ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 23.06.10
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    JUN-2011
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    97.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 11 MIN

    O alegere reusita

    TIPĂREȘTE

    Merhaba tuturor!

    Mi-am propus ca la fiecare intoarcere din concediu sa scriu cate un review aici pentru a fi de folos persoanelor interesate de concedii frumoase fara suprize neplacute la destinatia mult asteptata de-a lungul intregului an.

    Deoarece de 2 zile ne-am intors de la hotelul Oba Star Resort & Spa doresc sa va impartasesc impresiile pe care mi le-am creat acolo, mai ales ca nici eu la randul meu nu prea am gasit foarte multe informatii inainte de plecare.

    Hotelul are 4 stele si se afla situat in provincia Antalya, oras Alanya, statiune Oba, chiar in centrul statiunii, la 2 minute de bazar, magazine, terase, etc. Acest aspect il consider ft important intrucat pe drumul inspre aeroport am facut mai multe opriri la diferite hoteluri din oferta agentiei cu care am calatorit, hoteluri de 5 stele, foarte luxoase si frumoase dar care se aflau in mijlocul pustietatii. Nu aveai unde sa te duci in alta parte decat poate la plaja mergand putin pe jos.

    Acest hotel se numea pana in anul 2010 Melani Hotel, avea 3 stele si niste conditii mult inferioare fata de ceea ce este acum. Din anul 2010 cand a fost renovat complet se numeste Oba Star Resort & Spa. Datorita proaspetei renovari totul este nou, modern, curat, neruginit, nepatat, nezgariat, samd. Din acest motiv a fost destul de greu sa gasesc review-uri pe internet despre hotel.

    Atentie! pozele pe care unele agentii de turism din Romania le au pe internet la acest hotel nu sunt de actualitate, apar niste poze dinaintea renovarii hotelului cu un topogan colorat pe care nu il mai au, cu o terasa care nu mai exista, si cu un pat care deasemenea nu mai exista . Daca era sa ma iau dupa poza agentiei prin care am plecat nu mai mergeam sigur, dar am verificat web-site-ul hotelului, toate pozele de pe site-ul lor oficial sunt reale, conform cu realitatea actuala.

    Hotelul cuprinde pe langa partea de cazare, restaurant interior, piscina + pool bar si urmatoarele: coafor, spa, Jacuzzi acoperit, sala de sport, terasa deschisa tuturor turistilor unde se pot consuma cockteiluri, bauturi, mancare extra charge.

    Noi am achizitionat biletele in luna martie pentru a beneficia de discountul de early booking si am achitat 964 euro/2 persoane pentru: cazare, mese AI, bilet avion Air Bucharest, taxa aeroport, transport de la aeroport la hotel. Pentru aceasi perioada (22.06 – 29.06), fara early booking ne-ar fi costat 1160 euro/ 2 persoane, deci am fost niste norocosi.

    Camera de hotel:

    Noi am fost cazati intr-o camera triple chiar daca eram doar 2 persoane. Probabil ca nu mai existau disponibile camere duble datorita perioadei aglomerate, e plin sezon turistic pana la urma.

    Camerele de hotel pot avea diferite vederi datorita formei de U pe care o are hotelul: inspre piscina hotelului, inspre piscina hotelului alaturat (cazul nostru), sau inspre terasa exterioara care e chiar pe sosea langa bazare, terase (aici nu e prea indicat de stat datorita galagiei). Pana la plaja mergeam pe jos 5 minute dupa care treceam peste o sosea pe sub un pasaj, asa ca nu ai cum sa obtii o camera cu vedere la mare. Pe noi nu ne-a deranjat acest aspect dar stiu ca sunt persoane pentru care conteaza foarte mult acest detaliu.

    Camera noastra a cuprins: pat matrimonial + un pat single, dulap cu sina, dulap pe hol, noptiere, masuta de toaleta cu oglinda mare + scaun + sertar, un tv cu lcd mic, seif, aer conditionat (gratuit), telefon, frigider (apa plata la 0,5 l este gratuita, restul produselor extra charge), blacon cu masuta si scaune de plastic.

    Camerele au cartela electronica, la fel ca in mai toate hotelurile moderne.

    Sunt foarte multumita de capitolul curatenie, in fiecare zi se aranja camera, se schimbau prosoapele, cearsafurile, fara exceptie. Se aspira, se curata baia, se spala pe jos in baie. Cameristele aranjau in fiecare zi patura de pe pat in diferite modele, ba chiar aranjau si hainele ramase pe pat, erau foarte amabile.

    Masa la restaurantul hotelului:

    Biletul pe care noi l-am achizitionat presupunea regim de all inclusive, nimic neobisnuit pentru Turcia.

