectiv apa calda si mirosul neplacut din camere (băi). Fara aceste doua aspecte, si mai ales fara modul arogant in care le-ati gestionat, sunt convins ca nivelul de nemultumire ar fi fost mult mai mic. Ca tot vorbiti de numeroasele diplome si atestat pe care le detineti, desi nu paresti genul de intreprinzator care sa fie receptiv la sfaturile celor din jur, permiteti-mi sa va sugerez cum ar fi gestionat un adevarat comerciant o situatie asemanatoare. Nu ar fi fost nimeni atat de vehement daca, inca de la bun inceput, ne-ati fi spus, ca aveti o problema cu apa calda si ne-ati fi oferit o contra prestatie minora pentru acest neajuns. Nu stiu ce! O sticla de vin bun la o masa de 2 persoane, un fel de mancare gratuit la restaurantul hotelului, ceva infim, mult sub cei aproape 500 de euro pe care i-am achitat pentru sejur. Dar cand oamenii va spun ca nu au apa calda si ca in camere miroase urat, iar dumneavoastra sustineti raspicat ca nu este adevarat, asta nu face decat sa amplifice nemultumirea initiala.

    3. Marile vedete care v-au vizitat banuiesc ca au fost multumite. Stiti proverbul ala, calul de dar nu se cauta la dinti. Chiar ne credeti pe toti fraieri? Chiar credeti ca nu suntem familiarizati cu aceasta practica a unor unitati de turism si alimentatie publica de a oferii anumite servicii gratuit sau la un pret redus unor vedete pentru a-si imbunatati cartea de vizita? Fiecare bar mai de soi din Bucuresti, mai central sau mai periferic, are undeva un colt cu fotografii ale patronilor alaturi de vedetele pe care le-au avut ca si invitate. Chiar credeti ca ati inventat aceasta practica? In aceeasi ordine de idei, as vrea sa va pun urmatoarea intrebare: Daca una dintre aceste vedete, prezenta fiind in data de 01.01.2016 la dumneavoastra in restaurant, v-ar fi cerut si altceva de mancare in afara ciorbei pe care ati oferit-o ca si fel unic, tot ca nu se poate i-ati fi raspuns? Dati-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca solicitarea respectivului/respectivei s-ar fi soldat cu acelasi refuz.

    3. (valabil si pentru Raluca007) Chiar credeti ca este cineva atat de... sa spunem "ingrat", incat sa spuna despre un loc in care s-a simtit minunat ca este execrabil dupa ce a achitat o caruta de bani pe sejurul respectiv? Cine ar avea vreun interes? Sau credeti ca mi-a platit concurenta sejurul la dumneavoastra ca apoi sa scriu neadevaruri pe-aici? Dumneavoastra chiar credeti ca nu avem alta treaba?

    @Raluca 007

    Pofit de ocazie si raspund aici unor postari ale dumneavoastra. Spuneati atunci ca poti lua teapa o singura data. Ei bine, aveti dreptate. Dar cand acea data se intampla sa fie in noaptea dintre ani iar sperantele tale au fost ca vei petrece niste zile linistite dupa un an de munca, cand stii ca achitii 500 de euro pentru nimic, ei bine parca vrei macar sa-i feresti pe altii de asta. Din tonul dumneavoastra reiese clar ca sunteti mai mult decat un simplu client. Eu nu vreau sa va acuz de nicio rea intentie. Insa daca dumneavoastra nu ati fost la mine in camera sa stiti cat de rece era apa si cat de urat mirosea in baie, ori daca pentru dumneavoastra aceste aspecte pot fi usor trecute cu vederea nu inseamna ca toti avem acelasi grad de suportabilitate. La fel, daca dumneavoastra, nu vi s-a solicitat sa achitati al doilea pahar de digestiv desi in oferta era la discretie, ori nu consumati bautura respectiva, nu mai sustineti sus si tare ca altora nu li s-au intamplat aceste lucruri negative. Nu aveti decat sa mergeti in continuare la mirifica Pensiune Mai, sa va bucurati de facilitatile si, eventual, gratuitatile ce va sunt oferite, insa nu este in regula sa vorbiti in numele altora. Eu personal nu am replicat niciunei postari care expima impresii pozitive cu privire la serviciile oferite de Dna L. &Co. Fiecare apreciaza cum crede servicile pe care le achita. Insa insistenta de care dati dovada incercand sa ne convingeti pe noi, cei nemultumiti, si pe altii, ca aveti dreptate ridicand in slavi acest loc, este demna de o cauza mai buna.

