GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Papillon Ayscha, Belek
Tocmai ne-am întors de la minunatul hotel, de aceea m-am gândit să las și eu aici niște impresii, întrucât nu pare să fi scris nimeni recent despre acest hotel.
Menționez că sejurul nostru la Papillon Ayscha a fost prima noastră experiență în Turcia. Voi vorbi strict despre hotel, ca să nu ne pierdem în detalii.
Am ajuns la hotel în jurul orei 11.00, dar camera nu era gata, așa că pe la 12.00 am fost invitați la masă, urmând să fim cazați ulterior.
Masa a fost impresionantă, ca în fiecare zi. Zeci de feluri de salate, aperitive, garnituri, cîteva feluri de friptură, fructe iar dulciurile... unul mai bun și mai gustos decât altul... Iar eu nu sunt mare amatoare de dulciuri... Încă nu am găsit curajul să mă sui pe cântar, dar va trebui să o fac curând.
Cazarea s-a făcut târziu, în jur de 14.30, iar în zilele următoare am înțeles de ce: curățenia începea mereu din punctul opus camerei noastre, erau numai doua menajere pe nivel, iar rândul nostru venea în jurul orei 15.00, când noi ne odihneam. Dacă nu eram disponibili în acel moment, menajerele nu reveneau, așa cum s-a întâmplat în alte hoteluri de 5 stele în care am mai fost. Deci aici, o bila neagră pt Hotelul Papillon Ayscha.
O altă bila neagră o dăm recepției, unde nimeni nu vorbea engleză nici la nivel mediu, măcar. Greu reușeam să ne înțelegem cu ei.
Camera noastră a mai avut o problemă: ventilația în baie nu mergea, iar recepția nu a făcut nimic pt a remedia această problemă. Le-am atras atenția de două ori noi, o dată agenta care ne-a preluat de la aeroport (și pe ea sigur au înțeles-o, că vorbea turcește!). Eram nevoiți să ținem ușa băii mereu deschisă, altfel mirosea a mucegai, căci începuse să se depună pe faianță... Extrem de neplăcut... Vă las pe dvs să vă imaginați cum trebuie să aerisim baia după folosire...
Să nu vă imaginați că la cazare nu am pus „ce trebuie“ în pașaport... Cu atât mai revoltător.
Aceasta ar fi minusurile, însă este posibil să fie aceasta numai ghinionul nostru, nu e neapărat că toti turiștii vor păți la fel.
În rest, numai de bine: piscina impecabilă, echipa de animație numai zâmbet, spectacole extraordinare (am văzut cel mai bun show de imitație Michael Jackson ever!!!)...
Mâncare pe săturate și pentru toate gusturile, diversitate, opulență... Personalul de la masă și de la baruri extrem de amabil... un hotel foarte bun!
Ce ar mai trebui îmbunătățit, în afară de școlirea în limba engleză, măcar a celor de la recepție, ar fi crearea unor oportunități pentu clienți de a ieși din complex, ca să nu mai fie nevoiți să treacă prin mâna unor agenți de turism de o calitate îndoielnică!
Trimis de laura dobrescu in 24.08.17 19:58:22
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura dobrescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84408200 N, 31.08372000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... =9&ridAnt=81207
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)
— e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
Avand in vedere ca a fost prima experienta turceasca, pe ce criteriu ati ales hotelul? Cand ati facut rezervarea? Inteleg ca ati fost cu agentie; a avut aceasta vreun rol in alegerea facuta?
@fra: Am ales hotelul prin intermediul unei agenții, care a garantat pentru calitatea lui. Și hotelul a fost ok, în linii mari și dacă aș mai merge în Antalya cred că l-aș lua în calcul. Ceea ce nu am știut noi a fost faptul că am rezervat prin intermediul acestei agenții, pe vouchere scria numele alteia, iar la aeroportul din Antalya am fost preluați de o agenție turcească, Akay, se numeste, care a reusit să ne strice tot cheful. Pe lângă faptul că insistau să ne vândă tot felul de excursii care nu ne interesau, au „comis-o“ extrem de grav cu excursia la acvariu...
Am plătit 250 de euro să vedem acvariul și să înotăm cu focile. Dupa ce am așteptat mai bine de jumatate de ceas la un hotel după niște turiști care nu au venit, am ajuns la acvariu și ni s-a spus (citez) „Two, here“... initial am crezut că în două ore trebuie să vizităm și acvariul, și să înotăm și cu focile, ceea ce era imposibil. Apoi un alt turist din microbuzul nostru, care vorbea turcește, ne-a spus că trebuie la venim la ora 14.00 înapoi, ceea ce părea ok.
Intrând înăuntru am aflat că nu se poate înota cu focile, ceea ce agenta ar fi trebuit să știe, întrucât a dat telefoane să facă programări, sau cel puțin așa a susținut ea... Am mai aflat că nu putem vizita toate 3 secțiunile acvariului, ci numai una (peștii), când le-am fi putut vizita pe toate 3 cu 70 de euro...
În fine... Cel mai grav lucru s-a întâmplat la plecare. Pe la 12.15 am primit telefon de la agentă că ne pleacă mașina. Am fost foarte mirați, noi știind că trebuie să plecam la 14.00. Dar, pt că tot terminasem de vizitat, am fugit către intrare să plecăm și noi cu mașina respectivă. Cred că nu a durat mai mult de două minute de cînd am fost sunați până la poartă... Însă mașina a plecat și ne-a lăsat acolo. Noi am stat de dimineața 30 de minute după turiștii care nu au venit, dar pe noi, care ne lăsase acolo, nu ne-au putut aștepta. Dacă ar fi fost posibil să înotăm cu focile, nici nu am fi avut timp...
Am sunat agenta, care, după ce a vorbit la firmă, ne-a spus că trebuie să venim înapoi ln Belek cu taxiul. Alți 50 de euro.
Și uite așa, cu 300 de euro, am văzut noi 1/3 de acvariu, foarte frumos dealtfel....
Acești Akay Travel au reușit să ne strice tot cheful... Evident că nu am avut cui ne plânge... au trimis-o pe agentă să ne asculte plângerea și asta a fost tot...
A, ok. Multumesc mult pentru raspunsul rapid si detaliat. Ma gandeam mai mult la partea de rezervare, agentia din Romania.
Oricum inteleg clar ca sunt mai multe agentii care vand de la acelasi tour-operator, care la randul lui colaboreaza cu o agentie de la destinatie.
Destul de anevoios daca vrei sa te plangi cuiva, pentru ca nu stii care e responsabilul sau cine ar trebui sa dea socoteala...
@laura dobrescu: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 Papillon Ayscha o vacanță printre bebeluși — scris în 30.06.24 de sebigeanina din PăTâRLAGELE [BZ] - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Se putea și mai bine — scris în 18.09.18 de Claudia-Cris din BRAşOV - nu recomandă
- May.2014 Papillon Ayscha VS Alva Dona — scris în 09.11.15 de lorand din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jun.2013 Cel mai reusit concediu de pana acum — scris în 28.06.13 de a_vlad2009 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2012 AYSCHA - pe timp de iarna, ianuarie 2012 — scris în 31.01.12 de adina.blondutza din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2011 Nota 10 — scris în 26.06.18 de FONIDENT din PIATRA NEAMT - RECOMANDĂ
- Jul.2011 Sub asteptari — scris în 29.10.11 de dinu veronica din BUFTEA - nu recomandă