    Astfel, pe langa mancarea in sine erau incluse si bauturi racoritoare carbogazoase (Cola, Cola light, Fanta, Sprite), sucuri “naturale” de la aparat, apa plata, vin, bere, ceai, cafea de toate tipurile.

    Toate cele 3 mese (mic dejun, pranz si cina) erau organizate in sistem de bufet suedez in fiecare zi existand alte preparate. Spre deosebire de alte hoteluri in care am mai fost, unde erau multe preparate prezente in fiecare zi, aici gaseai cate 4-5 preparate calde diferite in fiecare zi + barul de salate dulciuri si fructe.

    La micul dejun: oua fierte, omleta cu legume, cascaval, branzeturi, salamuri, masline (verzi, negre, cu ardei), multe tipuri de legume si salate, supa crema, uneori preparate de tipul cartofi taranesti, orez cu lapte, prajiturele, tarte, pepene, caise, prune si nectarine.

    La pranz si cina: soufleuri de legume, cartofi taranesti, cartofi prajiti, orez turcesc, carne de curcan, carne de pui, uneori peste, foarte multe tipuri de salate crude, branzeturi, salate cu maioneza (inclusive salata de boeuf), legume (castraveti, rosii, ceapa, castraveti murata, varza murata, varza rosie, varza alba, salata verde), etc.

    In fiecare luni seara la cina se pregateste “donner kebap”, la farfurie.

    Mancarea mi s-a parut foarte buna, cred ca oricine ar gasi preparate pe gustul sau, mai putin cei care au vizitat deja hotelurile lor de 5 stele si sunt obisnuiti cu extreme de multe preparate.

    Ospatarii sunt foarte amabili insa obisnuiesc sa iti ridice farfuria, paharul, cana, etc la maxim 2 secunde dup a ce au vazut ca ai terminat, e usor enervant.

    Piscina si pool bar:

    Piscina hotelului nu este foarte mare insa are suficiente sezlonguri cu saltea, masuta si umbrela pentru toata lumea. La ora 10 dimineata gasesti sezlong fara exceptie, nu se poarta ocuparea acestora de la ora 8.

    Topoganul cu apa functioneaza intre orele 10:30-12:00 si 14:30 – 16:00.

    In legatura cu piscina va trebui sa mentionez un mare minus: sezlongurile si umbrelele sunt stranse in fiecare seara la ora 18:00 pentru a fi puse in locul acestora mese si scaune pentru ca turistii sa poata servii cina pe terasa incepand de la ora 19:00, si pentru a vedea spectacolul de animatie din seara respectiva la ora 21:00. Mie nu mi-a placut acest lucru, seara era apa cea mai calda si mai plcuta pentru inot dar din pacate nu au unde sa puna mesele in alta parte. Se poate manca cina atat in interiorul restaurantului cat si afara pentru ca are iesire exact la piscina. Eu am preferat sa raman inauntru de cele mai multe ori pentru ca e destul de obositor sa te tot duci de pe terasa inauntru sa iti mai iei un pahar, o farfurie, etc.

    Piscina are si un pool bar unde bauturile alcoolice, si sucurile care la masa sunt oferite gratuit (vin, bere, cola, fanta, etc) aici sunt extra charge. Totusi la pool bar in timpul zilei se ofera gratuit apa plata, sucuri de la dozator, ceai si cafea, fara limita la cantitate. Tot aici, intre orele 16:00 – 17:00 bucatarul aduce prajiturele de tipul celor de la micul dejun, pranz sau cina care se pot servi cu o cafea sau ceai.

    Plaja si mare:

    Hotelul Oba Star **** are o portiune buna de plaja cu sezlonguri, saltele, umbrele si masute + un bar pe plaja. Acestea nu se platesc, trebuie doar sa porti bratara oferita la sosirea in hotel.

    Apa plata si sucurile din dozator sunt gratuite, iar bauturile carbogazoase, bere, inghetata, extra.

    Trebuie sa recunosc ca am fost dezamagita de capitolul apa marii. Tarmul este foarte abrubt, apa marii e foarte puternica si plina de pietroaie, care sunt izbite de mal odata cu fiecare val. Apa este foarte adanca, chiar si la mal, iar daca nu ai papuci potriviti nu prea este comod sa intrii in apa deloc.

    Deasemenea in apa, in partea stanga a plajei hoelului exista bucati mari de stanca care nu au fost scoase in totalitate existand riscul sa te ranesti.

    Evident nu in toate zonele este aceasta situatie, sunt sigura ca exista si plaje mai bune insa asta e situatia la plaja de langa hotel.

