ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.03.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Mistral - ocoliti sistemul DP!

TIPĂREȘTE

Intorsi de curand dintr-un sejur de 3 zile din Balchik, hotel Mistral, am decis ca trebuie sa scriu si eu catava impresii despre acest hotel, care m-a dezamagit foarte mult in ceea ce privesc serviciile de masa. De aceea, recomand sa nu va luati nici macar MD la acest hotel.

Dar am sa detaliez pe rand toate aspectele, legate de acest hotel.

Cazarea- se face incepand cu ora 14, a fost foarte ok, am ajuns la hotel dupa aceasta ora, am primit o camera cu vedere laterala la mare, foarte curata, balconul sau mai bine spus terasa foarte mare cu o masuta de sticla si 2 scaunele de fier forjat, care se incadrau bine cu stilul hotelului, asta chiar mi-a placut! Erau doar 2 terase asa mari pe etaj-noi am primit una dintre ele!

Camera destul de maricica, cu un pat mare dublu si un fotoliu extensibil pentru copil, baia curata, prosoapele albe, curate, schimbate a 2 a zi, toate.

Personalul- mi s-a parut neprofesionist, nu vorbeau bine engleza si cel mai important nu au stiut sa ne spuna cum se procedeaza cu masa de seara, (noi avand DP), spunandu-i sotului ca o sa intrebe si o sa ne comunice mai tarziu.

Cel putin receptionera care ne-a primit pe noi, era foarte ametita, de zambet... nu mai vorbim!

Am hotarat sa nu ne inervam doar din atat, pentru ca am asteptat cu mare nerabdare sa vinim in Balchik, sa vedem marea si sa ne simtim bine.

Nu suntem nici foarte pretentiosi, asa ca am trecut peste faptul ca receptionera era ori neprofesionista, ori nou angajata.

Am fost intr-o scurta plimbare, apoi am luat masa de pranz la una din frumoasele terase de pe faleza.

Nu eram pentru prima data in Balchik, dar ne bucuram ca am ajuns din nou aici, in aceasta minunata statiune, in care muntele si marea alcatuiesc un peisaj superb.

In jurul orei 18.30, am decis sa mergem din nou la receptie si sa intrebam cum procedam cu cina. Spre norocul nostru, se schimbase tura si am fost informati ca trebuie sa avem un tichet pentru masa, cu numele noastre si camera... tichet primit de la ei in momentul formalitatilor de cazare. Nu-l aveam, pentru ca receptionera care ne-a cazat, nu stia. Asta este, am primit acel tichet si am mers catre terasa, unde un ospatar ne-a primit cu zambetul pe buze, ne-a adus imediat 3 meniuri... In momentul in care sotul meu a scos acel tichet de DP, totul s-a schimbat! Aaaa aveti DP??? A schimbat cateva vorbe cu un alt ospatar, apoi a venit la noi, ne-a smuls meniurile de pe masa... Fara nici o alta vorba, in 2 min ne-au adus 3 ape plate si 3 farfurii cu salata. Ne uitam mirati unii la altii si nu intelegeam, ce se intampla.

Suntem umblati prin lume si nu ni s-a mai intamplat sa ne aduca pe masa ce vor ei, fara sa fim intrebati. Stim ca atunci cand nu exista sistemul de autoservire, clientii sunt intrebati ce doresc sa serveasca, din 3 optiuni. OK... nu ai 3 optiuni, dar macar 2 optiuni, in orice caz, nu asa... sa mananc ce hotarasc ei!!! Cam in 5 minute, apare un alt ospatar care ne pune pe masa 3 farfurii, toate cu peste si cartofi natur.

Nu vreau sa fiu carcotasa, farfuriile aratau bine, dar poate eu nu mananc peste, sau copilul... Nu voi discuta aici despre preferintele noastre culinare, pentru ca nu este cazul, este vorba de atitudinea lor si de politica de luat masa, in sistemul DP, care eu una consider ca lasa mult de dorit si trebuie facut ceva!

M-am ridicat nervoasa de la masa si m-am dus sa vorbesc cu receptionera despre acest lucru. A dat din umeri, a zis ca-i pare rau si a promis ca va vorbi cu menagerul...

Credeti ca in urmatoare seara s-a schimbat ceva? Nu, bineinteles ca nu.

Stiind deja cum se procedeaza, am intrebat totusi sa stim si noi... ce au hotarat dansii sa mancam noi in aceea seara, sa stim daca ne asezam sau nu la masa.

Meniul era fix, fara alte optiuni!!! Vestita salata, cartofi prijiti cu frigarui de porc... ok, asta vom manca!

Micul dejun a fost mai mult decat saracacios, 2 feluri de branza, cascaval, rosii, niste mezeluri prajite, cereale, oua fierte, omleta era terminata si nu se oboseau sa aduca alta.

Cestile pentru cafea erau murdare, lucru sesizat si de alti turisti... intorceau cana apoi o puneau la loc... cred totusi ca le-a facut cineva observatie ca au aparut si cateva cesti curate, dar cafeaua era apa chioara. Sucul de 2 feluri, apa colorata.

