ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Pătârlagele [BZ]
ÎNSCRIS: 09.06.10
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUN-2024
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 2200
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

Papillon Ayscha o vacanță printre bebeluși

TIPĂREȘTE

 Salutare AFA! Prin iarnă am intrat pe lista cu hoteluri selectate de-a lungul timpului pentru o viitoare vacanță. Având o experiență foarte plăcută în urmă cu câțiva ani cu Papillon Belvil (vezi impresii), anul acesta am hotărât să mergem la Papillon Ayscha, care împreună cu Papillon Zeugma formează lanțul Papillon Hotels.

În alegerea acestui hotel a contat și faptul că este amplasat în cea mai verde stațiune din zona Antalya, acesta localizându-se într-o pădure de pini, cu plaje cu nisip fin și intrare lină în apă, aflându-se la o distanță de 35 de km de aeroport. Perioada aleasă a fost la început de iunie, pentru că mai târziu era mult mai cald și mult mai aglomerat din cauza începerii vacanței școlare. Acestea fiind stabilite, am început să căutăm oferte și în scurt timp am rezervat o vacanță la acest hotel cu zbor inclus și transfer pentru două persoane.

Cum timpul trece repede a sosit și ziua plecării. După ce am lăsat mașina într-o parcare din apropierea aeroportului, am sosit cu trei ore înainte în aeroport pentru a avea timp de toate formalitățile. Compania cu care am zburat a fost Animawings, dar cu un avion închiriat de la Dac Air.

Plecarea a fost cu o jumătate de oră întârziere, probabil din cauza programului foarte încărcat. După un zbor de două ore, am ajuns cu bine pe aeroportul din Antalya. În timpul zborului am fost serviți doar cu câte un pahar de apă plată, Coca-Cola sau Fanta la alegere și nimic altceva. Am fost informați că, dacă doream ceva de mâncare, trebuia să cerem la rezervarea sejurului și se plătea extra. După ce am trecut de toate formalitățile din aeroport, am fost preluați de reprezentanții tour-operatorului, repartizați pe autocare în funcție de zonele unde erau hotelurile. În aproximativ o oră am ajuns la hotel. Acestaeste unul de cinci stele cu regim ultra all inclusive de dimensiuni relativ mai mici, de doar 300 de camere. Se întinde pe o suprafață de 60000mp și este situat în stațiunea Belek, la o distanță de 35 km de aeroport, într-o pădure de pini cu o curte plină de arbori, flori și gazon.

 Cu toate că am ajuns seara la recepție, am fost întâmpinați de o fată de la relațiile cu publicul care ne-a făcut o scurtă prezentare a hotelului. După ce am făcut check-in-ul, am mers la camera primită, unde eram așteptați cu bagajele preluate de un angajat de la autocar. În urma unei inspecții sumar asupra camerei, am concluzionat că este ce am rezervat și totul era în regulă.

 Am rezervat o cameră cu vedere la munte, convins fiind că oricum nu stau prea mult timp prin cameră și în plus era posibil să primești una cu vedere la mare dar fără vizibilitate din cauza vegetației. Aceasta avea aproximativ 28 mp fiind dotată cu un pat mare, o saltea foarte confortabilă, plus încă un pat de o persoană, un fotoliu, o măsuță și un birou cu mini barul aferent. Mini barul garnisit cu apă plată și minerală, Coca-Cola, Fanta,Sprite și bere Efes, toate la doze de aluminiu plus câteva napolitane.

Televizorul de generație mai veche de aproximativ 66 cm avea un pachet de vreo 70 de programe turcești, rusești, germane, poloneze, olandeze și TVR Internațional pentru noi. În dotarea camerei am mai avut seif, multe umerașe pentru haine, pilote de care nu ne-am atins, papuci de baie, dar nu și clasicele halate de baie. De asemenea pe birou am avut clasicul set de cană electrică cu pahare și căni pentru a-ți prepara un ceai ori cafea și o mulțime de plicuri de ceai și cafea. Aerul condiționat pe tot parcursul vacanței a funcționat bine, neavând probleme cu el.

