GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Incep sa am din ce in ce mai des regrete fata de vremurile de demult. Litoralul romanesc, imi pare rau sa o spun este catastrofa!
In Mamaia constructiile sunt haotice, vechea alee de promenada a ajuns acum un labirint printre buticuri si terase anoste pline de kitch.
Parcari minuscule, vechile hoteluri comuniste devenite brusc de 4* dupa o spoiala ieftina inghesuite de terase unde se aud non-stop manele, ligheane declarate piscine sunt afisate fara jena pe listingul cu facilitati, mancare proasta si alterata deseori... Pacat!
Mai rau parca si vremea este contra noastra. Am prins in plin iulie temperaturi anormal de joase iar apa marii de 13 grade.
Dar sa revin la Hotel Palas... Ce nu mi-a placut:
Hotelul NU este clar de 4*. De ce? Pentru:
- lipsa unei parcari adecvate (o sa revin)
- lipsa sezlong pe balcon (unul singur - antichitate)
- lipsa taburetelor /scaunelor (unul singur)
- lipsa pernelor pe pat (cate una)
- fara halate de baie
- fara prosoape pentru piscina
- camerele sunt foarte mici (15mp)
- lipsa spatiilor de joaca pentru copii
- sapun, gel de dus si sampon de cea mai proasta calitate,
- baia mica, cada mica, dus fix incastrat in perete ceea ce ingreuneaza igiena personala, se pot lauda insa cu o oglinda mare - fratilor ati auzit de bideu?
- atentie MARE la balustrada metalica a balcoanelor pe partea de sud la etajul 1 , balustrada este desprinsa din perete pe toata lungimea ei !!!!!!!!!!
Mai mult sunt destule chestiuni ridicole care mi-au starnit rasul:
- pretul exagerat de mare pentru oferta hotelului,
- doua lifturi minuscule in care cu greu intra 2 persoane sau o persoana cu bagaj
- lumina ambientala de pe holuri nu este automata pe senzori, intrerupatorul se afla in lobby-ul de la intrarea holurilor pe fiecare etaj
- piscina este a hotelului insa nu este a hotelului (citat de la receptie), se plateste pentru clientii hotelului 20 lei de persoana, pentru musafiri pretul este de 30 lei
- barul de la receptie este pustiu singura fiinta omniprezenta a fost un motan handicapat (pe bune, cu o labutza amputata) care isi schimba zilnic locul pe mese, fotolii sau chiar de pian
- preturile de piscina (incusiv barul) variaza functie week-end sau de vreme (apa marii rece, preturi mari)
- toaleta de la parter care deserveste restaurantul, barul si receptia este minuscula si prost compartimentata, este folosita si de personalul hotelului,
- la micul-dejun atitudinea sefilor de sala sau mai bine zis observatorilor federali sau chiar cerberilor salii de mese este groteasca prin atentia obstinenta acordata tuturor, in imediata apropiere urmarind zelos tot ce introduce in cavitatea bucala. Jenant!!!
Ce mi-a placut:
- atitudinea si buna-vointa receptionerelor,
- serviciul de curatenie
- paza parcarii
- TV (smart), cablul tv Dolce si Wi-Fi, foarte bune
- sistemul de siguanta al camerei bazat pe card de acces
- mic-dejunul spartan, clonat zi-de-zi dar gustos si proaspat, fructe putine si la mishto, sucuri Santal, cafeaua oribila in rest identic cu ante-review-erii sitului (clar acelasi meniu ani si ani la rand)
- prezenta politiei/jandarmeriei pe plaja ceea ce diminueaza comertului ambulant practicat de romi .
Referitor la parcare, desigur la check-in nu existau locuri libere pentru care receptionera mi-a recomandat o parcare privata laterala complexului in care pretul era de 50 lei/zi. Cu siguranta realizati prieteni ca aceasta parcare era goala in integralitatea ei. D-soara de la receptie cu un aer trist mi-a sugerat soseaua, in ultima instanta. Drept urmare, umil si frustrat am recurs la injositoarea metoda balcanica de succes - shpaga data paznicului parcarii. Subit s-a eliberat un loc.
Eeh, am mai citit anterior mai multe review-uri dezamagitoare si dezarmante care ma determina totodata cu ce am trait aici sa nu mai calc pe litoralul tarii noastre dragi.
Trimis de muppetz in 09.07.17 20:09:45
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (muppetz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.25287200 N, 28.62001500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Scrie undeva în oferta hotelului că sunt asigurate halate și papuci la cameră?
@pepsi70ro: DA, pe frontispiciul hotelului -4 *
De fapt daca ma gandesc chiar nu scrie nici de TV, paturi, frigider, becuri in camera sau prosoape. Se putea si la comun, nuuu?
muppetz
”DA, pe frontispiciul hotelului -4 *
Stelele/margaretele reprezintă numărul de servicii și facilități incluse pentru o unitate de cazare, iar acestea pot fi diferite de la un hotel la altul.
