ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: -
ÎNSCRIS: 24.07.14
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
3 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 10 MIN

De vis...

TIPĂREȘTE

Tocmai am revenit de la NG Phaselis Bay Kemer și mă bucur să fiu primul care are ocazia să descrie experiența din acest colț de rai.

Am urmărit hotelul încă din 2021, de la deschidere. Era clar că va fi unul de top, cu pretenții, cu un nivel foarte înalt din toate punctele de vedere. De obicei nu aleg resorturi în primul an de funcționare, consider că lucrurile încă nu merg cum trebuie. Chiar dacă resortul a fost unul foarte bun și în 2021, în 2022 s-a ridicat nivelul (și prețul), iar la momentul actual pot spune liniștit că este o competiție foarte serioasă pentru Maxx Royal Belek și Regnum Carya. De la cei cu care am mai vorbit, înțeleg că doar Maxx Royal Kemer se menține mai sus decât NG Phaselis Bay, dar totuși... prețul este mult mai mare acolo.

Resortul, cel puțin în acest sezon, a fost greu de găsit în România. Un singur tour-operator îl are la vânzare, în exclusivitate. În caz că citiți acest review și nu găsiți niciunde disponibil acest hotel, vă spum, prin mesaj privat, numele tour-operatorului pentru a fi mai simplu. Eu am aflat ce tour-opreator este, după multe mailuri cu mulți alți tour-operatori care au refuzat să mă ajute prin a-mi spune numele, sunând la hotel.

Zborul a fost operat de Corendon Airlines, cu întârziere de o ora, dar bine că am ajuns. Transferul a fost privat, cu un microbuz superb, scaune din piele, pereți îmbrăcați în piele întoarsă, un TV imens, băuturi gratuite (nu am rezervat în mod special, dar am observat că majoritatea turiștilor de la NG beneficiază de astfel de mașini, indiferent de tour-operator).

Nici nu am coborât bine din microbuz și deja am fost întâmpinați de o domnișoară NGuide (asistenți personali ai turiștilor), foarte primitoare, plăcută, care s-a ocupat de cazare și chiar ne-a oferit, fără bacșiș (nu există așa ceva aici) o cameră cu o vedere absolut superbă. Cât timp ea s-a ocupat de formalități, noi am primit un pahar de șampanie Moet și am fost serviți cu tot ce era pe masa de primire: ciocolată (3 feluri), macarons (3 feluri), căpșuni în ciocolată (albă și neagră), rahat, sărățele, biscuiți), prosoape reci parfumate, tot felul de limonade, apă etc. Prima impresie, evident, wow. Nu am mai văzut așa o masă de primire bogată nicăieri.

Hotelul nu surprinde prin opulență, ba chiar este opusul. Este un hotel "cuminte" ca design, stil modern. Lobby-ul este o adevărată grădină interioară, dar este lipsit de specificele candelabre imense, tavane interminabil de înalte și alte cele.

Este singurul resort din Turcia care are categoria 5 Stars Unique Lifestyle Resort, celelalte de top fiind 5 Stars Deluxe. Într-adevăr, locul este pur și simplu o oază de relaxare. Am uitat de absolut toate problemele din viața de zi cu zi, de tot ce este negativ, de tot ceea ce reprezintă un stres... Cei care au nevoie de relaxare... aici este locul.

Cum îi spune și numele, se află în Phaselis Bay, adică golful Phaselis, parte dintr-un parc național, într-un cadru natural puțin spus superb.

