ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.03.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 29.08.12
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
MAR-2018
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Am fost acolo!

TIPĂREȘTE

Abia am ajuns acasa si vreau sa scriu cateva cuvinte scurte despre Hotel Parc din Alba Iulia. Am avut o camera de 3* situata la etajul 1. Desi am ajuns la 13.45 camera am primit-o la 15.30, o dovada de neprofesionalism din punctual meu de vedere. Stiau din timp ca vor veni multi oaspeti odata si totusi nu au putut sa pregateasca camerele sa fie gata la ora 14 asa cum promisesera.

Camera destul de ok. Se vedea ca a fost renovata dar parca folosind materiale mai low cost (spre exemplu geamul nu se putea rabata vertical). In camera curat, nu am ce spune de rau, dar frig. Frigul s-a mentinut pana pe la ora 17.30 cand a inceput sa functioneze incalzirea centralizata si caloriferul din baie. Cam neplacut mai ales ca am fost la piscina pentru a ne relaxa dupa drum. Barem pe holurile pe care se ajungea de la piscina la camera era foarte frig (unde esti tu Orizont Cozia pe holurile caruia mureai de cald in februarie cand afara ningea!).

Doua paturi confortabile cu perne bune, o masuta cu doua fotolii, televizor cu tub (=)) ).

Balconul mare dadea spre parculetul din fata hotelului. Cos de gunoi nu exista in camera, numai in baie!! Baia suficient de mare, frumoasa chiar, cu gresie neagra pe jos si o cabina de dus etansa. Dusul fix in perete, urasc acest model, nu poti sa te speli partial sau sa speli copilul fara sa faci si tu dus. In baie prosoape, sapunele, plicuri cu gel de dus, nu stiu daca se completau penttru ca nu am folosit avandu-le pe ale noastre. In camera era si un racitor, sau cel putin ei asa sustineau, dar cand deschideai usa dinauntru venea caldura, era mai cald decat in camera =)). Cam atat despre camera.

Piscina este mai mare decat ma asteptam, apa calda, dar si acolo era frig in incapere. La sauna nu am fost.

Restaurantul este suficient de mare pentru dimensiunile hotelului.

Din pacate la masa festiva nu mi-a placut servirea. Chelnerii nu au stiut sa citeasca de pe foile primite cate meniuri de un fel au de adus (a trebuit sa le arat eu, la ambele feluri, ca la masa noastra avem 2 xC3). La felul principal meniul C1 a venit dupa ce restul (cei cu C2 si C3) terminasera de mancat. Ca sa cumpar o cola chelnerita abordata a intrebat un coleg cum sa procedeze (eu m-am deplasat la ea si am spus ca ii platesc pe loc) !

Dimineata a fost dezastru cu cafeaua. Stiau ca vor veni la masa 150 de oameni care au chefuit pana tarziu si cam ce ar vrea prima data? Normal cafea! Ei bine cred ca au fost putine momente cand au functionat ambele aparate, ba nu nu era cafea, ba se termina apa, ba se umplea recipientul cu cafea folosita si bloca aparatul. Daca eram sef de sala trimiteam un chelner sa stea numai langa aparate cu pungi de cafea pregatite, apa, cos de gunoi. Mai mult astazi de dimineata au fost momente cand nu existau cesti, desi restaurantul nu era nici jumatate plin. Apropo de cesti: un model foarte ciudat cu o dunga rosie sus care era partial stearsa astfel incat aveai impresia ca ceasca e plina de ruj! Micul dejun spre slab, se completa greu sau deloc ce se termina.

Ca o concluzie cam scump pentru ce ofera. Sa explic putin de ce nu recomand: piscina nu prea poate fi utilizata din cauza frigului, pretul afisat pe site (210 lei/noapte) eu cred ca nu se justifica.

Oricum toate aceste neajunsuri nu au putut umbri petrecerea si nu mi-au stricat buna dispozitie.

