GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost la Papillon Aycha anul trecut in vara, mai exact la sfarsitul lui iulie. Hotelul arata bine, camerele sunt putin cam invechite gradinile arata foarte bine iar vilele cu piscina pareau chiar potrivite pentru o vacanta linistita si confortabila. Noi am stat in hotel.
Regimul a fost hi class all inclusive care din punctul meu de vedere nu a fost cu nimic mai presus de un ultra all inclusive. Singura diferenta ar fi ca aveam minibarul din camera care era in fiecare zi completat. Mancarea a fost ok, destul de variata. As avea o observatie cu privire la chelneri care uitau sa iti umple paharele cu apa iar daca ii rugai sa iti lase o sticla pe masa refuzau. Din nefericire trebuia sa le dai bani ca sa poti beneficia de un pahar cu apa plic cand iti era sete la masa. Ca feluri de mancare as putea spune ca am stat la hoteluri in Turcia cu mancare mai variata dar daca nu exagerati cu poftele nu veti avea o problema.
Cand am ajuns nu imi aduc aminte sa fi durat cazarea mai mult de 30 de minute, aerul conditionat este centralizat si cred ca mai faceau economie, ca peisaj arata foarte bine daca si voi va doriti gradini si verdeata, la piscina mai gasesti si cateva locuri la umbra dar din nefericire, in ciuda panoului si a piantului din camera care precizat clar ca nu este permisa rezervarea scaunelor de la piscina, daca nu te trezeai la 6 dimineata sa iti pui prosopul pe sezlonguri nu mai prindeai nimic la umbra sau in partile mai linistite ale piscinei.
Nu mi s-a parut a fi foarte multe familiii cu copii dar m-a deranjat teribil un lucru care nu as fi crezut sa ma deranjeze pana atunci: erau foarte multi rusi, auzeai vorbindu-se rusa peste tot si din pacate desi aproape toti angajatii vorbeau rusa nu vorbeau si engleza. Nici macar cei de la receptie. S-a dovedit a fi o adevarata incercare, esuata dealtfel, sa reusim sa obtinem informatii de la cei de la centrul de informatii din cadrul hotelului cu privire la ce este de vizitat in Antalya si cum putem ajunge. A fost foarte suparator sa platim atatia bani si sa nu ne putem intelege cu personalul hotelului. Ma intreb ce ar fi fost daca ne-am fi imbolnavit sau am fi avut nevoie de alte lucruri mai serioase.
In schimb clientii rusi erau ca la ei acasa. Foarte multi si foarte betivi. Pana si spectacolele tinute de animatori seara (musical, piese de teatru, etc) erau si in limba rusa. A devenit chiar deranjant mai ales ca au fost situatii in care ne-am simtit cumva "ïn plus". De pilda intr-o dimineata eram la piscina si langa noi in fiecare zi statea un cuplu de rusi mai in varsta care la ora 7 cand coboram si ne ocupam sezlongurile ei erau deja acolo sau aveau oricum scaunele deja rezervate, mereu in acelasi loc. Doar ca in acea dimineata scaunele lor erau deja ocupate de un grup de persoane de nationaliate turca, foarte veseli. Chiar ne miram si ne intrebam unde sunt rusii pe care i-am regasit cateva scaune mai incolo certand-se pe limba lor: -). La un moment dat se ridica rusoaica smulge prosopul pe care statea e scaun si vine catre scaunele pe care stateau de obicei si care acum erau ocupate de turci. le arunca prosopul de pe un scaun, il pune pe al ei si se aseaza nervoasa. O intreaba o turcoaica din grup ce s-a intamplat si incepe desigur in rusa sa tot spuna diverse. este chemat managerul hotelului sa rezolve problema si se incinge o mare discutie langa scaunele noastre. Mai de nevoie mai de placere am inteles ca rusii ii acuzau pe turci ca le-au mutat prosoapele de pe scaunele de langa noi pe alte scaune. Recunosc ca ma incerca un sentiment de placere, mai ales ca si noi ajunsesem sa ne trezim cu noaptea in cap sa coboram sa putem gasi scaune la umbra din cauza lor care probabil coborau la 5 dimineata sa rezerve scaunele la umbra (care erau foarte putine) si apareau apoi pe la 10 - 11 de te si apucau nervii. Desi nu mi-as fi inchipuit, managerul le-a tinut partea si incerca sa ii convinga pe turci sa le cedeze scaunele. Nu m-am putut abtine si am intervenit spunandu-i managerului ca ar trebui sa isi reaminteasca si sa le reaminteascasi rusilor ca politica hotelului era clara: "nu se pot rezerva scaunele". Intr-un final au ramas pe scaunele pe care erau dupa ce managerul si-a cerut nenumarate scuze. Nici acum nu am inteles de ce...