La plecare, toți turiștii care stau minim 4 nopți beneficiază de Vip Package la aeroport. Adică fast track și acces în lounge, gratuit. Pe baza unui tichet obținut oferit de NGuides în ultima zi, am avut check-in separat, în zona VIP, fără cozi, fără stres. La fel și la securitate și pașapoarte, am mers pe fluxul VIP, deci fără cozi. În 15 minute deja terminasem toate formalitățile și eram în lounge. Am fost asistați pe tot acest parcurs de un reprezentant din aeroport. În lounge sandwichuri, patiserie, bauturi, ceva feluri de mancare la discreție. Acest detaliu final a dus întreaga experiență la un alt nivel.


despre SERVICII

La capitolul servicii nu am absolut niciun reproș. Nu pot găsi nimic negativ, oricât încerc să caut. Tot personalul este cu zâmbetul pe buze, mereu. Toți vorbesc engleză, sunt foarte prompți, bine instruiți... impecabil.

Absolut tot staff-ul are un singur scop: mulțumirea turistului. În 15 ani de Turcia eu așa ca aici nu am mai văzut. Atâta atenție, atâta grijă la detalii, atâta respect.

NGuides sunt foarte implicați. Se va crea un grup Whatsapp la sosire. Orice problemă aveți, dorință, nevoie (unii comandau inclusiv medicamente sau alte produse din afara hotelului) scrieți acolo și se va rezolva. Mesajul este citit instant, iar la noi totul s-a rezolvat în maxim 5 minute. Nu-mi vine să cred că absolut tot ce am cerut s-a rezolvat fără comentarii. Din nou... atâta dorință de a mulțumi turistul nu am văzut nicăieri. Oriunde te întâlneai cu un NGuide, pe hol, în lift, fie și că nu era unul din cei 2 care era responsabil de tine, te întreba dacă lipsește ceva, ce ți-ai dori să fie și nu este, dacă te pot ajuta cu ceva... nota 10.

Chelneri mulți, pregătiți, nu am așteptat aproape deloc după comandă.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am avut o cameră Superior Unique Sea View. Aceste camere se află în corpruile A și B, adică clădirile de pe munte. Dacă nu doriți camere în acele corpuri (deși vederea face tot), optați pentru camerele Deluxe, care sunt în corpul C, cel de jos.

Camera nu foarte mare ca și dimensiuni (aprox 40 m2), dar totși spațioasă. Localizată la etajul 8 cu o vedere extraordinară. Pentru a ajunge la cameră trebuiau schimbate 2 lifturi. De la clădirea de jos se urcă la H (Hill), nivelul intermediar cu alte restaurante și baruri, precum și cu piscina 18+, iar apoi cu un altul la 8. Există și camere pentru care se schimbă chiar 3 lifturi, dar acestea vin rapid, nu se așteaptă.

Evident, cum totul este orientat spre mulțumirea turistului, după ce am fost conduși de NGuide la cameră, am fost întrebați dacă ne convine și dacă nu cumva vrem o cameră mai jos, care nu ar presupune schimbarea a două lifturi. Răspunsul prompt a fost NU. În final urcam cu liftul, nu pe scări, dar vederea era unică.

Baia suficient de mare, necompartimentată, cu cosmetice de foarte bună calitate (Molton Brown sau Grown Alchemist). Ei teoretic oferă Molton Brown, care sunt și cosmeticele Casei Regale Britanice, dar din cauza unor probleme de aprovizionare au adus Grown Alchemist. Deși acestea din urmă sunt mai scumpe și lumea le consideră mai caltiative, noi am preferat Molton. Așadar, un mesaj pe grupul de whatsapp și am avut zilnic Molton Brown în cameră, aduse special, dar și Grown Alchemist pe lângă. Din nou, nota 10.

În toate camerele, pe lângă clasicul set cu fierbător și ness există aparate de cafea Nespresso și capsule. Cineva spunea că nu a găsit aparatul în cameră la sosire, într-adevăr lipsea, dar, regula simplă: mesaj pe grup și în câteva minute aparatul era în cameră.

TV smart cu Netflix, Spotify și posibilitatea de partajare de pe telefon, interesant pentru cei cu abonament la AntenaPlay sau Voyo. Astfel am putut viziona, seara, înaainte de somn, multe televiziuni românești pentru a fi la curent cu ce mai e pe acasă. Altfel, ei aveau doar TVR International.