Balconul de dimensiuni rezonabile avea un set de două scaune și o măsuță, plus un suport de uscat rufe. Baia camerei de dimensiuni puțin cam mici, aproximativ 4 mp, era foarte curată, dotată cu o cabină de duș echipată cu tot felul de șampoane, geluri de duș, creme, kit de pastă și periuțe de dinți, pile de unghii și cască de baie. În fiecare zi ne-au fost schimbate prosoapele. Hotelul, deși are o suprafață mai mică, are totuși multe restaurante pe lângă cel principal: cinci din cele șapte a-la-carte incluse în conceptul ultra all inclusive și nu se plăteau extra, doar trebuia rezervare.

 Restaurantul principal este mare. Este o sală acoperită, cu aer condiționat și o terasă cu acoperiș retractabil care pe timpul zilei era acoperită și seara se deschidea. Acesta era deschis pe lângă programul clasic de mic dejun, prânz și cină și seara târziu de la orele 23 la 01 pentru cină târzie.

La mic dejun aveau o mulțime de mezeluri, brânzeturi, măsline, legume și fructe. Pentru bebeluși și cei mici aveau un loc amenajat cu lapte praf. Este pentru prima oară când am văzut așa ceva, o gamă diversă de iaurturi și preparate special pentru ei. Pe terasă se prepară omlete de tot felul, ouă ochiuri și o mulțime de preparate calde. Pe parcursul zilei se servea fresh de portocale și multe tipuri de băuturi de detoxifiere. Dimineața la cerere se prepara smoothie. În fiecare zi la mesele principale am avut, pe lângă clasicul pui ori curcan, miel și vită la cuptor ori grill, pește de ma multe feluri: doradă, macrou, somon, biban de mare și încă vreo două feluri necunoscute de mine. Bineînțeles nu puteau lipsi clasicele baclavale, saraili, cataif, prăjituri și torturi. Nu s-au mai organizat clasicele seri tematice (turcesc, italian, mexican), bănuiesc că pentru că aveau acele restaurante a-la-carte cu intrare liberă. Am observat de mai multe ori la masă că după ce te așezai, veneau să îți pună apă rece în pahare și te întrebau dacă dorești ceva de băut de la bar. După ce terminai de mâncat, nu te lăsau să te așezi la masă până nu debarasau tot. Totul era nou și curat.

Barurile, în număr destul de mare, aveau o gamă diversificată de băuturi. Lobby Bar și Martini Bar (cu program non stop) aveau bere la sticlă Efes, Bud, Bomonti nefiltrată și pentru prima oară o bere fără alcool. Vinurile erau albe, rose și roșii și șampanie. La capitolul spirtoase ofereau Jameson, Chivas Regal de 12-15-18 ani, Jack Daniels mai multe game, Ballantines, Campari, Martini, Bacardi, Havana Club, Tequila Olmeca, creme de whiskey și mai multe feluri de votcă. La Lobby Bar și Martini Bar aveau pentru cei dornici de băuturi fine o selecție de vinuri de import și băuturi spirtoase mai exclusiviste, care se puteau comanda extra. La toate barurile și restaurante pe unde am fost aveau exprespoare de cafea de la cea turcească până la tot felul de variante reci ori fierbinți pentru toate gusturile.

