ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.10.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: craiova
ÎNSCRIS: 26.10.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
OCT-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cazare OK, servicii de 1 stea, restaurantul varza

TIPĂREȘTE

Cazarea este OK, camera draguta, cu tapet, mare, curata, mocheta lipita. Mobila din lemn masiv, culoare naturala, design clasic. Este OK daca ai vedere spre fata hotelului (peisaj, brazi, etc) insa vederea in spate da in alt hotel in constructie, neterminat situat la cca 30m, zici ca esti in cartier.

Ehhh... baia cu dus f. curata, prosoape multe, curate, halate albe dar... nu prea le poti folosi deoarece sunt probleme foarte mari cu apa calda. De fapt apa calda este rece tot timpul. Daca esti in zodie norocoasa poti prinde o jumatate de ora de apa ca de pâine. Am sunat la receptie de zeci de ori dar nu s-a remediat nimic. Baietii au lectia invatata: "Imediat ma duc sa vad ce pot face... sa reglez temperatura... sau tocmai a venit un grup mare... este consum, ... etc, ... etc " - deci frate... in concluzie abia am reusit sa fac 2 dusuri "reci" in 5 zile si va spun sincer ca am si racit.

Restaurantul: Meniul este foarte limitat si apoape niciodata nu au ce comanzi.

În plus...comanzi ceva si iti aduce altceva. Nu au muschi pt escalop... îți pune ceafa... nu au telina iti pune pastarnac... etc. Bataie de joc si prosteala pe fata.

Ospatarii nu comunica cu bucatarul si se mint unii pe altii si se acuza ca sa scape de observatiile clientilor. Ospatarii sunt slab pregatiti dar țâfnoși. Nu accepta critici dar ei sunt varza la propriu. Am cerut inca o salata si ce credeti... a pus castronul de salata in celalalt peste resturile din salata precedenta. Am postat si o fotografie. La bufetul suedez sa va puneti ceasul la 7,00 daca vreti sa mai apucati ceva bun.

CONCLUZIE: Cazare OK, camere bune. Servicii foarte proaste, lipsa apa calda, personal indiferent si oarecum iritat - nu suporta observatii, bucatarie foarte limitata, preparate prost facute si prost servite. Ai senzatia de cantina.

Cunoscatorii vor simti managementul foarte slab datorat probabil nepregatirii.

SFAT: Evitati Hotel Miraj


[fb]
---
Trimis de brazz in 26.10.12 23:47:16
Validat / Publicat: 29.10.12 09:12:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV. A mai fost în/la: Sinaia, Paltinis
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2701 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (brazz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Salata de varza suprapusa de la hotel-restaurant Miraj
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[27.10.12 01:00:39]
»

@brazz: în ce perioadă a avut loc (sau are) sejurul sau mini-sejurul vostru acolo?

Admin
[29.10.12 09:09:52]
»

Autorul a scris aceste impresii din Poiană, iar verificările derulate în ziua postării au furnizat rezultate neconcludente - nu reuşiseră să ne convingă despre natura dezinteresată a recomandărilor (nu am fost în măsură să excludem o eventuală contra-recomandare făcută de eventuala concurenţă).

Din fericire, deşi autorul nu a mai intrat pe site de atunci, rezultatele analizei extinse par să ateste calitatea de turist real, dezinteresat, astfel că review-ul va fi publicat în minutele următoare.

--

@brazz: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te asteptăm şi cu alte recomandări din vacanâele tale trecute sau viitoare

Hotel Miraj
[17.11.12 12:32:51]
»

DREPT LA REPLICA

Cu permisiunea domnului anonim "Brazz" voi raspunde cu tot respectul la cele scrise de domnia sa.

Intarzierea raspunsului vine dintr-un motiv simplu: nu am avut nici o zi fara cazari, hotelul a fost plin tot timpul (oare de ce?), atat de turisti straini, cat si de turisti romani si nu am avut ragazul necesar sa scriu.

Ne preocupam in fiecare zi de turistii nostri, pentru a le asigura conditii foarte bune de cazare si masa, la preturile cele mai bune. Aceast lucru necesita munca, multa munca si mult respect fata de oaspetii nostri si stiu ca aceste doua lucruri le avem. De aceea suntem la dispozitia fiecarui client in parte.

Nu am putut identifica problemele semnalate de domnia sa. Poza am studiat-o si judecand dupa celelalte salatiere goale este evident o masa pe sfarsite. Am facut cercetarile de rigoare si nici unul dintre ospatarii nostri nu a pus niciodata o alta salatiera fara sa debaraseze. Si nu doresc sa insinuez mai mult.

Personalul mi-l cunosc si stiu ca niciunul nu este arogant, ci din contra. Servim clientii respectuos si toata lumea are bun simt.

In spatele hotelului nostru nu este nici un alt hotel in constructie, este o cladire de apartamente, cu proprietari.

Hotelul nostru are 2 centrale termice proprii, ce furnizeaza apa calda si caldura.

Cred ca ar fi trebuit sa primim multe sesizari pana acum daca nu asiguram apa calda necesara.

Meniul restaurantului este variat, prezentat pe 6 pagini, deci nu poate fi considerat limitat.

Micul dejun incepe de la ora 8 si se termina la ultimul client.

Micul dejun bufet consta in variate preparate calde si reci si nu stiu ce inseamna "ceva bun", deoarece toate preparatele servite au fost bune si ospatarii au grija sa inlocuiasca platourile care se termina, cu altele noi.

In final doresc sa adaug ca de la miile de turisti din anul acesta avem suficiente consemnari in cartea hotelului nostru, carte care sta la dispozitia oricui este interesat.

Va multumesc

Virgil Caba - director hotel.


NB Hotel Miraj este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Hotel Miraj
Alte impresii din această RUBRICĂMiraj Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053086996078491 sec
    ecranul dvs: 1 x 1