    Dupa excursia avuta in insula Thassos unde am putut innota in voie, unde apa era asa de limpede, nisipul fin, am ramas un pic dezamagiti, dar, celelalte aspecte frumoase ale excursiei au compensat aceasta parte.

    Animatia in hotel:

    Hotelul are o echipa formata din 3 animatori (2 baieti si 1 fata). Fiecare din acestia au alte responsabilitati astfel incat sa faca fiecare turist in parte sa se simta bine.

    Programul de animatie de dimineata nu este efectuat in fiecare zi si difera: uneori se face water polo, alteori water gym, si tot asa.

    In fiecare seara la ora 21:00 se organizeaza cate un show diferit prezentat de animatori: noi am prins diferite programe precum prezentarea unei colectii de articole de piele, bingo (pretul unui bilet este de 3 euro), seara turceasa cu dansatoare din buric, etc.

    In majoritatea serilor se ofera gratuit bilete de loto iar persoanele norocoase au castigat articole de piele, suveniruri turcesti, bijuterii.

    Noi am castigat in una din seri un lantisor de argint cu un mic medalion de la o bijeterie din orasul Alanya, au fost foarte amabili si au venit dupa noi a 2-a zi pentru a ne duce cu masina la bijuteria lor si invers. In ultima seara la bingo am castigat o narghilea turceasca destul de maricica, foarte frumoasa amintire.

    In fiecare seara, dupa terminarea programului de animatie, la ora 23:00, animatorii hotelului merg impreuna cu turistii doritori la discoteca in aer liber. Se merge cu un bus pana in orasul Alanya. Se plateste la animatori o taxa de 10 euro/persoana care include transportul si un mic cocktail. Cele 2 discoteci sunt Havana Club si Summer Garden. La fel ca peste tot in Alanya, in discoteci veti auzii foarte multa muzica romaneasca (ma rog, melodii in engleza), la fel si la terase si peste tot, inclusiv la piscina hotelului.

    SPA hotel:

    In cadrul spa-ului din hotel puteti face enorm de multe tipuri de tratamente, masaje corporale si faciale, detoxifiere, Jacuzzi. Alaturat exista o salata de sport dotata modern cu aparate pentru fitness.

    Noi am ales sa facem traditionala baie turceasca sau “Hamam” iar in pachet era inclus: baia turceasca, peeling, masaj corporal cu ulei, masaj facial si masca. Totul a durat 2 ore, a costat 25 euro/persoana si a fost super, foarte relaxant. Hamamul se recomanda a fi facut in primele zile inainte de expunerea la soare in primul rand ca te ustura pielea dupa, si in al doilea rand ca acel peeling corporal cu manusi iti va asigura un bronz mai frumos dupa indepartarea celulelor moarte.

    Excursii optionale:

    Agentia de turism din Romania prin care am achizitionat pachetul are o agentie de turism partenera in Turcia. La sosire am fost asteptati in fata aeroportului de ghizii romani si dusi inspre hotel, la fel si la intoarcere.

    Tot aceasta agentie din Turcia organizeaza diferite excursii optionale.

    La sosire, in drumul parcurs cu autocarul inspre hotel, ghidul ofera turistilor un plic cu toate informatiile legate de excursiile optionale. In ziua 2, ghidul roman vine la receptia hotelului in care esti cazat si acolo achiti excursiile.

    Dezamagirea mare este ca din 12 excursii, mare lucru daca se organizeaza 4. Noi am vrut sa mergem la 2: excursia la cascada Managvat cu vaporasul si la parcul acvatic (showul cu delfini). Am putut sa mergem doar la cascada si atat. Ghidul incearca sa ii convinga pe toti sa mearga la rafting si la night safari. Se pare ca turistii romani care merg in Turcia nu sunt interesati de excursii pentru ca de-asta nu se puteau organiza, nu erau destui turisti. Ciudat, dintr-un avion plin de 150 de oameni… Sper doar ca motivul nu este pierderea mesei de pranz, ar fi stupid. Chiar exista locuri frumoase care merita vizitate.

    Am fi vrut sa mergem pe cont propriu la spectacolul cu delfini insa ar fi fost necesar sa schimbam vreo 2 busuri, nici nu am gasit persoane care sa ne poata indruma cu privire la schimbul acestora si a trebuit sa renuntam.