Poze nu am dar sigur vor aparea de la ceilalti vizitatori.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nrs † in 18.03.18 18:47:25
Validat / Publicat: 18.03.18 19:27:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ALBA IULIA.

VIZUALIZĂRI: 1261 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

33 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nrs †); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 31700 PMA (din 35 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

33 ecouri scrise, până acum

Dan&Ema
[18.03.18 19:53:10]
»

@nrs:

Start vot!

Nu am sa scriu despre Parc un articol complet ca sa nu stirbesc din petrecerea de exceptie care a organizat-o Cornel aici.

Alegerea locatiei sunt convins ca tine de multe criterii, unul principal care explica decizia este posibilitatea aducerii tuturor participantilor impreuna la seara festiva, asa ca pornind pe aceasta logica alegerea a fost buna.

Nu pot sa nu punctez sau sa reconfirm minusurile sesizate si in articol sau altele gasite de mine.

Receptia praf - nu era coordonata cu stadiul terminatii camerelor spre a fi alocate (noi am primit camera dar am avut surpriza sa o gasim jumate nefacuta, cu asternuturile facute ghem pe jos)

Am avut un apartament la etajul 2 cu un wc de servici de 2 mp!!!

Micul dejun jenant - cafea nu a fost permanent, crenvurstii si carnatii comci comca, diversitate lipsa

Caldura doar dupa orele h - inacceptabil

Curatenie mai din 2 in 2

Servirea la mese slaba.

Am punctat doar spre stiinta si fac un simplu comentariu - sa ai peste 200 oameni din care aproape 100 iti pot face reclama in scris (sau antireclama) si sa nu stii sa folosesti momentul inseamna ca nu iti pasa.

Management = 0

Si ca sa inchei pozitiv: sa ne amintim de Dobru care a obtinut atati de 10+.

Noi am avut petrecerea AFA de 10+++++ care a facut sa poti trece pe ultimul plan cele enumerate de mine.

Traiasca AFA! Traiasca Romania! ????????

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][12 voturi]
nrs †AUTOR REVIEW
[18.03.18 19:59:11]
»

mi-ar parea rau sa inteleaga cineva ca eu critic alegerea, nu putea Cornel sa aiba grija de cafea sau sa "faca focul" la centrala. minusurile, asa cum am scris si mai sus, nu au umbrit cu nimic petrecerea, dar ma asteptam ca cei de la hotel sa fie mai atenti stiind ca vor veni oameni care vor populariza locatie, cu + sau cu -, si din pacate mie mi s-a parut ca da cu minus (repet e vorba de locatie, nici pe departe de intalnire).

sa nu profiti de o reclama gratuita (de fapt platita de cel ce o face nu de beneficiar!) si tintita mi se pare inacceptabil

Dan&Ema
[18.03.18 20:04:23]
»

@nrs: Asta sustin si eu!

Felicitari pentru articol! ????

krisstinna
[18.03.18 20:27:15]
»

@nrs: Și cu tine sunt de acord, eu vă înțeleg pe toți.

Normal ar fi ca cei de la hotel sa citească și sa nu se necajească, să le pese, astfel încât să aducă îmbunătățiri și să își gestioneze mai bine micile probleme.

Alba Iulia e un oraș, hotelul e central, astea sunt prețurile. Când mă gândesc că la Paris o cameră oribilă e mult mai scumpă, ajung sa mă gândesc că Parc Hotel e Ok.

Da, eu așa fac mereu, merg pe comparații și îmi protejez psihicul

Felicitări! Mă bucur că te-am cunoscut.

nrs †AUTOR REVIEW
[18.03.18 20:32:12]
»

pai si eu tot de la o comparatie am plecat: 210 lei ambele, 3* ambele. se pare ca am ales gresit termenul de comparatie

eu exact pentru ei am scris si daca citesc sa ia masuri

elviramvio
[18.03.18 21:05:12]
»

@nrs:

Întârzierea de vineri a fost pur și simplu că nu au personal suficient care să facă față grupurilor. Joi spre vineri a fost tot așa un grup măricel, au plecat vineri târziu și de aici probleme.

