ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.06.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 30.06.14
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 1 nopți
single

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 45 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

AFA RECOMANDĂ: Pentru transfer Aeroport - Hotel (Roma) și/sau tururi turistice ale Romei / Vaticanului - recomandăm ghidroma.eu
  • Informatii sau rezervări: pe sait sau tel. +39 324 981 3672
  • TIMP CITIRE: 3 MIN

    Park Venezia Hotel — Prea multa reclama pentru un hotel de provincie.

    TIPĂREȘTE

    15/16 mai 2017.
    Circuit Italia, 13 zile.

    Prima noapte petrecuta pe teritoriul Italiei urma sa fie in Comune di Stra. Mica localitate are in jur de 8000 de locuitori fiind situata in Provincia Venetia, Regiunea Veneto. Amplasata strategic in apropierea A4 (E70), Torino-Trieste, la 10 km de Padova si 30 km de Venetia.

    HOTEL PARK VENEZIA este considerat perla localitatii, dar cele trei stele afisate sunt prea mult. In general se prezinta o locatie drept acceptabila pentru o noapte doar.

    Este situat pe Via Venezia 31 si ocupa o suprafata de 6000 mp. Structurat pe trei nivele cu trei corpuri principale insumand in total 85 de camere.

    Intrarea se face printr-o gradina mare, impresionanta, care foloseste ca parcare. Se urca cateva trepte pana la intrare in holul principal unde se afla Receptia. Am putut sa fac acest efort la varsta mea, insa alti colegi din grup mult mai in varsta s-au intrebuintat enorm. Toti am fost repartizati in camere standart la etajul 2. Parterul si etajul 1 erau ocupate de turisti rusi si asiatici.

    Camera a fost aproape potrivita pentru o singura persoana. Ca suprafata nu cred ca depasea 10-12 mp. Aici trebuie sa adaug si balconul extrem de stramt cu vedere la gradina.

    Langa usa de la intrare din lemn masiv cu telescop incorporat erau asezate dulapul pentru haine (cu doua umerase) si o masuta tip birou pe care trona un televizor LCD (in retea erau doar patru programe si toate emise de RAI). Patul dublu standard asezat aproape de iesirea pe balcon a fost destul de incapator pentru mine, iar calitatea asternuturilor ireprosabila. In ambele parti ale patului se aflau doua noptiere deasupra carora erau prinse aplicele de perete. Aerul conditionat era montat langa noptiera din dreapta langa usa de la balcon, insa n-a fost necesar utilizarea sa.

    Baia avea in dotare cabina de dus si pentru a putea intra trebuia cu siguranta sa te mentii in standarde de top model. Nu te puteai misca si au existat persoane care au facut dus mai intai pe o jumatate de corp si apoi pe cealalta. Original, nu? Chiuveta, toaleta, bideul si uscatorul de par erau OK. Faianta si gresia erau curate.

    Dintre lipsuri la camera as mentiona: mini-frigiderul, seiful pentru valori, semnalul wi-fi (era trecut la liber fara costuri suplimentare) si mocheta (in toata incaperea pasesti direct pe gresie). Instalatiile electrice si sanitare s-au prezentat corespunzator.

    A urmat marele soc in dimineata urmatoare. Ne-am coborat bagajele in holul principal dupa care mergem sa servim micul dejun. Suntem plimbati din loc in loc deoarece restaurantul de la subsol este inchis, iar Sala de langa Receptie era rezervata turistilor rusi. Acestia serveau un meniu ca la UAI. „Urmeaza tratamentul adecvat aplicat turistilor romani”, a spus cineva din grupul nostru.

    Soseste ghidul si ne indruma vis-a-vis de hotel, peste sosea, la o sala de mese care semana mai degraba cu cantina UM02... de la noi din tara. Desi erau destule mese, cu 10 scaune fiecare, personalul ne-a inghesuit la trei dintre ele motivand ca mai asteapta si alti turisti. Minciuna sfruntata.

    Calitatea serviciilor a fost sub orice critica, la fel si meniul: bruscheti (2 feliute de paine prajita, un patratel de unt sau margarina pentru ca nu stiai ce este si un croissant. Cafeaua un surogat si asta in patria care l-a dat pe Luigi Lavazza. „Acelasi meniu vechi de patru-cinci ani. Mai schimbati-l, va rugam! Sau este doar pentru romani? ”, a conchis o doamna in varsta din grupul nostru. In replica, o tanara ospatarita s-a aratat foarte ofuscata si a grait intr-o romaneasca stricata ca „asta e politica firmei”. Pacat! Era romancuta de pe plaiurile noastre. I s-a sugerat sa schimbe politica, insa asta nu ne-a ajutat cu nimic. Am plecat sa imbarcam bagajele si sa plecam cat mai repede din acest loc.