    Un minus pentru agentia de turism din Turcia: la excursia optionala am fost 10 oameni, motiv pentru care eram cantitate neglijabila si au considerat ca e ok sa trimita in loc de ghidul roman care ne-a astgeptat la sosire, un ghid german. Era un turc care vorbea perfect germana, iar engleza asa si asa. El nu avea nici o vina, a fost foarte dragut si amabil si se tot scuza si ne tot spunea ca el e ghid german, dar cei de la agentie... Excursia a costat 45 euro/persoana si a constat in vizitarea unei moschee (va dati seama ce mult am inteles), plimbare cu vaporasul pe raul Mangvat pana la intalnirea acestuia cu marea, vizita cascadei Managvat si shopping la un mare bazar de textile, pranzul pe vaporas, apa, bere si sucurile incluse pe vaporas. La intalnirea raului cu marea vaporasul s-a oprit si am fost lasati timp de o ora si putin sa facem baie in mare, intr-un loc in care apa era foarte limpede, curata si curentii de aer nu erau asa puternici. A fost superb, pacat ca a durat putin si ca nu am avut parte si la hotel de aceste lucruri.

    Altele:

    Atat in hotel cat si in afara acestuia prima limba straina este germana, si abea apoi engleza. Se descurca cam prost la capitolul engleza.

    Daca aveti posibilitatea schimbati inainte de a pleca banii direct in lire turcesti, toate preturile de la magazine, bazar, etc fiind in TL. Daca nu ai lire, fac ei un schimb de tipul: produsul e 4 TL, tu platesti 2 euro. Prin acest mod se pierd cativa euro centi la orice cumparati, deci nu merita sa aveti doar euro. Totusi pastrati euro pentru excursiile optionale si pentru cumparaturile din aeroport.

    Ce nu mi-a placut deloc deloc: este foarte obositor ca pentru orice guma de mestecat sau orice produs mic din magazine sau bazar trebuie sa ii intrebi pe ei cat costa pentru ca nimic nu are pretul afisat. In bazar mai inteleg, doar stiti ca ei se targuiesc pentru orice produs vrei sa il cumperi.

    Statiunea este foarte animata, la toate terasele si restauratele in aer liber lumea se simte bine pana dimineata.

    Ieri. chiar la o zi dupa plecarea din hotel, am primit un e-mail din partea hotelului prin care ne multumesc ca i-am ales si ca ne mai asteapta. Da, stiu ca este un mail automat trimis tuturor oaspetilor, dar mi s-a parut frumos din partea lor.

    In concluzie as mai vizita cu siguranta Alanya, m-am simtit excelent. Turcia este destinatia perfecta iar hotelul Oba Star a corespuns cerintelor noastre.

    Va doresc un concediu cat mai placut si o vara frumoasa!


    [fb]
    ---
    Trimis de jasmine_d* in 01.07.11 21:53:45
    Validat / Publicat: 01.07.11 22:57:42
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 5927 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (jasmine_d*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P15 pe drumul inspre plaja
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 12 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [01.07.11 23:12:42]
    »

    Foarte bun review - in plus ma bucur sa vad oameni care stiu sa deguste o vacanta la un hotel de 4 stele din Antalya. Desi poate suna ciudat, veti vedea ca nu sunt foarte multi -- in orice caz, cu mult mai putini decat nemultumitii de la hoteluri de 5 stele, majoritatea MULT mai scumpe!

    jasmine_d*AUTOR REVIEW
    [02.07.11 12:03:55]
    »

    Multumesc frumos pentru aprecieri, am incercat sa cuprind cat mai multe informatii posibile.

    Chiar ne-am simtit minunat... ! intradevar exista hoteluri mult mai luxoase de 5 stele care ofera conditii extraordinare dar ce folos daca sunt aflate in mijlocul pustietatii? si multe din cele la care ne-am oprit cu autocarul pentru a urca si alti turisti inspre aeroport asa erau, departe de orice... mie imi place sa ma plimb, sa interactionez cu oamenii si sa observ obiceiurile lor... de exemplu mi s-a parut extrem de amuzant cum stau ei in fata magazinului lor dupa-masa si servesc la masuta cina si un ceai in traditionalele pahare...

    Acest hotel a fost exact ce aveam nevoie... modern, curat, piscina a fost suficienta, personalul hotelului extrem de amabil, in centrul statiunii...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jasmine_d*AUTOR REVIEW
    [04.07.11 22:17:34]
    »

    Buna tuturor!

    Mi-am dat seama ca am uitat sa precizez un aspect legat de curatenia in camere... stiu ca unele persoane sunt deranjate de prezenta cameristelor in orarul 13-16, asa ca vreau sa mentionez ca la hotelul Oba Star, pe afisajul electronic de langa usa de intrare la camera, apare mesajul " Clean the room" sau " Do not disturb" in functie de butonul pe care l-ai apasat tu inauntru exsta 2 butonase chiar la intrarea in camera, langa suportul cartelei magnetice... astfel se poate rezolva si aceasta problema...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    jasmine_d*

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047377109527588 sec
    ecranul dvs: 1 x 1