 Hotelul, pe lângă corpul principal, mai are în partea din spate un grup de vile cu parter și etaj cu două piscine aferente lor. În fața corpului principal aveau piscina mare și alături încă trei, una pentru tobogane, alta acoperită dedicată bebelușilor și una de 1 m adâncime pentru copii mai mici. Peste tot pe lângă piscine aveau amplasate șezlonguri, inclusiv pe gazon la umbră. Fiind un hotel mic, nu are o plajă foarte mare, dar era foarte îngrijită. În fiecare seară se curăța. Cuprindea patru rânduri de șezlonguri acoperite cu parasolare, având și mai multe dușuri și toalete. Nisipul era fin cu puține pietricele, intrarea în apă era lină. Pentru prima oară de când merg în Turcia am văzut un ponton mare, și când am ajuns la el, am observat că era împărțit în două cu hotelul vecin Pine Beach Belek. Pe ponton aveau și un mic bar cu băuturi. În larg aveau ancorată o plută la aproximativ 40 de metri pentru ce doreau să înoate și să sară de pe ea. Marea am găsit-o caldă, curată, doar în două zile fiind mai agitată, cu valuri mai mari.

Animația pe timpul zilei era mai puțin vizibilă (pot zice mai mult axată pe copii pe la Papy Land și mici jocuri pe gazon, tenis de masă, la tobogane). În schimb, la masa de seară în Lobby Bar aveau un pianist care ne încânta, iar la Martini Bar erau artiști care susțineau recitaluri. Seara la scena mare aveau diverse spectacole de dans, acrobații. La ora 22 jos lângă Beach Bar pe gazon organizau party. Toate aceste activități nu erau o problemă pentru cei veniți la relaxare, deoarece muzica nu era dată tare, nici măcar ziua la piscine.

Hotelul avea de asemenea, pentru cei dornici de SPA, și o zonă cu baie turcească, spa, masaj, piscină interioară și o sală de fitnes. Am primit oferte de masaj dar sincer mi s-au părut foarte scumpe (unul simplu de 80 de euro până la unul thailandez de 160 euro), asta probabil din cauza inflației.

 Cum spuneam la început, nu credeam că o să găsim copii mulți, dar nu am luat în calcul că mai sunt bebelușii și cei de grădiniță. Cu mici excepții, turiștii au fost civilizați, inclusiv cei mici.

Aveau inclusiv afară o zonă aparte de wellness, unde se practicau diverse sporturi. Cum am nimerit în timpul campionatului european de fotbal, seara la ora 22 se proiectau meciuri pe scena mare și la demisol, unde era o sală de conferințe.

Despre servicii numai cuvinte de laudă. De dimineață până seara târziu toți te serveau foarte prompt indiferent unde lucrau, de la baruri la restaurante, la casa cu gozleme. Pentru cei amatori de cumpărături există și o mică galerie comercială, dar mi s-a părut mai exclusivistă. Pentru cei interesați  de excursii pe cont propriu în zona recepției aveau inclusiv un birou de închirieri de mașini. În una din zile din un turist s-a lovit la piscină și în maxim 2 minute pe lângă salvamar au mai apărut doctorul de la cabinetul medical însoțită de o fată de la relațiile cu publicul și i-au acordat primul ajutor.

Pentru cumpărături noi am ieșit la poarta hotelului de unde am luat un maxi-taxi și pentru un euro de persoană am mers la Belek în bazarul din centru aflat la o distanță de 4 km. Tot odată la poarta hotelului se găsește și o stație de taxi. Am avut parte de o vacanță relaxantă la un hotel cu servicii foarte bune, cazarea, conceptul ultra all inclusive, locația lui în pădure cu mulți copaci, gazon și flori. Am fost acolo, a fost pe gustul nostru și îl recomand.


[fb]
---
Trimis de sebigeanina in 30.06.24 09:47:24
Validat / Publicat: 30.06.24 11:52:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Istanbul, Bozuyuk, Kemer, Belek, Side, Avsalar, Colakli, Lara.
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Bulgaria, Grecia, Franța, Ucraina, Republica Moldova, Malta

VIZUALIZĂRI: 1373 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sebigeanina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P31 Barul de la piscină.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 31200 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.96 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [30.06.24 11:17:52]
    »

    Bun revenit pe site, cu impresii

    webmaster
    [30.06.24 12:00:58]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    doinafil
    [30.06.24 17:20:05]
    »

    Tare fain este hotelul, iar prețul este bun! (părerea mea!)