Salteaua perfectă, meniul de perne cu multe opțiuni.

Aer condiționat foarte bun.

Nu există locașul acela pentru cartelă ca să fie curent în cameră. Totul funcționează și fără, deci aerul condiționat a funcționat în continuu și temperatura era perfectă când reveneam în cameră.

Am solicitat ca până în ora 12 să fie gata curățenia. Așa a și fost, în nicio zi nu au depășit ora 12. Curățenia maximă, ca în tot hotelul de altfel. Eu așa hotel curat nu am văzut niciodată.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Nu există cuvinte să descrie mâncarea. Calitatea, cantitatea și varietatea. În fiecare seară în restaurantul principal, dar absolut în fiecare seară: creveți, homari, scoici și alte fructe de mare; steak de vită, cotlete de berbecuț, sushi, alte feluri de carne de pui, vită, miel. Dulciuri de nota 100. Pe scurt, mâncare cât cuprinde.

Pe timpul zilei, în zona plajei și a piscinei există food-trucks care servesc tacos, burritos, hot-dog, porumb fiert, cartof umplut, waffles, churros, înghețată (și ambalată și la cornet/cupă, recomand înghețata de portocale și cea de piersici). Toate aceste sortimente zilnic. Într-un loc cu o vedere superbă era și snack-ul de pe plajă. A la carte, meniul era același zi de zi, dar foarte cuprinzător. Nu am apucat să mâncăm nici măcar jumătate din ce era în meniu. Steak de vită, fructe de mare, pui, donner, pizza, paste, pide, gozleme, peste, sandwich-uri, wrap-uri, pe scurt... nu există să nu ai ce mânca. Exclus.

Există un restaurant a la carte deschis 24h (inclusiv pe perioada funcționării restaurantului principal). Se numește Nautilius și se află la etajul H în corpul de pe munte. Meniu variat, servire ireproșabilă, prezentare excelentă.

Mai este o opțiune de mâncare pe parcursul zilei, între 12-19, la parterul corpului C, pe holul cu restaurante, magazine, patiserie etc. și anume restaurantul Burger and Beer. Multe opțiuni de burgeri, foarte bun și aici. Deși conține Beer în nume, nu are ceva feluri de bere mai specială decât restul barurilor. Bine... nu știu ce bere ar mai putea avea, erau atâtea varietăți, de la banalul Efes, la Miller, Corona, Amstel, Bomonti și lista continuă.

Băuturile au fost de cea mai bună calitate. La toate restaurantele, barurile, la piscină, la mare, peste tot erau băuturi și cocktailuri de calitatatea cea mai înaltă. De obicei cea mai bună calitate este la lobby bar, la plajă/piscină băuturile fiind mai lungite, dar aici nu există așa ceva. Peste tot există calitate.

Seara, dar uneori și în timpul zilei, la orice bar te așezi imediat, fără să ceri, apar pe masă vreo 3 tipuri de alune, chipsuri, nachos, ciocolată. Ziua am văzut că nu pun așa, direct, dar dacă le ceri se rezolvă imediat.

Am primit cadou de la NGuides o rezervare gratuită la a la carte turcesc. Așa mâncare bună rar am mâncat, iar servirea deosebită. Nu am cuvinte să descriu experiența.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marea este un subiect aparte. Pentru noi este cea mai importantă, fiind principalul motiv al vacanței. Apa foarte curată, transparentă, specifică zonei Kemer. Există multe zone de plajă: cu intrare cu pietre (n-ar fi răi pantofii speciali de apă), cu intrare cu nisip, pontoane și... ceva mai special, două plaje superbe, separate de plaja principală. Acestea au o stâncă mare în spate, au un feeling de sălbăticie, deosebite.