Ospatarii se plimbau ametiti pe langa bufetul cu platouri goale, bazaite de muste, dar nu sesizau nimic... pentru ei totul era perfect!

Deci dupa parerea mea, nu se merita nici macar micul dejun la acest hotel.

Sau poate am nimerit noi o tura, care nu-si da interesul... oare?

Este experienta noastra, dar las pe fiecare sa decida acest lucru.

In alta ordine de idei, desi am avut acest incident cu masa si am fost nevoiti sa cheltuim niste bani in plus pentru mancare, a fost un sejur frumos, ne intoarcem oricand cu mare placere in Balchik, dar nu la hotel Mistral.

Raspund cu placere daca aveti intrebari, va doresc vacante frumoase, lipsite de incidente!


[fb]
---
Trimis de Katy 20 in 01.07.13 12:01:13
Validat / Publicat: 01.07.13 14:32:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nessebar, Nisipurile de aur, Sunny Beach, Balcik.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4451 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Katy 20); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Mistral- asezare buna pe faleza, in centrul statiunii
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.07.13 14:31:43]
»

Cu ocazuia primului set de impresii încărcat, @Katy 20: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Katy 20AUTOR REVIEW
[01.07.13 14:46:20]
»

@webmaster

Multumesc pentru urarea de bun venit pe site, dar nu sunt noua! Mai am si alte impresii postate... nu conteaza, sper ca este totul ok si sper sa fiu de ajutor celor care aleg acest hotel.

O zi frumoasa tuturor!

webmaster
[01.07.13 14:58:22]
»

@Katy 20: iertare -- în graba / viteza cu care trebuie să ne ocupăm de validarea multelor reviews-uri postate "la foc automat" în aceste zile, se mai intâmplă să spunem bun venit membrilor vechi - și viceversa, să-i "sărim" pe cei nou--inscriși...

La urma urmei (în cazul tău), mai bine de două ori "welcome"-ul decât niciunul

FCHRISTEA*
[12.07.13 11:24:20]
»

@Katy 20:

Ma sperii - am mai scris si lui "KORWIN" - ma duc de pe 24 iulie 10 nopti mic dejun inclus... cu masina si am insistat pentru parcare. M-au sunat de la Booking.com si au zis ca nu sunt probleme, o rezolv la fata locului. Nu pun mare baza pe mic dejunul lor... am bugetat 100 leva pe zi pentru mancare 2 persoane... crezi ca e suficient... ??? .

In alta ordine de iei ai fost multumita de curatenie si conditiile de cazare... asta ma intereseaza. Am mai fost in Balchik de 5-6 ori dar pentru perioade scurte, atat vara cat si toamna tarziu, mancarea la restaurante si terase - asa cum imi aduc aminte - era f buna si nu f scumpa... depinde ce comanzi, si ce bani ai.

Ai gasit ceva piscina in zona... ??? .

Multumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Katy 20AUTOR REVIEW
[15.07.13 20:33:44]
»

@FCHRISTEA:

Buna! Si noi am mai fost in Balchik, am stat la hotel Selena si am fost multumiti.

La Mistral, asa cum am scris de conditiile de cazare am fost multumiti, doar de ceea ce inseamna serviciile de masa nu am fost multumiti. Noi am avut si cina inclusa, DP, pentru ca asa a fost biletul. Mi-a parut rau, pentru ca a lasat mult de dorit tot ce inseamna masa, la acest hotel, dar asa cum ai zis se poate manca foarte bun si ieftin la terasele din jur, cum de astfel am procedat si noi. Daca aveti doar mic dejun, nu stiu cat de multumiti o sa fiti, pentru ca au putine sortimente, platourile... greu de umplut, cestile de cafea cu urme pe ele...

Nu vreau sa sperii pe nimeni, dar asta am gasit noi.

100 de leva pe zi, pentru 2 persoane este suficient.

Noi am fost 3 (cu baietelul) si cam tot atat am cheltuit pe zi.

Daca mai poti renunta la masa, ar fi bine!

Despre piscina nu stiu ce sa zic, am facut baie in mare, pentru 2 zile, cat am stat. Parcare are, (in spatele hotelului) este mica, se plateste, dar este OK.

Vacanta placuta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
FCHRISTEA*
[15.07.13 20:41:31]
»

@Katy 20: Multumesc mult pentru info furnizate.

FCHRISTEA*
[15.07.13 21:33:44]
»

@Katy 20: Am uitat sa intreb... frigider exista in camera... ?? . Multumesc.

Katy 20AUTOR REVIEW
[17.07.13 18:05:17]
»

@FCHRISTEA:

Exista un minibar, cu produse de ale lor. Ai putea sa-l folosesti pentru cateva produse alimentare, doar ca al nostru din camera nu racea mai deloc... asa ca am renuntat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
FCHRISTEA*, Katy 20
Alte impresii din această RUBRICĂMistral Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057638168334961 sec
    ecranul dvs: 1 x 1