     

    In concluzie pot spune ca acest hotel se merita doar pentru tranzit. O noapte e de ajuns mai ales pentru excursionistii plecati in circuit. Individual este un risc major asumat. De aceea nu pot sa-l recomand cuiva.


    [fb]
    ---
    Trimis de ovidiuyepi in 03.06.17 11:13:58
    Validat / Publicat: 03.06.17 11:50:46
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în ITALIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1196 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ovidiuyepi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P04 Gradina hotelului folosita si parcare.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 28500 PMA (din 22 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    elviramvio
    [03.06.17 16:28:25]
    »

    @ovidiuyepi:

    In cazul acesta eu zic ca vina o poarta agentia romaneasca, aceasta trebuie sanctionata cumva de cei ce ati fost in grupul respectiv. Dar surprize exista la orice forma de rezervare, am avut si eu doua neplacute in vacanta ce tocmai s-a incheiat si voi povesti despre ele. Dar la una din locatii, Booking.com a luat deja o masura buna si asta mi-a sporit increderea in aceasta firma.

    Vacante frumoase in continuare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    micutzu
    [03.06.17 16:34:05]
    »

    Salut. Si eu am ramas cu un gust amar de la hotelurile din Italia. In primul rand numarul de stele nu este corect si pe deasupra si preturile sant foarte mari pentru serviciile si confortul oferit. Ma refer in primul rand la hotelul Ariston din Mestre langa Venetia si hotel Albergo Abbazia din Trieste unde am stat recent intr-un circuit, dar nu a venit timpul pentr un review. Nu sant o persoana mofturoasa dar probabil ca la urmatoarea vizita in Italia trebuie sa facem rezervare la 5 stele pentru a fi catusi de putin multumiti. Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca noi romani ne bucuram de un tratament preferential. Stima

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [03.06.17 23:32:51]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    elviramvio
    [04.06.17 00:25:59]
    »

    @micutzu:

    Cred ca e si o chestie si de noroc. Am stat acum cateva zile intr-un hotel micut din Trieste (un etaj dintr-o cladire) si am fost foarte multumiti desi nu ne asteptam la ceva bun. Nu s-a făcut nici o diferența intre noi si nemti sau italienii cazati acolo iar receptionerii au fost foarte amabili si cu bune sfaturi. Singura sa zic problema, desi se zice ca poti plati cu cardul, cica nu merge sistemul!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    abancor
    [05.06.17 13:53:24]
    »

    În excursii din astea cu grup organizat, în circuit, nu știi ce înțelegere e între agenție și hotel. Poate agenția organizatoare a vacanței a ales o variantă de mic dejun mai ieftină. Nu are legătură cu naționalitatea turiștilor, ci cu condițiile ofertei.

    GabrielaG
    [07.06.17 08:52:26]
    »

    As fı curioasa sa stiu ce v-a dat de mancare la micul dejun pentru ca eu am ramas cu "cosmaruri" dupa ce am stat la acest hotel. De atunci de fiecare data cand am mers in Italia m-am temut de micul dejun, dar doar la acest hotel a fost atat de slab.

    Chiar daca eu am fost cazata acum mult timp se pare ca lucrurile nu prea s-au schimbat de atunci.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ovidiuyepiAUTOR REVIEW
    [07.06.17 23:45:16]
    »

    @GabrielaG: Am scris la finalul articolului in ce a constat meniul.

    GabrielaG
    [08.06.17 08:19:57]
    »

    @ovidiuyepi: Aveti dreptate, nu citisem cu atentie...

    si noi acum muuulti ani la fel am primit de mancare si la fel am zis, ca aceasta "mancare" daca o pot numi asa este doar pentru romani... alti turisti (nemti) mancau la doua mese distanta de noi si meniul lor era total diferit de al nostru... asa ca... no comment

    mishu
    [13.06.17 12:37:13]
    »

    @ovidiuyepi: Astfel de diferentieri te aduc cu picioarele pe pamant. Cata vreme ne vom multumi sa aceptam orice asa vom pati. Am avut si eu astfel de experiente pe care le-am comentat proprietarilor (nu stiu daca au avut efect sau nu) dar macar le-am aratat ca vad.

    Rusine sa le fie mai ales conationalilor care odata plecati uita de unde au plecat si uneori de poarta mai urat decat o fac strainii cu tine.

    Felicitari, votat cu placere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [13.06.17 13:42:04]
    »

    depinde de ce firma este vorba. firma=hotelul sau poate firma= agentia de turism care organizeaza sejurul si pentru a scoate un pret mai mic prefera sa faca rabat la anumite servicii cerute hotelierilor. asta cred ca trebuia lamurit

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, GabrielaG, micutzu, mishu, nrs, ovidiuyepi
    Alte impresii din această RUBRICĂPark Venezia Hotel [Stra]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.1439321041107 sec
    ecranul dvs: 1 x 1