GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
[... ] recomanda mizeria de 5 stele de la hotelul Mirage din Hammamet, Tunisia!
Spoit jalnic, acesta emana un aer trist, de locatie parasita.
Pranzul este servit intr-o constructie slinoasa, unde turistii se zbat pentru un loc la mesele insuficiente, din tabla ruginita!
Pe plaja, umbrele mici, desirate si instabile, sunt gata sa-si dea ortul popii, pe malul marii, pavazat cu alge alterate si balega de camila.
In camere se zbenguie fericiti soarecii si tantarii.
Lenjeria si prosoapele vechi si ingalbenite nu se schimba decat cu alte mai vechi si mai ingalbenite!
E bine sa stie si cei care dau pana la 900 de euro pentru un sejur de 7 zile/persoana!
Tunisianul patron de la [... ] stie?
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Tunisia nu mai e ce-a fost in urma cu 15-20 de ani! Tara asta a devenit un morman de gunoie. Hartii, peturi, pungi acopera orasele si nimeni nu face nimic!
Trimis de serafim in 06.07.22 00:23:23
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TUNISIA. A mai fost în/la: Am fost de trei ori in Tunisia si am vazut intreaga tara.
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (serafim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.38587653 N, 10.54996022 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Odată cu primul text încărcat, @serafim: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat în rubrica "Mirage Beach Club, YASMINE-HAMMAMET" (nou-creată pe sait)
-
Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie, rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / camera - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 08019&hid=27558.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
@webmasterX: Am postat mai multe fotografii si doua filmulete. Sper sa apara cat mai repede.
@serafim: și pozele, dar și clipurile de pe youtube sunt elocvente, o țeapă de anvergură și nu pe bani puțini. Citind pe alte medii despre această "oază", am întâlnit păreri care confirmă cele spuse de dvs., dar și alte "prăpăstii" aruncate turiștilor care au călcat în "pufoșenia" de cămilă de la Hammamet. Numele stabilimentului era un indiciu subliminal de care trebuia ținut cont la trierea opțiunilor de cazare. Din deșert, Fata-morgana s-a materializat într-un Mirage al așteptărilor, oferind doar "exotisme" neambalate de cămilă, pălării șubrede de soare și "rogojini" de alge, asta pe plaja de 5*. La hotelul-bungalow, mirajul continuă...
Oare ăsta va fi viitorul? Globalizarea neseriozității serviciilor de turism (una plătești, altceva primești) trâmbițate de agențiile de profil, doar din calcul meschin, pe termen scurt, fără strategie și perspectivă: "Acum să câștigăm, cu orice mijloc, mâine nu mai contează! "
E bine de știut că și pe alte meleaguri, nu toți covrigii se găsesc pe cozile de cămilă itinerantă.
Mulțumesc pentru postarea la cald și imaginile foto-video.
@zapacitu:
”Oare ăsta va fi viitorul? Globalizarea neseriozității serviciilor de turism (una plătești, altceva primești) trâmbițate de agențiile de profil, doar din calcul meschin, pe termen scurt, fără strategie și perspectivă: "Acum să câștigăm, cu orice mijloc, mâine nu mai contează! "
Adevărul este mereu la mijloc. Şi în acest caz, agenţia, oricare, putea să recomande cel mai tare hotel de pe planetă, însă turistul mai citeşte şi el, se mai informează, nu merge orbeşte pe mâna agentului de turism.
Dacă astea sunt condiţiile la un hotel de cinci stele, mi-e şi frică să mă gândesc cum o fi la patru
@serafim:
Am văzut şi eu filmuleţele. No comment
”Tunisia nu mai e ce-a fost in urma cu 15-20 de ani! Tara asta a devenit un morman de gunoie.
Corect. Insecuritatea politică a ţinut ani întregi la distanţă turiştii speriaţi de atentate etc. Aproape fatal pentru o ţară care trăieşte din turism.
Începuse să-şi revină, aşa timid, cu hotelurile părăginite care necesitau o renovare, când a venit pandemia şi i-a tras din nou înapoi.
Păcat, mie mi-a plăcut această ţară.
900 euro de persoană mi se pare enorm pentru cele găsite acolo.
Dar nu tu ai ales acest miraj... ăăă... hotel?
@nicole33: Corect, eu l-am ales dupa ce am vizionat cu atentie fotografiile mincinoase si asigurarile tour operatorului ca Mirage Resort Spa Hammamet a fost renovat in totalitate si arata ca unul de 5 stele. In plus, am fost a patra oara in Tunisia dupa ce, in primele trei dati am fost placut impresionat de aceasta tara, pe care am vazut-o din Tunis, Cartagina pana la Douze, in desertul de stanci, unde am si dormit. Sper ca lucrurile sa se schimbe in bine. Am incercat sa-i atentionez pe cei care vor sa plece in Tunisia sa nu aiba mari asteptari, cel putin in aceasta perioada.
