ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Galați
ÎNSCRIS: 27.07.12
STATUS: POSEIDON
DATE SEJUR
JUN-2022
DURATA: 2 nopți
Business
1 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 42 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

În sfârșit, la Mon Jardin!

TIPĂREȘTE

La Hotel Mon Jardin/Mahmudia am ajuns la începutul lui iunie, cu ocazia unui eveniment profesional. M-am bucurat când am fost invitată, din mai multe motive: că firul de normalitate părea să se reînnoade după mai bine de 2 ani de pandemie, că urma să mă întâlnesc cu colegi cu care în timpul ăsta – eventual – ținusem legătura doar telefonic și, nu în ultimul rând, că gazda noastră avea să fie Mon Jardin, un loc despre care auzisem lucruri frumoase și unde voiam de mult să ajung.

Am plecat vineri după serviciu cu mașina vechilor și dragilor mei amici V&T, am trecut Dunărea cu bacul pe la Brăila, apoi am străbătut agale drumurile discret curbilinii ale frumoasei Dobroge de Nord; în puțin peste 2 ceasuri deja trăgeam în parcarea hotelului și, după cât de cvasi-goală era, ne-am dat seama că ajunseserăm printre primii. Ne-am scuturat un pic articulațiile amorțite și ne-am îndreptat spre intrarea principală ce se face din șosea, chiar în fața ei se găsesc 3 catarge pe care flutură câte un steguleț alb/bleu cu însemnele hotelului.

Holul e uriaș, împărțit în mai multe compartimente, delimitate mai mult sau mai puțin arbitrar: recepția, spații de relaxare, barul de zi și chiar și un loc de lectură. Evident, noi am avut treabă deocamdată la recepție, unde domnișoara ne-a căutat numele pe o listă, apoi am completat binecunoscutele fișe de cazare, după care am primit cartelele magnetice pentru camere. Camerele sunt dispuse pe următoarele 2 niveluri, corpul din dreapta beneficiind și de lift (cel din stânga nu). Camera mea a fost în dreapta, la primul etaj, amicii mei au primit în cealaltă aripă. În schimb, ei au avut vedere la Dunăre, eu nu ????.

Ne-am despărțit pentru scurt timp și-am urcat să ne instalăm. Compartimentarea camerei este cea clasică: hol, baie în dreapta, dormitor în față, apoi balcon. Pe hol se află un cuier spațios fixat în perete și un dulap cu uși glisante, pe una din ele fiind atașată o oglindă. Înăuntrul dulapului aveam să găsesc mai multe umerașe, seif, halat de baie, papuci de unică folosință și o pungă pentru haine murdare.

Dormitorul este deasemenea mobilat clasic: pat dublu încadrat de noptiere, în fața lui un birou și un scaun, răcitorul mascat în spatele unei uși, încă o oglindă mai mică deasupra. Mini-barul conținea mai multe tipuri de recipiente (la prețuri rezonabile), iar într-un colț de birou se afla TV-ul cu ecran plat (pe care n-am avut nici timp, nici motiv să-l deschid). Câte o veioză cu abajur fixată în perete, deasupra celor 2 locuri de dormit, precum și un tablou drăguț, în culori pastelate. Aparatul de aer condiționat nu mi s-a părut prea inspirat montat, în sensul că bate spre pat; noroc că nu era încă vremea lui. Ferestrele au perdele albe, diafane, dublate de draperii deschise la culoare, dar eficiente. Mi-a plăcut cromatica încăperii: alb, bej, iar pernuțele decorative, cuvertura-eșarfă și mocheta erau roșu-aprins. Totul curat și ordonat.

Balconul dădea spre stradă și era dotat cu un fotoliu-gen imitație de ratan (fără măsuță, parcă să zic). Unitatea de AC ocupa un loc generos. În tot cazul, nu m-a inspirat prea tare acest spațiu și nu i-am acordat prea multă atenție.

Baia – normală, cu toate cele necesare: cabină de duș semicirculară, chiuvetă, vas de toaletă, coș de gunoi, oglindă, uscător de păr, pahare, suporturi pentru prosoape. Am avut un set de prosoape albe și curate, precum și câteva consumabile: hârtie igienică, săpun lichid (un recipient lângă chiuvetă și altul la duș), pliculețe cu șampon, căști de baie. Totul impecabil de curat și perfect funcțional. La venire, precum se obișnuiește, am găsit binecunoscutele banderole-markere de igienizare pe chiuvetă, vasul de WC și duș. Gresie și faiață în plăci mari, în 2 culori: alb și bej-gălbui. Fain.

... Am făcut repejor un duș și mi-am frecat mânuțele: hi-hi, ce bine c-am ajuns devreme și ce bine că-i zăpușeală! Hai să încercăm piscina! Amicii mei nu-s amatori și ziseseră deja pas, dar ce mă împiedica să mă bălăcesc singură?! Doar că... ups, I did it again! Nu, costumul de baie mi-l luasem, dar de prosop nu-mi amintisem neam, cum și în recenta vacanță în Bulgaria uitasem de el. Ce-am făcut eu atunci?! La Therme, la Hisarya, am închiriat. Hai, că poate or avea de închiriat și aici, nu strică să întreb.

Am coborât la domnișoara drăguță care ne cazase și i-am expus oful meu. „Dar nu trebuie să plătiți nimic, vă dau eu prosop, mi-l aduceți când nu mai aveți nevoie!” Wow, am zis, prima mare-mare bilă albă! Ce tipă de treabă! (Mai pe seară, revenită în cameră, aveam să „descopăr” pe birou mapa de prezentare a hotelului; printre altele, scrie acolo că prosoapele pentru piscină trebuie solicitate de la recepție.)

