ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 06.09.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un 'hotel' numit dorinţă

TIPĂREȘTE

Vreau sa stabilesc de la bun inceput ca aceasta recenzie reprezinta strict opinia mea personala si nu o sa ma implic in polemici artificiale. Observatiile sunt scrise "la cald", in real-time, intr-o seara spre finalul sejurului.

Hotelul Modern din Mamaia reprezinta totusi o constructie arhaica cu clare reminiscente din perioada comunista. Investitiile financiare presupun ca au fost considerabile insa ceea ce ma intriga este dorinta intensa a managerului de a atinge perfectiunea. Fapt imposibil de atins din cauza arhitecturii, a spatiului fizic necesar dezvoltarii si posibil a politicii financiare a statului. Inteleg deasemenea imposibilitatea investitorului de a-si recupera si/sau a obtine profit pe suma investita din cauza conditiilor climatice de pe litoralul romanesc din care anual doar doua luni (iulie si august) hotelul are ocupare deplina.

Am observat preocupare si o atentie peste medie pentru servicii in general deci in final multumirea clientilor si inclin sa cred ca pana la urma numarul mare de turisti cazati (foarte multe cupluri cu copii) probeaza satisfactia tuturor. Pentru a trata cat mai succint subiectul :

Pro :

- camera dubla superioara 4* spatioasa, reconstruita si extinsa, curata, mobilier nou,

- lifturi mari de 6 persoane, moderne

- minibar multumitor cu bere si sucuri la cutie, apa plata, ceaiuri si cafea,

- serviciul de curatenie impecabil, cameristele cu un aspect ingrijit si volubile,

- receptia OK, cu personal serviabil si receptiv,

- parcari private (doua) una cu acces pe cartela si alta pe telecomanda (interesant),

- plaja mare (foarte mare) cu sezlonguri, umbrele, saltele si bar (free doar bere, sucuri si cafea / extra orice) curatenie si atentie din partea celor cativa tineri care deservesc zona

- curatenia si profesionalismul angajatilor pe aceasta tema in privinta incintei : noaptea in jurul orelor 12 se matura, se uda, se curata fara mare zarva, pe "mute" totul, dimineata de la 05.30 / 06.00 se curata piscina si se fac ultimile retusuri (impresionant)

- barul de la piscina (unicul cu acces permanent in incinta) cu personal tanar si serviabil, sucuri Santal si la dozator sub brandul Pepsi, bere la draft si bauturi alcoolice in mare parte de slaba calitate, cafea, gheata, in general bine dotat,

- barul din restaurant cam in aceeasi nota cu cel de la piscina (are in plus vin rosu /alb la dozator)

- entertainement bun, antrenant insa fara mare impact la public din cauza spatiului mic din care expandeaza (zona bar piscina),

- spatii si amenajari pentru copii sunt OK des accesate si imbucuratoare pentru copii,

- si ca de obicei, ce e bun ramane la urma : restaurantul principal cu masa ultra-all este chiar impresionanta, foarte diversificata, gratare zilnic, grija si preocupare deosebita in conceptie si prezentare, multe salate, bucatarii tematice, mic dejun extraordinar. Spatiul, totusi cam mic insa nu suparator.

Contra :

- in camera dubla superioara baia OK insa slab aerisita sau deloc ceea ce creaza uneori probleme grave

- minibarul este suplimentat zilnic exclusiv pentru 2 persoane, daca sunt cazate mai mult de 2 persoane minibarul ramane alimentat tot pentru 2 persoane (foarte ciudat)

- barul de la piscina subdimensionat aproape inutil pentru toti turistii - doar 8 mese inghesuite pe o mica suprafata,

- spatiul verde pentru activitati sportive - "varza", probabil facut in graba ppentru accederea in categoria 4*,

- piscina mica si inghesuita construita fortat in detrimentul terasei probil pentru obtinerea celor 4* (1.1m)

- cateva mici probleme si ici-colo putin kitsch jenant si chiar revoltator :

- holul receptiei lung, maiestuos si impunator tronat de cateva zone de odihna formate din doua fotolii imense intre care este asezata o masa din sticla pe care socant este asezat un imens ghiveci

- atentionare stupida in camera langa minibar, tiparita pe un flyer "bauturile din minibar se consuma exclusiv in camera"

- turistii sunt sfatuiti printr-un mic flyer pe fiecare masa din resturant sa nu risipeasca mancarea (culmea)

Extra :

- aceeasi vânzători tranziteaza plaja printre sezlonguri comercializand porumb, fructe de padure, namol, ziare etc

- NU va cazati pe partea cu piscina, nu va veti putea odihni din cauza unor trolli din zona care sfideaza legea si bunul-simt cu manele pana la ora 03.00/04.00.

Concluzie :

Pentru dorinta (de a multumi clientii) nota 10. Pentru servicii nota 10. Pentru pret nota 8. Deci se merita insa personal fara sa dezamagesc, eu, unul as incerca si in alta parte.