@zapacitu: Pe perioada in care am fost acolo am anuntat tour operatorul despre situatia existenta si am sesizat persoanele responsabile de la Mirage Resort Spa din Hammamet. Nimeni nu a intreprins nimic! Ba mai mult, cei de la hotel mi-au spus ca la ei totul este... perfect. Atunci chiar m-am enervat si am fotografiat si filmat... perfectiunea. Marea problema in Tunisia este ca, din puctul meu de vedere, tunisienii au inceput sa se complaca in mizerie. Orasul Sousse in care eu am sta in urma cu 15 ani era frumos, curat, ingrijit. Cand am trecut acum prin el, am fost socat! Peturi, hartii, resturi vegetale, pungi, majoritatea albastre, acopereau nisipul amestecat cu mizerii. Am discutat cu mai multi tunisieni si mi-au spus ca in cei doi ani de pandemie nu au avut turisti si maoritatea au stat in case. Guvernul le-a oferit in acea perioada, un mic ajutor financiar, cu care s-au chinuit sa nu moara de foame. Sa speram ca isi vor reveni.
@serafim:
Eu am la activ doar două vacanţe în Tunisia, prima în 2019 de două săptămâni, ocazie cu care am vizitat şi eu Tunisul, Cartagina, Sidi Bou Said, am fost şi în excursia de două zile în Sahara, care mi-a plăcut mult de tot şi a doua în 2021.
Prima dată am avut mari emoţii în legătură cu alegerea hotelului, criteriul preţului mare dovedindu-se corect şi aici. Anul trecut am ales un hotel renovat cu doar doi ani înainte şi mi-a plăcut că totul era nou şi modern, fără niciun reproş pe partea de cazare.
Poate că firea mea mai suspicioasă m-a ajutat să fac cele mai bune alegeri, în sensul că eu nu iau niciodată de bun ce zice unul sau altul, caut, sap, verific orice informaţie, totul înainte de a scoate banul din buzunar.
@nicole33:
"... însă turistul mai citeşte şi el, se mai informează, nu merge orbeşte pe mâna agentului de turism.
Dacă astea sunt condiţiile la un hotel de cinci stele, mi-e şi frică să mă gândesc cum o fi la patru "
bune și informările, iar când sunt înainte de antamarea sejurului, sunt și mai bune... e mai grav când citind înainte și vezi ce "orori" te așteaptă în "paradis", mergi totuși la pomu' lăudat.
Ce e de speriat, după semnalele ce vin, ba din postări, ecouri, presă, e galopul de nebunie a prețurilor contra servicii de calitate discutabilă. Se miră hotelierii și terasiștii, că de luni până vineri, suflă vântul și bate musca. În week-end speră să-și scoată pârleala și urcă prețurile la cer, iar calitatea oferită o scoboară deliberat. Ba unii, pentru a mai reduce din pierderi, devin multilaterali calificați, ba de conjunctură, ba pe cursuri, sunt manageri, dar și bucătari, contabili și picoli, toate în același timp...
Asta nu poate avea alt deznodământ, pentru noi consumatorii de servicii estivale, decât amăgirea pe resurse scumpe.
Paradoxal, uneori, la 4*, e posibil să fii mai câștigată decât la 5*.
@nicole33: Am fost asigurat de tour operator, de cel care a facut contractul cu acest hotel, nu de agentia revanzatoare, ca totul a fost reabilitat, pe bani de la guvern si ca arata super bine. Am filmat si fotografiat aceste aspecte negative pentru ca nimeni nu ma credea. Cei din Romania mi-au raspuns, in zeflemea, ca ghizii lor i-au asigurat ca situatia este grozava, nemaipomenita, extraordinara... bla! bla! Nici dupa ce le-am aratat fotografiile nu m-au crezut si atunci am decis sa filmez. Abia atunci, in ultima mea zi de sedere, patronul hotelului (are 15 hoteluri in Tunisia) a trimis un director din Tunis sa stea de vorba cu mine si sa sondeze, prin chestionare anonime, parerea turistilor. Din cate mi-au spus angajatii de acolo, a doua zi, mai multe femei au fost trimise pe malul marii sa curete mizeria. Nu stiu ce s-a mai intamplat, dar eu am incercat sa arat tunisienilor ca, romanii nu mai sunt asa usor de pacalit si nu mai accepta spoielile scumpe, facute doar ca sa impresioneze.
@zapacitu: Corect! Cam asa stau lucrurile, din pacate! Daca oferim cat mai multe informatii si luam atitudine, atat in tara unde ne petrecem sejurul, dar si in Romania, eu sunt sigur ca altfel se vor comporta cu romanii si vor intelege cu totii, operatori de turism si proprietari de hoteluri ca, trebuie sa fie corecti!
@serafim:
”... Cand am trecut acum prin el, am fost socat! Peturi, hartii, resturi vegetale, pungi, majoritatea albastre, acopereau nisipul amestecat cu mizerii. Am discutat cu mai multi tunisieni si mi-au spus ca in cei doi ani de pandemie nu au avut turisti si maoritatea au stat in case. Guvernul le-a oferit in acea perioada, un mic ajutor financiar, cu care s-au chinuit sa nu moara de foame. Sa speram ca isi vor reveni....