Nu va asteptati ca, daca cereti un cockteil de la bar sa aiba vreun gust. sunt facute in bataie de joc. Cred ca pur si simpu nu se pricep. Iar de bauturi fine din import nu poate fi vorba si nici de sucuri naturale ci de dosator. Dar platesti hi class all inclusive. Ei spun ca ai roomservice. Numai ca ajungi acolo si afli ca ai dar noaptea de la 12 la 07 dimineata si e limitat la cateva feluri de sandwichuri si cateva tipuri de bauturi. Nu am apelat nici macar o data.
Un plus le-as da pt spectacolele de seara care erau adevarate spectacole cu costume si lumini si tot ce trebuie.
Insa pe timpul zilei cu animatia nu pot spune ca am avut prea multe momente placute. Nici nu prea i-am observat... Ce este de apreciat este ca nu era muzica data foarte tare la piscina si puteai sta linistit daca erai intr-o parte mai ferita a piscinei.
Curatenia din hotel si de la piscina nu te lasa fara cuvinte dar nici nu pune probleme serioase.
Vremea in schimb a fost horror. Cred ca am stat la 40 si ceva de grade dar ca sa va dati seama eu am parul lung, mediu nu foarte lung si nu mi s-a uscat parul o saptamana cat am stat. Toto timpul era o umiditate foarte mare, stateai pur si simplu pe scaun seara si transpirai continuu.
Nu o sa ma mai duc niciodata in luna iulie in vacanta desi am mai fost in luna iulie in Turcia si nu s-a intamplat asa dar am fost in Kusadasi.
Una peste alta eu nu m-as mai intoarce acolo dar doar pentu ca lucrurile nu au fost o pentru mine si au cantarit mai mult pentru mine lucrurile proaste decat cele bune.
Ca o concluzie, incercand sa fiu obiectiva: mancarea ok, hotelul ok, bautura (cafea, lichioruri fine, vin, noi nefiind decat bautori de ocazie) nu pe masura regimului hotelier, servicii medii. o nota: 7.
raport calitate - pret nesatisfacator.
Trimis de Miha254 in 27.07.11 15:44:51
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi - Hotel Surmeli, Istanbul - Hotel Novano, Four Seasons,
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Miha254); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84408200 N, 31.08372000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 Papillon Ayscha o vacanță printre bebeluși — scris în 30.06.24 de sebigeanina din PăTâRLAGELE [BZ] - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Se putea și mai bine — scris în 18.09.18 de Claudia-Cris din BRAşOV - nu recomandă
- Aug.2017 Papillon Ayscha, Belek — scris în 24.08.17 de laura dobrescu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- May.2014 Papillon Ayscha VS Alva Dona — scris în 09.11.15 de lorand din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jun.2013 Cel mai reusit concediu de pana acum — scris în 28.06.13 de a_vlad2009 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2012 AYSCHA - pe timp de iarna, ianuarie 2012 — scris în 31.01.12 de adina.blondutza din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2011 Nota 10 — scris în 26.06.18 de FONIDENT din PIATRA NEAMT - RECOMANDĂ