    iulian68
    [11.01.16 14:08:20]
    »

    Sincer sa fiu, chiar mai așteptăm câteva ecouri de la cei care au fost acolo în luna decembrie și au participat la mese festive... Încet încet, începe sa se limpezească aceasta situație dar ma mir sa vad ca d-na Lupu, la început foarte vulcanica, a încetat sa mai vina cu contra argumente, probabil pentru ca acestea nu mai sunt.

    Pentru cei care m-au "certat" pot sa adaug fotografii care sa ateste faptul ca la târgul de turism din București (noiembrie) am fost interesat de aceasta pensiune pentru a o ocupa în întregime. Am numere de contact, pliante, etc și am avut chiar o discuție foarte utila purtata cu o reprezentanta a zonei respective. Cred ca va închipuiți cum ar fi sa duc oamenii acolo și pe urma să-mi iau "castane "? ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mihai serban
    [11.01.16 14:49:45]
    »

    @iulian68 - Salut Iulian! Repet, m-as fi rezumat la a-mi spune punctul de vedere si la a nu mai reveni niciodata in locul respectiv daca nu as fi vazut inversunarea cu care Doamna L., jignind in stanga si-n dreapta, sustine ca ofera cele mai bune conditii de pe pamant iar noi, niste necunoscatori in ale domeniului, nu stim sa apreciem la adevarata valoare minunatia de turism pe care numai dumneai o practica.

    Te intrebi de ce, personal, Dna L. nu reactioneaza? Pai nu vezi cati "avocati" are? Tu, daca ai fi fost prezent intr-un loc care ti-a placut si ai citi comentariul unuia nemultumit, te-ai apuca sa-l insulti sugerand ca nu are gusturi fine, ca nu ar avea nu stiu ce tinuta, etc? Nu, evident! Te-ai multumi ca si mine sa-ti spui punctul de vedere si atat. Nu stiu cum sa zic dar, cand imi exprim opinia si vad cum alti asa-zisi clienti vin si, folosind aceleasi argumente bazate pe numele unor vedete care au vizitat pensiunea de la inceputul veacurilor si pana in prezent, clameaza aceeasi teorie patetica devenita parca un laitmotiv, conform careia trebuie sa fii lipsit de gusturi fine si de educatie ca sa nu apreciezi luxul pe care ti-l pune la dispozitie familia L., da-mi voie sa ma indoiesc de bunele intentii ale acestora.

    In fine, bine ca nu ti-ai concretizat intentia -: . Eu am fost acolo ca urmare a sugestiei unui prieten foarte bun care a fost si el dus in eroare (mai bine spus "oroare") de numarul urias de margarete si care, cand a vazut ce leopard se ascunde dupa gardul vopsit, nu mai stia cum sa se scuze, cu atat mai mult cu cat nu i-am reprosat lui nimic cu privire la cele patite, el neavand vreo vina, asa cum nu au avut vreo vina niciunul dintre cei care si-au ratat Revelionul 2015-2016 alegand sa-l petreaca la Pensiunea Mai.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex L, FamiliaItalia, iulian68, mihai serban, Nicoleta G, Raluca007
    Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Mai [Rășinari]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.06876802444458 sec
    ecranul dvs: 1 x 1