Sau sa speram ca nu... poate ca e mai bine sa se inece, sa cada in groapa ca sa realizeze ce-au pierdut si dupa 5-10 ani sa-si revina... cel putin eu asa vad situatia
@zapacitu:
”Paradoxal, uneori, la 4*, e posibil să fii mai câștigată decât la 5*.
Preţul diferă şi este normal să fie aşa.
Dacă discutăm despre ce ar fi de ales între un hotel de 4 stele cinstite şi unul de 5 stele ruginite, atunci intervine şi raportul calitate preţ, aşteptările care trebuie să fie în concordanţă cu numărul de stele etc.
”În week-end speră să-și scoată pârleala și urcă prețurile la cer, iar calitatea oferită o scoboară deliberat. Ba unii, pentru a mai reduce din pierderi, devin multilaterali calificați, ba de conjunctură, ba pe cursuri, sunt manageri, dar și bucătari, contabili și picoli, toate în același timp...
Aici nu pot să te contrazic. Din păcate, asta este realitatea pe care o trăim
Scump şi prost pare să fie deviza multora. O rezolvare ar fi să cauţi foarte scump pentru a avea măcar garanţia că este bine, dar e cam păguboasă această abordare, pentru că te arde la buzunar.
@resita2009: e posibil să se înece, dar vor trage și pe alții cu ei în groapa marianelor... eu nu le doresc asta, parcă ar fi mai bine să-și revină, dar să și vrea asta și mai ales să poată. Nivelul global de pauperizare este alarmant, în Africa mai mult ca oriunde, iar "foamea" de capital este comparabilă cu hămeseala lăcustelor biblice.
@resita2009: Trebuie sa inteleaga ca nu mai poti sa ceri bani multi pentru lucruri ieftine. Un lucru este cert si o spun dupa patru vacante petrecute in Tunisia - tunisienilor nu le place munca! Ei mizeaza pe faptul ca sunt intr-o zona cu mult soare, fara nori si ploi, cu o mare frumoasa si cred ca, turistii vor veni oricum. Sa speram ca, macar patronii de hoteluri vor realiza ca:„ulciorul nu merge de multe ori la apa! "
@serafim:
”Un lucru este cert si o spun dupa patru vacante petrecute in Tunisia - tunisienilor nu le place munca!
Posibil, nu mă pronunţ.
”Ei mizeaza pe faptul ca sunt intr-o zona cu mult soare, fara nori si ploi, cu o mare frumoasa si cred ca, turistii vor veni oricum.
Chestia asta cu cadrul natural deosebit - avantaj exploatat la maxim, cu minim efort, fără reinvestirea profiturilor mari făcute an de an pentru îmbunătăţirea condiţiilor oferite turiştilor, pe mine mai curând mă duce cu gândul la o altă ţară, din Europa de această dată, intens vizitată de români, în pofida preţurilor mari şi a raportului calitate/preţ dezavantajos. Nu dau nume, că-mi pun în cap jumătate de sait
@nicole33: Tunisienii nu sunt singurii care incearca sa profite la maxim de conditiile naturale, asa e. Important este ca noi, romanii, sa cerem exact ceea ce ni s-a prezentat si promis de catre agentiile de turism si proprietarii de hoteluri. Din pacate, am constatat si eu ca multi conationali de-ai nostri se complac in indiferenta si comoditate. Unii dintre cei cu care am discutat mi-au replicat ca nici pe litoralul romanesc nu e mai bine si ca, de multe ori, platim mai mult si primim mai putin! Am incercat sa-i determin sa ia atitudine, sa solicite exact serviciile pe care le-au platit, dar s-au multumit cu„dulcele de a nu face nimic! "
@serafim:
”am fost a patra oara in Tunisia dupa ce, in primele trei dati am fost placut impresionat de aceasta tara, pe care am vazut-o din Tunis, Cartagina pana la Douze, in desertul de stanci, unde am si dormit.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articole (review-uri) noi.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@serafim: Tocmai m-am întors aseară din Tunisia unde am stat la acel hotel. intr-adevăr erau alge și excremente pe plaja dar se făcea curățenie, restaurantul de pe plaja mi s-a spus ca a fost închis dar seara am văzut mulți francezi care mâncau acolo, noi am mâncat doar in fata unde era ok și mâncarea buna. In camere se făcea curățenie zilnic, însă din vina mea ca nu am pus banii in seif cineva s-a servit cu 100 de euro. Iar piscina și barul au fost ok.
@dmilea: Ma bucur ca s-au luat masuri in urma sesizarilor pe care le-am facut. Important este ca noi, toti, sa luam atititudine atunci cand nu primim ceea ce am platit. Romanii nu sunt fraierii nimanui!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)