Am străbătut holul recepției, de aici se intră în restaurant, apoi se iese în zona dinspre Dunăre. În față se află o terasă acoperită, în stânga piscina (după ea, un părculeț cu bănci și trandafiri, pe care aveam să-l inspectez mai târziu; a, și locul de joacă pentru copii). În jurul piscinei sunt șezlonguri și măsuțe. Mi-a priit din plin bălăceala, mai ales că am fost singură, nimeni nu m-a deranjat nicicum! Apa era numai bună – caldă, curată, fără mirosuri supărătoare. Piscina e măricică, ai loc să te foiești și se adâncește treptat. Deci da, recomand!

Evenimentul a fost, desigur, de tip All Inclusive, ceea ce înseamnă că toate mesele le-am mâncat acolo, în restaurantul hotelului. Acesta este un spațiu de formă semicirculară, organizat cu mai multe mese și scaune. Micul dejun intră oricum în prețul camerei și constă în bufet suedez compus dintr-o mare varietate de preparate, multe pe bază de pește (icre, pește marinat sau afumat etc). N-au lipsit nici legumele, fructele, cerealele etc. Cafeaua se prepară (cu ajutorul angajaților) la 2 aparate din acelea speciale, în mai multe sortimente. Iubitorii de ceai nu-s nici ei uitați. Nu mai dezvolt, ați înțeles ideea – de toate pentru toți.

Celelalte mese au avut meniu prestabilit și, precum era de așteptat, vedetele au fost preparatele deltaice: storceag, borș de pește, saramură de somn, sturion (de cultură, desigur) la grătat etc. Toate gustoase și bine gătite, așa cum numai în Deltă le poți savura! La cină s-au servit vinuri asortate, iar ultima seară a fost animată de o formație locală ce ne-a încântat cu cântece și dansuri lipovenești.

Știința ne-a ocupat dimineața de sâmbătă, dar după-amiază ne-am îmbarcat pe 2 vase mici și-am plecat pe canale, să vedem păsări și nuferi. Hotelul dispunde de un vas mărișor, cu 2 punți, semiacoperit, pe care l-am tot admirat acostat în apropiere, dar noi nu cu ăsta ne-am plimbat, ci cu niște bărci mai mici. A fost frumos, deși un pic palpitant, căci barca în care mă aflam a avut ceva probleme tehnice, în sensul că din când în când motorul se oprea și nu mai voia s-o ia din loc. La început am înghițit în sec, dar încet-încet am început să ne distrăm pe chestia asta, nu vă zic ce halimai a ieșit! Mai ales că, târâș-grăpiș, am ajuns cu bine la țărm...

Prea puține v-am zis despre personal și se cuvine să-mi remediez eroarea. De mult n-am văzut oameni atât de drăguți ca la Mon Jardin! Pur și simplu, mereu „în picioarele” noastre, explicându-ne ce mâncăm, umplându-ne paharele pe jumătate golite, servindu-ne cafele, cocktailuri și răcoritoare, zâmbindu-ne la fiecare pas! Și, de dimineață până seara târziu, aceiași oameni. Cineva din grup chiar i-a întrebat, ei când se mai odihnesc?! Am aflat că-s de fapt 2 serii de angajați, trag tare câte 2 săptămâni, apoi următoarele 2 se duc la casele lor și se odihnesc. Totuși, nota 10+ pentru personalul de la Mon Jardin, cel puțin pentru seria pe care am nimerit-o noi!

Servicii auxiliare Mon Jardin (cu plată suplimentară, desigur): spălat rufe (normal sau „la urgență” ), curățat pește, depozitat în ladă frigorifică, transfer pescuit, diferite excursii în Delta Dunării. Se pot organiza activități gen barbeque cu berbecuț la rotisor, degustări de vinuri sau picnic pescăresc pe malul Dunării. Sala de conferințe nu-i mare (în jur de 50 de persoane, să zic), dar pare dotată cu tot ce trebuie, cel puțin nouă nu ne-a lipsit nimic. Pentru mai multe informații, consultați, vă rog, și site-ul: hotelmonjardin.ro.

Mă bucur că am ajuns la Mon Jardin, mi-a depășit așteptările, mă voi întoarce cu drag dacă se va mai ivi ocazia! Și, desigur, vi-l recomand din suflet! ????


despre SERVICII

Personal excepțional, extrem de atent și amabil!


[fb]
---
Trimis de crismis in 02.09.22 17:58:29
Validat / Publicat: 02.09.22 18:35:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MAHMUDIA

VIZUALIZĂRI: 1386 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crismis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Mon Jardin, văzut din zona piscinei
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 44200 PMA (din 33 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 42.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [02.09.22 20:02:25]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    -

    Articolul a fost deasemenea selectat și ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    crismisPHONEAUTOR REVIEW
    [02.09.22 20:02:53]
    »

    @webmaster: Mulțumesc mult!

    mishu
    [05.09.22 13:12:33]
    »

    @crismis: Arata bine de tot hotelul si uite ca ai ajuns sa il testesi inainte de a planui macar o minivacanta acolo. Poza cu apusul de soare mi-a mers la suflet

    Felicitari, votat cu mare drag.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crismis, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂMon Jardin Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048865079879761 sec
    ecranul dvs: 1 x 1