Partea de recepție are însă probleme, chiar mari. Noi de exemplu am avut probleme cu cartela magnetică și la alte locații dar acolo am primit imediat cheie clasică. Aici a fost o nebunie, un dute-vino al nostru, de cele mai multe ori pe scări, pe care îmi pare rău, nu-l pot trece cu vederea tocmai pentru că s-a repetat.

În rest am avut tot confortul, tot ce era necesar, am fost foarte mulțumiți de cameră și de cameriste, chiar de cei de la bucătărie. Care cameristă, după ce a curățat și schimbat prosoape deși n-am cerut, n-a reușit nici ea să mai intre în cameră să completeze barul tot din motive de card. Deși camerista a anunțat dimineață recepția să remedieze, nimeni nu s-a deranjat, ba când am venit noi din excursie, a durat 15 minute ca recepționera să ia în considerare doleanța noastră, legitimă totuși, de a intra în camera plătită!! Acesta și încă un fapt legat tot de recepție sunt, pentru noi, minusuri foarte mari care ar trebui să fie în atenția managerului, cu atât mai mult cu cât au avut un caracter prea repetitiv într-un interval așa scurt de timp.

iulian68
[18.03.18 21:22:27]
»

@elviramvio: Am pățit ceva similar sâmbătă la Brothers... Am i trat, eta o masade cca 20 de persoane, m-am asezati a venit o pustoaica care. i-a spus că servirea se va face după o oră pt ca grupul e f. f. numeros și dureaza. Am sa scriu curând de întâmplarea asta dar am rămas dezaamăgit că încă nu stiu să-și atragă clientii...

Dan&Ema
[18.03.18 21:30:01]
»

@elviramvio: cu cartela am patit-o si noi

elviramvio
[18.03.18 22:02:02]
»

@Dan&Ema:

???????? Era epidemie de cartelită!!!

roth
[18.03.18 22:27:04]
»

Plusuri si minusuri, le intalnesti pretutindeni in viata, important si de bun simt este a se tine cont de ceea ce poate fi remediat. Sper ca cei de la hotel sa inteleaga ca noi dorim imbunatatirea confortului, nicidecum sa criticam asa in gol. Au multe plusuri si hai sa mentionam unul care a facut posibila bucuria noastra din acest week-and

* capacitatea mare a salonului*, nu e de neglijat, asta este unul din criteriile de baza in alegereaunei locatii pentru intalnirea anuala AFA.

Cu toti suntem turisti "experimentati", tocmai de aceea putem fi impartiali cand dam un verdict. Per total Hotel Parc a facut fata in conditiile date/existente la momentul acesta.

capacitate maxima

personal atat cat a fost

ora tarzie pana la care s-a stat in ambele seri,( nu am auzit nici o carcoteala din partea lor)

ar mai fi dar eu cred ca ajunge.

Admin
[18.03.18 22:44:10]
»

două constatări certe:

1. criticii de mai sus nu vor câștiga premiul ”SAVY Tourist maria55” - instituit de anul acesta, în memoria mariei55, pentru cei care știu „să vadă” / să se bucure DOAR partea pozitivă a tuturor vacanțelor, mini-sejururilor, cazărilor etc

2. dar îl pot câștiga, probabil, oricând, pe cel de imparțialitate și obiectivitate .

