REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
Nina Studios 2(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Proprietari avari
Bună. Voiam de mult timp sa fac aceasta postare, dar am tot amânat. Vreau sa va povestesc experienta mea, absolut neplăcută, cu Nina Studios. Este vorba de fata cea tânără a patroanei, cu care se discuta, de fapt. Voi încerca să fiu cât mai scurta.
In 2020 am închiriat un sejur la unul din studiouri, pentru 2 familii monoparentale. Am specificat chiar de la început ca e vorba de mame singure.
Mai mult, in contextul covid am întrebat dacă vom putea renunța la rezervare și dacă ne vom putea recupera banii. Răspunsul a fost ca pana cu doua săptămâni înainte de data sosirii ne putem recupera banii.
Din păcate, între timp (în mai puțin de doua săptămâni de când am pus întrebarea și cu mai bine de 2 luni înainte de ziua sosirii la hotel) nu am mai putut ieși din tara din cauza covid, asa ca a trebuit sa renunțăm la rezervare.
Surpriza! Nu a vrut sa ne dea banii înapoi, mizând pe o lege data de statul grec în luna februarie 2020, lege despre care ea știa când am pus eu intrebarea despre anulare, dar pe care eu nu o cunoșteam și despre care nu mi-a zis nimic. Absolut nimic!
Citisem și înainte de rezervare o recenzie proasta legata tot de bani (le-a cerut unor clienți bani pe schimbarea broaștei de la o camera, dar au aflat de la meseriaș ca era nevoie doar de o schimbare mica), dar am crezut ca a fost doar o întâmplare. Îmi pare rău că nu am ținut cont.
Am rugat-o cu cerul și cu pământul, am făcut apel la sentiment, la orice. Nu a putut fi înduplecata, spunând întruna ca legea asa zice. Dar legea nu zice asa, zice ca oferă posibilitatea hotelului de a retine banii pe rezervare, dar ca nu e obligatoriu. Mămicile respective au făcut un efort financiar pentru a plăti acele sume. Nu a contat nimic pentru aceasta persoana.
Am încercat sa fac plangere la protecția consumatorului, divizia europeana și, deși I s-a spus și de către cei de acolo ca poate da banii înapoi, nu a vrut. Rămânea doar tribunalul, dar mămicile nu își permiteau sa se ajungă la asa ceva.
După mai bine de un an (nu mai știu cât, dar știu ca a fost totuși mai devreme de 18 luni, cât zicea in lege ca au voie hotelurile sa îți "sechestreze" banii), tipa îmi trimite mai puțin decât i-am dat. Pentru ca i-a perceput banca comision. Adica tu îmi ții banii blocați mai bine de un an și apoi îmi trimiți mai puțin?! Am amenințat-o ca ii fac reclama negativa și a zis ca cică o blestem și m-a blocat.
Asta se întâmpla anul trecut. Îmi pare rău că nu am scris mai devreme despre aceasta pățanie și sigur și-a făcut reclama pe aici. Dar chiar și cei care au rezervat deja trebuie sa știe cu cine au de-a face, ca să fie pregătiți pentru situații care implica banii.
Trimis de eCreatza in 05.06.22 10:57:38
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Creta, Thassos, Zakinthos, Corfu, Thessaloniki, Atena...
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eCreatza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 40.71091260 N, 24.75453670 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux125172: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux125172 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Îmi pare rău pentru experiența ta cu Nina. AmFostAcolo și nouă ne-a plăcut, chiar foarte mult. Am comunicat foarte bine cu Gianna și Annie mereu, pentru că am mai făcut rezervări pentru alte persoane și după ce am fost noi. Chiar acum o lună am întrebat-o dacă are liber într-o perioadă în care voia să ajungă un prieten și ne-am conversat foarte civilizat. Noi am fost 3 familii la Nina și pentru toți ne-a cerut un avans de doar 50 de EUR. Este adevărat că asta a fost înainte de pandemie dar, sper ca, oricât i-ar fi dat peste cap pandemia asta pe greci, să ne bucurăm în continuare de ospitalitatea cu care ne-au obișnuit.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2017 Nina Studios II - o alegere făcută în grabă, care s-a dovedit a fi inspirată — scris în 14.07.17 de Aurici din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Nina Studios 2 (Skala Potamia) — scris în 08.07.16 de cri.beleanu din CLUJ-NAPOCA
- Jun.2016 Skala Potamia - Nina Studio 2 — scris în 07.07.16 de elizadaniela din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