La toate plajele și piscinele există șezlonguri comode, umbrele și servire la șezlong. Oamenii de la NG duc totul la un alt nivel. Chelneri încontinuu printre șezlonguri care iau comenzi. Cum te așezi la plajă apare chelerul cu o frapieră cu sticle de apă și așteaptă comanda pentru alte băutui sau snacksuri. Buton de chemare a ospătarului la fiecare șezlong (nu le-am folosit, erau mereu chelneri prin preajmă și nu a fost necesar). La prânz și după-masa aduc la șezlong, fără să ceri, fructe, tacos, burritos, porumb etc (adică tot ce se găsește la un pas distanță la acele food truck-uri, dar deh, să nu cumva să te obosești). În zona șezlongurilor este peste tot nisip alb.

Piscina principală este fix lângă plajă (de fapt toate sunt foarte aproape, teritoriul este mare pe lățime, dar de la corpul de clădire de jos la plajă sunt câțiva pași). Este înconjurată de pini, este și umbră și soare. Foarte relaxantă.

Nu sunt probleme cu șezlongurile. Se găsesc libere la orice oră.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

La capitloul relaxare nota 10 este puțin. Natura, serviciile, designul, totul, absolut totul garantează o vacanță relaxantă.

Echipa de animație nu este enervantă. Nu se întâmplă să tragă de tine să mergi la jocuri cum e în alte părți.

Spectacole de nota 100, artiști turci și internaționali.

=====

În concluzie, acesta este de departe cel mai bun resort la care am stat. Își merită fiecare bănuț (cam mulți, dar merită) și abia așteptăm să revenim.


[fb]
---
Trimis de tm-tc in 11.09.22 23:59:25
Validat / Publicat: 12.09.22 07:17:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Belek, Lara, Kemer

VIZUALIZĂRI: 4498 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tm-tc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P22 Vederea de la snack
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 35100 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[12.09.22 07:05:07]
»

Excelent

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

webmasterPHONE
[12.09.22 07:22:20]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

resita2009
[12.09.22 08:39:43]
»

@tm-tc:

În concluzie, acesta este de departe cel mai bun resort la care am stat. Își merită fiecare bănuț (cam mulți, dar merită) și abia așteptăm să revenim.

Cred si eu, la banii astia e si normal sa fi tratat regeste si sa nu-ti lipseasca nimic.

ps, mi-a placut c-ai fost atent la detalii si ai scris astfel incat cei care citesc sa aibe impresia ca sunt acolo, felicitari.

tm-tcAUTOR REVIEW
[12.09.22 09:36:08]
»

@webmasterX: Dada, este ok poziționarea pe hartă

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sebigeanina
[12.09.22 11:28:28]
»

Pur și simplu superb, citit și votat cu mare drag.

Corina70
[12.09.22 12:25:25]
»

Felicitari pentru vacanta si impresii! Superba destinatie, de servicii si alte cele nu mai zic.

mishu
[12.09.22 13:44:50]
»

@tm-tc: Un articol wow! scris atat de frumos incat dupa ce l-am citit prima data, i l-am citit si mamei mele.

este o competiție foarte serioasă pentru Maxx Royal Belek și Regnum Carya

deja suna bine, prin Maxx Royal doar am trecut (fiind intr-un infotrip, insa am vazut mai multe tipuri de camere si ne-am putut face o parere) iar in Regnum Carya am stat 2 nopti (si pot spune ca mi-a placut)

Ca si acestea doua, si acest hotel este pentru un anumit buget, asa incat la acest moment nu pot decat sa ma bucur ca il vad prin ochii altuia. Si apropo de vazut, am savurat pozele si cand am ajuns la ultima ma gandeam daca le-am vazut pe toate sau nu, cred ca si daca puneai 100 de poze tot nu ma saturam.

Cat despre servicii, fiecare mic serviciu, amanunt, face ca impresia finala sa fie de top sau nu, si nu pot sa nu remarc faptul ca ai pus toata obiectivitatea in acest articol.

Felicitari, votat cu mare drag.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Corina70, mishu, sebigeanina, tm-tc, Yoda
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062947034835815 sec
    ecranul dvs: 1 x 1