Critici corecte.

nrs †AUTOR REVIEW
[19.03.18 10:35:16]
»

recitind articolul vad ca a iesit cam ca ultimul articol de la Lonicera in care autoarea a scris doar ce nu era ok.

si aici sunt si lucruri bune, dar eram convins ca despre ele vor vorbi altii. spre exemplu iulian a scris "superb", eu cred ca se referea de fapt la intalnire care a estompat toate minusurile

iulian68
[19.03.18 11:29:08]
»

@nrs: Dragul meu coleg, revin ca să lămuresc situatia:asa cum chiar tu ai spus " de gustibus non disputandum' asa ca, din punctul meu de vedere hotelul a fost foarte bun pentru cele trei stele ale sale!

Minusurile de care am scris si eu sunt minore, se pot remedia dar nu sunt acceptate la 4*.

Si ca sa fiu cat se poate de obiectiv; Sa stii ca de-a lungul întâlnirilor noastre am stat la hoteluri de 3* mai slabe decât Parc. Citand-o pe Cami roth trebuiesc indeplinite multe conditii pentru 200 de oameni iar micile neajunsuri ar trebui trecute cu vederea.

De ex tu esti revoltat ca nu ai fost cazat de cum ai venit... Scuza-ma eu am vazut turiști care plecau de la HotelParc abia la ora 15!!! (vineri) Cand crezi ca aveau timp sa și faca curat daca nu or fi mai mult de două cameriste? Nu e sezon încă!

Eu m-am dus la un restaurant in Alba unde erau vreo 20 de persoane, adică mai puțin de un sfert din capacitatea acestuia si mi s-a spus de la intrare ca va dura cam o ora pana voi putea manca!

Așadar imi mențin parerea, imi apartine si pana la proba contrarie coincide si cu a altora. O respect si pe a ta dar nu 'bat moneda"! ????

RossoNerro
[19.03.18 12:31:49]
»

@iulian68: Ce ai patit tu la "Brothers" s-a repetat vineri la pranz dar pentru 4 pers.

Revenind la Parc, aici e discutabil - "fiecare cum isi asterne asa doarme".

Nu vreau sa fiu luat in deradere dar au fost si minusuri clare. Vorbesc in calitate de turist, nu ca participant la eveniment

1. Consumabile & curatenie = 0

2. Personal profesionist = 0

3. Parcare = insuficienta... spre 0

4. Caldura = mari probleme

5. Bucataria (da am fost acolo) = 2 muste

6. Ospatari foarte tupeisti (spaga ceruta efectiv), m-au acuzat ca nu am platit ce s-a pregatit pentru "Echipa Muntenia"... mentionand ca "doamnele de la bucatarie" asteapta plata. @Mitica 49 facuse plata, asa-i coane Mitica?

7. Piscina, unde ati vazut piscina fara marcaje de adancime, semnalizarea pericolelor, etc. fara 2 cai de evacuare, fara 2 scari de acces in aceasta. Singura scara prezenta era neconforma standardelor... avea treptele foarte rare. Ieri am vrut sa facem baie, "vai dar nu se poate"...... era acoperita cu ceva husa (vezi doamne se raceste/pierde caldura). Sambata la fel...au motivat ca au nu stiu ce defectiune. As, era pe modulul ECO (economic)

8. Micul dejun, haos total (personal neprofesionist, debarasare atipica, lipsa produselor de specialitate. Ati vazut fructe sau apa, ieri?

Ma opresc aici, sa auzim numai de bine.

elviramvio
[19.03.18 12:42:27]
»

@RossoNerro:

Ha, ha, am avut mare trecere la bucătari și în bucătărie! M-au ajutat cu tot ce am cerut, au avut idei, gratis, etc. Cât dai anul viitor să vin în echipa voastră? ???? Banii îi donez la Roth!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nrs †AUTOR REVIEW
[19.03.18 12:54:32]
»

@iulian68:

imi pare rau daca asa a sunat, dar nu am fost revoltat. am fost nedumerit de faptul ca stiind din timp ce fel de turisti vin nu au facut tot posibilul sa fie multumiti. cand ai un grup special (noi cred ca asa ceva am fost) faci eforturi speciale sa fie totul bine. cum am scris si in alta parte eu am semnalat aceste neajunsuri, nu am vrut sa fac un capat de tara din ele. si da nu recomand acest hotel pentru ca nu stiu cati dintre urmatorii turisti vor veni pentru o ocazie asa speciala cum am fost noi, iar atunci toate neajunsurile nu vor putea fi compensate de marele plus de la rubrica "distractie si relaxare"

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
krisstinna
[19.03.18 13:01:33]
»

@RossoNerro: Șpagă? Ce-i aia?

