ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 19.08.24
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 5 nopți
Familie
1 AD. + 1 COPII -- v: 14 ANI
PREȚ SEJUR 3670 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagita

TIPĂREȘTE

Sincer când am citit recenziile, am crezut că sunt unii oameni răi și vor să dezinformeze... dar nu, recenziile negative chiar sunt pe bune.

Aștepți un an de zile concediul și ești mai obosit, mai nervos decât la serviciu. Dezamagire totală.

Sâmbătă ne-am întors de la Hotel Neko. Am avut un concediu de 💩.

Am trecut cu vederea că nu găsești sezlong pe plaja privată (se trezeau unii turiști de la 4,30-5,00 ca să ocupe sezlong, iar după se forma o coadă imensă pentru a lua saltele).

Am zis că suntem noi prea mofturoase în ceea ce privește mâncarea, dar nu se poate să servești cașcavalul pane care nu s-a mâncat ieri la cina, a doua zi la prânz (un exemplu), la fel și cartofii prăjiți, pastele miroseau a acru, frișca de pe prăjituri era acră, mâncare de mazăre, fasole cu carnați, pilaf, mâncare de cartofi, etc... Farfurii murdare, lipicioase, la fel și mesele de pe terasă.

Camera - dezastru: cearceafuri pătate, saltele jegoase, praful nu era șters, prosoapele din albe - erau gri, umerașele -pline de praf, baia - nu mai am cuvinte să o descriu, deplorabilă.

La parcare pot spune că am avut noroc și am găsit loc.

Am vrut să nu comentez și să uit cât mai repede experiența avută la Hotel Neko - dar, vineri seara un 'individ' pe care nu l-am văzut până atunci, nu avea tricou inscripționat sau ecuson, a avut tupeul să se ia de copilul meu minor, pentru simplul fapt că nu avea brățară la mână (s-a desfăcut, iar când am mers la recepție să-i pună alta, domnișoara de la recepție a spus că:„nu este o problemă dacă nu o are', drept urmare nu i-a pus alta), i-am spus că este cu mine și că poate verifica la recepție că la camera X sunt 2 persoane, mi-a spus fără să verifice: 'să-l scutesc cu scuzele astea - că e cu mine, sunt scuze penibile'...

O atitudine de 💩 față de o doamnă.

Cu siguranță nu vom reveni!


[fb]
---
Trimis de ux135422 in 19.08.24 11:53:05
Validat / Publicat: 19.08.24 12:23:14
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SATURN

VIZUALIZĂRI: 420 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux135422); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 se poate vedea cat de ok este mancarea
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.08.24 12:09:27]
»

@ux135422: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux135422 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

evcont evcontPHONE
[27.08.24 15:26:52]
»

Aveti perfecta dreptate! Nu știu cum au obținut clasificarea de 3*, când de fapt este o spelunca! Nu am rezistat decât o noapte, si nu sunt pretențios, dar o mizerie de nedescris cum am văzut aici, nu am vazut nicăieri. Nu merita nici măcar o stea. Am solicitat la recepție sa aducă camera la standardul de 3 * sau sa îmi restituie banii, care nu au fost deloc putini. Au preferat sa îmi returneze banii, dar chiar și asa zm sesizat CJPC și ANAT.

Cine comentează pozitiv, e clar ca sunt din salariații lor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
evcont evcont
Alte impresii din această RUBRICĂNeko Hotel (ex Aida) :


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043704032897949 sec
    ecranul dvs: 1 x 1