DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomand. Personalul trebuie trimis la cursuri de bune maniere, mai ales sefa personalului Roxana. Am cerut sa vorbim cu proprietarii, nici nu s-au sinchisit sa apara; le era frica ca vor fi iar acuzati si tinuti 30 zile la puscarie? Aici nu era vorba sa le cerem bani ca sa putem obtine carnetul de conducere mai usor, ci de felul in care se poarta cu oaspetii cazati.
Caloriferele reci in decembrie, fara telecomanda functionala la televizor, fara papuci si halat, feon-ul stricat, toate umerasele rupte in sifonier, nu aveam doua carduri de acces ptr camera, etc.
O bunica a lor facea totusi niste ciorbe bune, in rest toate produsele erau de la market; mai ales de sarbatori, trebuie sa ai preparate diverse pe masa (doar intr-un colt erau niste jumari)
Este o cladire asezata intre case inghesuite, chiar daca este pozitionata langa Astra.
Din punct de vedere al distractiei si relaxarii, eram in camera de la 9:30, cand se inchidea restaurantul. Ne spuneau sa ne ducem la mansarda, unde exista o camera cu scaune si mese, dar nu aveai nici un pahar, tacamuri, servetele, vesela. Un televizor obosit abia mai avea sonor si telecomanda trebuia adusa din camere.
O unitate de cazare respectabila, nu permite oaspetilor cazati sa ajunga la masa, in restaurant, in papuci si halate aduse de acasa, se mentioneaza de la inceput un anumit dress-code.
Trimis de IT 222509 in 27.12.23 09:16:18
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU. A mai fost în/la: Hotel Continental, Ramada
- Alte destinații turistice prin care a fost: Cluj-Napoca
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (IT 222509); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.75822016 N, 24.12694966 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Pensiunea Amso Residence, SIBIU" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 13590&hid=28391.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
@IT 222509:
Am citit ambele reclamaţii şi nu am înţeles mare lucru.
”Personalul trebuie trimis la cursuri de bune maniere, mai ales sefa personalului Roxana.
Bunele maniere se învaţă acasă în copilărie, nu la curs.
Ce legătură ar fi între "puşcărie", "carnet de conducere", proprietari şi turişti??? Dar oricum nu contează.
”Caloriferele reci in decembrie, fara telecomanda functionala la televizor, fara papuci si halat, feon-ul stricat, toate umerasele rupte in sifonier, nu aveam doua carduri de acces ptr camera, etc.
Ţi-au promis ei halat şi nu ţi-au oferit?
De unde până unde obsesia asta cu halatul, oricum inutil, cât timp la pensiune nu există piscină sau centru SPA?
Cred că nu ai primit al doilea card, nici nu este obligatoriu, tocmai pentru a nu lăsa aerul condiţionat pornit când nu eşti în cameră. Bună strategie
”Este o cladire asezata intre case inghesuite, chiar daca este pozitionata langa Astra.
Cred că te-ai uitat pe hartă să vezi poziţionarea exactă înainte de a rezerva, nu-i aşa?
”Din punct de vedere al distractiei si relaxarii, eram in camera de la 9:30, cand se inchidea restaurantul. Ne spuneau sa ne ducem la mansarda, unde exista o camera cu scaune si mese, dar nu aveai nici un pahar, tacamuri, servetele, vesela.
Pe booking am văzut menţionată clar obligativitatea respectării liniştii între 22.00-08.00, tu nu ai citit? Camera respectivă o fi fost destinată socializării şi nicidecum chefurilor prelungite, care ar putea deranja turiştii care vor să se odihnească.
”O unitate de cazare respectabila, nu permite oaspetilor cazati sa ajunga la masa, in restaurant, in papuci si halate aduse de acasa, se mentioneaza de la inceput un anumit dress-code.
Dress code? Ce glumă bună! Pretenţiile tale îmi par cel puţin exagerate în cazul unei pensiuni. Ţinuta aleasă de fiecare pentru a merge la cină ţine de educaţia fiecăruia, nu trebuie impusă din exterior. Constat din nou aceeaşi obsesie cu halatele
Mi se pare incredibil şi chiar revoltător cum o pensiune cu 9.2 = Superb! pe booking din 442 de recenzii este desfiinţată într-o clipă pe AFA, printr-o singură reclamaţie cu motivaţii hilare
@nicole33: Draguta mea, este clar ca esti proprietarul acesteia si este normal sa te comporti asa. De aici, se si intelege de ce angajatii tai se poarta asa.
Ai intrebat: Ce legătură ar fi între "puşcărie", "carnet de conducere", proprietari şi turişti??? Dar oricum nu contează... Chiar nu va aduceti aminte de dosarul vostru de la politie, cand ati fost arestati (ma refer la proprietar) ptr 30 zile? Ati luat bani de la elevii pe care ii aveti la scoala de conducere, doar ca sa obtina carnet? Asa repede ati uitat?
De ce sa nu aiba legatura cu turistii? ... Nu sunteti niste oameni asa cum pretindeti ca sunteti si inselati oamenii, dar am inteles faptul ca acolo vin doar cei care nu prea au fost prin alte pensiuni si hoteluri, ca sa isi poata da seama ce inseamna servicii de 4 stele.
”Cred că nu ai primit al doilea card, nici nu este obligatoriu, tocmai pentru a nu lăsa aerul condiţionat pornit când nu eşti în cameră. Bună strategie
Aceasta strategie o fi buna pe timp de vara, dar nu iarna, caci aerul conditionat oricum nu era functional; iar pe timp de vara este strategia acestor proprietari de pensiuni, zgarciti; caci ptr oaspeti este mai bine sa intre intr-o camera racorita cand ajung, decat sa stea in dreptul aerului conditionat cand functioneaza cu ei in camera. Aceasta ""strategie" nu este folosita la 4 stele!
”Mi se pare incredibil şi chiar revoltător cum o pensiune cu 9.2 = Superb! pe booking din 442 de recenzii este desfiinţată într-o clipă pe AFA, printr-o singură reclamaţie cu motivaţii hilare
Eu nici macar nu am rezervat pe booking, doar am stabilit telefonic rezervarea; iar la telefon nu mi s-a mentionat absolut nimic de ora "de stingere". Persoana de la telefon, nu s-a prezentat, doar repeta insistent ca trebuie sa ma grabesc cu rezervarea, caci este posibil sa se ocupe; de abia cand am ajuns mi-am dat seama ca nu aveau destui turisti si trebuia sa faca rost de bani.
Daca voi considerati ca ceea ce vindeti, este superb, va inselati amarnic! Imi pare rau ptr impresia voastra pe care o aveti, este clar ca va imbatati cu apa rece!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2023 O vacanță relaxantă — scris în 27.12.23 de Felicia2408 din ILFOV - RECOMANDĂ