România face parte din sistemul HOTREC (Hotels, Restaurants & Cafés in Europe) al UE, unde se prevăd serviciile aferente clasificării. Pentru 4* înseamnă 15 servicii la alegerea unității de cazare. De exemplu, pentru 4 stele – (rangul First class) se asigură
- Receptie deschisa cel putin 18 ore
- Lobby cu bar
- Mic dejun si room service
- Mini bar
- Fotoliu/canapea in camera
- Halat de baie si papuci la cerere
- Produse cosmetice in camera
- Restaurant
- Cameră minim 18m pătrați
- Uscător de păr și fier de călcat la cerere
Probabil dacă ați fi cerut halat și papuci v-ar fi dat.
@pepsi70ro: Multumesc pentru atentia acordata!
Nu stiu sincer de ce trebuie sa initiem o polemica care din punctul meu de vedere este cel putin inoportuna si irelevanta. Opinia mea expusa aici este binenteles subiectiva si a carei esenta se deduce din calatoriile mele de-a lungul timpului. Daca v-a deranjat spiritul negativ al postarii as putea sa reeditez totul si sa scriu ca a fost minunat sejurul la acest hotel. Totusi ca sa punctez concret afirmatiilor d-voastra:
-receptia este imperativ necesar sa fie deschisa 24h/24h (deci nu se pune)
-lobby cu bar, am spus ca este decorativ in cazul nostru
-MD - DA, Room Service - NU
-minibar - NU
-fotoliu/canapea - NU
-halat de baie si papuci - NU si nu as crede ca imi cumparau la cerere mie personal
-produsele cosmetice miroseau a ghena de gunoi
-restaurantul prea mic pentru capacitatea de cazare
-camera este cu mult sub 18mp (max 15mp)
-uscator de par - DA, fier de calcat la cerere probabil de la Dedeman, special pentru mine.
Este posibil sa gresesc insa consider ca menirea acestui site, extraordinara si benefica pentru turism, este sa indreptam lipsurile si greselile hotelierilor prin recenziile noastre, a tuturor. Mai mult prin aceste opinii facem un serviciu si celorlalti turisti sa stie la ce sa se astepte! Mi se pare un non-sens sa expunem doar calitatile si sa ascundem partile negative asa doar ca sa dea bine pentru hoteluri. Atunci ce mai cautam aici? Care-i scopul acestui site, asta-i locul unde ar trebui sa ne furam caciula unui-altuia?
Cu stima si consideratie,
muppetz
P.S. As dori sa punem punct acestei inutile controverse , multumesc .
@muppetz: Punctat excelent! Dar pe lângă prezentarea stării de fapt din hoteluri, AmFostAcolo mai are un scop. Acela de a modela cultura turistică a românilor. Din păcate, unii dintre noi au serioase lipsuri, iar acest lucru se poate observa cel mai adesea prin învinuirea unității de cazare, nu întotdeuna corect.
În ceea ce privește hotelul la care facem referire, n-am o simpatie deosebită pentru el, din contră... Eu, am afirmat că pe site-ul lor oficial, papucii și halatul nu apar în dotarea camerei, iar printr-o întrebare în prealabil cred că s-ar fi rezolvat această problemă. Asta doresc să spun, de fapt, mulți nu consultă site-urile hotelurilor sau impresii despre hotel, de aici, de multe ori și gradul scăzut de recomandare.
Cu asta termin și eu, sper că dialogul nostru (nicidecum polemică) a fost instructiv pentru alți useri care doresc să plece în vacanță. Vacanțe faine îți doresc!
@muppetz: Felicitari pentru articol... cam aceleasi senzatii le-am incercat si eu anul trecut, cand, dupa cativa ani de absenta am revenit pe litoralul romanesc.
In alta ordine de idei, vazand poza P04, ma ia cu fiori pe sira spinarii. Acolo oricand se poate intampla un accident...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Sejur de cosmar — scris în 28.07.24 de Magda lena din GALAţI - nu recomandă
- Jul.2023 Sejur stricat de la cazare — scris în 01.08.23 de ux130081 din BUCUREșTI
- Jul.2021 Hotel de 2 stele, nu recomand - condiții execrabile — scris în 24.08.21 de M.Augustin din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2021 Un concediu de cosmar — scris în 08.07.21 de Ramo16 din SIBIU - nu recomandă
- Jul.2020 Marea țeapă... de patru stele! — scris în 20.07.20 de ux116202 din CURTEA DE ARGEş [AG] - nu recomandă
- Sep.2018 NU Recomand — scris în 04.09.18 de alex15mariana din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 Dezamagire! — scris în 30.08.18 de Anyamelly din PLOIEşTI - nu recomandă