ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.12.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 29.12.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2019
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
6 AD. + 2 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel NT Ranca

TIPĂREȘTE

Subscriu tuturor feedback-urilor negative scrise anterior pe mai multe site-uri, pe care din pacate le-am citit ulterior efectuarii rezervarii.

Managementul hotelului lasa mult de dorit, de aici probabil toate celelalte neajunsuri, din care unele ar putea fi usor evitate daca ar exista respect pentru clientii hotelului si preocupare pentru a face lucrurile bine.

Am venit din Bucuresti si pentru ca ne-am hotarat destul de tarziu, optiunile de cazare au fost destul de limitate, insa m-am gandit ca fiind printre putinele locatii cu 4 stele din Ranca, nu or fi ele 4 stele bulgaresti, dar cat de rau sa fie?!

La sosire intradevar nu era nimeni la receptie, a trebuit sa sun ca sa vina o fata de restaurant care ne-a dat cheile, dupa ce am achitat in avans suma integral. Dupa ce-am intrebat de orarul de masa ni s-a spus ca seara vom avea muzica live in restaurant, fara sa dezvaluie "surpriza". M-am bucurat totusi ca nu m-a izbit un miros neplacut la intrarea in camera cum s-a mai scris, in schimb era mizerie pe jos, nu fusase aspirat, si geamurile intradevar pline de "zoaie" in toate cele 3 camere inchiriate.

Lipseau cu desavarsire prosoapele si de la noi si din celelalte 2 camere, pe care le-am cerut pe seara cand ne-am intors de la sanius, si ni s-a spus pe un ton "firesc" ca nu au avut cand sa se usuce, pt ca s-a eliberat hotelul dimineata, si n-au avut cand sa fie spalate/uscate, dupa care ni s-au adus tuturor mai multe prosoape mici, de fata, cu care am ramas in cele 2 zile. Mocheta cu pete in camera si mai ales pe holul holul hotelului. Baia parea placata cu resturile de gresie/faianta de la celelalte bai, in 3-4 nuante si montate in graba de "Dorel".

Mobila "spune" pe la toate colturile ca are cca 10 ani, m-am linistit pt ca asternuturile pareau curate.

Seara in restaurant, am comandat ceva "safe", piept de pui cu cartofi, si de fapt asta am mancat si in ziua urmatoare, nu m-am riscat sa luam altceva. La desert am putut sa le luam copiilor doar clatite cu ciocolata.

Si imediat dupa sosirea mancarii incepe o muzica lautaresca/ manele asurzitoare incat nici n-am mai incercat sa mai vb la masa unii cu altii, ca oricum nu ne-am fi auzit, dupa se aude cantareata care se asezase la masa alaturata a baietilor cu treninguri stramte si firmate, dupa care au inceput sa curga dedicatiile in timp ce se facea live pe facebook cu paharul ridicat... restaurantul aflat la parter nu are usi care sa previna urcarea mirosului de mancare la fiecare masa pana la ultimul etaj, iar zgomotul cu atat mai putin.

Avand copii si noi si ceilalti prieteni cazati la parter (langa restaurant) am vrut sa ne culcam dupa ora 22.30, insa muzica se auzea asurzitor si la noi la et 1... Copiii petrecaretilor din restaurant erau cazati si s-au strans toti (cca 5-10) in camera de deasupra noastra la 2 si timp de 2 ore au sarit in continuu din pat pe podea si invers intr-o tropaiala fara sfarsit.

La 11.20 i-am trimis un mesaj proprietarului rugandu-l sa ia masuri. Mi-a raspuns cu "scuze, avem o onomastica, o sa incercam sa inchiem la 11", in conditiile in care era deja 11.20 cand a trimis mesajul, la al 2-lea in care i-am spus ca e lipsa de respect pt cei cazati nu mi-a mai raspuns. Am urcat eu la 12 fara ceva sa-i rog pe copii sa nu mai mai sara, neavand la cine sa apelez, fiindca toti adultii petreceau impreuna cu proprietarul nestanjeniti la parter. Dedicatiile "fara numar" au continuat pana la ora 1...

A doua zi la pranz am aflat ca nu putem manca in restaurant, pt ca se pare ca primisera plangeri la DSP ca urmare a serii anterioare si au avut control pe restaurant, am putut comanda o ciorba si bauturi, abia dupa ora 3...

Proprietarul aflat la receptie, stiind de problemele aparute, a spus ca el e un simplu angajat, refuzand sa dea explicatii suplimentare.

Pe scurt un loc cu potential ca se va inchide in scurt timp, din lipsa de viziune si respect pt clienti, care inca mai functioneaza din inertie, si in care nu merita sa va consumati banii si nervii.


[fb]
---
Trimis de Irina.N in 29.12.19 17:43:14
Validat / Publicat: 29.12.19 17:58:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂNCA.

VIZUALIZĂRI: 1525 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Irina.N); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[29.12.19 17:55:51]
»

@Irina.N: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 13&ridAnt=98191

Admin
[02.03.20 14:30:49]
»

Evitati acest hotel!!!

Din pacate nu pot sa spun ceva despre locatie, pt. ca nu am apucat sa ne cazam acolo, desi am facut rezervare, [... ] de patron nici nu s-a sinchisit sa mai raspunda la tel.

Cand am ajuns acolo, eram 3 familii cu copiii dupa noi, a iesit un paznic din spatele hotelului dintr-o baraca si ne-a spus ceva de genul, hotelul este inchis de o saptamana, pe motiv ca s-ar fi spart o conducta de apa si nu s-a mai cazat nimeni, iar sefu' era plecat la Bucuresti.

Culmea era ca acest motiv a mai fost invocat si alta data (am citit pe internet dupa aceea).

Ar fi cazul sa fie mai inventiv, sa mai schimbe motivul, ca s-a plictisit lumea...

Deci, nu se merita nici macar sa arunci o privire la aceast HOTEL NT!!!

--

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

--

AmFostAcolo nu recomandă rezervările fără plata unui avans și nu sprijină plângerile referitoare la nerespectarea unor astfel de rezervări. Vezi prevederile punctului 1. B. 11 din Regulament, detaliate pe larg pe blog.

Dacă puteați dovedi rezervarea prin plata unui avans și rezervarea nu era respectată - unitatea de cazare în cauză ar fi fost inclusă pe Lista neagră AmFostAcolo!

ux117336
[31.08.20 15:31:14]
»

Nu ne-au păstrat camera, deși făcusem rezervare și sunasem în ziua cazării pentru confirmare

Sunt lipsiți de organizare și seriozitate. Deși am sunat pentru confirmarea camerei, în ziua cazării, așa cum ne-au spus, și i-am anunțat că ajungem pe la ora 21:00, deoarece vizităm împrejurimile, când am ajuns la hotel camera noastră era dată. Patronul s-a prefăcut că nu știe despre ce este vorba, deși cu dlui vorbisem la telefon și i-am arătat dovada apelurilor. La recepție nu era nimeni când am ajuns, pentru ca mai apoi să vină o tânără care era și la bucătărie.

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Irina.N
Alte impresii din această RUBRICĂNT Hotel [Rânca]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049078941345215 sec
    ecranul dvs: 1 x 1