GRAD SATISFACȚIE
Lipsa de profesionalism, abordare neserioasa, lipsita de tact, customer service experience inexistenta
Rezervarea a fost facuta in ianuarie 2016 pentru iunie, cu 3 săptămâni inainte sunt contactata de proprietar pentru a anula camera.
Motivul? Un grup mare de turisti care au rezervat si ei intre timp, s-au hotarat sa-si prelungeasca sederea, proprietarii alegand sa anuleze camera noastra.
Pe principiul "va dati seama, nu o sa trimit acasa 25 de oameni, cand pot sa anulez mai simplu o camera de 2 oameni! ".
Am incadrat-o la lista lunga de "experiente ratate in ospitalitatea made in RO"
Nici macar nu am fost intrebata daca pot reveni in alt weekend, sa mi se propuna o alternativa in zona sau o alta modalitate de a compensa atitudinea complet necorespunzatoare.
Trimis de AlinaCiornei in 01.06.16 12:03:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA MĂRULUI [CS].
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AlinaCiornei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.40593240 N, 22.52825820 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@AlinaCiornei: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
by WEBM: textul de mai sus a fost trimis spre publicare ca review şi mutat de noi aici, ca ecou, pentru că:
AmFostAcolo nu recomandă rezervările "verbale" și nu sprijină plângerile referitoare la nerespectarea unor astfel de rezervări. Vezi prevederile punctului 1. B. 11 din Regulament, detaliate pe larg pe blog.
Dacă puteați dovedi rezervarea prin orice document - cu totul alta era situația. Iar dacă ați fi plătit avans și rezervarea nu era respectată - unitatea de cazare în cauză ar fi fost inclusă pe Lista neagră AmFostAcolo!
@webmaster26 - Salut, rezervarea a fost facuta prin booking.com, confirmarea in scris fiind disponibila in sistemul de rezervari. Daca ar fi solicitat avans, nu as fi avut problema in a-l achita, insa pe booking la momentul rezervarii, pensiunea nu a solicitat acest lucru. Asta nu m-a impiedicat sa ma bazez pe confirmarea primita pentru a-mi organiza mai departe planul de vacanta.
Nu fac niciodata rezervari telefonice, fara confirmari in scris sau care sa nu fie prin sisteme de rezervari, tocmai din aceste motive.
Multumesc!
@AlinaCiornei - Ok... avem nevoie de acele dovezi. Rog trimite confirmare booking (mailuri) către webmaster@amfostacolo.ro.
@AlinaCiornei -
”Salut, rezervarea a fost facuta prin booking.com, confirmarea in scris fiind disponibila in sistemul de rezervari.
În acest caz, ați sesizat și către aceștia problema? Nu de alta, dar dacă se adună mai multe astfel de reclamații, booking.com poate chiar să renunțe la relația cu unitățile de cazare care nu își respectă cuvântul dat. Dar fără dovezi, nu o pot face.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 Cazare la pensiunea Carla - Poiana Marului (CS) — scris în 03.09.19 de tatet55 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Oct.2015 La Marul laudat, sa nu te duci cu sacul — scris în 26.10.15 de gilu2009 din TIMISOARA - nu recomandă