[fb]
---
Trimis de muppetz in 09.07.16 22:19:14
Validat / Publicat: 09.07.16 22:50:35
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1950 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (muppetz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P17 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17300 PMA (din 18 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    Zoazore
    [10.07.16 08:59:19]
    »

    @muppetz -

    turistii sunt sfatuiti printr-un mic flyer pe fiecare masa din resturant sa nu risipeasca mancarea (culmea)

    (P11) = nu văd de ce v-a supărat. Noi suntem, din 2008, ”abonați” la AI-ul bulgăresc. Trollii, cum bine-i numiți Dvs și pe care toți i-am întâlnit peste tot, își cam bat joc de mâncare ”fiindcă-i multă și au de unde! ”.

    Ar fi bine-venite. Dac-ar fi și respectate...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rusugheorghe
    [14.07.16 20:22:52]
    »

    @muppetz - Buna ziua! Imi puteti spune de la ce ora se fac cazarile (am auzit ca de ora 18.00). Va multumesc!

    muppetzAUTOR REVIEW
    [15.07.16 12:32:50]
    »

    @rusugheorghe - Da, e adevarat, oficial la ora 18 (camera se preda la 12.00) insa noi am fost gata cu toate formalitatile (cheie, telecomanda parcare) pe la 13.30-14.00. Oricum bratarile se pun imediat asa ca aveti liber la masa , baruri si plaja (sezlonguri) pana se elibereaza camera. Succes!

    Mediat
    [15.07.16 16:11:29]
    »

    Patru stele doar pe cer

    In primul rand tin sa mentionez calitatea mediocra a statiunii mamaia in plin declin calitativ atat in domeniul serviciilor cat si a populatiei prezente 60% din cei vizualizati de catre mine mancatori de porumb, discrepanta dintre hoteluri fiind evidenta, remarcam doar hotel vega, iaki si cateva pe partea lacului siutgiol.

    Recomand sabroso restaurant de departe cel mai bun din cele 12 vizionate, chiar si peste calcio, acesta situatie datorandu -se hotelurilor ce au incluse mese suficient de mediocre atat la mancare cat si la bauturi.

    Revenind la hotelul in care am fost cazati, cu stima pentru personalul angajat poate fara nici o vina ampreciem in sens negativ reclama facuta regimului all inclusive de toata jena al hotelului modern din mamaia.

    De vina sunt administratorii hotelului cat si agentiile partenere ce prezinta o alta realitate fata de cea ce se poate vedea in timpul sejurului: paza dupa ureche, mancare gatita a la cantina, wifi invizibil, bauturi preparate cu apa neimbuteliata, muzica pisicita, cu piscine extrem de periculoase pt. copii, cu spatiu de joaca an 1980... etc

    ===

    Notă (by webm): textul de mai sus a fost trimis spre publicare ca articol; având în vedere prevederile punctului 9b, secţ. B, Capitolul 1 ("impresii neacceptate ca review") — text fără poze, încărcat de un utilizator nou-înscris, care nu a dat niciun răspuns solicitărilor — a fost publicat aici, ca ecou.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dragos1985
    [26.03.17 22:23:42]
    »

    @muppetz:

    1. Trolii manelisti despre care vorbesti, erau cazati in hotel si ramaneau la barul de la piscina, sau cum?

    2. Parcarea este gratuita, in limita locurilor? In cazul in care nu mai sunt locuri disponibile, se poate parca in vecinatatea hotelului, fara a accesa parcarea privata de la hotel central (cu 20 lei/zi?). Intreb deoarece am citit un alt review in care un turist daduse o mica atentie pentru a fi lasat de gardian sa parcheze intr-un colt verde... (am presupus ca in afara parcarii hotelului)

    Am cumparat sejurul pentru luna august (3-11 aug.) si as vrea sa merg un pic cu "temele" facute, sa nu am surprize referitoare la programul de odihna si la parcare. Va multumesc anticipat pentru raspuns!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    muppetzAUTOR REVIEW
    [27.03.17 07:21:59]
    »

    @dragos1985:

    -langa hotel, lateral pe partea cu piscina sunt 2 terase in imediata apropiere a hotelului. Lautarii au cantat pana pe la ora 03.00 a. m.

    - hotelul are 2 parcari cu bariere accesibile prin telecomanda. Una lateral dreapta, si cealalta la o distanta de cca 30m de hotel. Ambele suficient de mari pentru clientii hotelului. Paznicii parcarilor isi dau destula importanta pentru o mica atentie. Nu-i bagati in seama, duceti-va la receptie si rezolvati acolo, sunt persoane decente si intelegatoare.

    Una peste alta, recomand hotelul. In opinia mea managementul hotelului incearca sa faca diferenta intre balcanici si occident si cred ca reusesc. Nu se compara desigur cu Turcia, spre exemplu, dar pentru Romania este super OK.

    Sejur placut!

    dragos1985
    [27.03.17 22:20:32]
    »

    Multumesc frumos pentru lamuriri! Vacanta placuta si dvs. !

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dragos1985, muppetz, rusugheorghe, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂModern Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049600124359131 sec
    ecranul dvs: 1 x 1