Eu doar le-am zâmbit și a fost de ajuns

Sincer, chiar m-au ajutat și sprijinit, nici un biscuit nu le-am oferit, le-am spus că fac totul pentru o cauză nobilă și nu intenționez decât să câștig distracție

RossoNerro
[19.03.18 13:10:02]
»

@krisstinna: Mi-au cerut contravaloarea pregatirii carnatilor, pastramei, si a mamaligii prezentate la degustare. Mitica 49 mi-a comunicat ca le-a platit 80 de lei pentru serviciile prestate. Sper sa fie asa.

Dar sa ma abordeze a doua zi, cu fraze de gen: "domnu' ati ramas dator, aseara, la doamnele din bucatarie"... penibil si jignitor totodata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
RossoNerro
[19.03.18 13:13:03]
»

@elviramvio: Sarut mana stimata doamna... se pare ca aveti trecere... cand m-am dus cu placinta de mere ca sa o asezoneze cu zahar pudra si sa o portioneze... iar m-am lovit de un zid... ca nu avem pudra, co fi co patii... doar, doar sa "sar la cap" cu ceva... mi-a fost sila (cerseala pe fata) de atitudinea acestora.

Dau (decat) pupici....

P. S. Macar v-a placut?...... asta asa ca chestie....

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[19.03.18 13:14:48]
»

@RossoNero: chestia cu ”șpaga” pt ajutor bucătărie... e cu dus-întors.

Personal o văd ca pe o favoare din partea lor - nu erau obligați! - și chiar meritau răsplătiți, INDIFERENT dacă și de modul cum au ”sugerat”. La urma urmei, ține de ELEGANȚA și DECENȚA *solicitantului* (a nostră, nu a lor!)

Eu de ex, chiar dacă nu am fost mulțumit integral de servire, mi s-a părut decent/civilizat să le mulțumesc cu câte 100 lei / ospătar (la finalul petrecrerii de sâmbătă) - repet CHIAR dacă nu am fost integral mulțumit. Plus bacșișul ”Mărunt”, la fiecare comandă (dintre cele ale mele, în acest caz).

Așa mi s-a părut mie, decent/elegant - să le „mulțumesc” astfel și să NU le pomenesc nemulțumirile :-)

ȘI asta o fac nu doar în Ro, Turcia etc - o făceam și dacă eram în Germania! [Bine, e posibil să fi fost refuzat acolo, dar asta e altceva ]

-

NU e nimeni desigur obligat să gândească / procedeze la fel - doamne feri

iulian68
[19.03.18 13:23:24]
»

Eu unul, ma repet și mai spun ca de cate ori am avut vreo cerere nu am rămas cu ea neindeplinita. Si au muncit mult, am vazut aceleași persoane două zile la rand cum alergau printre mese.

Si da, am comandat si eu separat cateva sticle de vin la masa; mi-a placut cum au venit și mi le-au prezentat, m i-au recomandat o sticla care nu era cea mai scumpă din cele aduse și oricum ar fi, era lipsa de respect pentru munca lor daca nu as fi lăsat 'ceva' la fiecare sticla comandată.

Pe bune, chiar au muncit!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
RossoNerro
[19.03.18 13:25:25]
»

@Admin: La mine nu e loc de intors, daca e alba e alba, ... nu neagra, nu roz, nu gri.

