GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Vreau sa stabilesc de la bun inceput ca aceasta recenzie reprezinta strict opinia mea personala si nu o sa ma implic in polemici artificiale. Observatiile sunt scrise "la cald", in real-time, intr-o seara spre finalul sejurului.
Hotelul Modern din Mamaia reprezinta totusi o constructie arhaica cu clare reminiscente din perioada comunista. Investitiile financiare presupun ca au fost considerabile insa ceea ce ma intriga este dorinta intensa a managerului de a atinge perfectiunea. Fapt imposibil de atins din cauza arhitecturii, a spatiului fizic necesar dezvoltarii si posibil a politicii financiare a statului. Inteleg deasemenea imposibilitatea investitorului de a-si recupera si/sau a obtine profit pe suma investita din cauza conditiilor climatice de pe litoralul romanesc din care anual doar doua luni (iulie si august) hotelul are ocupare deplina.
Am observat preocupare si o atentie peste medie pentru servicii in general deci in final multumirea clientilor si inclin sa cred ca pana la urma numarul mare de turisti cazati (foarte multe cupluri cu copii) probeaza satisfactia tuturor. Pentru a trata cat mai succint subiectul :
Pro :
- camera dubla superioara 4* spatioasa, reconstruita si extinsa, curata, mobilier nou,
- lifturi mari de 6 persoane, moderne
- minibar multumitor cu bere si sucuri la cutie, apa plata, ceaiuri si cafea,
- serviciul de curatenie impecabil, cameristele cu un aspect ingrijit si volubile,
- receptia OK, cu personal serviabil si receptiv,
- parcari private (doua) una cu acces pe cartela si alta pe telecomanda (interesant),
- plaja mare (foarte mare) cu sezlonguri, umbrele, saltele si bar (free doar bere, sucuri si cafea / extra orice) curatenie si atentie din partea celor cativa tineri care deservesc zona
- curatenia si profesionalismul angajatilor pe aceasta tema in privinta incintei : noaptea in jurul orelor 12 se matura, se uda, se curata fara mare zarva, pe "mute" totul, dimineata de la 05.30 / 06.00 se curata piscina si se fac ultimile retusuri (impresionant)
- barul de la piscina (unicul cu acces permanent in incinta) cu personal tanar si serviabil, sucuri Santal si la dozator sub brandul Pepsi, bere la draft si bauturi alcoolice in mare parte de slaba calitate, cafea, gheata, in general bine dotat,
- barul din restaurant cam in aceeasi nota cu cel de la piscina (are in plus vin rosu /alb la dozator)
- entertainement bun, antrenant insa fara mare impact la public din cauza spatiului mic din care expandeaza (zona bar piscina),
- spatii si amenajari pentru copii sunt OK des accesate si imbucuratoare pentru copii,
- si ca de obicei, ce e bun ramane la urma : restaurantul principal cu masa ultra-all este chiar impresionanta, foarte diversificata, gratare zilnic, grija si preocupare deosebita in conceptie si prezentare, multe salate, bucatarii tematice, mic dejun extraordinar. Spatiul, totusi cam mic insa nu suparator.
Contra :
- in camera dubla superioara baia OK insa slab aerisita sau deloc ceea ce creaza uneori probleme grave
- minibarul este suplimentat zilnic exclusiv pentru 2 persoane, daca sunt cazate mai mult de 2 persoane minibarul ramane alimentat tot pentru 2 persoane (foarte ciudat)
- barul de la piscina subdimensionat aproape inutil pentru toti turistii - doar 8 mese inghesuite pe o mica suprafata,
- spatiul verde pentru activitati sportive - "varza", probabil facut in graba ppentru accederea in categoria 4*,
- piscina mica si inghesuita construita fortat in detrimentul terasei probil pentru obtinerea celor 4* (1.1m)
- cateva mici probleme si ici-colo putin kitsch jenant si chiar revoltator :
- holul receptiei lung, maiestuos si impunator tronat de cateva zone de odihna formate din doua fotolii imense intre care este asezata o masa din sticla pe care socant este asezat un imens ghiveci
- atentionare stupida in camera langa minibar, tiparita pe un flyer "bauturile din minibar se consuma exclusiv in camera"
- turistii sunt sfatuiti printr-un mic flyer pe fiecare masa din resturant sa nu risipeasca mancarea (culmea)
Extra :
- aceeasi vânzători tranziteaza plaja printre sezlonguri comercializand porumb, fructe de padure, namol, ziare etc
- NU va cazati pe partea cu piscina, nu va veti putea odihni din cauza unor trolli din zona care sfideaza legea si bunul-simt cu manele pana la ora 03.00/04.00.
Concluzie :
Pentru dorinta (de a multumi clientii) nota 10. Pentru servicii nota 10. Pentru pret nota 8. Deci se merita insa personal fara sa dezamagesc, eu, unul as incerca si in alta parte.