    Felicitări pentru alegere!

    sebigeaninaAUTOR REVIEW
    [30.06.24 21:48:11]
    »

    @doinafil: Am mizat pe faptul ca dacă face parte din același lanț hotelier cu Papillon Belvile cu siguranță nu o să am surprize neplăcute, despre preț cred că are un raport preț -calitate foarte bun,mulțumesc de vizită.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [01.07.24 21:56:27]
    »

    @sebigeanina:

    Având o experiență foarte plăcută în urmă cu câțiva ani cu Papillon Belvil anul acesta am hotărât să mergem la Papillon Ayscha, care împreună cu Papillon Zeugma formează un lanțul Papillon Hotels.

    Dintre cele trei hoteluri Papillon eu am bifat deja Belvil în 2012 şi Zeugma în 2017, ambele oferindu-mi experienţe foarte reuşite. Mi-a mai rămas Aysha, dar mă mai gândesc

    La capitolul spirtoase ofereau Jameson, Chivas Regal de 12-15-18 ani, Jack Daniels mai multe game, Ballantines, Campari, Martini, Bacardi, Havana Club, Tequila Olmeca, creme de whiskey și mai multe feluri de votcă.

    Hotelul văd că nu l-au mai renovat în ultimii zece ani, dar măcar au îmbunătăţit vizibil conceptul HCAI, chiar peste aşteptări

    =

    Tot printre bebeluşi mi-am petrecut şi eu vacanţa la sfârşit de mai şi început de iunie. Exact ce NU-mi doream

    sebigeaninaAUTOR REVIEW
    [02.07.24 11:47:17]
    »

    @nicole33: Bună, pentru noi care acum am mers singuri deoarece fetele mele sunt mari și au alte gusturi (city break-uri) a fost chiar o surpriză plăcută să avem parte de o vacanță relaxantă printre bebeluși. Cu mici excepții datorită faptului că erau foarte mulți atmosfera a fost foarte plăcută nu deranjau aproape de loc, ziua pe la piscine cât și seara la mese ori la spectacole. Mulțumesc de vizită.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [06.07.24 16:30:42]
    »

    @sebigeanina:

    pentru noi care acum am mers singuri deoarece fetele mele sunt mari și au alte gusturi (city break-uri) a fost chiar o surpriză plăcută să avem parte de o vacanță relaxantă printre bebeluși. Cu mici excepții datorită faptului că erau foarte mulți atmosfera a fost foarte plăcută nu deranjau aproape de loc, ziua pe la piscine cât și seara la mese ori la spectacole.

    Dacă zici tu...

    În expresia "vacanţă relaxantă printre bebeluşi" eu văd o mare incompatibilitate. Poate că voi deja vă pregătiţi pentru primii nepoţei, ceea ce nu este şi cazul meu.

    Deh... am îmbătrânit şi mi-am pierdut şi bruma de răbdare pe care o mai aveam cândva. Sunt prea stresată şi obosită şi chiar mă deranjează maxim să nu pot mânca în linişte, să nu pot sta niciunde să mă relaxez. Mai ales după ce am experimentat câteva hoteluri care, fără a fi adult only, mi-au respectat dreptul la linişte şi relaxare.

    Bebeluşi mai mulţi şi mai gălăgioşi ca anul ăsta am întâlnit doar la Gural Premier Belek. Când am plecat de la Gural la următorul hotel îmi ţiuiau urechile de atâta linişte

    La Papillon Belvil ştiu sigur că exista în restaurant un sector destinat doar celor peste 15-16 ani şi regula era respectată. La Zeugma nu-mi amintesc dacă era, dar acolo erau în general copii mai mari şi mulţi adolescenţi, astfel că nu au fost probleme.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, hlli
    Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Ayscha Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053560018539429 sec
    ecranul dvs: 1 x 1