Sa ma acuzi de furt / de neplata... e deja "infractiune". Cum ar fi sa va abordeze patronul hotelului Parc si sa va zica asa la "neve"... domnul Cornel ati ramas dator, nu ati platit XXXX servicii... e firesc/normal?

Si da, daca meriti/a iti dau si camasa de pe mine (la evenimentul organizat am dat si asa ceva... nu ma laud... am celtuit "n" X valoarea biletelor) la final am multumit fiecarui participant din Echipa Muntenia".

Iar pe cei fara cursuri elementare de educatie, ii "rad" fara echivoc. Nu tolerez coruptia, fatarnicia, etc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Costi
[19.03.18 13:36:58]
»

@elviramvio:

Întârzierea de vineri a fost pur și simplu că nu au personal suficient care să facă față grupurilor. Joi spre vineri a fost tot așa un grup măricel, au plecat vineri târziu și de aici probleme.

Permite-mi să te contrazic. Nu personalul insuficient a dus la întârziere, ci lipsa de interes și managementul prost.

Știau că va veni un grup mare, așa că era foarte simplu să se apuce din timp de curățenie. Faptul că în ziua anterioară au avut un alt grup nu poate constitui o scuză. E de fapt dezinteresul lor, sau, poate, incapacitatea managerială. Asta pentru că nu poți invoca faptul că cei din grupul anterior au plecat târziu. Era suficient să le spună că întârzierea predării camerei se sancționează cu plata unei zile de cazare suplimentare și să fi văzut atunci ce repejor și-ar fi făcut bagajele respectivii...

Dar dacă nimeni nu le-a zis nimic, au plecat și ei când li s-a făcut de ducă...

Se pare că nu s-au confruntat până acum cu astfel de experiențe. Mă întreb cum se vor descurca la 1 Decembrie...

Eu personal aș recomanda oricui să evite cazarea la acest hotel în perioade aglomerate ...

Costi
[19.03.18 13:45:47]
»

@nrs:

In baie prosoape, sapunele, plicuri cu gel de dus, nu stiu daca se completau penttru ca nu am folosit avandu-le pe ale noastre. In camera era si un racitor, sau cel putin ei asa sustineau, dar cand deschideai usa dinauntru venea caldura

Nu s-au completat! Camerista a trecut prin cameră și doar a aranjat putin pătura de pe un pat, ca să nu zicem că nu a trecut.

În schimb, la noi, frigiderul funcționa și de fapt era un minibar, plin cu de toate.

Cel mai dezamăgitor a fost însă faptul că deși erau foarte multe routere (unul era chiar în camera mea), am putut să mă conectez doar la routerul restaurantului, semnalul de la acesta fiind suficient, pentru că am stat la mezanin. Sunt curios cum a fost la etajele superioare...

Precizez că routerul din camera mea funcționa, dar la conectare, apărea mesajul: Conectat. Fără internet. Și precizez că l-am resetat, în speranța că de acolo era „buba”. Degeaba...

nrs †AUTOR REVIEW
[19.03.18 13:47:44]
»

ai mare dreptate, am citit pe aici ca cineva a patit asa ceva in Grecia. a intarziat 10 minute cu predarea camerei si i-au blocat cartela, deblocarea s-a facut dupa plata unei sume de bani

privind minibarul de pomana era plin, nu imi plac nici berea nici apa calde. ce am vrut am pus la rece pe balcon

traian.leuca † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[19.03.18 14:03:24]
»

@Costi: La etajul I am stat la camera 106 si m-am conectat la.routerul din camera 105. A funcționat ireproșabil.

Costi
[19.03.18 14:10:43]
»

@traian. leuca:

Când am sosit și eu m-am putut conecta la mai multe routere (nu le-am încercat pe toate), chiar și la routerul de la recepție. Mai târziu și, mai ales a doua zi, singura conexiune utilă a fost pe routerul de la restaurant, toate celelalte îmi afișau mesajul de care spuneam. Se comportau ca și cum ar fi fost deconectate de la routerul principal.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
elviramvio
[19.03.18 14:22:01]
»

@Costi:

Confirm cu internetul. N-am avut timp de el dar la un moment dat am incercat de curiozitate, pe al nostru si camerele din jur. Ioc!