Trimis de muppetz in 09.07.16 22:19:14
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (muppetz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.25108400 N, 28.62130500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@muppetz -
” turistii sunt sfatuiti printr-un mic flyer pe fiecare masa din resturant sa nu risipeasca mancarea (culmea)
(P11) = nu văd de ce v-a supărat. Noi suntem, din 2008, ”abonați” la AI-ul bulgăresc. Trollii, cum bine-i numiți Dvs și pe care toți i-am întâlnit peste tot, își cam bat joc de mâncare ”fiindcă-i multă și au de unde! ”.
Ar fi bine-venite. Dac-ar fi și respectate...
@muppetz - Buna ziua! Imi puteti spune de la ce ora se fac cazarile (am auzit ca de ora 18.00). Va multumesc!
@rusugheorghe - Da, e adevarat, oficial la ora 18 (camera se preda la 12.00) insa noi am fost gata cu toate formalitatile (cheie, telecomanda parcare) pe la 13.30-14.00. Oricum bratarile se pun imediat asa ca aveti liber la masa , baruri si plaja (sezlonguri) pana se elibereaza camera. Succes!
Patru stele doar pe cer
In primul rand tin sa mentionez calitatea mediocra a statiunii mamaia in plin declin calitativ atat in domeniul serviciilor cat si a populatiei prezente 60% din cei vizualizati de catre mine mancatori de porumb, discrepanta dintre hoteluri fiind evidenta, remarcam doar hotel vega, iaki si cateva pe partea lacului siutgiol.
Recomand sabroso restaurant de departe cel mai bun din cele 12 vizionate, chiar si peste calcio, acesta situatie datorandu -se hotelurilor ce au incluse mese suficient de mediocre atat la mancare cat si la bauturi.
Revenind la hotelul in care am fost cazati, cu stima pentru personalul angajat poate fara nici o vina ampreciem in sens negativ reclama facuta regimului all inclusive de toata jena al hotelului modern din mamaia.
De vina sunt administratorii hotelului cat si agentiile partenere ce prezinta o alta realitate fata de cea ce se poate vedea in timpul sejurului: paza dupa ureche, mancare gatita a la cantina, wifi invizibil, bauturi preparate cu apa neimbuteliata, muzica pisicita, cu piscine extrem de periculoase pt. copii, cu spatiu de joaca an 1980... etc
===
Notă (by webm): textul de mai sus a fost trimis spre publicare ca articol; având în vedere prevederile punctului 9b, secţ. B, Capitolul 1 ("impresii neacceptate ca review") — text fără poze, încărcat de un utilizator nou-înscris, care nu a dat niciun răspuns solicitărilor — a fost publicat aici, ca ecou.
@muppetz:
1. Trolii manelisti despre care vorbesti, erau cazati in hotel si ramaneau la barul de la piscina, sau cum?
2. Parcarea este gratuita, in limita locurilor? In cazul in care nu mai sunt locuri disponibile, se poate parca in vecinatatea hotelului, fara a accesa parcarea privata de la hotel central (cu 20 lei/zi?). Intreb deoarece am citit un alt review in care un turist daduse o mica atentie pentru a fi lasat de gardian sa parcheze intr-un colt verde... (am presupus ca in afara parcarii hotelului)
Am cumparat sejurul pentru luna august (3-11 aug.) si as vrea sa merg un pic cu "temele" facute, sa nu am surprize referitoare la programul de odihna si la parcare. Va multumesc anticipat pentru raspuns!
@dragos1985:
-langa hotel, lateral pe partea cu piscina sunt 2 terase in imediata apropiere a hotelului. Lautarii au cantat pana pe la ora 03.00 a. m.
- hotelul are 2 parcari cu bariere accesibile prin telecomanda. Una lateral dreapta, si cealalta la o distanta de cca 30m de hotel. Ambele suficient de mari pentru clientii hotelului. Paznicii parcarilor isi dau destula importanta pentru o mica atentie. Nu-i bagati in seama, duceti-va la receptie si rezolvati acolo, sunt persoane decente si intelegatoare.
Una peste alta, recomand hotelul. In opinia mea managementul hotelului incearca sa faca diferenta intre balcanici si occident si cred ca reusesc. Nu se compara desigur cu Turcia, spre exemplu, dar pentru Romania este super OK.
Sejur placut!
Multumesc frumos pentru lamuriri! Vacanta placuta si dvs. !
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Experienta dezamagitoare — scris în 30.08.24 de ux135613 din BRAşOV - nu recomandă
- Aug.2024 Hotel Modern, cum ai putut decade asa de mult?! — scris în 28.08.24 de Maria Petrovan din TULCEA - nu recomandă
- Jul.2024 Sejur la Hotel Modern all inclusive — scris în 16.07.24 de ux134848 din BRAşOV - nu recomandă
- Jun.2024 Final de iunie 2024 la Hotel Modern — scris în 30.06.24 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2024 Un concediu esuat — scris în 23.06.24 de Necunoscuta din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2023 CURIOZITATE versus STABILITATE — scris în 11.07.23 de sgheorghiu din VATRA DORNEI [SV] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 6 zile la Hotel Modern, Iulie 2022 — scris în 11.12.22 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