Dan&Ema
[19.03.18 14:34:15]
»

@RossoNerro: Cat adevar graiesti! Eu cred ca trebuia spus lucrurilor pe nume.

Defel AFA este pentru mine sursa de alegere a locatiilor unde vreau sa imi organizez cazarile. De aceea apreciez in mod deosebit articolele care scriu realitatea si de aceea si scriu in consecinta la fel.

Felicitari pentru ecou!

elviramvio
[19.03.18 14:50:39]
»

@RossoNerro:

Ce să-mi placă? Plăcinta sau pupicii? Că ambele aveau aromă de scorțișoară ????!

Nu, pe bune, au fost foarte amabili cu solicitările noastre, fără nici o pretenție și repet, s-au descurcat admirabil și cu servitul la masă cu acele C-uri încurcate, totul cu destul zâmbet. Și cu recepționera de sâmbătă spre duminică m-am despărțit în relații bune, cu o atenție dată de bună voie de noi, deși în tura ei am făcut cel mai mult sport in cursa cartelei, de era să ajung doar în cămeșă la premiere, Doamne feri pt. voi ce-ați fi văzut????

Stii, eu mai am întâmplări neplăcute din vacanțe de demult despre care nu scriu că-s deja antice dar când ne amintim de ele, ne amuzăm teribil. Si acum la fel, deja de ieri de pe drum râdeam cu soțul de actiunea Cartela! A fost totul atât de frumos și anul acesta încât trebuia și puțină paprica. Dar trebuie să le menționăm aici, corect, atât bunele cât și relele, doar asta e politica site-ului, informare bună.

O săptămână faină să ai în primăvara asta ????!

RossoNerro
[19.03.18 15:51:52]
»

@elviramvio: Buna ziua, stimata doamna.

Aveti o experienta de viata, ce imi depasesc asteptarile. Modalitatea de abordare a interlocutorului este de un fin dialog, ar trebui sa fiti "ambasadoarea AFA", pe bune. Din prima intrevedere, am recunoscut valoarea. Este un castig incomensurabil (pentru noi toti sa va avem in preajma) pentru toti organizatorii, personal v-as fi dat si cheile de la casa&masina daca mi le cereati.

Apreciez persoanele ce aborda problemele din viata de zi cu zi cu un zambet si voie buna. Ma bucur ca v-am cunoscut. Toata stima.

elviramvio
[19.03.18 16:22:13]
»

@RossoNerro:

Multumesc, tocmai vroiam să mă retrag de pe site, cu greu azi dar unii au nevoie de o supă caldă tocmai acum primăvara ????! Dar m-ați prins iar.

Ambasadoare, da e tentant, deși zice că și -doare uneori!! Să-mi dați cheile de la mașină nu vă sfătuiesc, doar dacă aveți nevoie de o daună serioasă, altfel prietenii știu deja că sunt emotivă și mă pasionează pedala de accelerație tocmai când trebuie cealaltă ????! (Totuși, ce mașină aveți că am șofer bun? O lăsați cu rezervorul plin, ITP-ul făcut, taxa de drum, vigneta bulgărească pe 1 an și batem palma!) Cu cheile casei nici vorbă, îmi ajunge munca la două deja????

O zi frumoasă în suflet să aveți toți AFA-iștii!

RossoNerro
[19.03.18 18:31:25]
»

@elviramvio: In regula, rămâne cu am stabilit. ????

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dan&Ema, elviramvio, iulian68, nrs, RossoNerro, roth
Alte impresii din această RUBRICĂParc Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.37677502632141 sec
    ecranul dvs: 1 x 1